Dat werkt bij mij helaas niet, want dan is de broek overal te groot!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Ach ik ben niet zo kieskeurig. En de internetwinkel waar ik nu mijn spijkerbroeken koop die heeft goedkope spijkerbroeken en ze zitten heerlijk. En wat ook handig is, je kunt sommige broeken in drie lengtematen krijgen. Bij mij zijn broeken vaak NET iets te kort, daarom bestel ik daar de L maat (met iets langere pijpen).
...bij Levis-broeken wèl: 3 lengte-maten ja. Maar om nu altijd in spijkerbroek te lopen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:33 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij helaas niet, want dan is de broek overal te groot!
Gewoon met terreurdreiging door Bangkok gewandeld (wisten we niks vanquote:
Ukkiequote:
Als het goed is bij deze niet, het zijn geen Amerikaanse maten, simpele spijkerbroeken maar dan ik kort-normaal-lang.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:33 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij helaas niet, want dan is de broek overal te groot!
Ik draag alleen maar spijkerbroeken. Bij de Amerikaanse maten heb ik het probleem dat ik 30-34 heb en die is vaak lastig te krijgen (plus Levi's bijv. is me te duur tegenwoordig, vroeger kocht ik die wel).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:39 schreef Plumootje het volgende:
[..]
...bij Levis-broeken wèl: 3 lengte-maten ja. Maar om nu altijd in spijkerbroek te lopen...
Heb een bedrijfsfeest vanavond en ben van plan veel plezier te hebben.quote:
Nee, nog niet de huid verkopen voordat je de beerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:16 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon met terreurdreiging door Bangkok gewandeld (wisten we niks van) en met een brak vliegtuig teruggevlogen
Okay, de dag is nog niet voorbij...
En alle anderen:quote:
Ik ben zojuist door een mug gestokenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:33 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Nee, nog niet de huid verkopen voordat je de beer
geschoten hebt
Ik moet nog heel veel afleveringen van Homeland, Dexter en Hell on Wheels inhalenquote:
Geweldige filmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef trabant het volgende:
[..]
En alle anderen:
Vanavond bij RTL5, 22:20h: Office Space.
Wie in een kantoortuin werkt of heeft gewerkt en die film nog niet gezien heeft: I want you to go ahead and watch it, should we say by ten.twenty?
Wie niet in een kantoortuin werkt noch heeft gewerkt en die film nog niet gezien heeft: Ook kijken.
Wie ooit een printerjam heeft gehad: kijken.
Wie zijn buren ooit heeft horen neuken: kijken.
Wie niet wil kijken: Don't jump to conclusions.
"You slept with Lumberg!"
Hmmm..... vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben zojuist door een mug gestoken![]()
![]()
Zal wel mee teruggevlogen zijn
De traditionele nieuwjaarsorgiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:37 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Heb een bedrijfsfeest vanavond en ben van plan veel plezier te hebben.![]()
Bijgelovig of niet. Die kater is er morgen toch wel.
Hiero, voor het paardenmeisje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hmmm..... vrijdag de 13e
Nah... zal je net zien, heb je alles overleefd en dan is er een mug met je meegelift
in je koffer![]()
Als ie er zo uitzag, dat moet je je zorgen gaan maken...
[ afbeelding ]
maar jah... meneer was weer eigenwijs en wilde zijn pilletjes niet nemen
hopenlijk was het een gewoon mugje![]()
Dat paard komt die Indo die niet kan zwemmen reddenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:59 schreef trabant het volgende:
Grappig, als hier een knol te water is, staat er meteen een legioen brandweermannen omheen...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat paard komt die Indo die niet kan zwemmen redden
Paardenmeisje ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef APK het volgende:
[..]
Hiero, voor het paardenmeisje.
Of was jij dat niet?
[ afbeelding ]
Net even een half uurtje geslapen en ik had geen idee waar ik was toen ik wakker werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |