SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, je kan ook in bed gaan liggen en het zachte getik van de minecraft regen luisteren. Dan val je vanzelf in slaap.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Spelen is eng, dan slaap ik niet meer
moet ik even online komen dan...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:22 schreef Sitethief het volgende:
Maar, maar, we hebben een awesome iemand op de server nodig Maisnon......
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef Maisnon het volgende:
Af en toe lurk ik gewoon om te kijken of Notch nog iets gaafs heeft toegevoegdHij werkt niet meer aan minecraftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist dat het een open deur wasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Kun je er ook eentje voor mij maken? ;DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:59 schreef Lorrelies het volgende:
Even serieus; ik vind deze TT best wel goed eigenlijk
niet dat een topictitel ook maar wat boeit
Ik heb eigenlijk niet eens tijd om hier te zijn maar ik vind het ook al te laat om nog te gaan leren
Oh nee dat niet, ik hou van slapen en dat ga ik over een uurtje or what ook wel doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]Lor, zit je ook bij de club van insomiacs?
Heel creative is er geloof ik nogquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:06 schreef Maisnon het volgende:
Staat mijn ene kasteel op het continent ver naar t zuiden er nog?
Ja zeker al weet niemand precies waar. Door een biome change is new amsterdam ook een winterwonderland geworden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:06 schreef Maisnon het volgende:
Staat mijn ene kasteel op het continent ver naar t zuiden er nog?
creative, niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:11 schreef Lorrelies het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit echt in de Creative... ken er de weg ook gewoon totaal niet + dat het gigantisch groot is![]()
Vraag me nu meteen af welke wereld groter is... Survival of Creative?
Dat zal inderdaad wel... met vliegen kom je overal een stuk sneller en makkelijkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
creative, niet zo'n beetje ook.
Die homes zijn er niet meer, er komen nog wel warps op creative maar die toestemmingen moeten nog worden gemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:15 schreef Maisnon het volgende:
het is mijn home, dat kasteelen ik heb er een kaart. Op zich wil ik er wel verder aan werken maar ik moet echt op mn tijden letten
dus ik kom denk ik niet suuuuperveel
Het was vooral compass jumping, dat was nog sneller. In elke richting kom je wel random buildings tegen. Er zit ergens nog een area 51 verborgen met tanks van wol, heb echt geen idee waarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel... met vliegen kom je overal een stuk sneller en makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |