Jij was dus ook naturist?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:30 schreef coban het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurengezondheid
Ik deed dat ook.
Ik doe geen ict meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:31 schreef coban het volgende:
[..]
Een naturist is heel wat anders, ictnerd
Dat weet ik ook wel.quote:
Jouw werk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:33 schreef Nectar het volgende:
Mensen die op elkaar afzeiken op hun werk!!!!!
Omg hahahahhaa dikke faalquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
fire away maja vooruit omdat jij het bent
Omdat je een vervelend jongetje was he.quote:
Of ik ben dood, of mijn horloge doet het niet meerquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:35 schreef Intronic het volgende:
Filosofie is mooi. Haters mogen als slaven leven.
Beter proberen en falen en dat je wat leert, dan continu perfect doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:34 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hahahahhaa dikke faal
Mja ik dacht al ik ken die teksten nietecht mja ik probeer het maar
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:35 schreef Intronic het volgende:
Filosofie is mooi. Haters mogen als slaven leven.
Als je alles continu perfect doet betekend het dat je dus alles weet. Wat dus uiteindelijk beter is dan alles fout doen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter proberen en falen en dat je wat leert, dan continu perfect doen
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:36 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat je een vervelend jongetje was he.
@rez: tegenwoordig hebben we niks aan ze, mja eerst wel vooral met die dierenproeven (NIET DODELIJKE ENZO) en psychologische onderzoeken enzo
Al beltegoed?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je alles continu perfect doet betekend het dat je dus alles weet. Wat dus uiteindelijk beter is dan alles fout doen.
Zit wat in.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je alles continu perfect doet betekend het dat je dus alles weet. Wat dus uiteindelijk beter is dan alles fout doen.
Door zijn/haar gezicht te voelen vorm je een beeld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef Dimens het volgende:
Hoe denk je, als je blind bent, aan iemand. [ afbeelding ]
Jij wordt mijn persoonlijke filosoofquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter proberen en falen en dat je wat leert, dan continu perfect doen
Probeer dat eens bij de koningin.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Door zijn/haar gezicht te voelen vorm je een beeld.
Op naar maddam tussaud.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Probeer dat eens bij de koningin.
Yes en ik mag in je army en ik ben je bitch. Mijn leven heeft eindelijk zinquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:39 schreef coban het volgende:
[..]
Jij wordt mijn persoonlijke filosoof
Hahahahaquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes en ik mag in je army en ik ben je bitch. Mijn leven heeft eindelijk zin
De stem.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:37 schreef Dimens het volgende:
Hoe denk je, als je blind bent, aan iemand. [ afbeelding ]
Leestekens aubquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:42 schreef Oceanview het volgende:
Coban je moet jej sig aanpassen niet over 2 jaar maar over 1 jaar.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik praat net zoals haar zodat ze het begrijpt.
quote:
Hahahaha. Ja mja zo klinkt het alsof er nog hoop is enzo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:42 schreef Oceanview het volgende:
Coban je moet jej sig aanpassen niet over 2 jaar maar over 1 jaar.
doeiquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef Flippiee het volgende:
Overigens ben ik er weg van, tot morgen houdoe
Afblijven! Niet aanraken.quote:
niet eens reageren op whatsapp je gaat nu op haatlijstje (W)quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef Flippiee het volgende:
Overigens ben ik er weg van, tot morgen houdoe
Oh ik wou er nog zo graag naar toe.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja mja zo klinkt het alsof er nog hoop is enzo.
Iedereen weet dat cobanland nooit gaat komen, over 11 maanden gaat de wereld stuk.
Owh okej bedankd hihequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik praat net zoals haar zodat ze het begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |