quote:
quote:
Heeft dat te maken met die PVV-er die als hij wat meer essen in zijn naam had familie van mij had kunnen zijn?quote:
Wel mooi hoe je subtiel de PVV en SS in één zin krijgt. Maar inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Heeft dat te maken met die PVV-er die als hij wat meer essen in zijn naam had familie van mij had kunnen zijn?
Dat is toeval, ik wilde allesbehalve verwijzen naar de ss, maar meer naar de boomsoort Es gezien de bos in onze namen..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:22 schreef rubbereend het volgende:
kaartjes gewonnen voor Katinka Polderman vanavond
[..]
Wel mooi hoe je subtiel de PVV en SS in één zin krijgt. Maar inderdaad.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toeval, ik wilde allesbehalve verwijzen naar de ss, maar meer naar de boomsoort Es gezien de bos in onze namen..
Huh wat? Katinka Polderman? Hoe kom jij daar dan weer bijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:22 schreef rubbereend het volgende:
kaartjes gewonnen voor Katinka Polderman vanavond
[..]
Wel mooi hoe je subtiel de PVV en SS in één zin krijgt. Maar inderdaad.
Is jouw nickname een afgeleide van je achternaam? Grappigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toeval, ik wilde allesbehalve verwijzen naar de ss, maar meer naar de boomsoort Es gezien de bos in onze namen..
Eh ik dacht dat je mijn achternaam wel wist? je hebt me niets voor niets gehad op MSN/Hyves..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is jouw nickname een afgeleide van je achternaam? Grappig
Ik heb nooit de link gelegd... kwartje valt nu pasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eh ik dacht dat je mijn achternaam wel wist? je hebt me niets voor niets gehad op MSN/Hyves..
quote:GROOVE ARMADA
MY FRIEND
MOTORCYCLE
AS THE RUSH COMES
SHAPE SHIFTERS
LOLAS THEME
CHEMICAL BROTHERS/Q-TIP
GALVANIZE
MOBY
PORCELAIN
DELERIUM/SARAH MCLACHLAN
SILENCE (TIESTO MIX)
ROGER SANCHEZ
ANOTHER CHANCE
WITHIN TEMPTATION
ICE QUEEN
CYGNUS X
SUPERSTRING
ROYKSOPP
WHAT ELSE IS THERE? (THIN WHITE DUKE REMIX)
JOHAN
OCEANS
WIR SIND HELDEN
WENN ES PASSIERT
JUSTICE
D.A.N.C.E. (RADIO EDIT)
JAMIROQUAI
DON'T GIVE HATE A CHANCE
MGMT
ELECTRIC FEEL
BRUCE SPRINGSTEEN
RADIO NOWHERE
RANK 1
SUCH IS LIFE
PPK
RESURECTION
POLARKREIS 18
ALLEIN ALLEIN
RAMMSTEIN
ICH WILL
Die sinaasappeltjes drogen een beetje uit hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb nooit de link gelegd... kwartje valt nu pas
pfff weer zo'n onmogelijk lijstje om te maken ;')quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:47 schreef borisz het volgende:
00week op 3fm komt eraan.
Mijn lijstje![]()
Nou komt die dan http://presents.3fm.nl/page/00s12_playlist/00s12/qq35xVPHoDEcYRp
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |