Weet ik niet, het eerste de beste pakken wat ik kan pakken waarschijnlijk.quote:
Niet sterker dan een vrouw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik sterker als een vrouw
Ik heb van horen zeggen dat ik dat aardig goed kan. Maar inderdaad is wel een machtsstrijd ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mee eens
Maar iemand moet wel beetje van goeie huize komen wil ie mij domineren, wordt al snel eerder een machtsstrijd inderdaad
Bel die walvis.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik niet, het eerste de beste pakken wat ik kan pakken waarschijnlijk.
Ik heb toch geen standaard meer, het maakt me niks meer uit.
Nu nog grammaticaal correct.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik sterker als een vrouw
Als is brabants. Leer het dialect kut.quote:
Leer je chick eens brabants manquote:
Ja leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat ik dat aardig goed kan. Maar inderdaad is wel een machtsstrijd ja.
Maar ik win altijd graag dus....
Houden zo. De eerste keren zijn niet boeiend.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik niet, het eerste de beste pakken wat ik kan pakken waarschijnlijk.
Ik heb toch geen standaard meer, het maakt me niks meer uit.
Deze man spreekt waarheden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als is brabants. Leer het dialect kut.
Ik had moeten zeggen ik heb een lage standaard.quote:
Maar goed dat ik ongeveer 1,5 keer zo zwaar ben en een stuk sterkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mee eens
Maar iemand moet wel beetje van goeie huize komen wil ie mij domineren, wordt al snel eerder een machtsstrijd inderdaad
Gun haar tijd. Heb jij ooit weleens in anderhalve maand een nieuwe taal geleerd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Leer je chick eens brabants man
dat dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar goed dat ik ongeveer 1,5 keer zo zwaar ben en een stuk sterker
Ja, limburgs.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gun haar tijd. Heb jij ooit weleens in anderhalve maand een nieuwe taal geleerd?
Hoe zwaar ben jij?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij weegt 150 kg?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik ben ook maar 1,79 ofso en weeg 80 kiloquote:
Maar goed dat ik het wel kan...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ow...het was geen grap ik ben bizar secht in rekenen
Ik kan het nu verstaan, heb soms een zachte g, zeg bommel, kan die vreemde Wwwwww van jullie en spreek melk uit als melluk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Leer je chick eens brabants man
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan het nu verstaan, heb soms een zachte g, zeg bommel, kan die vreemde Wwwwww van jullie en spreek melk uit als melluk.
Kweenie wat dat is, maar t liek brabants in mijn ogen.
Tis wa.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wa motte ge nou verrekte koekwous?
Bakkes lilleken droak!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wa motte ge nou verrekte koekwous?
Zo mooi dat oa int brabants altijdquote:
Het is best vreemd om te zijn verworden wat ik altijd heb verafschuwd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Houden zo. De eerste keren zijn niet boeiend.
Joah zeetiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo mooi dat oa int brabants altijd
wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best vreemd om te zijn verworden wat ik altijd heb verafschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |