Ja, gaat wel aardig, lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Gaat het een beetje? (ivm Goofy)
Oh da's klote ja, dan moet je daar rond blijven hangen. Maar wel fijn als je dan vast wat werk kunt doen daar, hoef jij dat thuis niet meer te doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Morgen mensen
Zit (alweer) op school in de mediatheek, teksten voor Duits te vertalen, ik haat tussenuren he, sommige mensen wonen 5 min van school die kunnen zo naar huis, maar ik moet een halfuur fietsen en tegen de tijd dat ik dus thuis ben moet ik weer terug naar school
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, gaat wel aardig, lief dat je het vraagt
Daar denk ik gelukkig nu al aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:30 schreef Pheno het volgende:
De eerste weken voelt het leeg, zielig en kut. En daarna denk je aan de toffe momenten en dat het een goed leven heeft gehad.
Wat lief!quote:
Helaas herkennen sommigen het idd. En 'gelukkig' voor mij dat ze het herkennen (dat bedoel ik een stuk beter dan dat het vast klinktquote:Je hebt er weinig aan vrees ik, maar wil je wel even sterkte wensen Greys.
Tis hard, verdrietig en alles er op en eraan, iedereen hier zal het wel herkennen...
Oh Greys, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Ook wij hielden er al rekening mee, maar de klap komt daardoor niet minder hard aan. Kreeg zojuist met de post een condoleancekaartje van het team van mijn dierenartsenpraktijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's klote ja, dan moet je daar rond blijven hangen. Maar wel fijn als je dan vast wat werk kunt doen daar, hoef jij dat thuis niet meer te doen
[..]
Kan me voorstellen dat het er enorm in hakt.
Ik ga vandaag bellen om vrijdag mijn hondje te laten inslapen, dus ben er zelf ook erg mee bezig en ik jank ook wat af. Heb het hondje van mijn 23e tot mijn 38e gehad, het is een deel van je leven, da's bij jou ook zo... zeventien jaar hoorde hij bij je. Kan me er nog niets bij voorstellen hoe dat zal voelen.
Dat is precies wat iemand gister ook al tegen me zeiquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:30 schreef Pheno het volgende:
De eerste weken voelt het leeg, zielig en kut. En daarna denk je aan de toffe momenten en dat het een goed leven heeft gehad.
Been there. De laatste keer je beestje tegen je aanhouden is janken. Hell, kan ik nog als ik eraan terug denkquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is precies wat iemand gister ook al tegen me zei
Dank jequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:43 schreef BlueEyes het volgende:
Het voelt gewoon 'naar' dat jij (jullie) moet gaan beslissen wanneer het genoeg is, het fijnste is dat het beestje zelf niet meer wakker wordt.
Helaas is het toch vaak dat je als baasje besluiten moet, en dat besluit doet pijn, voelt machteloos, en geeft een bepaald schuldgevoel.
Terwijl je ook weet dat het 'beter' is, en dat het eigenlijk fijn is dat je verder of erger lijden besparen kan.
Maar gevoel en verstand, die twee gaan zo keihard tegen elkaar in!
Loslaten is moeilijk, helemaal als zo'n beestje zo in je leven zit geweven..
MissBitchy, jij ook nog sterkte
Hou maar op, anders gaat er vandaag weer een gezinsverpakking keukenrol doorheenquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Been there. De laatste keer je beestje tegen je aanhouden is janken. Hell, kan ik nog als ik eraan terug denk
Dat had ik ook hoor Greys, ik voelde me enorm schuldigquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar denk ik gelukkig nu al aan
En ik hoop dat het een beetje scheelt dat ik zo'n lange 'aanloop' heb gehad naar dit moment, dat ik in juni eigenlijk al een beetje afscheid nam en dat alle tijd die ik extra kreeg een kadootje is.
Maar ik zie zooooooo enorm op tegen het moment dat ik de DA hier binnen laat en ik vraag me af of Bink het op een gegeven moment in de gaten krijgt wat er gaat gebeuren, daar ben ik zo bang voor en maak ik mezelf echt gek meeIk wéét dat dit het beste is, dat ik dit moet doen voor haar, maar hoe dan ook voelt het tóch als 'dood maken'
quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's klote ja, dan moet je daar rond blijven hangen. Maar wel fijn als je dan vast wat werk kunt doen daar, hoef jij dat thuis niet meer te doen
[..]
Kan me voorstellen dat het er enorm in hakt.
Ik ga vandaag bellen om vrijdag mijn hondje te laten inslapen, dus ben er zelf ook erg mee bezig en ik jank ook wat af. Heb het hondje van mijn 23e tot mijn 38e gehad, het is een deel van je leven, da's bij jou ook zo... zeventien jaar hoorde hij bij je. Kan me er nog niets bij voorstellen hoe dat zal voelen.
Welk merk? Dan koop ik even aandelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:48 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Hou maar op, anders gaat er vandaag weer een gezinsverpakking keukenrol doorheen
C1000 huismerkquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welk merk? Dan koop ik even aandelen.
Ik ben van mening dat je nu vooral met je gevoel moet beslissen, je hart geeft je echt wel in dat dit de beste beslissing is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:46 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dank je![]()
En dat schuldgevoel is nou precies waar ik zo'n last van heb. Als in, heb ik wel genoeg gedaan, had ik niet meer moeten proberen? Maar dat is inderdaad het gevecht tussen je gevoel en verstand, want je weet dat het gewoon beter is voor het beestje zelf.
Ik denk dat dat blijft, ik had ook een gevecht met mezelf want je verlegd steeds je grenzen. Ja, hij heeft volgens mij wel wat pijn nu maar deze kuur is nog niet over en hij eet en drinkt nog wel. Oh en kijk hij pakt zijn kluif toch ook weer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:46 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dank je![]()
En dat schuldgevoel is nou precies waar ik zo'n last van heb. Als in, heb ik wel genoeg gedaan, had ik niet meer moeten proberen? Maar dat is inderdaad het gevecht tussen je gevoel en verstand, want je weet dat het gewoon beter is voor het beestje zelf.
Heel eerlijk denk ik toch dat je ook je verstand wel wat mee moet laten spelen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je nu vooral met je gevoel moet beslissen, je hart geeft je echt wel in dat dit de beste beslissing is.
Dat is iets wat wij ook gedaan hebben, uitgebreid met de DA gepraat over de voors en tegens. Maar als je dan uiteindelijk tot de conclusie komt dat verdere behandeling alleen maar gaat zorgen dat het beestje nog een paar dagen/weken meegaat en je dan toch weer voor dezelfde moeilijke keuze staat, moet je verstandig zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat dat blijft, ik had ook een gevecht met mezelf want je verlegd steeds je grenzen. Ja, hij heeft volgens mij wel wat pijn nu maar deze kuur is nog niet over en hij eet en drinkt nog wel. Oh en kijk hij pakt zijn kluif toch ook weer.
Maar wanneer geloof je het dan wel he? Als ze echt te ziek zijn om nog op te staan en niets meer eten en drinken? Zijn ontlasting werd steeds meer bloed, hij viel steeds vaker om, hij piepte als hij wilde gaan liggen, zijn huid begon weer op te spelen. Naast die momentjes dat hij at en dronk en zijn kluif pakte was het gewoon echt op.
Ik ben na weken schuldig voelen en twijfelen eigenlijk gewoon wel opgelucht dat ik het wel heb gedaan, ik zou hem zo heel erg graag hier bij me hebben maar niet terwijl hij zo was want dat verdiende hij gewoon niet.
[..]
Heel eerlijk denk ik toch dat je ook je verstand wel wat mee moet laten spelen hoorMijn gevoel had Elco nog wel maanden langer bij me willen houden. Ik heb de mening van mijn DA ook erg zwaar mee laten tellen.
Jij wel, ik niet. KutApple komt maar niet met hun nieuwe macbookquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:57 schreef senesta het volgende:
Oh en Pheno! Ik heb mijn PC bijna Diablo 3 ready![]()
Nog geheugen en een andere voedingEn dan zijn we ready to go
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij wel, ik niet. KutApple komt maar niet met hun nieuwe macbook
Dus ik moet nog wachten of een goedkope el cheapo pc met degelijke videokaart metWindows
aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |