quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit me hier toch een partij trots te wezen
Wat zijn de uitslagen van jouw GTT's?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:06 schreef flugeltje het volgende:
Dit is een pretecho sproet, ik heb volgende week een groeiecho op het ziekenhuis, ben benieuwd wat die ervan vinden. Lijkt me wel dat ze het in de gaten gaan houden, want nu al 3 weken voor op oorspronkelijke datum is ook wat fors...
Was de laatste keer helemaal goed, gewone glucose ook prima in orde. Volgende week weer een OGTT, ben benieuwd of die weer in orde is... Controles vanochtend trouwens ook prima, bloeddruk 124/75, geen eiwit en nu totaal +11 (met laarzen aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat zijn de uitslagen van jouw GTT's?
Gelukkig maar, wel fijn dat ze het in de gaten blijven houden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was de laatste keer helemaal goed, gewone glucose ook prima in orde. Volgende week weer een OGTT, ben benieuwd of die weer in orde is... Controles vanochtend trouwens ook prima, bloeddruk 124/75, geen eiwit en nu totaal +11 (met laarzen aan) dus dat gaat eigenlijk allemaal heel goed... Ik hou niet echt vocht vast, heb wel veel dorst, maar plas weer niet vaker... Op dit moment is er niets wat zou kunnen wijzen op een verstoorde suikerhuishouding, behalve dan de groei van Pieter...
Oh hou op, doe weg.... Ik begin meteen weer te rammelen en deze is niet eens helemaal afquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:15 schreef Ssserpente het volgende:
Flugel, als jullie een meisje hadden gekregen had ze er zo uitgezien!
[ afbeelding ]
Ik zag 'r op de site van V&D en moest meteen aan jou denken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oh hou op, doe weg.... Ik begin meteen weer te rammelen en deze is niet eens helemaal af
@Kuuks, ik word sowieso erg goed in de gaten gehouden en er is nu niets om je zorgen over te maken. Ik was zelf toen ik geboren werd ook een 8-ponder en de lichtste van de 6 kids die m'n moeder heeft gekregen, zit ook wel een beetje in de familie dus
@Fee-nix, ik hoop ook dat alles gewoon in orde is en ze gewoon heel erg moe zijn allemaal. Morgen horen we vast iets inderdaad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |