Achter? In de achtertuin? Uit hoeveel bomen mocht hij kiezen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:22 schreef Qwea het volgende:
Zucht. Dus ik op krukken naar achteren (ja, dat was een partij moeilijk en zwaar) om die stomme beer te laten plassen, blijft hij doodleuk naast me staanik heb er gvd 15 min gestaan en een paar kleine stapjes vooruit gedaan, denk je dat hij gaat plassen???
Eén schijf van mijn netwerkkastje is dood. 1,5 terabyte en nu vervangen is duurquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:04 schreef senesta het volgende:
[..]Ik heb een andere PC bij elkaar geschraapt
Van het weekend maar even kijken of we hem in elkaar kunnen zetten![]()
Alleen jammer dat de harde schijven zo enorm duur zijn
Welnee, achter op het gras bij de waterkeringsweg.quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Achter? In de achtertuin? Uit hoeveel bomen mocht hij kiezen?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
Q, wat is je adres, kan ik je morgen even een fruitbiermand sturen
Je kan wel even komen om mijn auto te stofzuigenquote:
Het is wel erg eerlijk van hem dat hij het zegt, en ik snap het ook wel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
Vrijdag 14.10 uur is de dierenarts hier.
En ik moet wederom zeggen, wát een aardige mensen van dat crematorium in Stompwijk. Want die moest ik daarna bellen natuurlijk. Ze heeft meegedacht dat we er dan rond 16.00 uur zijn ("want het inslapen duurt ongeveer een half uurtje en daarna wilt u natuurlijk niet hoeven haasten en even bijkomen en rustig aan doen") en dan zoek ik met haar vrijdag daar ter plaatse het urntje uit. Dan wordt ze zaterdag gecremeerd, ze belt me vijf minuten voordat dat daadwerkelijk gebeurt zodat je er even echt stil bij kunt staan als je wilt en dan mag ik haar maandag halen en dan is ze al in het uitgezochte urntje.
Heb zonder huilen kunnen bellen (omdat ik bang was dat ik dingen anders niet zou horen of niet zou meekrijgen) en nu brul ik uiteraard wel. S belde nog vanmorgen dat hij er niet achter staat, maar dat hij het er wel mee eens is. En toen ik vroeg wat hij dan bedoelde met het 'er niet achter staan' zei hij dat ie er nooit achter zou staan. Niet nu, niet vrijdag, niet volgende week en niet volgend jaar. En dat snap ik wel, hoe hij dat bedoelt.
Dank jullie.quote:
Ja vond ik ook. En ik snap het ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is wel erg eerlijk van hem dat hij het zegt, en ik snap het ook wel.
*Geeft virtuele knuffel*
Ontzettend veel sterkte Greys, en gewoon zoveel brullen als je maar wilquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank jullie.
Allemaal, trouwens
En bij voorbaat alvast sorry (ook al hoeft het niet, dat weet ik) voor alle brulberichten die er vast gaan komen de komende dagen.
Ja die was vreselijk lief. Helemaal niet overdreven tuttelig, gewoon preciés goed.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:19 schreef Samzz het volgende:
Heel erg veel stertke, Greys. Ik denk dat het de juiste beslissing is... Hoe moeilijk het ook is.
Prettig om te lezen dat de mevrouw van het crematorium zo mee denkt, moet ook veel rust geven, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |