Maar een konijn dat gefokt is om tam te zijn is toch nog iets heel anders dan een beer, die in feite gewoon een wild dier is. Nou weet ik niet hoe agressief panda's in het wild zijn vergeleken met andere beren (aangezien het planteneters zijn enzo), maar ik kan me niet voorstellen dat stilzitten en het ondergaan zijn natuurlijke reactie zou zijn op mensen die komen knuffelen. De vraag is dan welke methodes ze hebben gebruikt om die beesten hun natuurlijke reacties af te leren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hm geen idee eigenlijk! Zal wellicht per panda verschillen? Ik heb in Australië wel een koala vastgehouden, maar zodra dat beestje nukkig werd, werd ie teruggebracht naar z'n habitat. Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat ze er niet megablij van worden ofzo. Maar dat worden Perry en Tamina ook niet als ik ze luuuv probeer te geven![]()
Planteneters? Ze eten ook vlees hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:21 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar een konijn dat gefokt is om tam te zijn is toch nog iets heel anders dan een beer, die in feite gewoon een wild dier is. Nou weet ik niet hoe agressief panda's in het wild zijn vergeleken met andere beren (aangezien het planteneters zijn enzo), maar ik kan me niet voorstellen dat stilzitten en het ondergaan zijn natuurlijke reactie zou zijn op mensen die komen knuffelen. De vraag is dan welke methodes ze hebben gebruikt om die beesten hun natuurlijke reacties af te leren.
Wat, panda's? Die eten toch bamboe?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Planteneters? Ze eten ook vlees hoor
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:23 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat, panda's? Die eten toch bamboe?
http://www.guardian.co.uk(...)ht-eating-meat-videoquote:A wild panda is caught on surveillance camera eating a dead gnu in south-west China. An analyst says the bamboo-loving animals were predators millions of years ago. Although classified as carnivores, giant pandas mainly live on bamboo, but eat other foods including honey, eggs, fish, oranges and bananas when they are available
Dat is waarquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:21 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar een konijn dat gefokt is om tam te zijn is toch nog iets heel anders dan een beer, die in feite gewoon een wild dier is. Nou weet ik niet hoe agressief panda's in het wild zijn vergeleken met andere beren (aangezien het planteneters zijn enzo), maar ik kan me niet voorstellen dat stilzitten en het ondergaan zijn natuurlijke reactie zou zijn op mensen die komen knuffelen. De vraag is dan welke methodes ze hebben gebruikt om die beesten hun natuurlijke reacties af te leren.
Ok, ze eten misschien vlees als ze het vinden maar ze jagen in elk geval niet meer. Aan de andere kant hebben ze nog steeds de genen van beren dus misschien zijn ze wel net zo agressief als andere beren (en dan vraag ik me helemaal af hoe ze dat afleren bij knuffelpanda's).quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)ht-eating-meat-video
Hoe kun je hier nu niet voor vallen?!quote:
Mja, ik weet niet. De kootsjiekoo-feelings heb ik er echt niet bij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hoe kun je hier nu niet voor vallen?!
[ afbeelding ]
Birdies?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet. De kootsjiekoo-feelings heb ik er echt niet bij.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Chicolate het volgende:
Pfeiffer. Ik zit nu tussen hysterisch lachen en heel hard huilen in. Damn daar gaan mijn plannen.
Crap. Dat verklaart een hoop. Balen!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Chicolate het volgende:
Pfeiffer. Ik zit nu tussen hysterisch lachen en heel hard huilen in. Damn daar gaan mijn plannen.
Balen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Chicolate het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Chicolate het volgende:
Oeh goeie. Ik ben van plan om op volle kracht door te gaan met mijn vakken, maar misschien moeten mijn sportplannen wel even in de ijskast.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Balen!
Neem even contact op met je studieadviseur/decaan, als je vertraging oploopt heb je recht op tegemoetkoming of extra stufi als je nog basisbeurs hebt.
Nee, wat onwijs kut!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Chicolate het volgende:
Ja, meteen melden, minder gezeur als je het achteraf doet. Vraag ook even om een verklaring van je dokter.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh goeie. Ik ben van plan om op volle kracht door te gaan met mijn vakken, maar misschien moeten mijn sportplannen wel even in de ijskast.
^^quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Dat is echt ontzettend kut. Maar HEEL erg belangrijk om te luisteren naar je lijf nu want anders kan je echt je hele leven er last van blijven houden.
Oh dat suckt zeg Chico! Maar lucht het aan de andere kant misschien ook een beetje op? Goed je rust en je tijd nemenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Chicolate het volgende:
Damn Chicoquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Chicolate het volgende:
bah wat kutquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:59 schreef Chicolate het volgende:
En ook doen he!quote:
SPOILER: Bertrand is niet zo goed met vrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ohja?quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's rot ChicoMaar dat kan toch ook met 4 weken over zijn?
Eh, nee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:25 schreef V1z0R het volgende:
Da's rot ChicoMaar dat kan toch ook met 4 weken over zijn?
Het kán volgens mij wel. Ligt een beetje aan hoe flink je het te pakken hebt en hoe snel je herstelt. Je ligt er niet per definitie een half jaar uit ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, nee.
Ik ben er een half jaar zoet mee geweest op m'n 20e.
De meeste mensen die pfeiffer krijgen, merken er zelfs niets van. Ongeveer 90% van europa is besmet met het virus.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het kán volgens mij wel. Ligt een beetje aan hoe flink je het te pakken hebt en hoe snel je herstelt. Je ligt er niet per definitie een half jaar uit ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |