Dat maakt weinig uit, dan is het leed al geschiedt... Gewoon flink verhitten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:15 schreef MaximusTG het volgende:
Het risico is alleen dat je niet weet wanneer het eten bereid is. Voor hetzelfde geld is het al een of twee dag(en) oud. Chinese restaurants ook niet echt bekend om hun goede hygiëne in de keuken.
Tsja, het is sowieso een risico als je het op deze manier bekijkt. Ik ruik er eerst wel even aan, ik denk dat als het heel ernstig is dat het dan behoorlijk funky ruikt!quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:18 schreef MaximusTG het volgende:
Verhitten doodt wel bacteriën, maar niet alle gifstoffen verdwijnen dan. Dus je kan er alsnog goed ziek van worden.
Tis maar wat het je waard is natuurlijk..
Scherp! Je kan iedereen nog voor zijn!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat niemand trouwens het Hoelang is een Chinees grapje maakt.
Babi gangbang wordt niet met kattenvlees gemaaktquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:40 schreef CutCake het volgende:
Kattenvlees bederft over het algemeen niet bijzonder snel, heb je zeldzame Chinees gevonden die de Nederlands/Kantonees interpretatie van het Indonesische Babi Pangang nog van varken maakt even extra goed opwarmen voor het eten en 2 dagen bewaren is geen probleem.
Ja dat is ook wel zo. Volgende keer maar wat mindere grote porties maken. Ik hou jullie ervan op de hoogte of ik het overleef of niet.. Living on the edge..!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:33 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, ik weet ook wel dat er - waarschijnlijk - niks gebeurt als je het wel opeet, maar je moet echt oppassen met zulke dingen. Je kan er echt erg ziek van worden. Zou het bv nooit aan een jong kind geven..
En het hoeft niet altijd te stinken om niet meer goed te zijn.
Oh, dat boeit niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:18 schreef loecje het volgende:
wat denk je dat er in de koude koelkast gebeurd als je er iets warms in stopt?
Je koelkast warmt op en alles gaat condenseren en je eten wordt klef.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:39 schreef bl_henkie2 het volgende:
Even off topic:
Waar komt de regel vandaan dat je eten moet afkoelen voor dat je het in de koelkast stopt?
5 minuten? Dan zit er echt geen smaakt meer aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:01 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon minstens 5 minuten in de magnetron douwen.
Als hij nog leeft moet dat geen probleem zijn. Moet je hem wel van tijd tot tijd eten geven natuurlijkquote:Afhaal chinees bewaren. Hoelang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |