Gewoon zo'n neukerd, voor alleen de leuke dingenquote:
Bonbarrquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe heet dat? Ga ik ook eens kopen dan, klinkt lekker!
Buitenvrouw mag alleen maar buiten slapenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Buitenvrouw... was het niet een bijvrouw, bedenk ik me net
Mooie reep hoor, en maar 224 kcal!quote:
Dus ik moet nu raden welke taal dat is en het zelf gaan overtypen in google translate?quote:
Het is een rumkokosreep, for gods sakequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooie reep hoor, en maar 224 kcal!
Moeten potten ook monogaam zijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Buitenvrouw mag alleen maar buiten slapen
Als het van de biowinkel komt wordt je er altijd slank van want die hebben alleen maar gezonde dingen EINZ!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
Kipske, samesame
En fuck, jullie doen me denken aan de hagelslag van de biowinkelik was aan het lijnen Ja??!?
![]()
![]()
Je ziet dat kokosonovy ofzo toch wel staan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus ik moet nu raden welke taal dat is en het zelf gaan overtypen in google translate?
Hmmmm, klinkt lekke,r ik ga er eens voor kijken!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
[..]
Bonbarr
[ afbeelding ]
Hij is nog veganistisch ook!
"slapen" jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Buitenvrouw mag alleen maar buiten slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |