quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:35 schreef Kuukske het volgende:
Het is ook weer mijlpaalwoensdag, waaronder mijn 30 weken vandaag. Poeh.
Dan mag ze dat ons wel eens laten wetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Kyara ligt lekker te genieten van d'r gup denk.
Ik hoop het voor haarquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Truequote:Op woensdag 11 januari 2012 08:54 schreef Susie het volgende:
Dan mag ze dat ons wel eens laten weten
Denk het ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:53 schreef Kuukske het volgende:
En dat brengt ons bij jou. Hoe is het met je nu?quote:
Goed wel. Gister voelde ik me even heel zielig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat brengt ons bij jou. Hoe is het met je nu?
Logisch toch!quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed wel. Gister voelde ik me even heel zielig.![]()
41 weken vandaag.Heb gister m'n man laten beloven dat we de dagen dat we nog met z'n tweetjes zijn iets gaan doen wat na de geboorte een hele tijd niet meer kan. Dus vanavond gaan we uit eten.
Jawel, gister daarom ook in het ziekenhuis geweest. Datum meegekregen voor een inleiding, maar ik hoop dat het nog vanzelf gaat gebeuren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:15 schreef Aventura het volgende:
Pft Soempie, 41 weken..ik leef met je mee. Bij jouw vk/gyn geen beleid dat er actie wordt ondernomen met 41 weken?
vandaar...quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:29 schreef flugeltje het volgende:
Kyara krijgt een 11 januari baby!!!
Die zijn heul erg tof
Ik heb nog niemand gesproken. Gisteren was het hier zo'n hectische @$#$%bende dat ik gewoon ben weggegaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:26 schreef Soempie het volgende:
Kuuks, hoe staat het met je werk (heb je aangegeven dat het te zwaar wordt?)? Doe je rustig aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zal ook wel afleiden denk ik.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ach meis. Heel veel succes nog. Ik hoop dat het als nog natuurlijk gaat lukken maar je wordt inderdaad mama vandaagquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:05 schreef Kyara het volgende:
helaas, nog geen baby hier. Zit nog op 8 cm. Als er over 2 uur geen schot in zit wordt het een ks. T gaat allemaal niet helemaal soepel maar linksom of rechtsom: vandaag word ik mama.
Och jeetje, hoop dat er toch snel 2 cm extra bijkomt voor je. Maar wat je zegt, vandaag kun je je jongetje vasthouden en goed bekijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:05 schreef Kyara het volgende:
helaas, nog geen baby hier. Zit nog op 8 cm. Als er over 2 uur geen schot in zit wordt het een ks. T gaat allemaal niet helemaal soepel maar linksom of rechtsom: vandaag word ik mama.
Balen Kyara! Mijn ontsluiting bleef ook steken en kreeg ook een kz. Inderdaad, hoe dan ook vandaag ben je mamma!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:05 schreef Kyara het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |