Ik zeg het niet snel, maar het lijkt verdomd veel op een "echte" UFOquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Check filmpje: http://nederlandvanboven.vpro.nl/ufo-boven-de-waddenzee.html
[ afbeelding ]
Op 23 oktober 2011 filmde de camera onder onze helikopter een bijzonder object boven de Waddenzee. We hebben zelf geen idee wat het is. Wie kan ons helpen? Het is gefilmd tussen Harlingen en Terschelling, kijkend in zuidwestelijke richting (in de verte zie je de Afsluitdijk), vermoedelijk tussen 16.30 en 17.00 uur.
Hou er rekening mee dat de camera erg kan inzoomen. Dat kan de snelheid waarmee het object lijkt te vliegen, beïnvloeden. We weten zelf overigens echt niet wat het is. Mogelijk is het gewoon een vogel, maar het lijkt een vreemde vorm te hebben voor een vogel. Wie maakt ons wijzer?
Als dat zo zou zijn, dan presteert Veiligheidsregio Brabant Zuid-oost ver onder de maat, gezien de maximale aanrijtijd landelijk is vastgesteld op 15 minuten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef lyolyrc het volgende:
Die informatieve kaarten neem ik toch wel met een fikse korrel zout. Volgens de kaart van vorige week zou de aanrijtijd voor de ambulances in Eindhoven-centrum meer dan 20 minuten bedragen, terwijl de ambulancedienst hemelsbreed nog geen 500 m daar vanaf zit.
Hoe ziet een echte UFO er uit?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel, maar het lijkt verdomd veel op een "echte" UFO
Hmm, een opgewaaide vuilniszak?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Check filmpje: http://nederlandvanboven.vpro.nl/ufo-boven-de-waddenzee.html
Wie maakt ons wijzer?
Ik denk eerder dat ze die ambulancedienst nabij het centrum zijn vergeten in te tekenen op de kaart.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan presteert Veiligheidsregio Brabant Zuid-oost ver onder de maat, gezien de maximale aanrijtijd landelijk is vastgesteld op 15 minuten.
Dat is een solar balloon! Vriendlief heeft er n flink aantal opgelaten die dag, wind stond ook goed dus wij gaan er vanuit dat dit zijn 15minutes of fame warenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zeg het niet snel, maar het lijkt verdomd veel op een "echte" UFO
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef nannyogg het volgende:
[..]
Dat is een solar balloon! Vriendlief heeft er n flink aantal opgelaten die dag, wind stond ook goed dus wij gaan er vanuit dat dit zijn 15minutes of fame warenHebben t inmiddels gemeld bij Nederland van boven, in een radiointerview werd hieraan gerefereerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Desinformant!!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef nannyogg het volgende:
[..]
Dat is een solar balloon! Vriendlief heeft er n flink aantal opgelaten die dag, wind stond ook goed dus wij gaan er vanuit dat dit zijn 15minutes of fame warenHebben t inmiddels gemeld bij Nederland van boven, in een radiointerview werd hieraan gerefereerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is het probleem dan precies?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:54 schreef Iemand91 het volgende:
Jammer dat ik geen non-HD versie kan vinden van aflevering 9. Kan alleen 1080i vinden van ruim 1GB groot. Nou heb ik meer dan genoeg ruimte (zo'n 4TB) maar SD ziet er ook prima uit.
Iemand wel aflevering 9 kunnen vinden (nieuwgroepen) in non-HD?
Ik hou een aantal series bij en afleveringen bekijk ik maar een paar keer. Bovendien ziet het er op onze tv prima uit in non-HD Spaar die ruimte liever voor 1080p films.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan precies?
Dan heb je Engeland nog nooit gezien, daar is het pas een dikke teringbende buitenaf.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik verbaas me over de schoonheid van Nederland van bovenaf gezien. Alleen jammer dat het vervalt in een lelijke bende als je aan de grond staat
Essent en Nuon zullen blij met je zijn in zulke winters.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:54 schreef Dennis101 het volgende:
Ik moet toch maar eens een goede baan gaan zoeken, zo'n huis wil ik ook wel.
en zo'n autoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:54 schreef Dennis101 het volgende:
Ik moet toch maar eens een goede baan gaan zoeken, zo'n huis wil ik ook wel.
Als ik zo'n huis kan betalen wil ik essent best wel even sponserenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Essent en Nuon zullen blij met je zijn in zulke winters.
Gaaf.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://nederlandvanboven.vpro.nl/making-of.html
de tweede ook. De hongerige muil van Europa!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:48 schreef tralalala het volgende:
De eerste en de laatste aflevering waren de mooiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |