Is gewoon nep.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weet niet. Ik ben niet blind.
Maar er is een schilder die wel blind is, en die kan super goed portret schilderen. Hij voelt de gezichten van mensen en schildert ze dan na. Moet je maar even googlen.
Ik ben te lui.
Hoe weet je dat het stereo is en niet 2.1?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand hier in de straat heeft een autostereo met veel bass, en dat dreunt zo.
Net nu ik wil slapen.
Het is 3 uur 's middags schat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand hier in de straat heeft een autostereo met veel bass, en dat dreunt zo.
Net nu ik wil slapen.
6e zintuigquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het stereo is en niet 2.1?
ja soms weinig in nagt geslapuh weetju dan middag nodig ja kging eens om 3u slapen 5u wakker en toen weer om22u naar bed toen pas voelduh ik mi vit snapju ;squote:
Dudequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:53 schreef Rezania het volgende:
Dimens, jij wil toch apps voor iOS ontwikkelen? Maak jij dan eens even een Imgur app die wel accounts ondersteunt.
Dan ga ik gewoon om 9 uur slapen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja soms weinig in nagt geslapuh weetju dan middag nodig ja kging eens om 3u slapen 5u wakker en toen weer om22u naar bed toen pas voelduh ik mi vit snapju ;s
Hij moet toch ergens beginnen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:55 schreef coban het volgende:
[..]
Dudealsof het 1,2,3 zo lukt
maak eens even
ja soms hw veel en dan ook nog werk is lastig snapjequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon om 9 uur slapen.
Maar natuurlijk. Ik ben zo weer terug.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:53 schreef Rezania het volgende:
Dimens, jij wil toch apps voor iOS ontwikkelen? Maak jij dan eens even een Imgur app die wel accounts ondersteunt.
Sommige mensen kunnen niet goed slapenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon om 9 uur slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |