Lolwut! En dat compass jumping ken ik niet... is dat warpen of iets?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het was vooral compass jumping, dat was nog sneller. In elke richting kom je wel random buildings tegen. Er zit ergens nog een area 51 verborgen met tanks van wol, heb echt geen idee waar
Mais non!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar ik heb nog 1 secretik heb al die kaarten nog
Ja, dan warp je naar waar je cursus wijst, en door muren heen. Zoals mais dr huis die had geen deur toen ik er langs vloog paar dagen terug, want dat was niet nodigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:23 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lolwut! En dat compass jumping ken ik niet... is dat warpen of iets?
Het zal je verbazen maar survival is op dit moment groter qua map oppervlakte.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
creative, niet zo'n beetje ook.
/home, /spawn, compass en warps moet ik snel gaan fixxen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die homes zijn er niet meer, er komen nog wel warps op creative maar die toestemmingen moeten nog worden gemaakt.
En minecraft is inderdaad niet gezond voor je tijd
Wait whut daar had ik het laatst met iemand anders over.. Tijd voor een render!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het was vooral compass jumping, dat was nog sneller. In elke richting kom je wel random buildings tegen. Er zit ergens nog een area 51 verborgen met tanks van wol, heb echt geen idee waar
Wut nowaiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar survival is op dit moment groter qua map oppervlakte.
[..]
/home, /spawn, compass en warps moet ik snel gaan fixxen inderdaad.
Gaaf (en handig)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, dan warp je naar waar je cursus wijst, en door muren heen. Zoals mais dr huis die had geen deur toen ik er langs vloog paar dagen terug, want dat was niet nodig
Vlieg jij naar het noorden, ik het zuiden. Fixen we het even.quote:
Dat moet dan maarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:32 schreef TJV het volgende:
[..]
Vlieg jij naar het noorden, ik het zuiden. Fixen we het even.
Dat komt omdat ik met m'n dikke reet op de server zitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef Lorrelies het volgende:
Dat deed het al bij mij sinds die nieuwe chatdingesses erin zitten![]()
ABFALLEN JIJ!!!!!1!!!EINZ!!!@!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik met m'n dikke reet op de server zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:58 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
ABFALLEN JIJ!!!!!1!!!EINZ!!!@!De void inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
U serious?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:29 schreef Flodder450 het volgende:
Oh siht, in creative is alles verder dan x1500 z1500 opnieuw gegenereerd
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:29 schreef Flodder450 het volgende:
Oh siht, in creative is alles verder dan x1500 z1500 opnieuw gegenereerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |