Oh shit, die bedoel ik ook...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:50 schreef kalinhos het volgende:
[..]
de tweede ook. De hongerige muil van Europa!
Ik had het nu wel een beetje gezien (van boven). Niet echt meer een nieuwe serie waard, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef Disana het volgende:
Jammer dat dit de laatste aflevering was.
over files etcquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Oh shit, die bedoel ik ook...
Waar ging de eerste dan over?
Weet ik veel, die kunnen alles tegen betaling in kaart brengen en registreren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:15 schreef k_man het volgende:
Wat voor belang heeft het Kadaster daar bij?
Tsja, ik ben geen marketing expert, maar mijn gezond verstand zegt me dat het Kadaster de publieke opinie aan het beïnvloeden is door ons een aantal weken lang te melden dat er toch echt een aantal grote gevaren op de loer ligt, die vooral door het bouwen van waterwerken zoals sluizen en dijken door bouwbedrijven, welke hier ongetwijfeld aan mee betalen, opgelost kunnen worden. Ook het afgraven van vervuilde grond speelt hen in de kaart, immers moeten dan bouwwerken afgebroken en herbouwd worden.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:39 schreef Igen het volgende:
Het Kadaster bouwt en sloopt al die dingen niet.
Waar staat dat ze sponsoren? Ze werken er alleen aan mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:38 schreef Cynix ® het volgende:
En nog een tegenvraag: waarom denk jíj dat het Kadaster deze serie heeft gesponsord?
Naamsbekendheid? Waarom zouden ze, je moet toch wel langs hun loketjes.
Waarom denk je dat er gebouwd wordt? speciaal voor jou.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:35 schreef Cynix ® het volgende:
Maar geniet vooral van de beelden, zalig zijn de onwetenden.
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door:quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:35 schreef Cynix ® het volgende:
Maar geniet vooral van de beelden, zalig zijn de onwetenden.
Ik dacht er toen ook aanquote:Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef vuvuzela het volgende:
Met flink wat fantasie![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik ook wel. Gemiste kansquote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef SpecialK het volgende:
Ik zal wellicht de enige zijn die daar behoefte aan had.
Bij jullie ook?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:43 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit aflevering 10 te kijken net, staat niet goed op nieuwsgroepen![]()
Allemaal stukjes zijn er tussen weggeknipt; oude aflevering ertussen door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |