Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
+1quote:
Ik ga er van uit dat het goed komt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet lukken toch? Niet echt klussen waar je heel veel onverwachte dingen tegen kan komen? Alhoewel die onverwachte dingen juist vaak uit zeer onverwachte hoek komen. Anders waren ze natuurlijk niet onverwacht natuurlijk
En Q mag oefenen.quote:
Snurkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:09 schreef indaha het volgende:
[..]
+1
Bah ik ben gaar , ik ga eens op tijd naar bed.
Betty gefeliciteerd , Qwea beterschap en met man gaat het redelijk, hij is ook alweer aan het snurken
Greys sterkte en geniet nog even van Bink
Dat moet wel lekker strak dan jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het goed komt.
Alleen het behangen hebben we nog nooit samen gedaan en dit is vliesbehang, dus dat wordt nog een uitdaging
Het lijkt me ook niet moeilijk op zich, maar de ene wand heeft gekleurde blokken en dat moet precies op motief tegen elkaar aan zien te komenquote:
Het is uit te houden zolang hij niet te veel beweegt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Webfeud.![]()
Fijn dat het goed gaat met meneer indaha! Heeft hij nog veel pijn?
ooh boyquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet moeilijk op zich, maar de ene wand heeft gekleurde blokken en dat moet precies op motief tegen elkaar aan zien te komen
Oh das mooi klote. Zeker met de horrorwinter (quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes er mee Ing.
Hier is het kattenluikje weer gesloopt. Geen idee welke kat zich er schuldig aan heeft gemaakt maar het magneetje is eruit en nu staat het luikje dus constant op een kier en ons huis is al niet zo warm. Morgen maar even een nieuwe kopen.
Maar die komt er aan tochquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is geen horrorwinter maar je voelt wel duidelijk dat het daar tocht.
Ik ga hun zakgeld maar weer even inhouden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |