Gefeliciteerd lieverd , hij is er je mannetj.. ben zo benieuwd!! geniet ze samenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:58 schreef Kyara het volgende:
eindelijk iets te melden, vandaag om 18.02 is onze zoon geboren. Hij heet Midas Robin, 51 cm, 3390 gram en met flinke bos haar. Geboren met knip en pomp dus nu hoofdpijn. Ik mocht daarna naar de ok om de placenta te laten verwijderen. Redelijk wat bloedverlies maar mijn hb kon wat hebben, nu slapen want zooo moe...
Dat was het ook, maar op pure power en wilskracht heeft Kyara die kleine, met wat hulp van buitenaf, eruit geperst. Het heeft veel van dr gevergd maar ze heeft de klus toch maar even geklaard. Diep, diep, diep respect. Ik had de handdoek al lang in de ring gegooid.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef Soempie het volgende:
huuuuuuuu, om 10.00 uur vanmorgen had je 8 cm en pas om 18.00 uur geboren.Wat moet het zwaar geweest zijn.
Echt hequote:Op woensdag 11 januari 2012 23:03 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat was het ook, maar op pure power en wilskracht heeft Kyara die kleine, met wat hulp van buitenaf, eruit geperst. Het heeft veel van dr gevergd maar ze heeft de klus toch maar even geklaard. Diep, diep, diep respect. Ik had de handdoek al lang in de ring gegooid.
Zo, en nu jij!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:03 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat was het ook, maar op pure power en wilskracht heeft Kyara die kleine, met wat hulp van buitenaf, eruit geperst. Het heeft veel van dr gevergd maar ze heeft de klus toch maar even geklaard. Diep, diep, diep respect. Ik had de handdoek al lang in de ring gegooid.
Zo, en nu jij!
Hoe is dat dan mogelijk? Duurt die laatste cm dan echt heel lang? Of heel lang persweeën? Of geen persweeën?quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:38 schreef Susie het volgende:
Wat een mooi ventje!![]()
En inderdaad wat een klus! Maar goed gedaan!![]()
En nu ik dit type, bedenk ik mij dat ik om 11:30 9 cm had en Anouk er om 18:30 was, ook met knip en pomp...
Bij mij namen mijn weeen af, dus dan komt die laatste cm er niet... in het zkh kreeg ik wee-opwekkers, toen kwam die er wel (geloof ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe is dat dan mogelijk? Duurt die laatste cm dan echt heel lang? Of heel lang persweeën? Of geen persweeën?
Ja he, maar mijn baby valt er een dezer dagen gewoon uit..quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Goeie vragen die je daar stelt Soemp.
Euhm, nee had geen pijn omdat die ontsluiting vergevorderd was. Weeen doen wel wat pijn ja. Iedereen heeft natuurlijk een andere pijngrens, volgens mij is die van mij best hoog ofzo, want ik vond het prima te doen. Of de yoga-oefeningen hebben mij gewoon erg goed geholpen, ik zou het anders ook niet weten. Tijdens een wee sloot ik mij af van de anderen, was in mijn eigen wereldje zeg maar, goed ademen naar de buik toe en als de wee weg was, was ik er weer en kon ik weer grapjes maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:26 schreef Soempie het volgende:
Ah, duidelijk.Hoe zijn die uren dan, dat de weeën afnemen, heb je dan wel heel veel pijn, omdat die ontsluiting wel al vergevorderd is? Of doen alleen weeën pijn?
Komt goed vrouwkequote:Op donderdag 12 januari 2012 08:35 schreef Soempie het volgende:
Ja he, maar mijn baby valt er een dezer dagen gewoon uit..
Tijdens het persen wist ik het op een gegeven moment ook even niet meer hoor, maar daar heb je dan eenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:11 schreef flugeltje het volgende:
Hoe meer vermoeidheid hoe pijnlijker alles wordt ja, hier ook hele lange persfase. Ik vind het nog steeds knap dat er steeds toch weer een stukje energie kwam om door te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |