Gewoon zo'n neukerd, voor alleen de leuke dingenquote:
Bonbarrquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe heet dat? Ga ik ook eens kopen dan, klinkt lekker!
Buitenvrouw mag alleen maar buiten slapenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Buitenvrouw... was het niet een bijvrouw, bedenk ik me net
Mooie reep hoor, en maar 224 kcal!quote:
Dus ik moet nu raden welke taal dat is en het zelf gaan overtypen in google translate?quote:
Het is een rumkokosreep, for gods sakequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooie reep hoor, en maar 224 kcal!
Moeten potten ook monogaam zijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Buitenvrouw mag alleen maar buiten slapen
Als het van de biowinkel komt wordt je er altijd slank van want die hebben alleen maar gezonde dingen EINZ!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
Kipske, samesame
En fuck, jullie doen me denken aan de hagelslag van de biowinkelik was aan het lijnen Ja??!?
![]()
![]()
Je ziet dat kokosonovy ofzo toch wel staan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus ik moet nu raden welke taal dat is en het zelf gaan overtypen in google translate?
Hmmmm, klinkt lekke,r ik ga er eens voor kijken!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
[..]
Bonbarr
[ afbeelding ]
Hij is nog veganistisch ook!
"slapen" jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Buitenvrouw mag alleen maar buiten slapen
Met kokos!quote:
Ja maar dan weet ik toch nog heul niet wat de rest betekent?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je ziet dat kokosonovy ofzo toch wel staan?
hehehehe, kokos had ik wel door, de rum niet...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een rumkokosreep, for gods sake
Rumkokos nog welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een rumkokosreep, for gods sake
Yup, met rechtsdraaiende cacaoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmm, klinkt lekke,r ik ga er eens voor kijken!
En venagistisch boeit me natuurlijk niet![]()
Wel biologisch dynamisch op zondag om 12 uur met Jupiter in Venus geplukt?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dan weet ik toch nog heul niet wat de rest betekent?
Misschien staat er wel "gelukkig zit er geen kokosonovy in deze reep"
Noezquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het van de biowinkel komt wordt je er altijd slank van want die hebben alleen maar gezonde dingen EINZ!
Tsjechischquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met kokos!
Dat is Kroatisch toch of niet?
ik ook, omdat ik het hardop uit sprak, hehehehequote:
Mwehehehehe.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsjechisch
Maar het was dus best een teleurstelling, toen ik dat ding vond in een tsjechisch pompstation en er een hap uit nam
Je moet jezelf ook niet opeten johquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsjechisch
Maar het was dus best een teleurstelling, toen ik dat ding vond in een tsjechisch pompstation en er een hap uit nam
Ik heb hier nog zo'n milka reep met koek ofzo erin liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
NoezMust.. Have.. Chocolate..
Hum, ik merk hierbij zijlings op dat ik wel heel erg bezig ben met chocolade op het moment. Zou ik dan van kraamzuivering meteen doorgaan naar ongesteldheid?
Dat zou wel echt triest zijn hoor
Pehehequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dan weet ik toch nog heul niet wat de rest betekent?
Misschien staat er wel "gelukkig zit er geen kokosonovy in deze reep"
Kraamzuivering???? Heet dat zo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
NoezMust.. Have.. Chocolate..
Hum, ik merk hierbij zijlings op dat ik wel heel erg bezig ben met chocolade op het moment. Zou ik dan van kraamzuivering meteen doorgaan naar ongesteldheid?
Dat zou wel echt triest zijn hoor
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsjechisch
Milkaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zo'n milka reep met koek ofzo erin liggenzat in mn kerstpakket.
Tchnisch gesproken is dat precies wat je aan het doen bent als je afvaltquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook niet opeten joh
En, smaakt het?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tchnisch gesproken is dat precies wat je aan het doen bent als je afvalt
Ik vind 'verbranden' leuker klinkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moet je naar tsjechie gaan, daar klinken alle woorden zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind kokosonovy wel erg mooi klinken moet ik zeggen
Allemaal aan de naamreep dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |