abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106675131
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:19:02 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106675200
Kan het niet laten hem nog eens te posten DUSSS:

CRAZY WOMBAT YAY

Wombats zijn zo awesome O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_106675241
En voor de mensen die nog even willen lachen:

(PAINT) Sven Kramer

:')
Ja doei.
pi_106675277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hm geen idee eigenlijk! Zal wellicht per panda verschillen? Ik heb in Australië wel een koala vastgehouden, maar zodra dat beestje nukkig werd, werd ie teruggebracht naar z'n habitat. Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat ze er niet megablij van worden ofzo. Maar dat worden Perry en Tamina ook niet als ik ze luuuv probeer te geven :')
Maar een konijn dat gefokt is om tam te zijn is toch nog iets heel anders dan een beer, die in feite gewoon een wild dier is. Nou weet ik niet hoe agressief panda's in het wild zijn vergeleken met andere beren (aangezien het planteneters zijn enzo), maar ik kan me niet voorstellen dat stilzitten en het ondergaan zijn natuurlijke reactie zou zijn op mensen die komen knuffelen. De vraag is dan welke methodes ze hebben gebruikt om die beesten hun natuurlijke reacties af te leren.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_106675315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:21 schreef Mini. het volgende:

[..]

Maar een konijn dat gefokt is om tam te zijn is toch nog iets heel anders dan een beer, die in feite gewoon een wild dier is. Nou weet ik niet hoe agressief panda's in het wild zijn vergeleken met andere beren (aangezien het planteneters zijn enzo), maar ik kan me niet voorstellen dat stilzitten en het ondergaan zijn natuurlijke reactie zou zijn op mensen die komen knuffelen. De vraag is dan welke methodes ze hebben gebruikt om die beesten hun natuurlijke reacties af te leren.
Planteneters? Ze eten ook vlees hoor ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106675340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Planteneters? Ze eten ook vlees hoor ;)
Wat, panda's? Die eten toch bamboe?
Everything has changed
pi_106675375
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:23 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wat, panda's? Die eten toch bamboe?
quote:
A wild panda is caught on surveillance camera eating a dead gnu in south-west China. An analyst says the bamboo-loving animals were predators millions of years ago. Although classified as carnivores, giant pandas mainly live on bamboo, but eat other foods including honey, eggs, fish, oranges and bananas when they are available
http://www.guardian.co.uk(...)ht-eating-meat-video
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:26:12 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106675408
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:21 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat is waar :Y Als ik denk aan Pandamonium, denk ik dat ze van jongs af aan al met mensen in aanraking komen. Of dat goed is is een tweede :P Ben wel benieuwd of iemand er objectieve studie naar gedaan heeft eigenlijk!
pi_106675503
quote:
Ok, ze eten misschien vlees als ze het vinden maar ze jagen in elk geval niet meer. Aan de andere kant hebben ze nog steeds de genen van beren dus misschien zijn ze wel net zo agressief als andere beren (en dan vraag ik me helemaal af hoe ze dat afleren bij knuffelpanda's).

Maria: tja, hoe moet je bestuderen wat "goed" is voor een dier. Hoe definieer je dat überhaupt, dierenwelzijn.
Everything has changed
pi_106675583

Hell yeah :D
pi_106675636
Lijst voor vandaag:

O: grote kom Griekse yoghurt met walnoten en honing
T: banaan
L: omelet met spinazie
T: knackebrodje met paté
S: hardlopen, 5km (met wat ruststukjes)
D: boboti met wat gebakken aardappels
T: koekje en mok melk
Ja doei.
pi_106675717
Dus. Volgende week start de tentamenperiode. Én hebben we een nieuwe keuken. Een mooi moment om weer eens helemaal goed te beginnen :) Sporten gaat op zich al aardig, nu moeten we weer gezond(er) gaan koken & eten enzo.

Zeker nu ik gisteren weer met mijn neus op de feiten ben gedrukt en dus gewoon te veel vet heb :')
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2012 @ 11:39:44 #14
70532 loveli
N
pi_106675849
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

Hell yeah :D
Crap. We're doomed.
crap in = crap out
pi_106675927
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Crap. We're doomed.
Ken je George Carlin? Hij is (was) tof O+ Cynisch, kritisch, slim, me like O+
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:44:29 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106675993
Tof Maria :D

Morgen maar op de weegschaal Mar.

Mijn lijstje
O: boterham kaas, beker melk
S: 10.25 km hardlopen
T: 500 gram kwark met 2 mandarijnen erdoor
L: 2 pistoletjes, 1 met tartaar/ui/frietsaus/curry 1 met ham/kaas/tomaat/sla/komkommer en gekookt ei
T;s: appel, peer, blokje choco, beschuit kaas
D: halve kip uit de oven, ovenpatat, sperziebonen, zelfgemaakte appelmoes
T: vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:52:08 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106676229
Ik snap de panda-hype niet zo :@
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_106676247
Dat Kramertopic _O- _O- _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_106676251
:W ik ben weer lekgeprikt O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_106676258
quote:
9s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap de panda-hype niet zo :@
Hoe kun je hier nu niet voor vallen?!
Doe wat je niet durft.
pi_106676261
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef Ewelina het volgende:
Dat Kramertopic _O- _O- _O-
ja geniaal hihi _O-
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 11 januari 2012 @ 11:54:17 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106676310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hoe kun je hier nu niet voor vallen?!
[ afbeelding ]
Mja, ik weet niet. De kootsjiekoo-feelings heb ik er echt niet bij.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2012 @ 11:57:27 #23
70532 loveli
N
pi_106676415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mja, ik weet niet. De kootsjiekoo-feelings heb ik er echt niet bij.
Birdies?
crap in = crap out
pi_106676469
Pfeiffer. Ik zit nu tussen hysterisch lachen en heel hard huilen in. Damn daar gaan mijn plannen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_106676477
-O- :*
Ja doei.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:01:32 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106676536
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Chicolate het volgende:
Pfeiffer. Ik zit nu tussen hysterisch lachen en heel hard huilen in. Damn daar gaan mijn plannen.
-O- Dat is echt ontzettend kut. Maar HEEL erg belangrijk om te luisteren naar je lijf nu want anders kan je echt je hele leven er last van blijven houden.
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2012 @ 12:01:34 #27
70532 loveli
N
pi_106676538
quote:
Crap. Dat verklaart een hoop. Balen!!! -O-
crap in = crap out
pi_106676554
quote:
Balen! :*

Neem even contact op met je studieadviseur/decaan, als je vertraging oploopt heb je recht op tegemoetkoming of extra stufi als je nog basisbeurs hebt.
pi_106676582
quote:
-O- :*
pi_106676615
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Balen! :*

Neem even contact op met je studieadviseur/decaan, als je vertraging oploopt heb je recht op tegemoetkoming of extra stufi als je nog basisbeurs hebt.
Oeh goeie. Ik ben van plan om op volle kracht door te gaan met mijn vakken, maar misschien moeten mijn sportplannen wel even in de ijskast.
pi_106676642
quote:
Nee, wat onwijs kut! -O-

Geen idee wat verstandig is om te doen, maar luisteren naar je lichaam lijkt me wel verstandig!
Doe wat je niet durft.
pi_106676643
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh goeie. Ik ben van plan om op volle kracht door te gaan met mijn vakken, maar misschien moeten mijn sportplannen wel even in de ijskast.
Ja, meteen melden, minder gezeur als je het achteraf doet. Vraag ook even om een verklaring van je dokter.
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2012 @ 12:05:07 #33
70532 loveli
N
pi_106676659
misschien :P

Je wintersport is iig in da pocket.
crap in = crap out
pi_106676715
Chico, balen! Toevallig hebben twee van mijn collega's dat vorig jaar gehad. Zij hebben wel gewoon door kunnen werken (dus ik denk dat school niet per se een probleem hoeft te zijn), maar moesten daarnaast wel echt hun rust nemen. Dus (veel) sporten lijkt me idd geen strak plan.
pi_106676807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

-O- Dat is echt ontzettend kut. Maar HEEL erg belangrijk om te luisteren naar je lijf nu want anders kan je echt je hele leven er last van blijven houden.
^^

Klote zeg!
pi_106676814
quote:
Oh dat suckt zeg Chico! Maar lucht het aan de andere kant misschien ook een beetje op? Goed je rust en je tijd nemen :* Dat voel je zelf het beste aan.
pi_106676908
quote:
Damn Chico -O- Daar zit je niet op te wachten idd... Rust nemen is héél belangrijk, onderschat het niet! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:15:35 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106676915
Mwoh Chico -O- Wat ontzettend balen! :*
pi_106677013
Voor V1z0R O+ :D :P *;

pi_106677049
quote:
bah wat kut ;(
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_106677202
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Voor V1z0R O+ :D :P *;

[ afbeelding ]
En ook doen he! }:|
O+ *;

Da's rot Chico :{ Maar dat kan toch ook met 4 weken over zijn?

SPOILER: Bertrand is niet zo goed met vrouwen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:31:32 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106677374
Ik doe een V1zje! Volkorenbrood met kipfilet en paprika :P

Zo naar de kapper! Iemand nog tips? :') Ik wil denk ik weer langer, maar momenteel is het modelloos.
pi_106677459
Chico vervelend zeg, sterkte!

Oh en welkom sunny :)

Lijstje, vanaf de " is het de planning :D
O: croissant, 150 volle yoghurt met coulis, 2 plakken brie
L: salade met feta en olijven en dressing, rabarbercompote
T: koffie met melk, banaan
D: pasta met gorgonzolasaus en walnoten, tomaatjes met dressing
S: bodypump
T: 2 plakjes ontbijtkoek met boter
pi_106677529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ohja? :o Ik hoor overal 3-6 maanden. Als dat waar is ga ik juichen :P.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:40:42 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106677625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:25 schreef V1z0R het volgende:

Eh, nee.

Ik ben er een half jaar zoet mee geweest op m'n 20e.
pi_106677810
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eh, nee.

Ik ben er een half jaar zoet mee geweest op m'n 20e.
Het kán volgens mij wel. Ligt een beetje aan hoe flink je het te pakken hebt en hoe snel je herstelt. Je ligt er niet per definitie een half jaar uit ofzo.
pi_106677867
O: bakje magere yoghurt met muesli
L: 2 sneetjes volkoren brood, een met sandwichspread en een geroosterd met tuna with a twist
T: kop groentesoep
D: spruitenstamp met gehaktbal
T: kiwi, appel, druiven? Misschien allemaal?
pi_106677967
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het kán volgens mij wel. Ligt een beetje aan hoe flink je het te pakken hebt en hoe snel je herstelt. Je ligt er niet per definitie een half jaar uit ofzo.
De meeste mensen die pfeiffer krijgen, merken er zelfs niets van. Ongeveer 90% van europa is besmet met het virus.
Het schijnt wel zo te zijn dat je meer last kan hebben als je het op latere leeftijd krijgt, maar zelfs dat hoeft niet per sé.
pi_106677990
Prima lijstje space :)
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:04:09 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106678289
Hoi!

Wat balen zeg, Chico -O- (damn, ik moest drie keer nadenken voor ik wist waar de komma moest, gaarheid :'))

Lijstje:

O: yoghurt met diepvriesaardbeien
T: mueslireep (chocola :@)
T: banaan
L: twee bth smeerworst, twee bth chorizo
T: mueslireep naturel
T: appel
D: aardappeltjes uit de oven met een varkens cordon bleu en sla

Niet per se in deze volgorde overigens.

Ik heb de hele tijd zo'n krampachtig gevoel in m'n kuit, heel irritant. Thuis de magnesiumpilletjes maar weer eens opsnorren.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:04:10 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106678291
Ow balen Chico!
Het is heel onvoorspelbaar, mijn ex heeft er relatief weinig last van gehad.

En nu naar het werk, een verrassingsvergadering...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:10:40 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106678469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow balen Chico!
Het is heel onvoorspelbaar, mijn ex heeft er relatief weinig last van gehad.

En nu naar het werk, een verrassingsvergadering...
Oh, dat klinkt onheilspellend, Uniek. Toen ik dat had, hoorde ik de volgende dag dat ik ontslagen was :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_106680170
Haha Vik wat kan je ons uniekje goede hoop geven!

Je hebt overigens te weinig groente in je lijstje :P. Hoe is het met het hardlopen eiks?
pi_106680702
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef Perruche het volgende:

Je hebt overigens te weinig groente in je lijstje :P. Hoe is het met het hardlopen eiks?
Jij weinig, ach ik begin er niet meer over.... :{
pi_106680780
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik doe een gok, eiwitten?
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:25:40 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106680901
V1z, wees trots op mijn boterhammen met paprika-en-kip! }:| :+

Terug van de kapper en supermarkt, allemaal prima dingetjes ingeslagen weer 8-) Vroegahh nam ik een tijdje een bakje met cherrytomaatjes, worteltjes, komkommer en blokjes kaas mee, ga ik weer doen denk ik :Y) Heb net alles gekocht *O*
pi_106680911
quote:

[..]

Weinig eiwitten? Ik vind het wel meevallen eigenlijk:

quote:
O: croissant, 150 volle yoghurt met coulis, 2 plakken brie
L: salade met feta en olijven en dressing, rabarbercompote
T: koffie met melk, banaan
D: pasta met gorgonzolasaus en walnoten, tomaatjes met dressing
S: bodypump
T: 2 plakjes ontbijtkoek met boter
Misschien niet de meest eiwithoudende producten, andere keuzes zijn misschien beter. Wel in verhouding wat veel vetten door de kazen + noten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106681294
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Weinig eiwitten? Ik vind het wel meevallen eigenlijk:

[..]

Misschien niet de meest eiwithoudende producten, andere keuzes zijn misschien beter. Wel in verhouding wat veel vetten door de kazen + noten.
Yoghurt 6gr
Brie (50gr?) 12gr
Feta (20gr?) 2gr
Gorgonzola (50gr?) 9gr
Walnoten (50gr) 7gr
= 36gr, tel daar nog een 20 bij op wat zo her en der in de andere dingen zit, kom je op 56gr...

Hele bak magere kwark zit vrijwel net zoveel eiwitten in.

Normaal geen probleem, maar bij sport is het toch verstandiger meer te doen.
pi_106681599
* En fier is op Maria haar volkoren boterham met paprika en kipfilet!
Vond je het lekker? :9
Domme vraag eigenlijk, natuurlijk was het lekker :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:50:25 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106681832
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef V1z0R het volgende:
* En fier is op Maria haar volkoren boterham met paprika en kipfilet!
Vond je het lekker? :9
Domme vraag eigenlijk, natuurlijk was het lekker :')
B-)

Ja als ik dan gezond doe moet ik wel props he! :') :+ Nee maar was idd lekker! :Y Maakt kipfilet op brood toch net wat spannender!
pi_106682068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

B-)

Ja als ik dan gezond doe moet ik wel props he! :') :+ Nee maar was idd lekker! :Y Maakt kipfilet op brood toch net wat spannender!
Voor de lekker kun je er ook nog een plakje gerookte zalm op doen, helemaal :9~
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:58:06 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106682160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Voor de lekker kun je er ook nog een plakje gerookte zalm op doen, helemaal :9~
Ja ik weet niet of ik dat lekker vind, lijkt me een maffe combo :o De V1z-variatie op surf&turf? :+
pi_106682216
Omeletje was van 3 eitjes, zonder spinazie, maar mét wat kaas.

En m'n essay is 'klaar'. Deadline is maandag. Laat 'm nu even rusten en ga door met studeren/lezen, lees 'm zaterdag nog een keer door, paar woorden schrappen en dan is 't mooi _O_

WIN 8-)
Ja doei.
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:16:01 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106683007
Mijn lijstje is weer nog niet zo denderend, maar kan nog wat bijgestuurd worden natuurlijk :)

O: halfvolle kwark, fr. kwark, 1 el muesli. (bakje zal elke ochtend zo rond 200-300 gr zijn)
T: klein stukje brownie
L: 1 bth appelstroop, 1x komijnekaas
D: boerenkoolstamppot, met wors
pi_106683208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is weer nog niet zo denderend, maar kan nog wat bijgestuurd worden natuurlijk :)

O: halfvolle kwark, fr. kwark, 1 el muesli. (bakje zal elke ochtend zo rond 200-300 gr zijn)
T: klein stukje brownie
L: 1 bth appelstroop, 1x komijnekaas
D: boerenkoolstamppot, met wors
Voor bijsturing :) eventueel nog wat fruit?! En wat extra groen kan ook geen kwaad. Ik probeer altijd ook wat groente bij de lunch te doen en een stuk fruit bij t ontbijt. Dat scheelt weer.
En kan je niet beter wat extra muesli bij je ontbijt doen, of wordt het dan teveel? Dan heb je in elk geval al wat meer binnen!
Be someone that makes you happy
pi_106683384
Balen Chico, maar nu weet je wel wat het is! :*
Toen ik Pfeiffer had was ik een paar weken enorm ziek (keelontsteking2) en daarna nog een maandje of 2, 3 wel snel moe maar niet enorm uitgeteld ofzo. Het kan dus ook meevallen. :)
Everything has changed
pi_106683792
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik weet niet of ik dat lekker vind, lijkt me een maffe combo :o De V1z-variatie op surf&turf? :+
Gewoon eens proberen ;)
Kan ook wat honing op de kip smeren, maar jij krijgt al genoeg zoet binnen :P
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2012 @ 15:41:14 #68
70532 loveli
N
pi_106684115
Begin te begrijpen waarom mannen een hekel hebben aan winkelen :')
Met vriendin aan het shoppen. We hebben niet dezelfde smaak qua winkels.
crap in = crap out
pi_106684124
quote:

[..]

Vandaag valt toch mee? Yoghurt, brie, feta (zit er eiwit in kaas?). Ik wil liever geen vlees zoals je weet, en lust geen kwark. Ei kan/ wil ik ook niet elke dag eten. Wat blijft er dan over? Nootjes? Walnoten in mn D...
pi_106684244
Oh spuit 11 ik zie nu pas dat iemand het heeft uitgerekend :D

56 gram is voor mij superveel hoor, en met mijn vrijwillige restricties :P best prima denk ik. Het kan altijd beter maar ik ben vrij tevreden met dit lijstje?

Ik heb trouwens 1 ontbijtkoekje minder (en net opgegeten) en dan doe ik na het sporten nog een beker warme anijsmelk (soja). Weer extra eiwitten :P
pi_106684285
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vandaag valt toch mee? Yoghurt, brie, feta (zit er eiwit in kaas?). Ik wil liever geen vlees zoals je weet, en lust geen kwark. Ei kan/ wil ik ook niet elke dag eten. Wat blijft er dan over? Nootjes? Walnoten in mn D...
Zie m'n reactie op Phaidra :) Is op zich wel genoeg, maar met sporten erbij is het toch beter wanneer je iets meer doet.
What about zhe fiesh?! Vis ben je gek op toch? (meent sushi :9 te hebben gezien)

Soja zou kunnen, maar meen me te herinneren dat het niet bevorderlijk is voor je hersenen. /googlen gaat

/2 op een rij spuit11
pi_106684359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik eet elke dag een gekookt eitje op brood, lekker! :) en elke ochtend kwark.

Nu kan ik natuurlijk wel stoer doen dat ik veel eiwitten eet, maar ik heb in geen weken gesport ;) wat gebeurt er nu met al die eiwitten!?
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:48:43 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106684399
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:04 schreef Perruche het volgende:

Groente schmroente ofzo :P.

Hardlopen is een beetje ingekakt, maar ik blijf wel gaan hoor! Vrijdagochtend 5 km en zondag 7,5 of 10, even kijken nog :).
Niet meer actief op Fok!
pi_106684402
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:47 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nu kan ik natuurlijk wel stoer doen dat ik veel eiwitten eet, maar ik heb in geen weken gesport ;) wat gebeurt er nu met al die eiwitten!?
Je moet met elke dag ei ook wel oppassen voor je cholesterol geloof ik. Je kan wel meer ei eten als je weinig vlees/zuivel eet. Anders geloof ik 3 per week!
pi_106684426
Anna! *O* gaan we lunchen deze week?

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zie m'n reactie op Phaidra :) Is op zich wel genoeg, maar met sporten erbij is het toch beter wanneer je iets meer doet.
What about zhe fiesh?! Vis ben je gek op toch? (meent sushi :9 te hebben gezien)

Soja zou kunnen, maar meen me te herinneren dat het niet bevorderlijk is voor je hersenen. /googlen gaat

/2 op een rij spuit11
Soja niet goed voor je hersenene? Nou ze kunnen me wat, je gaat overal dood aan tegenwoordig :'). Alles is wel ergens niet goed voor :D En koetjesmelk zorgt voor botontkalking huhu. Anyhow, vis is idd lekker maar heb ik niet in huis momenteel. Kan ik inderdaad wel wat vaker eten :). Alhoewel dat ook "slecht" is vanwege de zware metalen, meen ik mij te herinneren.

*)
pi_106684514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je moet met elke dag ei ook wel oppassen voor je cholesterol geloof ik. Je kan wel meer ei eten als je weinig vlees/zuivel eet. Anders geloof ik 3 per week!
Dacht dat dat een achterhaalde urban legend was.

Nou ja, in het weekend en op vrijdag eet ik geen oeufs en bovendien: 1 ei is geen ei, dus dan kom ik precies goed uit!
pi_106684525
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:47 schreef anna82 het volgende:

[..]

Zet je om in brandstof :)

Ei verhoogt niet je cholesterol :)

Zitten maar microscopische hoeveelheden zware metalen in vis, maakt dus geen steek uit :)

Ongegiste soja producten zijn slecht voor je hersenen. :{ Tofu, sojamelk...
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:53:29 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106684543
Zware metalen :D

O: twee sneetjes met kipfilet en paprika
T: meloensalade
L: twee sneetjes met roerei (2x ei) met tomaat en wat parmezaan
T: ?
D: wraps met gyros, tomaat, paprika en ui
T: evt nog Griekse yoghurt met jam

Zo dan, wie wil me aanraken :7 :+ :')
pi_106684567
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:49 schreef Perruche het volgende:
Anna! *O* gaan we lunchen deze week?

[..]

Soja niet goed voor je hersenene? Nou ze kunnen me wat, je gaat overal dood aan tegenwoordig :'). Alles is wel ergens niet goed voor :D En koetjesmelk zorgt voor botontkalking huhu. Anyhow, vis is idd lekker maar heb ik niet in huis momenteel. Kan ik inderdaad wel wat vaker eten :). Alhoewel dat ook "slecht" is vanwege de zware metalen, meen ik mij te herinneren.

*)
Jaaaaa! Lunchen of drinken, your pick!
  woensdag 11 januari 2012 @ 15:54:29 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106684578
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef anna82 het volgende:

1 ei is geen ei, dus dan kom ik precies goed uit!
:D

Mwehe! Dan heb ik er ook maar 1 op! Of is dat dan ook weer geen ei? Hmmh </philosoraptor>
pi_106684646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ongegiste soja producten zijn slecht voor je hersenen. :{
Wat gebeurt er dan met je hersenen? :o
M'n beroepsdeformatie kickt in...
Everything has changed
pi_106684733
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zet je om in brandstof :)

Ei verhoogt niet je cholesterol :)
Zitten maar microscopische hoeveelheden zware metalen in vis, maakt dus geen steek uit :)

Ongegiste soja producten zijn slecht voor je hersenen. :{ Tofu, sojamelk...
Voedingscentrum en dietiste zeggen van wel...Wat is jouw bron? :P
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2012 @ 16:01:32 #83
70532 loveli
N
pi_106684847
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

Voedingscentrum en dietiste zeggen van wel...Wat is jouw bron? :P
1980 belde. Toen dachten ze dat nog. Lecithine in eigeel heft dat op. Ei = gezond (zacht).
crap in = crap out
pi_106684928
Op onze interne nieuwssite staan altijd stellingen waar je op kunt reageren. Zie onderstaande reactie van iemand. En huiver.

quote:
Ik ben het nóg eens, nóg oneens met de stelling.
:X ;(
pi_106684999
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:01 schreef loveli het volgende:

[..]

1980 belde. Toen dachten ze dat nog. Lecithine in eigeel heft dat op. Ei = gezond (zacht).
Oke, naja dan moet je voedingscentrum ff bellen ;)
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:07:08 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106685073
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Op onze interne nieuwssite staan altijd stellingen waar je op kunt reageren. Zie onderstaande reactie van iemand. En huiver.

[..]

Wat een verwarring, en hoe lang is ie het dan al eens en oneens en ohh *mind boggles* :')

Ik ben mn wraps vergeten dus mag zo weer naar de Appie }:| En nee, heb ook geen meel in huis oids om zelf te maken :+

Overigens he! Ik vind het zo lekker dat ik mn laatste tekstjes af heb O+ Nu zit ik niet meer de hele tijd ermee in m'n hoofd :+
pi_106685114
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan met je hersenen? :o
M'n beroepsdeformatie kickt in...
Zit een zuur in (phytic-acid, ken zo NL benaming niet) wat zich bind met het zink (maar ook calcium, magnesium en ijzer) waardoor deze stoffen niet meer worden opgenomen.
Gevolg is dat je hersenen krimpen, zenuwstelsel wordt aangetast door lood (waartegen zink normaal wapent) en nog wat dingen.

:D wilde net loveli roepen, tegen Nallie :P

Coco, die wil gewoon duidelijk maken dat het nog kan veranderen :P :')
pi_106685130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*huil*

Overdrijven jullie niet een beetje? Zelfs alcohol heeft naast slechte ook goeie effecten op je hersenen, net als roken en koffie (en ook soja, volgens Google :P). En als iets al een negatief effect heeft is het nog maar de vraag hoe groot. Een gezond, jong persoon kan toch best wat soja of een paar eieren hebben.
Everything has changed
pi_106685161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef Mini. het volgende:

[..]

*huil*

Overdrijven jullie niet een beetje? Zelfs alcohol heeft naast slechte ook goeie effecten op je hersenen, net als roken en koffie (en ook soja, volgens Google :P). En als iets al een negatief effect heeft is het nog maar de vraag hoe groot. Een gezond, jong persoon kan toch best wat soja of een paar eieren hebben.
Ja, alles met mate :Y
pi_106685203
Stroopwafels O+ :@

Overigens moest ik van de soja afblijven omdat mijn schildklier er langzamer door zou worden oids :D
pi_106685289
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zit een zuur in (phytic-acid, ken zo NL benaming niet) wat zich bind met het zink (maar ook calcium, magnesium en ijzer) waardoor deze stoffen niet meer worden opgenomen.
Gevolg is dat je hersenen krimpen, zenuwstelsel wordt aangetast door lood (waartegen zink normaal wapent) en nog wat dingen.

:D wilde net loveli roepen, tegen Nallie :P

Coco, die wil gewoon duidelijk maken dat het nog kan veranderen :P :')
Maar hoeveel lood hebben wij dan normaal gesproken in ons lichaam? Kun je het opheffen door extra veel zink te eten? En wat voor hoeveelheden soja praten we eigenlijk over?
Dit soort dingen moet je niet te snel generaliseren.
Everything has changed
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:12:25 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106685301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef Mini. het volgende:

[..]

*huil*

Ja ik vind het bij tijd en wijle tof om semi-perfectie na te streven, maar dat hou ik toch nooit lang vol :') Het moet wel leuk blijven allemaal.

Kennis hebben van dingen is nooit weg uiteraard! Maar naar alle kennis leven, pfff dan word je toch gestoord :D Vooral als alles steeds weer verandert, zoals in de voedingsleer nogal eens blijkt, met eieren en cholesterol bijv. :+
pi_106685412
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik vind het bij tijd en wijle tof om semi-perfectie na te streven, maar dat hou ik toch nooit lang vol :') Het moet wel leuk blijven allemaal.

Kennis hebben van dingen is nooit weg uiteraard! Maar naar alle kennis leven, pfff dan word je toch gestoord :D Vooral als alles steeds weer verandert, zoals in de voedingsleer nogal eens blijkt, met eieren en cholesterol bijv. :+
En ik had een bron! Twee zelfs. Een vriendin van mij heeft te hoog cholesterol en die mag absoluut geen eieren eten. Dus de medische wereld is ook nog niet up to date ofzo?
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:15:11 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106685413
Nou idd, wat de ene dag goed is, is de andere dag ineens dodelijk. De horrorverhalen over opwarmen van spinazie o.a.

Je doet het toch nooit goed. En als je in NL buiten loopt (en zeker in het westen) adem je zoveel rotzooi in, daar kan een keer teveel nitriet/nitraat eten echt niet tegenop :').
pi_106685438
Ik begin het ook een beetje zat te worden soms hoor. Alles is wel op een bepaalde manier niet goed voor je. Veel melk is ook niet goed volgens bepaalde bronnen. Veel rood vlees ook niet. Soja heeft dan veel andere voordelen, ook voor het milieu. Maar natuurlijk ook nadelen.

Echt hoor, dood gaan we toch wel :')
pi_106685474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou idd, wat de ene dag goed is, is de andere dag ineens dodelijk. De horrorverhalen over opwarmen van spinazie o.a.

Je doet het toch nooit goed. En als je in NL buiten loopt (en zeker in het westen) adem je zoveel rotzooi in, daar kan een keer teveel nitriet/nitraat eten echt niet tegenop :').
+ dat inderdaad. Ik drink liever een liter sojamelk dan dat ik naast een optrekkende vrachtwagen fiets enzo.
pi_106685522
Oh, ik heb dus een vetpercentage van bijna 36. Vandaag mijn collega ook health check gedaan, komt ze op een vetpercentage van bijna 37. En ik ben een veel ronder propje dan haar. Zij is heul slank! Komt daar ook nog eens bij dat zij 4 jaar jonger is dan ik, en blijkbaar maar een vet% van 25 mag hebben. Maar goed. Ik vraag me af of die test wel goed is uitgevoerd bij haar.

Anyhoo. Vanavond ga ik weer sporten. En waarschijnlijk avondeten met pasta, zalm, gebakken champignons en iets van groente nog. Denk spinazie. Nom!
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:17:27 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106685524
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:15 schreef Nallie het volgende:

[..]

En ik had een bron! Twee zelfs. Een vriendin van mij heeft te hoog cholesterol en die mag absoluut geen eieren eten. Dus de medische wereld is ook nog niet up to date ofzo?
Ik denk dat dat weer een gevalletje is van 'iedereen spreekt elkaar tegen'. Er zullen idd artsen zijn die minder goed op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen dan ze zouden moeten zijn, en er zijn vast academici die het er om een of andere reden niet mee eens zijn.

Al schijnen hardgekookte eieren dus wel weer slechter te zijn dan zachte (zacht koken lukt mij alleen nooit :'))
pi_106685527
Waar ik me vaak over verbaas, is dat er veel ophef gemaakt wordt over een heel gering slecht effect wat bepaalde voeding kan hebben, terwijl er ontzettend veel medicijnen worden voorgeschreven waarbij over de bijwerkingen nauwelijks wordt gerept.
pi_106685625
En waar is de zure regen gebleven!
/nuttige bijdrage
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:19:58 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106685626
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik heb dus een vetpercentage van bijna 36. Vandaag mijn collega ook health check gedaan, komt ze op een vetpercentage van bijna 37. En ik ben een veel ronder propje dan haar. Zij is heul slank! Komt daar ook nog eens bij dat zij 4 jaar jonger is dan ik, en blijkbaar maar een vet% van 25 mag hebben. Maar goed. Ik vraag me af of die test wel goed is uitgevoerd bij haar.

Anyhoo. Vanavond ga ik weer sporten. En waarschijnlijk avondeten met pasta, zalm, gebakken champignons en iets van groente nog. Denk spinazie. Nom!
Waar jij die 36% vet laat snap ik ook niet, net als je BMI :') Had je dat allemaal in je grote teen gestopt ofzo toen ik op bezoek was, want ik zie het echt niet oO< :+
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:20:13 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106685637
pi_106685652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:15 schreef Nallie het volgende:

[..]

Natuurlijk niet... En al was alles bekend, heel veel stoffen zijn goed voor het ene proces/orgaan/whatever maar slecht voor het andere. V1z0R noemt nu 1 ding waar zink kennelijk voor nodig is, maar zo zijn er vast nog tig processen waar zink bij betrokken is, waar soja misschien juist goed voor is. En dan zitten er ook nog tig andere stofjes in soja die ook weer voor tig andere processen goed of slecht zijn.
We hebben geen miljoenen jaren evolutie overleefd door afhankelijk te zijn van het perfecte dieet (da's meteen ook wat de panda verkeerd aanpakt :P) maar juist door bestand te zijn tegen grote variatie in wat voor voeding er beschikbaar is. Dan worden we (uitzonderingen daargelaten) in de 21e eeuw vast niet noemenswaardig ongezonder als we wat vaker soja eten.
Everything has changed
pi_106685679
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik denk dat dat weer een gevalletje is van 'iedereen spreekt elkaar tegen'. Er zullen idd artsen zijn die minder goed op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen dan ze zouden moeten zijn, en er zijn vast academici die het er om een of andere reden niet mee eens zijn.

Al schijnen hardgekookte eieren dus wel weer slechter te zijn dan zachte (zacht koken lukt mij alleen nooit :'))
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:21:39 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106685702
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Waar jij die 36% vet laat snap ik ook niet, net als je BMI :') Had je dat allemaal in je grote teen gestopt ofzo toen ik op bezoek was, want ik zie het echt niet oO< :+
Had ze zulke schoenen aan?

pi_106685738
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou, en toch ben ik bijna 23 kilo vet. Je zou denken dat je dan toch wel een en ander moet zien blubberen. Seriously though, ik denk dat ik me gewoon op een goede manier aan kan kleden. Naakt ziet het er allemaal wat minder charming uit. Laat ik je volgende keer wel zien :) :')
pi_106685756
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef anna82 het volgende:
En waar is de zure regen gebleven!
/nuttige bijdrage
Dat vroeg ik me laatst ook af. En het gat in de ozonlaag!
pi_106685757
quote:
Ze noemen 'm zelf al 'eng'. Wat wil je dan ook :D :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:23:59 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106685788
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Had ze zulke schoenen aan?

[ afbeelding ]
Nee maar ik snap het ook niet ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:21 schreef Nallie het volgende:

[..]

SPOILER
Krijg je dan geen blubber-ei :o Ik vergeet hem ook vaak en dan breekt de schaal :@

quote:
Hm tja :+ Deze vind ik wel tof! O+

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef Mini. het volgende:

[..]

(da's meteen ook wat de panda verkeerd aanpakt :P)
Oh pandas. Y u too lazy/scared of opposite sex to procreate.
pi_106685814
Ik had ook 36 procent vet! Of meer! Ik geloof er geen snars van eigenlijk haha.
pi_106685856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef Perruche het volgende:
Jij toch niet!!! Jij bent mooi slank ende sexy!
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:26:53 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106685907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, en toch ben ik bijna 23 kilo vet. Je zou denken dat je dan toch wel een en ander moet zien blubberen. Seriously though, ik denk dat ik me gewoon op een goede manier aan kan kleden. Naakt ziet het er allemaal wat minder charming uit. Laat ik je volgende keer wel zien :) :')
Meh typisch gevalletje ook van we're our own worst critics. :7
pi_106685915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef Mini. het volgende:

[..]

Maar hoeveel lood hebben wij dan normaal gesproken in ons lichaam? Kun je het opheffen door extra veel zink te eten? En wat voor hoeveelheden soja praten we eigenlijk over?
Dit soort dingen moet je niet te snel generaliseren.
Geen flauw idee. Waarschijnlijk wel. Test was met twee glazen sojamelk per dag, resultaten lagen gemiddeld 10% lager. Weet ik.
En ik had het het over ongegist soja, sojasaus en zo is inderdaad bevorderlijk omdat je dan de slechte stoffen er uit haalt.

Zure regen is er nog steeds, maar minder omdat er sinds de jaren '70 steeds meer restricties op de uitstoot van zwavel is gekomen.

Gat in de ozonlaag zit er ook nog :)

En Coco heeft gewoon grotere boobs dan ze zegt.
pi_106685977
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Tis een A-cup. Zou er graag meer van maken, maar helaas...

Voor al mijn sexy biatches hier (ja, JIJ!):
pi_106685992
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jij toch niet!!! Jij bent mooi slank ende sexy!
Hahaha thanks voor het compliment, maar blijkbaar veel verborgen vet :').
pi_106686002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aaaahw O+.
pi_106686068
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Lief! Ik moest wel twee keer lezen :') komt vast door de soja!
pi_106686083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef Perruche het volgende:
Ik deed een keer zo'n meting met een ding in handen. Volgens meet die mijn bovenlichaam: 23%

Thuis ging ik op de weegschaal staan. Volgens mij meet die mijn onderlichaam: 33%

Conclusie: weinig borst, veel kont :9
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:31:18 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106686084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ook in je grote teen zeker :o
Boh ik zou zo'n vetmeting niet durven na deze verhalen, ben vast een gloopy massa met 50% vet :') En nee, dit is niet vissen naar 'heul niet hoor!' want ik ben objectief gezien gewoon spekkiger dan onze dames met 35-36% :+

quote:

[..]

[ afbeelding ]
O+
pi_106686088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

Veel gevoel voor humor, dikke hersensen en een groot hart?

O+
pi_106686128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Veel gevoel voor humor, dikke hersensen en een groot hart?

O+
Heb je er een plaatje bij?
pi_106686144
quote:
Zure regen is er nog steeds, maar minder omdat er sinds de jaren '70 steeds meer restricties op de uitstoot van zwavel is gekomen.

Gat in de ozonlaag zit er ook nog :)

Zure regen wordt niet (alleen) door zwavel veroorzaakt. Ik meen me te herinneren dat stikstofhoudende stoffen (zoals ammonia) verantwoordelijk zijn.
pi_106686168
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heb je er een plaatje bij?
Nou ja, doe maar foto plaatsen zou ik zeggen :D
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:33:33 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106686190
Ik ben gewoon VET awesome :9 :')

En als ik ga werken verdien ik DIK! vinnik

En gisteren had ik boerenkool met SPEK. yumyum

Dus.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

Lief! Ik moest wel twee keer lezen :') komt vast door de soja!
Ik moest lachen :')

En volgens mij heb ik weer de reageer-hypers. *maant zichzelf tot rust en pakt nog maar een kopje thee*
pi_106686233
quote:

[..]

Geen flauw idee. Waarschijnlijk wel. Test was met twee glazen sojamelk per dag, resultaten lagen gemiddeld 10% lager. Weet ik.
En ik had het het over ongegist soja, sojasaus en zo is inderdaad bevorderlijk omdat je dan de slechte stoffen er uit haalt.
Oh, dat is op zich nog wel een redelijke hoeveelheid. :)
Everything has changed
pi_106686261
Er is een mini-kozak en een zandkoekje mijn lijstje in geslopen o|O
Appeltje ter compensatie dus maar :+

En zolang de huisarts zegt dat mijn cholesterol prima in orde is blijf lekker regelmatig eitjes eten hoor *O*
pi_106686328
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:
?

:o
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:36:45 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106686343
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:34 schreef Sunnythesun het volgende:

En zolang de huisarts zegt dat mijn cholesterol prima in orde is blijf lekker regelmatig eitjes eten hoor *O*

?
pi_106686359
MARIAAAAA!!!

LUV YOUUUU O+ *; *;
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:37:10 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106686362
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]?

:D *)
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:37:39 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106686380
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
MARIAAAAA!!!

LUV YOUUUU O+ *; *;
LOF JOE TOEEE :D *;
pi_106686392
Exact dezelfde ook. Ik zeg: "match made in heaven", "twee handen op één buik", "duo awesome", etc etc.

O+ *O* *; _O_
pi_106686401
ZOENEN! (en pics maken natuurlijk! }) )
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zure regen wordt niet (alleen) door zwavel veroorzaakt. Ik meen me te herinneren dat stikstofhoudende stoffen (zoals ammonia) verantwoordelijk zijn.
Ah, kende zelf de zwavelrestricties.

Perr, denk dat de Australiërs wel weten waar het gat is gebleven ;)
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:38:39 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106686422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Exact dezelfde ook. Ik zeg: "match made in heaven", "twee handen op één buik", "duo awesome", etc etc.

O+ *O* *; _O_
Twee pudgy handjes op één pruttelend buikje O+
pi_106686423
_O- _O- nee zo een:

:9
pi_106686429
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef V1z0R het volgende:
ZOENEN! (en pics maken natuurlijk! }) )
pi_106686440
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Twee pudgy handjes op één pruttelend buikje O+
Awwwww O+
pi_106686488
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef Sunnythesun het volgende:
_O- _O- nee zo een:

[ afbeelding ]
:9
Die lijken me wel net een stukje smakelijker overigens :9

Alhoewel... Een lekkere kozak als tussendoortje... Ben wel getrouwd, maar die ring kan af, har har... :')
pi_106686500
pi_106686517
quote:
I have....
SPOILER
:@
pi_106686566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:41 schreef V1z0R het volgende:

[..]

I have....
SPOILER
:@
:D!!

Ah bah, ik moet Martijn gaan ophalen en het is net zo gezellig hier :+

Tot laters weer. Misschien nog wat gamen enzo vanavond? Hmmm?

:*
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:45:26 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106686682
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D!!

Ah bah, ik moet Martijn gaan ophalen en het is net zo gezellig hier :+

Tot laters weer. Misschien nog wat gamen enzo vanavond? Hmmm?

:*
'gamen'
En groetjes aan Martijn! *O*
pi_106686903
Oh over vet-percentage gesproken.. mijn weegschaal vindt dat ik 23% vet heb.. :') dat is de andere kant op niet-realistisch. Nu is het er een zonder hand-ding dus meet vooral de onderkant en daar ligt nu net ook het zwaartepunt zeg maar. Vind het maar een lastig iets hoor.. -O-

Het zou trouwens wel verklaren waarom ik het toch steeds zo koud heb :X :+
pi_106687224
Net op Facebook gezien...

Fotoshop by Adobé door Jesse Rosten
Everything has changed
pi_106687306
O: boterham met gebraden gehakt
T: boterham met gebraden gehakt, klein stukje kruidkoek
L: 2 boterhammen gebraden gehakt, mini chocolade stroopwafel
D: pasta bolognese
T: witlofsalade
T: 2 tomaten
pi_106687485
Met dank aan uniekhoorns stem in mijn achterhoofd het hardlopen verplaatst naar vrijdag.
Ben eindelijk sinds vandaag weer redelijk spierpijnvrij (maar wel op m'n hoogtijdag van ongesteldheid) en wil niet teveel van 't lichaam vragen. Gisteren al gespind, morgen ook weer spinnen, dus vandaag even rust.
Ja doei.
pi_106687541
goedzo, Mo!

ik moet zo naar Zweedse les, maar geen zin. Denk dat ik maar een uurtje ga, en in de pauze naar huis ga. Moet vanavond ook nog wat werken denk ik. Als ik er zin in heb. Anders niet.
pi_106687600
Vanaaf eindelijk weer X-co training volgen. Had mezelf even 'vakantie' gegund de afgelopen maand, maar nu wel weer erg veel zin om ff te beulen :Y
pi_106687724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:05 schreef Jagärtrut het volgende:
goedzo, Mo!

ik moet zo naar Zweedse les, maar geen zin. Denk dat ik maar een uurtje ga, en in de pauze naar huis ga. Moet vanavond ook nog wat werken denk ik. Als ik er zin in heb. Anders niet.
Jagar, je hebt nooit Zin in Zweedse les! Is het wel leuk als je er eenmaal bent?
pi_106687742
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Jagar, je hebt nooit Zin in Zweedse les! Is het wel leuk als je er eenmaal bent?
Nee. het is ook erg lang, van half zes tot 8. Maar goed, tis wel nuttig.
pi_106687773
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Vanaaf eindelijk weer X-co training volgen. Had mezelf even 'vakantie' gegund de afgelopen maand, maar nu wel weer erg veel zin om ff te beulen :Y
X-co, wasda?
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:21:03 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106688184
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

X-co, wasda?
Zwaaien met buisjes met zand.

/ongenuanceerd.
pi_106688467
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zwaaien met buisjes met zand.

/ongenuanceerd.
:Y en een beetje hupsen. :%
pi_106688634
Helleu (even andere username vanwege mensen die mee bleken te lezen) oO<
Naam komt van een Nigella recept :')

[ Bericht 24% gewijzigd door creepycookie op 11-01-2012 19:51:00 ]
pi_106688678
_O-
Ja doei.
pi_106689168
Eigenlijk moet ik toch ook weer eens iets aan sport gaan doen. Dat fietsen is wel goed voor de lijn, maar je bouwt er geen spieren mee op. In Amerika deed ik een tijdje bodypump en toen was ik toch wel een stuk blijer met mijn lichaam. (Okee, toen was ik ook wat kilo's lichter maar daar gaat het nu niet om. O-))
Alleen jammer dat de personeels-sportvereniging hier dat niet aanbiedt. :{ En bij de studentencursus kunnen wij alleen na-inschrijven zo te zien, eens informeren of daar ooit plaatsen overblijven.

Meelezende mensen, brrr... Ik durf nog steeds niet goed te persoonlijke of herkenbare dingen te posten, over collega's ofzo. Hoe doen jullie dat? Voor bekenden zijn wij hier volgens mij allemaal heel makkelijk te herkennen.
-edit- Ik weet natuurlijk wel wat jullie posten :+, maar zijn dat dan dingen waarvan het niet uitmaakt als iemand ze leest, of gokken jullie erop dat bekenden hier nooit terechtkomen?

[ Bericht 13% gewijzigd door Mini. op 11-01-2012 17:53:16 ]
Everything has changed
pi_106689363
_O-
pi_106689443
Ik wil ook weer gaan sporten. Ik weeg nog steeds netjes 60 kilo, maar als ik op handen en knieën zit of zo (I know :')), ben ik net een hangbuikzwijntje. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106689466

Mini: ja weet ik dus niet. En door de (jaren? Ik denk dat ik met tussenpozen meegerekend toch al wel een aantal jaar meepost) heb ik best wel veel over mezelf verteld. Omdat ik eigenlijk nooit besef dat er zoveel mensen meelezen.
pi_106689562
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil ook weer gaan sporten. Ik weeg nog steeds netjes 60 kilo, maar als ik op handen en knieën zit of zo (I know :')), ben ik net een hangbuikzwijntje. ;( .
Volgens mij ben jij echt ultraslank, ik neem aan dat je ongeveer hetzelfde bent als toen ik je zag. Dus hangbuikzwijntje, nee :P
pi_106689636
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:53 schreef creepycookie het volgende:

Mini: ja weet ik dus niet. En door de (jaren? Ik denk dat ik met tussenpozen meegerekend toch al wel een aantal jaar meepost) heb ik best wel veel over mezelf verteld. Omdat ik eigenlijk nooit besef dat er zoveel mensen meelezen.
Ja precies, uit een losse post hier en daar zal niemand meteen opmaken wie je bent, maar voor mensen die structureel meelezen (of toevallig de goede dingen tegenkomen) is er onderhand toch heel wat informatie te vinden hier.
Leuke UI/icon/hoezo'ndingookheet trouwens. O+

DaD: als je nog iemand zoekt om mee te gaan bodypumpen... :Y)
Everything has changed
pi_106689696
Waar wil je dat gaan doen, Mini?
pi_106689824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar wil je dat gaan doen, Mini?
Geen idee nog, ik heb het net bedacht. :+
Everything has changed
pi_106689892
Jij hebt een sportschool op rolafstand, hè!
pi_106690051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

Zo'n check heb ik ook ooit eens gehad. Mijn vetpercentage was 45 ofzo en mijn conditie was matig.
Sindsdien geloof ik dergelijke testen niet meer. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2012 @ 18:09:02 #166
70532 loveli
N
pi_106690100
Toen ze 4 kilo geleden een spekplooimeting bij me deden kwam het op 32.5% uit. Trek je conclusie.
crap in = crap out
pi_106690203
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jij hebt een sportschool op rolafstand, hè!
Oja, nu je het zegt. :D Da's wel een idee!
Everything has changed
pi_106690371
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:11 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oja, nu je het zegt. :D Da's wel een idee!
Daar heb ik een paar jaar geleden ook gesport, toen ik daar nog in de buurt woonde. En na wat omzwervingen woon ik er straks weer dichtbij.

Best een leuke sportschool. Eigenaar is een toffe kerel (wel het type dat je inpakt waar je bij staat, maar oh well... :+).
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:15:26 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106690384
Tja meelezers. Niet zoveel moeite mee, ik post volgens mij nooit over collega's, in ieder geval niet negatief en voor de rest boeit het me niet zo geloof ik :).
pi_106690531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:09 schreef loveli het volgende:
Toen ze 4 kilo geleden een spekplooimeting bij me deden kwam het op 32.5% uit. Trek je conclusie.
Waar zit dat vet dan?! :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:20:56 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106690614
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja meelezers. Niet zoveel moeite mee, ik post volgens mij nooit over collega's, in ieder geval niet negatief en voor de rest boeit het me niet zo geloof ik :).
Ik probeer ook geen dingen te vertellen die ik te erg vind ofzo, al zou ik het toch wel wat ongemakkelijk vinden als allemaal mensen die ik irl ken ineens beter op de hoogte zijn dan ik dacht :') :+
pi_106690702
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm... ik ken toevallig verschillende mensen die dit topic echt altijd lezen en niet meeposten. Gewoon vanwege het relgehalte wat hier nog wel eens heerste een aantal jaren geleden of omdat ze kennelijk gewoon alles willen weten.
Ik snap het niet, maar omdat iedereen hier kan meelezen, pas ik wel op dat ik niet al te persoonlijke zaken post. Sommige dingen gaan niet de hele wereld aan namelijk. :)
Doe wat je niet durft.
pi_106690704
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]?

quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
:D _O- :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106690804
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hmmm... ik ken toevallig verschillende mensen die dit topic echt altijd lezen en niet meeposten. Gewoon vanwege het relgehalte wat hier nog wel eens heerste een aantal jaren geleden of omdat ze kennelijk gewoon alles willen weten.
Ik snap het niet, maar omdat iedereen hier kan meelezen, pas ik wel op dat ik niet al te persoonlijke zaken post. Sommige dingen gaan niet de hele wereld aan namelijk. :)
Dat rellen is volgens mij wel al heel lang geleden! :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:26:20 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106690858
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oh maar dat doe ik ook :). Bepaalde privé-info zet ik hier ook niet neer. A omdat ik denk dat jullie er niet op zitten te wachten en B omdat de rest van de wereld dat niet hoeft te weten.

De voornaam van Duvel komt hier nooit voor, dat wil hij niet en dat respecteer ik :). Verder zal ik niet/amper/nooit posten over what happens between the sheets :+, toiletbezoekjes vind ik ook niet het delen waard (no offence Coco), ruzies tussen mij en Duuf (alleen al omdat ie zelf ook meeleest :P :') ) en ik vermijd negatieve dingen te zeggen over collega's en familie, gewoon omdat ik niet kan uitsluiten dat ze het ooit onder ogen krijgen.

Oh en edit: ik post alleen kritisch over familie/vrienden als ik ze de boodschap zelf ook al gemeld heb :+
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:26:34 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106690870
Oh, ik ben ook wel eens herkend door van buiten en dan door iemand die iemand kent die ik ken en haar herkende in mijn posts. Wow :').
Ik denk niet dat ik herkenbaar ben voor collega's, verder, want ik post niet over mijn werk en ze weten niet wie Mark is :P. Ik zou alleen herkenbaar zijn aan mijn lijstjes, want grotendeels eet ik die op het werk natuurlijk :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_106690901
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh ja?

Oh ja?

Nou...

:(
Ja doei.
pi_106690950
Licht geraakt mens! :{w
pi_106690971
Naja ik ben gewoon te open geweest denk ik, beetje naïef ook om te denken dat dat geen kwaad kan :)
pi_106690978
Zie je!

Zie je!
Ja doei.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:29:59 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106691022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef creepycookie het volgende:
Naja ik ben gewoon te open geweest denk ik, beetje naïef ook om te denken dat dat geen kwaad kan :)
Je hebt wel een cool plaatje!
Niet meer actief op Fok!
pi_106691121
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is idd nog uit de tijd met SHE. :)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:37:18 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106691383
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is idd nog uit de tijd met SHE. :)
En de tijd met Miss_S :P.

Waar is haar alter ego trouwens? Ook al een tijdje niet meer gespot.
Niet meer actief op Fok!
pi_106691515
in dieet
Kwak
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:47:56 #185
229513 Blurred86
Live Positive
pi_106691795
ik sterf van de honger :'( maar mijn huisgenote is aan het 'koken' }:|
kga maar even wat bijlezen hier, dat heb ik al lang niet gedaan! :+
ah de pret was van korte duur, tijd om te koken! :Y)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:53:59 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106692043
Ik heb net ter voorbereiding op Da New Job een filmpje gekeken wat mijn baas (whoo :P) me had toegestuurd en heb er helemaal zin in :D Leukleuk! En ik kwam net op straat ook allemaal blij lachende mensen tegen toen ik lopend wraps ging halen met Bruce Springsteen op O+ Ja, ik ben wel zen :D

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
in dieet
Mehehe het lijkt een verkeerde constructie, ipv 'op dieet', zeg maar :') :D
pi_106692146
Broes. 8-) .
pi_106692162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt wel een cool plaatje!
Dex O+
pi_106692186
Pareltje.

quote:
Wij wensen jullie de beste wensen toe in 2012!
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:57:58 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106692238
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Broes. 8-) .
Broes Broes, Broes Broes, die laat zich niet koeioneren *O*
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:59:38 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106692293
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee, dat was Boes :P.

SPOILER
Eten weer op, was meh. Morgenavond ben ik ws alleen en dan wil ik sushi gaan halen, maar ik heb geen geld, maar ik wil ook geen patat halen, alleen omdat dat goedkoper is. *mijmer*. Waar vind ik lekkere sushi in centrum Den Haag?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:00:30 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106692323
Oh ja joh, Vikkert? :+

Was overigens nieuwsgierig, mwehe:
quote:
Koeioneren heeft niets met koeien te maken. Het is via het Franse couillonner afkomstig van het Italiaanse coglionare 'uitlachen'. Dat woord hangt samen met coglione, dat letterlijk 'testikel' betekent en figuurlijk zoiets als 'uilskuiken'. Ook het Latijnse coleus, waarop het woord uiteindelijk teruggaat, betekent 'testikel'.
pi_106692406
Waar is Cootje? Of is ze al naar Thailand zonder dat ik het door heb gehad? :') :@
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:04:56 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106692501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Waar is Cootje? Of is ze al naar Thailand zonder dat ik het door heb gehad? :') :@
Denk t niet, ze reageerde vanmiddag nog op de statusupdate van Greys ;(.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:05:54 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106692558
Ze zit volgens mij in België en leest niet echt actief bij :).
pi_106692600
Mijn D is veranderd in Roti. En het is op. Maar het was niet super super super lekker, meer "wel ok". Jammer, toch.
pi_106692738
Ah oké, dan stuur ik even een pm!

Vakantievraagjes B-)
pi_106692743
Als Daphne Deckers hier meeleest en daardoor nu moet ontdekken dat ik haar Vrij Vreselijk vind, kan me dat niets schelen.
pi_106692745
Ik heb volgens mij nooit echte rellen meegemaakt hier, of mijn definitie van rellen is anders dan die van jullie ;)

Er zullen vast mensen meelezen die mij kennen, maar wat ik online zet wil ik ook kwijt.
Net als XM dingen over collega's (als ik die had :P) vrienden, familie etc. ben ik voorzichtig mee, sowieso vind ik het niet netjes om negatief over anderen te posten. Trots roepen over de goede cijfers van mijn dochter doe ik dan bijvoorbeeld weer wel ;)

Net als trots roepen dat ze ontzettend lekker gekookt heeft daarnet! Heerlijk gegeten :)
pi_106692849
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Koeioneren, nooit geweten, bij ons thuis was het gewoon koeienieren :D Zo was het ook: 'rok en rol en over de zandbak' !
pi_106693047
Ik ben altijd bang dat ik door een toevallig meelezende collega herkend word op basis van m'n eetlijstje, want mijn lunch geeft altijd precies het dagelijkse menu op mijn werk weer :')
pi_106693101
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:09 schreef anna82 het volgende:
Als Daphne Deckers hier meeleest en daardoor nu moet ontdekken dat ik haar Vrij Vreselijk vind, kan me dat niets schelen.
You go girl.
;)

Ik ben voorzichtig met wat ik hier post over persoonlijke dingen.Ik werk in de hulpverlening en heb wel eens te maken met bedreigende clienten, dus wil niet makkelijk te herkennen zijn.

O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei
L: 3 volkoren boterhammen met filet americain
T: gekookt ei, amandelen
S: uur fietsen
D: varkenshaassate en rijst met prei, paprika, champignons
T: amandelen
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:18:26 #203
229513 Blurred86
Live Positive
pi_106693171
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb net ter voorbereiding op Da New Job een filmpje gekeken wat mijn baas (whoo :P) me had toegestuurd en heb er helemaal zin in :D Leukleuk! En ik kwam net op straat ook allemaal blij lachende mensen tegen toen ik lopend wraps ging halen met Bruce Springsteen op O+ Ja, ik ben wel zen :D

[..]

Mehehe het lijkt een verkeerde constructie, ipv 'op dieet', zeg maar :') :D
Mariaaaa ik ben zo nieuwsgierig naar je nieuwe baan! hoe wat waar en wanneer ga je beginnen? ^O^
pi_106693413
Ik heb echt geen idee wie creepycookie is... ;(
pi_106693421
Overdag dooien, en 's avonds vriezen maakte dat ik wel naar huis kon schaatsen vanavond. Overeind gebleven op de fiets, though. Nu eens een kliekje opwarmen...
pi_106693452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Je hebt de hint niet gezien? of snap je 'm niet? :')
Ja doei.
pi_106693464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
toiletbezoekjes vind ik ook niet het delen waard (no offence Coco),
Ik deel ze ook irl met mensen :D Dus sowieso no offence taken. Al kan ik me niet goed voorstellen dat je het niet zou wíllen delen :+
pi_106693471
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
De evil twin van de hond van Co natuurlijk

:{w
Ja doei.
pi_106693482
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je hebt de hint niet gezien? of snap je 'm niet? :')
Er was een hint? :D Even teruglezen :+
pi_106693601
Een hele duidelijke hint!
pi_106693637
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:27 schreef Perruche het volgende:
Een hele duidelijke hint!
Snotver :+ Hoe heb ik die kunnen missen??? :D _O-
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:34:36 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106693993
Jeager, misschien gaan we toch nog naar zweden over 2 maandjes?? Je hoort het nog :D

Kan mij niks schelen wat mensen over mij lezen, dan moet ik het maar niet vertellen. En wel een beetje nadenken.
Er zijn een stuk of wat op het werk die een waarschuwing hebben gehad over iets op F.B... tja

Vergadering was niet interessant, wel 15E extra opkomst, 22 E benzinekosten en 3 uur extra vrije tijd.

Lijfmeting:
20 mei 2011
buik: 86
taille: 74
borst: 90
been: 51
heup: 86
kuit: 36

11-1-2-12
buik: 83
taille: 72
borst: 87
been: 49
heup: 84
pi_106694003
Ik kwam dit laatste tegen op facebook:

quote:
Het is moeilijk uit te leggen aan iemand die er niet mee te maken heeft. Het is een dagelijkse innerlijke strijd, terwijl je er goed uit ziet aan de buitenkant. Voeg dit toe aan je status voor tenminste 1 uur als u of iemand die je kent een onzichtbare ziekte heeft (PTSS, angst, bipolaire, depressie, diabetes, lupus, fibromyalgie, MS, ME, artritis, ,EDS/HMS, kanker, hartkwalen, epilepsie, ADHD, autisme , MD, Ziekte van Crohn of Colitis Ulcerosa etc.) Nooit oordelen wat je niet begrijpt.Ik weet dat mijn vrienden dit zullen kopiëren..
Ik kan daar dus helemaal niks mee he? Op de een of andere manier vind ik het eerder beledigend/gênant dan positief. Vind het lastig uit te leggen, maar stel dat een vriend van me dit 'voor' mij zou posten, dan zou ik eerder zoiets hebben van 'dude, zeg het gewoon persoonlijk tegen me als je meeleeft ofzo?'. Mgoed. Ik ben een zeikerd soms. Ga maar even gamen :+

Sowieso: "angst" :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:36:08 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106694074
Ik vind het ook stom. Alsof dat helpt :').
pi_106694101
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, misschien gaan we toch nog naar zweden over 2 maandjes?? Je hoort het nog :D

Kan mij niks schelen wat mensen over mij lezen, dan moet ik het maar niet vertellen. En wel een beetje nadenken.
Er zijn een stuk of wat op het werk die een waarschuwing hebben gehad over iets op F.B... tja

Vergadering was niet interessant, wel 15E extra opkomst, 22 E benzinekosten en 3 uur extra vrije tijd.

Lijfmeting:
20 mei 2011
buik: 86
taille: 74
borst: 90
been: 51
heup: 86

11-1-2-12
buik: 83
taille: 72
borst: 87
been: 49
heup: 84
leuk, naar Zweden! :)
pi_106694173
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het ook stom. Alsof dat helpt :').
Ja, dank je! Ik dacht al dat ik de enige was. Voelde me al zo'n ouwe pessimist :')
pi_106694186
Collega's ;( wuuuh. Volgende keer registreer ik mijzelf op een besloten forum :+

Mijn paps heeft trouwens een ontstoken knie. Beterschap :* maar die leest niet dagelijks mee. Toch?!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106694223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:38 schreef Syrena het volgende:
Collega's ;( wuuuh. Volgende keer registreer ik mijzelf op een besloten forum :+

Mijn paps heeft trouwens een ontstoken knie. Beterschap :* maar die leest niet dagelijks mee. Toch?!
pi_106694284
quote:

:D :') :*
Ja doei.
pi_106694300
No worries Anna, ik zou Daphne met plezier voor je neerhoeken ;)
pi_106694335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kwam dit laatste tegen op facebook:

[..]

Ik kan daar dus helemaal niks mee he? Op de een of andere manier vind ik het eerder beledigend/gênant dan positief. Vind het lastig uit te leggen, maar stel dat een vriend van me dit 'voor' mij zou posten, dan zou ik eerder zoiets hebben van 'dude, zeg het gewoon persoonlijk tegen me als je meeleeft ofzo?'. Mgoed. Ik ben een zeikerd soms. Ga maar even gamen :+

Sowieso: "angst" :')
Ze mag "niet fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven" ook wel toevoegen aan het lijstje kwalen. Het ergste vind ik nog wel het pretentieuze " mijn vrienden bla bla".
pi_106694382
Hee, niet zo bitchen op de ex buuv van mijn zus ja :'(
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106694396
Dingen die bepaalde mensen echt niet mogen lezen post ik natuurlijk ook niet, maar er is toch wel een soort tussencategorie van dingen die niet top secret zijn maar die toch weer niet iedereen hoeft te weten (en die je toch ook wel weer kwijt wilt). :+ Ik vind dat best lastig.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:15 schreef Amsel het volgende:
Ik ben altijd bang dat ik door een toevallig meelezende collega herkend word op basis van m'n eetlijstje, want mijn lunch geeft altijd precies het dagelijkse menu op mijn werk weer :')
Ik ook ja. :D Blij dat ik niet de enige ben die zo paranoïde is...
Everything has changed
pi_106694408
pi_106694516
Daarom doe ik dus geen lunges, ik heb nu een brede platte ass, die van opzij smal lijkt w/
pi_106694554
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Daar heb ik een paar jaar geleden ook gesport, toen ik daar nog in de buurt woonde. En na wat omzwervingen woon ik er straks weer dichtbij.

Best een leuke sportschool. Eigenaar is een toffe kerel (wel het type dat je inpakt waar je bij staat, maar oh well... :+).
Oh, goed om te weten! :) Wat deed jij daar toen, gewoon fitness?
Everything has changed
pi_106694680
quote:
Slim reclamebureau ;)
pi_106694745
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:41 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ze mag "niet fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven" ook wel toevoegen aan het lijstje kwalen. Het ergste vind ik nog wel het pretentieuze " mijn vrienden bla bla".
Dat ja :D

O+
pi_106694768
quote:

*Mompelt iets over een collega van Syrena zijn...* ;(
pi_106694895
Als hier iemand iets van mij 'ontdekt' door er hier specifiek naar opzoek te gaan, kan het van alles wezen maar het zal niet snel zo triest zijn als het opzoek gaan zelf.
Zo denk ik er dan weer over :)

En andermans mening maakt mij vaak ook geen ene NikeWomen-reet uit :')
pi_106695218
De enige waarvan ik weet dat hij kan meelezen kent mijn username ook... dus ja :')

Peter Timofeef kondigde zojuist een mini-wintertje aan! O+
pi_106695299
Ik geloof niet dat m'n collega's me hier zo snel kunnen herkennen... :+

Lijstje:

O: yoghurt met muesli en banaan
L: spinazie/fetasouffle, wat witte bonen, wittekoolsalade, wortelsalade, klein sneetje brood
T: appel
T: kom tomatensoep
t: klein chocolaatje
D: restje pasta met courgette, gerookte zalm en creme fraiche
T: wat frambozen met yoghurt.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:06:32 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106695476
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:53 schreef V1z0R het volgende:
Als hier iemand iets van mij 'ontdekt' door er hier specifiek naar opzoek te gaan, kan het van alles wezen maar het zal niet snel zo triest zijn als het opzoek gaan zelf.
Zo denk ik er dan weer over :)

En andermans mening maakt mij vaak ook geen ene NikeWomen-reet uit :')
Jij bent dan ook al bijzonder herkenbaar vanwege die koddige kinderfoto van laatst :D Coco en ik zaten echt zo, 'mwohh, je ziet echt dat hij het is! :o :D"
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:07:34 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106695525
Vind het wel een mooi liijstje jeager, weet wederom niet wat er allemaal in de soep zit, hoeveel D maar teveel is het sowieso niet.

Morgen lijste:
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, tomaat, komkommer, gekookt ei
L: 3 boterhammen kaas, kom gebonden soep met vlees, beker melk
T's: 2 mandarijnen, blokje choco, handje pinda's
D: 1 kg hutspot en koolvisfilet
T: paar chipjes
pi_106695573
bweuh, hoe lang heeft je v-snaar nog als ie tot ca. 5 minuten na het starten nog piept als je optrekt van 1 naar 2 en naar 3 (en alleen dan, niet daarna meer.)

:'( geen geld voor kapotte auto...
Kwak
pi_106695588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het wel een mooi liijstje jeager, weet wederom niet wat er allemaal in de soep zit, hoeveel D maar teveel is het sowieso niet.

Morgen lijste:
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, tomaat, komkommer, gekookt ei
L: 3 boterhammen kaas, kom gebonden soep met vlees, beker melk
T's: 2 mandarijnen, blokje choco, handje pinda's
D: 1 kg hutspot en koolvisfilet
T: paar chipjes
D was een flink bord vol, soep was tomaat en weinig anders. Ik ben ook wel tevreden, geloof ik....
pi_106695644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:45 schreef Syrena het volgende:
Daarom doe ik dus geen lunges, ik heb nu een brede platte ass, die van opzij smal lijkt w/
Dus je hebt een lelijke kont zeg je?
pi_106695693
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Een lurker!! O+
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:11:23 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106695731
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

D was een flink bord vol, soep was tomaat en weinig anders. Ik ben ook wel tevreden, geloof ik....
Bord vol, ja en daarom eet ik weinig carbs, eet rustig 3 borden vol.
Vandaag: 700 gr sperziebonen, gekookte tomaat, 1 grote ui, halve kip, halve pot rode kool en 300 gr ovenfriet..
pi_106695737
lijstje:

8u 2 finse ronde met pindakaas
10 u twee volk. boterhammen met gekookte kip
16u twee volk. boterhammen met gekookte kip
18u 360 gram kapucijners met spekblokjes

1560 kcal

niet denderend, hele drukke dag op school met gesprekken en vergaderingen, meer dan brood kreeg ik tussendoor niet naar binnen, en heb geen lunchtijd gehad. er mag nog wat bij vanavond. worteltjes denk ik. en een plakje zelfgebakken keek, want NOM

ik ben ook fan van de ronde kont O+ overigens.
Kwak
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2012 @ 20:11:45 #241
70532 loveli
N
pi_106695744
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef kwakz0r het volgende:
bweuh, hoe lang heeft je v-snaar nog als ie tot ca. 5 minuten na het starten nog piept als je optrekt van 1 naar 2 en naar 3 (en alleen dan, niet daarna meer.)

:'( geen geld voor kapotte auto...
Kost twee tientjes en een handig vriendje. Of je knoopt een panty erom. Piepen kan 'ie maanden volhouden. Door de wrijving krimpt ie iets.
crap in = crap out
pi_106695857
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Kost twee tientjes en een handig vriendje. Of je knoopt een panty erom. Piepen kan 'ie maanden volhouden. Door de wrijving krimpt ie iets.
heb wel twee tientjes maar geen auto-handig vriendje. ik spaar nu wel even en dan breng ik m na de winter, als ie t redt, voor een beurtje :Y ben nu iets minder bang dat ie onder me wegrot...

ik weet zelf overigens niet eens waar ie zit/waar ik een panty zou moeten knopen :')
Kwak
pi_106695890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*Mompelt iets over een collega van Syrena zijn...* ;(
Ik bedoel alleen die asocialen van de ene werkplek! Heb weer een mooi voorbeeld van deze week. Typt zo lastig op mijn tab, zal het wel eens rond pmmen.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:16:25 #244
229513 Blurred86
Live Positive
pi_106695969
lijstjee:
O: yoghurt met 4 lepels muesli
L: 2x snee zuurdesembrood (iets meer dan 1 normale snee brood denk ik qua hoeveelheid) met kroket en maissoep
T: chinese peer
D: italiaanse bol met 'magere' grillburger met salade (sla, ui, champ, cherry tomaatjes, tzatziki)
T: italiaanse bol met pindakaas }:|

+ in totaal 4x espresso met melk uit de automaat geloof ik
bleeeuh
pi_106696020
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:09 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Een 10 voor begrijpend lezen!
Ik draag dus nooit strings. Huuuuu. En bekijk mijzelve alleen van de zijkant, want dan is ie prima.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:18:01 #246
229513 Blurred86
Live Positive
pi_106696053
bolle billen :9
pi_106696178
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Een 10 voor begrijpend lezen!
Ik draag dus nooit strings. Huuuuu. En bekijk mijzelve alleen van de zijkant, want dan is ie prima.
Thanks!

Toch raad ik je Lunges en Squats aan om je bil nog beter te vormen.
pi_106696247
Lunches :9

Oh wacht... :+
pi_106696272
Muh... ik heb zo'n mooie tas gezien, van 250 naar 160 euro. Maar niet gekocht. En nu wil ik hem kopen en kan ik hem niet vinden :').
pi_106696344
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:19 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Thanks!

Toch raad ik je Lunges en Squats aan om je bil nog beter te vormen.
Ik ben lui en lunges en squats doen zeer :@
pi_106696394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef Perruche het volgende:
Muh... ik heb zo'n mooie tas gezien, van 250 naar 160 euro. Maar niet gekocht. En nu wil ik hem kopen en kan ik hem niet vinden :').
Is ie van goud?
pi_106696424
Meh, ik probeerde net een foto te maken van mezelf, maar mijn billen zijn me iets té bol. :')
Everything has changed
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:24:46 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106696491
quote:
5s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Is ie van goud?
Dat ja! :D Ik heb nog nooit meer dan 3 tientjes aan een tas uitgegeven :').
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2012 @ 20:24:49 #254
70532 loveli
N
pi_106696492
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:18 schreef Blurred86 het volgende:
bolle billen :9
Kloon van Aurum!
crap in = crap out
pi_106696519
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Mini. het volgende:
Meh, ik probeerde net een foto te maken van mezelf, maar mijn billen zijn me iets té bol. :')
Nooooooi snavonds fotoos maken van jezelf.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:25:20 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106696528
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Mini. het volgende:
Ja hoi... niks mis mee... tenminste.. Kijken? :9
pi_106696529
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

Squats verstevigen ook je bekkenbodemspieren, dus minder last van incontinentie :@
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:25:37 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106696549
Net voor twee dagen boterhammen gesmeerd. Als ik na vrijdag niet meer terugkom, weten jullie wat er gebeurd is :').

En dan is het de schuld van uniek!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:26:14 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106696592
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

35 E voor een rugtas voor het wandelen *O*

Hoe is het met je kies, blaas, lichaam...? :*
  Vis een optie? woensdag 11 januari 2012 @ 20:26:26 #260
70532 loveli
N
pi_106696609
quote:

[..]

Ik wel :')
crap in = crap out
pi_106696643
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik waardeer je eerlijkheid,..sja, het zijn zware oefeningen. .
Neem eens contact op met user Weissman voor een persoonlijk advies.
pi_106696647
Wel bijgelezen, niks bij te dragen.
Lijst
• 5 km hardlopen
• yoghurt & havermout
• 2 roggebroodjes pindakaas
• 1,3 kg groente/fruit
• 5 boterhammen vlees
• 2 bastogne :@
• 1 glas wijn
• avondeten: veel groente, paar capucijners, beetje worst
• toe: griesmeelpudding
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:27:34 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106696696
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Net voor twee dagen boterhammen gesmeerd. Als ik na vrijdag niet meer terugkom, weten jullie wat er gebeurd is :').

En dan is het de schuld van uniek!
Ja maar als jij er niet meer bent dan is dat sowieso goed voor het milieu, kan ik heerlijk niet biologische komkommers eten :D
pi_106696713
quote:

[..]

Ik ook niet en ik doe ook nog eens 4 jaar met een tas.
pi_106696730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Squats verstevigen ook je bekkenbodemspieren, dus minder last van incontinentie :@
Ik heb daar hele stevige spieren 8-) kun je leuk gebruiken :@ :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:28:55 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106696778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja maar als jij er niet meer bent dan is dat sowieso goed voor het milieu, kan ik heerlijk niet biologische komkommers eten :D
:')! Ik wist niet dat ik zo'n enorme impact had op het milieu ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_106696785
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef sigme het volgende:
Lijst
• 5 km hardlopen
• yoghurt & havermout
• 1,3 kg groente/fruit
• 5 boterhammen vlees
• 1 glas wijn
Yoghurt is een slecht product dat je insuline spiegel laat pieken.
Neem eens Magere kwark.
pi_106696786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik waardeer je eerlijkheid,..sja, het zijn zware oefeningen. .
Neem eens contact op met user Weissman voor een persoonlijk advies.
Hoe oud is ie?
pi_106696790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef sigme het volgende:
Lijst
• 5 km hardlopen
• yoghurt & havermout
• 1,3 kg groente/fruit
• 5 boterhammen vlees
• 1 glas wijn
Respect dat je t bij 2 kan houden ^O^ Das heul niet slecht
pi_106696808

*I like big butts*
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:29:46 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106696834
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik doe ook nog eens 4 jaar met een tas.
Als ie niet stuk gaat voor die tijd: idem :D.

Ik geef echt niks om tassen. Heb er 1. Een zwarte. Heb ook helemaal geen zin in het gezeik met wisselen van handtassen. Vergeet je weer wat over te doen enzo.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:29:49 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106696838
quote:

[..]

En ik dan weer nooit meer dan 8 tientjes aan laarzen. Zo nou jij weer :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:30:20 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106696881
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Neem eens Magere kwark.
Hey, we hebben weer een betwetert :+. Eentje die sigme advies geeft :o. Die durft!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:31:08 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106696936
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey, we hebben weer een betwetert :+. Eentje die sigme advies geeft :o. Die durft!
Als zn hoofd van bastogne is gemaakt, voorspel ik een ongunstige afloop.
pi_106696943
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Neem eens Magere kwark.
:') als je nou wat zei van de bastogne... maar je gaat echt voor kritiek op de yoghurt? ok! ^O^

heb je sigme's avatar gezien? die kont doet t best ok met yoghurt.
Kwak
pi_106696950
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hoe oud is ie?
Geen idee, denk jou leeftijd rond de 22.
Maar hij is dol op lunges.

En Squats cure cancer!
pi_106696970
quote:

[..]

Mijn duurste was 80 euro. Maar ja, hij was zo mooi :')
pi_106697004
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En Squats cure cancer!
O+ hij is aan t flirten! met complimentjes!
Kwak
pi_106697049
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nooooooi snavonds fotoos maken van jezelf.
Maakt dat zoveel uit dan?
Ik wilde mijn zusje d'r mening vragen over nieuwe kleren, maar de foto pakt wel erg onvoordelig uit. :') Zo slecht staan ze nou ook weer niet.

Mijn huidige tas was 110 euro. :+ Hij was mooi, groot, stevig, van leer, en ik had geen zin om verder te zoeken, dus ik vond het wel best. Hij moet ook wel tegen een stootje kunnen bij mij.
Everything has changed
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:32:50 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106697058
Ik koop dan weer een nieuwe auto binnen 3jaar :')

Hoe is het met je hoofdpijn Mo? En vrijdag hardlopen is heerlijk want dan wordt het mooi renweer.

Ben zo vreselijk moe :?

Wil zoveel reageren maar mijn korte termijn is erg kapot nu :')
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:32:51 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106697061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

En Squats cure cancer!
Hahaha!

Sorry Syreen, maar dit is grappig :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_106697120
Zeta O+

En nog slim ook he. En behulpzaam. Wij boffen maar hier in slank!
pi_106697140
Aardig zijn tegen ZetaOS. Hij vindt me rond de 22 O+
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:33:59 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106697141
quote:
11s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:32 schreef Mini. het volgende:

[..]

Maakt dat zoveel uit dan?
Ik wilde mijn zusje d'r mening vragen over nieuwe kleren, maar de foto pakt wel erg onvoordelig uit. :') Zo slecht staan ze nou ook weer niet.

Mijn huidige tas was 110 euro. :+ Hij was mooi, groot, stevig, van leer, en ik had geen zin om verder te zoeken, dus ik vond het wel best. Hij moet ook wel tegen een stootje kunnen bij mij.
Oh ja, ik heb wel een tas van 100 euro bedenk ik me net, ook eentje van leer :+. Cadeautje voor m'n nieuwe baan :+.

En 's avonds ben je dikker, boller buikje enzo. Daarom geen foto's :).
Niet meer actief op Fok!
pi_106697146
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:28 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb daar hele stevige spieren 8-) kun je leuk gebruiken :@ :')
Dat is dan weer iets wat ik niet zou posten. :D

Net als iets over bolle billen bij een jongen die ik ken. :9 Dat zie je veel te weinig bij mannen.
Everything has changed
pi_106697210
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mijn duurste was 80 euro. Maar ja, hij was zo mooi :')
Mijn duurste was 120. Met geld van de erfenis van m'n oma gekocht. En hij blijft mooi, maar ben langzamerhand op zoek naar een nieuwe. Deze is van leer, en is redelijk zwaar. na een dag staan (museum ofzo) doen m'n schouders zeer....
pi_106697217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:34 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat is dan weer iets wat ik niet zou posten. :D

Net als iets over bolle billen bij een jongen die ik ken. :9 Dat zie je veel te weinig bij mannen.
ik wilde iets posten maar toen had t ineens zo'n incestueuze ondertoon dat ik t maar niet deed... :@
Kwak
pi_106697281
quote:
Ooh, die rode! O+
Ik val op onpraktische kleuren. :') Mijn vorige was turquoise.
Everything has changed
pi_106697311
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik wilde iets posten maar toen had t ineens zo'n incestueuze ondertoon dat ik t maar niet deed... :@
Nu wil ik het juist weten! :D
Everything has changed
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:36:45 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106697322
quote:
Ik vind dat gewoon Een Tas. Niks bijzonders...? :@ Ik zie het niet :')
pi_106697342
Ik kijk de Hairy Bikers O+
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:37:46 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106697378
http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20alfabetisch.pdf

Wat een namen hebben mensen hun kroost gegeven zeg _O-

45 kinderts met mijn naam afgelopen jaar.
pi_106697411
Ik moet sporten van mezelf :').
pi_106697434
ach joh, misschien wist haar vader dat al lang!

maar ik bedoelde het dus niet zo fout als t nu klinkt! :D
Kwak
pi_106697561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef Perruche het volgende:
Net moest je nog een tas kopen ;) ik vind m wel mooi trouwens, maar niet heel bijzonder voor dat geld!
pi_106697612
21 met mijn naam, en 2 die t in de lelijke versie spellen, met -au- ipv -ou- ;( auw!

en een meisje dat Jupiler heet... _O-

"dat hadden je pa en ma teveel gedronken toen je verwekt werd"
Kwak
pi_106697656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef kwakz0r het volgende:
ach joh, misschien wist haar vader dat al lang!

maar ik bedoelde het dus niet zo fout als t nu klinkt! :D
Whehe. :D

Toch nog 18 baby's met mijn naam. :)
Everything has changed
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:43:08 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106697721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:38 schreef Perruche het volgende:
Gaan dan!!
Vanmorgen heb ik in bed 4 smoesjes verzonnen om NIET te sporten maar heb het toch gedaan (1 smoes was: als het kouder is als 4 graden dan ga ik niet en het was 7 graden :') )
Doei Perruche tot morgen
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:45:01 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106697870
Kinderen het moet om het niet uit te roeien maar het blijft een heerlijk smoesje om kg knallers en tonijn te eten :P
Sorry *O*
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:45:09 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106697878
Geen idee hoe vaak ik erin sta, want ik kan hem niet openen ofzo.

Grr uniek!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')