Gewoon zo'n neukerd, voor alleen de leuke dingenquote:
Bonbarrquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe heet dat? Ga ik ook eens kopen dan, klinkt lekker!
Buitenvrouw mag alleen maar buiten slapenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Buitenvrouw... was het niet een bijvrouw, bedenk ik me net
Mooie reep hoor, en maar 224 kcal!quote:
Dus ik moet nu raden welke taal dat is en het zelf gaan overtypen in google translate?quote:
Het is een rumkokosreep, for gods sakequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooie reep hoor, en maar 224 kcal!
Moeten potten ook monogaam zijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Buitenvrouw mag alleen maar buiten slapen
Als het van de biowinkel komt wordt je er altijd slank van want die hebben alleen maar gezonde dingen EINZ!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
Kipske, samesame
En fuck, jullie doen me denken aan de hagelslag van de biowinkelik was aan het lijnen Ja??!?
![]()
![]()
Je ziet dat kokosonovy ofzo toch wel staan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus ik moet nu raden welke taal dat is en het zelf gaan overtypen in google translate?
Hmmmm, klinkt lekke,r ik ga er eens voor kijken!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
[..]
Bonbarr
[ afbeelding ]
Hij is nog veganistisch ook!
"slapen" jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Buitenvrouw mag alleen maar buiten slapen
Met kokos!quote:
Ja maar dan weet ik toch nog heul niet wat de rest betekent?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je ziet dat kokosonovy ofzo toch wel staan?
hehehehe, kokos had ik wel door, de rum niet...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een rumkokosreep, for gods sake
Rumkokos nog welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een rumkokosreep, for gods sake
Yup, met rechtsdraaiende cacaoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmm, klinkt lekke,r ik ga er eens voor kijken!
En venagistisch boeit me natuurlijk niet![]()
Wel biologisch dynamisch op zondag om 12 uur met Jupiter in Venus geplukt?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dan weet ik toch nog heul niet wat de rest betekent?
Misschien staat er wel "gelukkig zit er geen kokosonovy in deze reep"
Noezquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het van de biowinkel komt wordt je er altijd slank van want die hebben alleen maar gezonde dingen EINZ!
Tsjechischquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met kokos!
Dat is Kroatisch toch of niet?
ik ook, omdat ik het hardop uit sprak, hehehehequote:
Mwehehehehe.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsjechisch
Maar het was dus best een teleurstelling, toen ik dat ding vond in een tsjechisch pompstation en er een hap uit nam
Je moet jezelf ook niet opeten johquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsjechisch
Maar het was dus best een teleurstelling, toen ik dat ding vond in een tsjechisch pompstation en er een hap uit nam
Ik heb hier nog zo'n milka reep met koek ofzo erin liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
NoezMust.. Have.. Chocolate..
Hum, ik merk hierbij zijlings op dat ik wel heel erg bezig ben met chocolade op het moment. Zou ik dan van kraamzuivering meteen doorgaan naar ongesteldheid?
Dat zou wel echt triest zijn hoor
Pehehequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dan weet ik toch nog heul niet wat de rest betekent?
Misschien staat er wel "gelukkig zit er geen kokosonovy in deze reep"
Kraamzuivering???? Heet dat zo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
NoezMust.. Have.. Chocolate..
Hum, ik merk hierbij zijlings op dat ik wel heel erg bezig ben met chocolade op het moment. Zou ik dan van kraamzuivering meteen doorgaan naar ongesteldheid?
Dat zou wel echt triest zijn hoor
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsjechisch
Milkaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zo'n milka reep met koek ofzo erin liggenzat in mn kerstpakket.
Tchnisch gesproken is dat precies wat je aan het doen bent als je afvaltquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook niet opeten joh
En, smaakt het?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tchnisch gesproken is dat precies wat je aan het doen bent als je afvalt
Ik vind 'verbranden' leuker klinkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moet je naar tsjechie gaan, daar klinken alle woorden zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind kokosonovy wel erg mooi klinken moet ik zeggen
Allemaal aan de naamreep dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
coolquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je naar tsjechie gaan, daar klinken alle woorden zo
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ging teruglezen, maar jullie gaan te snel!
En ik was afgeleid door oude skype-conversaties tussenen mij. Nu durf ik niet meer te vragen of we nou echt aan het daten zijn of niet.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kraamzuivering???? Heet dat zo?
Klinkt als de duinwaterzuivering![]()
Sorry![]()
Zullen wij het vragen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik was afgeleid door oude skype-conversaties tussenen mij. Nu durf ik niet meer te vragen of we nou echt aan het daten zijn of niet.
Heeft vast een simpele smaak!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
In Spanje hebben ze Bimbo....
[ afbeelding ]
Ik las "Tjechisch gesproken"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Why?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nee ik laat hem liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het netjesKlinkt als duinwaterzuivering, maar ruikt als het riool
UFT, niet zeggen als je 'm nu op gaat eten hoor!
Ik dacht eerst aan rioolzuivering ja hehehequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het netjesKlinkt als duinwaterzuivering, maar ruikt als het riool
UFT, niet zeggen als je 'm nu op gaat eten hoor!
En makkelijk te krijgenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heeft vast een simpele smaak!
Lolquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik laat hem liggenIk hou niet van chocola
de kerstballetjes en sinterklaasletters liggen hier ook nog.
Ja maar...quote:
Goeden plan!quote:
Ik quote hem:quote:
Goedkoop alles!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
cool
En vast goedkope peuken?![]()
Verder nog voordelen aan het land, of was dat het wel?
That's more like itquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan rioolzuivering ja hehehe
Wel cake en (sommige) koekjes. Maar repen en bonbonsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lol
[..]![]()
Ben jij mijn schoonzus?![]()
Houdt niet van chocola, wtf? /in zichzelf mompelt
Je moet zoiets ook niet vragen, dat voel je zelf welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar...
[..]
Goeden plan!
[..]
Ik quote hem:
Vrouwen hebben het talent om rotvragen te stellen.
"Waar denk je aan?"
"Wat hebben we?"
"Vind je me nog aantrekkelijk?"
"Maakt deze jurk me dik?"
Het dikgedrukte is m'n eigen toevoeging.
Er zijn meer mensen die niet van chocola houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lol
[..]![]()
Ben jij mijn schoonzus?![]()
Houdt niet van chocola, wtf? /in zichzelf mompelt
Wie weet jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
That's more like it
Maar dat merk je misschien nog wel eens
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar...
[..]
Goeden plan!
[..]
Ik quote hem:
"Waar denk je aan?"
"Wat hebben we?"
Twee keer pas!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wie weet ja![]()
Had ik al verteld van die kerstkaart van mijn schoonzus met daarop "een vruchtbaar jaar gewenst"
![]()
![]()
![]()
wat bedoel je daar meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet zoiets ook niet vragen, dat voel je zelf wel
Mijn gevoel schijnt daar zelden gelijk in te hebben. Dus voor m'n eigen mentale rust wil ik het eigenlijk wel graag weten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is nog steeds een shockquote:
Mársepeinquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel cake en (sommige) koekjes. Maar repen en bonbonsalleen bonbons met aarbeienvulling en marsepein
Was ook maar een garpje hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die niet van chocola houden![]()
Ik vind chocola alleen echt lekker als het gecombineerd wordt met iets anders. Of als het vlokken zijn, maar dan combineer je het met brood en boter.
Maar melkchocola is wel het ergste, zoals Milka, dat vind ik gewoon niet lekker.
Het is een vent he, dus als je het dan vraagt, vraag het dan niet met zo'n omweg. Mannen zijn een simpele diersoort, die snappen dat nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn gevoel schijnt daar zelden gelijk in te hebben. Dus voor m'n eigen mentale rust wil ik het eigenlijk wel graag weten.
Je voelt toch wel aan of je iets hebt met elkaar? En vragen aan een ander of er een wederzijds iets is vind ik ook maf. Alsof hij de enige is die dat bepaaltquote:
Heel niet dat ik een jurk aan doe!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen skippen naar 'maakt deze jurk me dik?'
Een vriend van ons noemt dat altijd 'wespennestvragen', omdat het ongeveer net zoiets is als je arm in een wespennest steken. Wat je ook doet, het kán niet goedgaan
Maar misschien voelt hij iets andersquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind hem er niet bijpassenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar...
[..]
Goeden plan!
[..]
Ik quote hem:
"Waar denk je aan?"
"Wat hebben we?"
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wie weet ja![]()
Had ik al verteld van die kerstkaart van mijn schoonzus met daarop "een vruchtbaar jaar gewenst"
![]()
![]()
![]()
Ben het met je eens, maar ik lollerde eigelijk om het "voel", zo van, als de piemel erin zit is het aanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je voelt toch wel aan of je iets hebt met elkaar? En vragen aan een ander of er een wederzijds iets is vind ik ook maf. Alsof hij de enige is die dat bepaalt
Een vieze geest, je hebt het.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar ik lollerde eigelijk om het "voel", zo van, als de piemel erin zit is het aan
Oh nee, ik wil gewoon weten of we aan het daten zijn, of dat het 'gezellig afspreken met per ongeluk een keer zoenen, maar verder niks' is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is een vent he, dus als je het dan vraagt, vraag het dan niet met zo'n omweg. Mannen zijn een simpele diersoort, die snappen dat niet
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je voelt toch wel aan of je iets hebt met elkaar? En vragen aan een ander of er een wederzijds iets is vind ik ook maf. Alsof hij de enige is die dat bepaalt
Dat!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar misschien voelt hij iets andersEr zijn er zoveel die je aan het lijntje houden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind hem er niet bijpassen![]()
Maar ik heb wel eens een trucje gebruikt toen ik in de eerste fase met een vent zat. Ik heb hem toen gesmst "werd net versierd door een vent op het station, vond het erg leuk om hem af te kunnen wijze door te zeggen dat ik al een vriend heb" oid. Het was nog echt waar ook. Maar als je daarna nooit meer iets van hem hoort, dan zag hij het anders
Oh, dan moet ik maar eens wat mannen gaan "teleurstellen".quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar ik lollerde eigelijk om het "voel", zo van, als de piemel erin zit is het aan
Aan de andere kant, kan jij het in je eentje bepalen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik maar eens wat mannen gaan "teleurstellen".
Ja ik ook hoor, maar ik ben egwoon echt niet "close" met haar (spreek haar 3 x per jaar ofzo), dus dan is het gewoon een lomp iets.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Meh, misschien opmoet ik dan ook mijn bek er eens over houdenmaar kvind het gewoon leuk en zulks
quote:
Die kent ie volgens mij alquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dan vraag je gewoon of hij je moeder wil ontmoeten, weet je het ook meteen
Feitelijk wel. Je kan het zelf ook niet in je eentje bepalen, dus als jij wil, hangt het van hem af..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goeden mastertip!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is de huidige methode niet gewoon om je facebook-status te veranderen in "in een relatie met"?
Dan ben je er ook snel genoeg uit
Weet je Skjoe dr kerstgroet niet meer op fb?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, maar ik ben egwoon echt niet "close" met haar (spreek haar 3 x per jaar ofzo), dus dan is het gewoon een lomp iets.
Mara ik sla nu op dat ik het al verteld heb
Als ik hetw eer zeg, remind me maar, ik heb soort van young alzheimer's
Dat deed mijn collega andersom omdat hij zijn vriendin die moeilijk deed verkeerd had begrepen.... hahaha, hele rel meteen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is de huidige methode niet gewoon om je facebook-status te veranderen in "in een relatie met"?
Oh ja....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet je Skjoe dr kerstgroet niet meer op fb?
Dood?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat deed mijn collega andersom omdat hij zijn vriendin die moeilijk deed verkeerd had begrepen.... hahaha, hele rel meteen!
En nu woont ze ergens anders...
Jep, werkt vast ook!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weet ik niet meer, even terugzoeken.quote:
quote:
WE WERE ON A BREAK!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat deed mijn collega andersom omdat hij zijn vriendin die moeilijk deed verkeerd had begrepen.... hahaha, hele rel meteen!
En nu woont ze ergens anders...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dan vraag je gewoon of hij je moeder wil ontmoeten, weet je het ook meteen
Als je dat wil weten, moet je dat gewoon zo vragen, punt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil gewoon weten of we aan het daten zijn, of dat het 'gezellig afspreken met per ongeluk een keer zoenen, maar verder niks' is.
Nee, dat dan weer nietquote:
En dan planning van je complete relatie maken tot je pensioen aan toe inclusief kinderen en golden retriever en na het pensioen een B&B in Spanje beginnen. Dat vinden mannen heel geruststellendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je dat wil weten, moet je dat gewoon zo vragen, punt.
En dan gaan bakkelijen over hoe jij het ziet en dan zoenen en krikken en zulks.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan planning van je complete relatie maken tot je pensioen aan toe inclusief kinderen en golden retriever en na het pensioen een B&B in Spanje beginnen. Dat vinden mannen heel geruststellend
nog al zo'n meestertipquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan planning van je complete relatie maken tot je pensioen aan toe inclusief kinderen en golden retriever en na het pensioen een B&B in Spanje beginnen. Dat vinden mannen heel geruststellend
Is ook het actieplan, vooral nadat ik dit teruglas:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je dat wil weten, moet je dat gewoon zo vragen, punt.
En dan gaan bakkelijen over hoe jij het ziet en dan zoenen en krikken en zulks.
Het lijkt me superleuk als het lukt enzo, maar ja, je hebt het allemaal niet in de hand.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
En Kippie, ik vind dat ook wel lomp hoor, ik snap je welsowieso moeten mensen zich daar niet mee bemoeien.. Zoals al die mensen die nu tegen ons gaan zeggen dat we nu toch echt wel even 'moeten' wachten met weer in verwachting raken.. Wtf?? Wat gaat jķu dat aan? In dat kader ook even de hand in eigen boezem, ik zeg er ook telkens dingen over
sorry
'Dus, wat zijn we nou? Oh ja, ik hoef geen kids nog'quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is ook het actieplan, vooral nadat ik dit teruglas:
Mannen denken daar meestal niet over na.
Vonden ze het leuk, dan laten ze dat weten.
Niet wat de namen van de kinderen gaan worden.
Ik: hihi, dat zou ook heel eng zijn
Nou, dat gevoel krijg je vaak wel van vrouwen.
Dus ik ga hem sowieso niet het gevoel geven dat ik babies van hem wil.
Uit de paar zinnetjes die je hebt gepost lijkt ie me helemaal niet zo liefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maak er niet zo'n big deal van joh, je hoeft niet tot je 80e met hem op een bankje in Boekel te gaan zitten ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maak er niet zo'n big deal van joh, je hoeft niet tot je 80e met hem op een bankje in Boekel te gaan zitten ofzo
Ik heb zoveel verstand van mannenquote:
ik moest heel hard lachen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uit de paar zinnetjes die je hebt gepost lijkt ie me helemaal niet zo lief
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
'Dus, wat zijn we nou? Oh ja, ik hoef geen kids nog'
Dan is het begrijpelijk als je nooit meer iets hoort!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
nee, daar kun je na 3 weken nog beter niet over beginnen
Hahahaha, Nagel, jij moet echt een adviezenbureau gaan beginnen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb zoveel verstand van mannen![]()
Ik zou een tvprogramma moeten beginnen, net als Derrek! Noem ik het de Mannenfluisteraar
Truth.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het lijkt me superleuk als het lukt enzo, maar ja, je hebt het allemaal niet in de hand.
Mensen met adviezen, kansloos. Gelukkig ben ik eigenwijs en betweterig, dus ik weet het toch altijd beter en luister nooit naar adviezen
Niet lullig bedoeld ofzoquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uit de paar zinnetjes die je hebt gepost lijkt ie me helemaal niet zo lief
Kip, Bambi is nog lief en puur en onschuldig, dan is dit een big deal!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maak er niet zo'n big deal van joh, je hoeft niet tot je 80e met hem op een bankje in Boekel te gaan zitten ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Heb jij zin om hem te zien? checkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Dan is het begrijpelijk als je nooit meer iets hoort!
Pfft, ik nog geeneens een relatie, maar wil gewoon weten wat het is dat we nu doen. Als dat daten is, prima, zien we over een poos(je) wel weer hoe dat loopt.
Met velen stagairesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, Nagel, jij moet echt een adviezenbureau gaan beginnen!
Zei ze dat echt???? Waaat een trut. Wat zei je?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik had het tegenovergestelde. Ik liet op de verjaardag van mijn pa vallen dat ik best kinderen wilde. Mijn aangetrouwde tante: nou, dan mag je toch wel eerst aan je lichaam gaan werken, je bent niet bepaald in de conditie om zwanger te raken nu.
Ik stond echt zo van WHUTTTT????
Gesprekken van 2 jaar geleden zijn dit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzoMaar meer zo van: Wat een serieuze gesprekken terwijl het nog zo pril is
Dafuq.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik had het tegenovergestelde. Ik liet op de verjaardag van mijn pa vallen dat ik best kinderen wilde. Mijn aangetrouwde tante: nou, dan mag je toch wel eerst aan je lichaam gaan werken, je bent niet bepaald in de conditie om zwanger te raken nu.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik bedoel het niet zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik mag het wel, die eerlijkheid. En toen had ik problemen met een andere jongen, terwijl hij een relatie had. Dus het was wel leerzaam.
Fuck man! Tactloze hoerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben weggelopen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zei ze dat echt???? Waaat een trut. Wat zei je?
Ohhhh okeequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gesprekken van 2 jaar geleden zijn dit.Ik was dit allemaal al lang weer vergeten, maar staat op Skype.
Ik adviseer haar om even HEUL snel aambeien op d'r reet te krijgen dat zoveel zalf moet smeren zodat ze heul geen tijd meer heeft om nare opmerkingen te maken!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je er wel als een eckte fokker een topic over geopend?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kip, Bambi is nog lief en puur en onschuldig, dan is dit een big deal!![]()
Verliefdheid![]()
Je bent gewoon jaloers omdat jij onwijs saai getrouwd bent ende zo![]()
EINZ
![]()
* BBQ-kip alvast een bankje in Boekel bestellen gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Met een paintquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je er wel als een eckte fokker een topic over geopend?
Dan hoef je er wellicht niet zo zwaar aan te tillen, manvolk wil hun mening ook nog wel eens lichtelijk wijzigen en zulksquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gesprekken van 2 jaar geleden zijn dit.Ik was dit allemaal al lang weer vergeten, maar staat op Skype.
Ik wil, ik wil!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik een advies-blog starten?![]()
Wie wordt dan mijn stagiaire?
Als je zoiets zegt ben je niet helemaal in ordequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dat wijf nooit gemoeten trouwens
Laat Puckzz d'r kont kussenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik adviseer haar om even HEUL snel aambeien op d'r reet te krijgen dat zoveel zalf moet smeren zodat ze heul geen tijd meer heeft om nare opmerkingen te maken!
Jaaaaaaaaaaaaaa, nog zo'n goed plan!quote:
OMG! Ik wil zo graag maar ik ben pas 12quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik een advies-blog starten?![]()
Wie wordt dan mijn stagiaire?
En Marokkaans met een snor?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OMG! Ik wil zo graag maar ik ben pas 12
Ik ben bang dat ik iets zou zeggen waar ik later spijt van zou krijgenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik roep hier wel hard, maar zou het ook nooit durven.
waarom verbaast me dan nou nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb dat wijf nooit gemoeten trouwens
Ik zou ook perplex staan en weglopen denk ik.. En dan achteraf bedenken wat ik terug had kunnen zeggen..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik roep hier wel hard, maar zou het ook nooit durven.
Moet je wel fulltime beschikbaar zijn en boven de 18 zijn en het duurt 3 jaar en je krijgt stagevergoeding in de vorm van gratis lunch, maar je leert wel heul veel over advies gevenquote:
Doet het dan in een spoiler, dat scheeltquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik iets zou zeggen waar ik later spijt van zou krijgen
Ik deed de verkeerde smileyquote:
+1quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou ook perplex staan en weglopen denk ik.. En dan achteraf bedenken wat ik terug had kunnen zeggen..
Je kent het goeden antwoord daarvoor he?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
dat was mijn tantes subtiele manier om duidelijk te maken dat ze me te vet vindt
oosterlingen, gotta love em
NICCCCCCCCCCCCEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik deed de verkeerde smiley![]()
Maar nee, blond en bimbo.
En je werkt direct met Schaar!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je wel fulltime beschikbaar zijn en boven de 18 zijn en het duurt 3 jaar en je krijgt stagevergoeding in de vorm van gratis lunch, maar je leert wel heul veel over advies geven
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gloeiende gloeiende, mijn blot powder ligt in stukjes
Puckzz heeft geen aambeien op dr kin hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laat Puckzz d'r kont kussen![]()
Ook datquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En je werkt direct met Schaar!
En ej werkt keihard en moet 379 uur per week werken en het vergt zķveel van je, maar je klaagt nooit en vindt het helemaal niet erg, want je weet waar je het voor doet en je houdt van je werk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En je werkt direct met Schaar!
Dat zet de woorden wel de nodige kracht bijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kent het goeden antwoord daarvoor he?
Ik kan altijd nog afvallen, jij zal altijd een lelijk hoofd hebben!
EINZ VIEZE SNOL EINZ!
(dat laatste adviseer ik erbij, is niet noodzakelijk)
I know, maar wat ze wel heeft is daar vast ook niet prettig..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Puckzz heeft geen aambeien op dr kin hoor
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je wel fulltime beschikbaar zijn en boven de 18 zijn en het duurt 3 jaar en je krijgt stagevergoeding in de vorm van gratis lunch, maar je leert wel heul veel over advies geven
Ik ben 13.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor jou maken we wel een fake contractje en betalen we je in natura of zwartquote:
Sssst Kip, je geeft de helft van mijn lesstof weg jonge!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ej werkt keihard en moet 379 uur per week werken en het vergt zķveel van je, maar je klaagt nooit en vindt het helemaal niet erg, want je weet waar je het voor doet en je houdt van je werk.
Dom, blond en naief zijn is een pre, maar geen must!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ej werkt keihard en moet 379 uur per week werken en het vergt zķveel van je, maar je klaagt nooit en vindt het helemaal niet erg, want je weet waar je het voor doet en je houdt van je werk.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor jou maken we wel een fake contractje en betalen we je in natura of zwart
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dom, blond en naief zijn is een pre, maar geen must!
sorry mevrouw!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sssst Kip, je geeft de helft van mijn lesstof weg jonge!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had mijn telefoon aan laten staan per ongeluk en toen kreeg ik een sms "everyday I'm shufflin'"
Oeps!![]()
Patiënt heel droog, "wat betekent Everyday i'm shuffling?"
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had mijn telefoon aan laten staan per ongeluk en toen kreeg ik een sms "everyday I'm shufflin'"
Oeps!![]()
Patiënt heel droog, "wat betekent Everyday i'm shuffling?"
Dom, lomp en famous!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dom, blond en naief zijn is een pre, maar geen must!
Ze heeft geshuffled natuurlijk!quote:
Aan de fame werken ze tijdens de stagequote:
Hij was Engels vertaler bleek daarnaquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze heeft geshuffled natuurlijk!
Ik heb geen penis om bitches aan te laten zitten, wat nu.quote:
Je vergeet de Xusjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef BGTes het volgende:
OOoo Naagel ik wil graag advies!!!
Welken kleur essens lippenstift moet ik kopen? ik ben 11.
xx ly je bent mijn voorbeeld!
Ik wil ooit echt nog serieus iets daarmee doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil schaar wel adviseren in het opzetten van het adviesbureau!
Voorbinddildo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen penis om bitches aan te laten zitten, wat nu.![]()
Niet eens voorgedaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij was Engels vertaler bleek daarna![]()
Dus ik maar gezegd dat het "een soort dansje is"
Daar voel ik toch niks van.quote:
Jonge je gaat toch niet speciaal lippenstift kopen, weet je hoe duur?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef BGTes het volgende:
OOoo Naagel ik wil graag advies!!!
Welken kleur essens lippenstift moet ik kopen? ik ben 11.
xx ly je bent mijn voorbeeld!
Die komen vanzelf, die zitten in de bjoetievakbond inbegrepenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen penis om bitches aan te laten zitten, wat nu.![]()
Emofoto's?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yes! Het mongolen hi5 acount met mijn emofoto's waar ik zelf niet meer in kon wordt verwijderd, score
En de groeten van Ria en de kidsquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge je gaat toch niet speciaal lippenstift kopen, weet je hoe duur?![]()
Gewoon heel hard op je lip stompen, dan wordt hij ook rood! (wel goed mikken, anders komt het buiten de randjes en is moeilijk te corrigeren)
ikk vergeet niets niet haten hier het moet gezellig blijven jaa!!!:(quote:
Sorry, dat paste niet geheel in de contextquote:
Wait, krijg ik vanzelf een penis?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die komen vanzelf, die zitten in de bjoetievakbond inbegrepen
Bedankt voor et goeden advies ik ga het meteen probeeren is het een russiese truuk?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge je gaat toch niet speciaal lippenstift kopen, weet je hoe duur?![]()
Gewoon heel hard op je lip stompen, dan wordt hij ook rood! (wel goed mikken, anders komt het buiten de randjes en is moeilijk te corrigeren)
Van alle markten thuisquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
jonge, schaar heeft een mannenadviesbureau. Geen bjoetie bloch!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
ikk vergeet niets niet haten hier het moet gezellig blijven jaa!!!:(
Ieuw Ruslandquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bedankt voor et goeden advies ik ga het meteen probeeren is het een russiese truuk?
Jammer welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry, dat paste niet geheel in de context![]()
HIHI, ze zei kont!
Issie al verwijderd? Zo nee, link!quote:
Ja en neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Issie al verwijderd? Zo nee, link!
Waarom kan jij dit zo goed?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bedankt voor et goeden advies ik ga het meteen probeeren is het een russiese truuk?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom kan jij dit zo goed?
Neuh, die dan weer niet.quote:
Yep en die vent zit er ook bij inbegrepenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wait, krijg ik vanzelf een penis?
Hoe ga ik dan nog aan een vent komen?
ssssh secret identity!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom kan jij dit zo goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
ondertussen heb ik wel even genoeg van die wijven...quote:
Oooh, da's al beter.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep en die vent zit er ook bij inbegrepen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
ssssh secret identity!Blogs zijn niet alleen hersenloos vermaeck, they destroy your braincells!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja maar ik heb jullie als stagiairesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ondertussen heb ik wel even genoeg van die wijven...
maar je hebt het dan toch te druk om met mannen te rommelen, 379 uur per week JONGUHHHH!!!!quote:
Da's zeker waar!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb jullie als stagiaires![]()
Goeden niveau![]()
Heb jij een foto van jou in wolvenshirt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, die dan weer niet.
Tenzij er ergens zo'n beest op een bandshirt stond, maar volgens mij niet.
Valt dat niet onder de werkzaamheden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar je hebt het dan toch te druk om met mannen te rommelen, 379 uur per week JONGUHHHH!!!!
Ik heb ja gezegd tegen wat scholieren die maatschappelijke stage moeten lopen. Volgende week afspraak gemaakt met ze, maar wat een bakvissen zegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ondertussen heb ik wel even genoeg van die wijven...
YOU ARE SCREWED!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ja gezegd tegen wat scholieren die maatschappelijke stage moeten lopen. Volgende week afspraak gemaakt met ze, maar wat een bakvissen zeg. Ok, ze zijn 14 en 15 dus dat mogen ze zijn, maar ik vraag me nu hevig af waar ik aan ben begonnen
Kutpubersquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ja gezegd tegen wat scholieren die maatschappelijke stage moeten lopen. Volgende week afspraak gemaakt met ze, maar wat een bakvissen zeg. Ok, ze zijn 14 en 15 dus dat mogen ze zijn, maar ik vraag me nu hevig af waar ik aan ben begonnen
Mits ze lipgloss op hebben en chilly op hun pemolquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt dat niet onder de werkzaamheden?![]()
I can't wait for the stories to come!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tukse Trix!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Incantrix het volgende:
Ja, off to bed it is, ladies.. Ciao!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Incantrix het volgende:
Ja, off to bed it is, ladies.. Ciao!
En dat!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I can't wait for the stories to come!
Begint het met een g?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mits ze lipgloss op hebben en chilly op hun pemol
Nope, want geen wolvenshirt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb jij een foto van jou in wolvenshirt?![]()
![]()
quote:
Huuu.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mits ze lipgloss op hebben en chilly op hun pemol
yupquote:
Wat wat wat, ik wil het ook weten.quote:
quote:
Ik kan nu al hele verhalen vertellen, maar het tempo hier ligt veel te hoog, als ik klaar ben zitten we al in een nieuw topicquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I can't wait for the stories to come!
Dan zie je d'r tieten niet meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook niet van vroeger???
Photoshop mag ook!
Ik vind dat het nieuwe OP-plaatje een wolvenshirt aan moet trouwens
Nope, de bands waar ik shirts van heb, hadden geen wolven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook niet van vroeger???
Photoshop mag ook!
Dat is nog best veel! Of maar 1 week?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
yup.
En ze moeten elk iets van 28 uur draaien.
En volgens mij was ons eerste contact iets van een half jaar geleden, ze komen nu pas dingen concreet maken.
zijn zeker lekker gemotiveerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
yup.
En ze moeten elk iets van 28 uur draaien.
En volgens mij was ons eerste contact iets van een half jaar geleden, ze komen nu pas dingen concreet maken.
ook goed!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel een schapenshirt trouwens, dat gaat niet samen met wolven.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan nu al hele verhalen vertellen, maar het tempo hier ligt veel te hoog, als ik klaar ben zitten we al in een nieuw topic
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef BGTes het volgende:
Iets voor jou als… je op zoek bent naar een fijne poeder.
Skippen als… je niet op zoek bent naar een poeder
OMG REALLY?!!!!! Goeden revieuw.
Kip en wolvenshirtsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook niet van vroeger???
Photoshop mag ook!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Mag 'ie met snor? Dat scheelt zoeken.quote:
Ze moeten het verdelen over meerdere weken, ze moeten ook nog naar schoolquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is nog best veel! Of maar 1 week?
jij bent fan van de verkeerde bands jonguh!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, de bands waar ik shirts van heb, hadden geen wolven.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]Instant opdroog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik krijg de zenuwen van Sonata Arctica.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij bent fan van de verkeerde bands jonguh!
Had ik niet eens aan gedacht hehehehehequote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag 'ie met snor? Dat scheelt zoeken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]OH aber naturlichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt niet als iets waar ik van houquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg de zenuwen van Sonata Arctica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgaansfoto's.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat is al de tweede of derde keer dat je dat met een hartje zegt he?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Gotta love 'emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgaansfoto's.Wel een epic shirt trouwens.
Zoenende mensen op de achtergrondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgaansfoto's.![]()
Jaa zeker ze zijn superknap en ik ben dol op mannen die lippenbalsem gebruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is al de tweede of derde keer dat je dat met een hartje zegt he?Zit toch niet iets van waarheid in?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets waar ik van hou
Goeden tshirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgaansfoto's.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Yep....quote:
Jep.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zoenende mensen op de achtergrond
Die is leuk man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgaansfoto's.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |