Saints Row is episch. Toffe soundtrack, echt over-the-top opdrachten en high coolness. En ik ben normaal niet zo van die games, maar deze heb ik met veel plezier gespeeld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:07 schreef Godtje het volgende:
http://pinqu.net/2547-saints-row-the-third.html
Hmmm onder de 40.... maar AC komt ook nog binnen. Lastig!
Hmmmm, toch maar bestellen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Saints Row is episch. Toffe soundtrack, echt over-the-top opdrachten en high coolness. En ik ben normaal niet zo van die games, maar deze heb ik met veel plezier gespeeld.
Die zijn geelquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Is het niet zo'n LiveStrong armbandje van Lance?
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Is het niet zo'n LiveStrong armbandje van Lance?
Oh nouja. Een bandje van een andere sporter met liefde voor rood dan misschien.quote:
???quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh nouja. Een bandje van een andere sporter met liefde voor rood dan misschien.
Dank nog. En de rest van de felicitaties van gisteravond toen ik al hoogbejaard sliep.quote:
Dus dat geeft redenen om vrouwen echt niet meer uit de keuken te halen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Google's Android ook in de koelkast
Alsof die android snappen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus dat geeft redenen om vrouwen echt niet meer uit de keuken te halen?
Ik zie vrouwen genoeg met Androids. Of ze het snappen is twee iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof die android snappen.![]()
Het is geen iOs
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen genoeg met Androids. Of ze het snappen is twee idd.
Ik moet dat altijd!quote:
Leugensch!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet dat altijd!. Achter de schermen dan.
Dank je.quote:
quote:
Die moet ik ook nog hebben, als speeltje voor de katten. En tegen hun haren natuurlijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een robotstofzuiger proberen. Gewoon, omdat gadget. En zelf stofzuigen niet tof is.
Wil het nog steeds proberen. Echter, ze kunnen niet zo goed tegen een open trapquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een robotstofzuiger proberen. Gewoon, omdat gadget. En zelf stofzuigen niet tof is.
Welke lamp is het nou geworden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:47 schreef Pheno het volgende:
Geen. Die Philips meuk geeft niet genoeg lichtquote:
Oké dan!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen. Die Philips meuk geeft niet genoeg licht
Koop er tien en zet ze naast elkaar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen. Die Philips meuk geeft niet genoeg licht
Dan kan ik ook 1 normale lamp van kopen die wel genoeg licht geeft. Houd ik meteen geld over voor zo'n stofzuigerrobotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor die authentieke 'construction site'-feel!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Kun je dan niet beter gewoon een bouwlamp nemen met een tijdklok erop?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen genoeg met Androids. Of ze het snappen is twee idd.
Kutketenquote:
Dat is toch te veel licht? Maar die philips zijn meer voor het uitlichten van objecten. Daar heb ik geen reet aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Kun je dan niet beter gewoon een bouwlamp nemen met een tijdklok erop?
Of condooms. Kun je haar meteen vragenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
ik was vanmiddag in de drogist, zegt er ineens een meisje hoi tegen me die daar werkt. ik kijken, bleek het een meisje te zijn wat een paar jaar geleden stage heeft gelopen bij mijn ex-werkgever. een van de mooiste meisjes die ik ooit heb gezien, veel met haar geflirt etc toen ook.
ze herkende me dus nog. niet mee gepraat want ze was met een klant bezig, al zag ik haar wel steeds naar me loeren.blijkbaar heb ik wel een goede indruk achtergelaten. misschien deze week eens shampoo gaan kopen daar.
to obvious.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of condooms. Kun je haar meteen vragen.
...Niet geneukt?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
ik was vanmiddag in de drogist, zegt er ineens een meisje hoi tegen me die daar werkt. ik kijken, bleek het een meisje te zijn wat een paar jaar geleden stage heeft gelopen bij mijn ex-werkgever. een van de mooiste meisjes die ik ooit heb gezien, veel met haar geflirt etc toen ook.
ze herkende me dus nog. niet mee gepraat want ze was met een klant bezig, al zag ik haar wel steeds naar me loeren.blijkbaar heb ik wel een goede indruk achtergelaten. misschien deze week eens shampoo gaan kopen daar.
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
zo, oven staat aan voor mijn argentijnse vlees'schotel'.
is het ook niet. en niet zo moeilijk.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh ik zit in college en bedenk me net dat ik iets dat ik vanmorgen gekocht heb aan mijn fietsstuur heb laten hangen! 7 uur geleden...
Heb ik ook wel eens gedaan, in een grote stad en het hing er nog aan. Als ik jou was zou ik snel even gaan kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh ik zit in college en bedenk me net dat ik iets dat ik vanmorgen gekocht heb aan mijn fietsstuur heb laten hangen! 7 uur geleden...
Nee joh zo dik ben ik nou ook weer nietquote:
doe wat dat tutje zegt, ga even snel kijken dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee joh zo dik ben ik nou ook weer niet
Fiets staat best ter wegquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:17 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, in een grote stad en het hing er nog aan. Als ik jou was zou ik snel even gaan kijken
als het weg is, wat ik niet hoop voor je, kun je toch wel de stof opnieuw halen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Fiets staat best ter wegen kan hier niet zo maar uit... En als ze het 7 uur hebben laten hangen moet 2 uur toch ook niet zo heel veel uit maken hoop ik? Aargh ik ben wel echt een ei
Foto van de 107quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Autootje gekochtnu nog leren rijden.
wat voor iets? een roze zeker.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Pics van je auto met jou op de motorkap!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom je morgen zondag op bezoek?
In dat geval: Slecht verhaal!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Markt is op woensdag en heb het dinsdag nodig. En heb zo veel nodig dat het in de winkel echt te duur word. Het was nu al voor 20 euro. Maar het is er nog! Positief denken jongens!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
als het weg is, wat ik niet hoop voor je, kun je toch wel de stof opnieuw halen?
Dat komt vanzelf wel! Juist door zoveel mogelijk kilometers te maken. Hoe duur dat tegenwoordig ook isquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:24 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |