Ik zet in op voor mijn 20ste. Moet wel lukken.quote:
Lol ik wou op heloef reageren.. Toen las ik jouw berichtje...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar had ik een gifje van.
Fucking nasty.
Ey gefeliciteerd met je verjaardag man!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zet in op voor mijn 20ste. Moet wel lukken.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Ik hou je er aanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zet in op voor mijn 20ste. Moet wel lukken.
?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffff mijn fles is leeg
Ik moet plassen
En ben te luis om op te staan
Hallo leifquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Dag leiverds
Ik ga hier afscheid nemen, SC gaat me te hard en er is weer een nieuw topic.
Have fun
Hahahahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
?
Insinueer jij nu dat jij in je fles gaat plassen? Zittend?
Dank je!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey gefeliciteerd met je verjaardag man!
Ik heb de standaard van een hond tegenwoordig, komt goed.quote:
Nog een keer opstaan voor de kachel... Komop meid! Nog 1 keer dan mag je rusten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik
Nu heb ik het weer koud
Lees mijn berichtjes van gisteravondquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
Ik word echt een verzuurd persoon door teveel in KLB rond te hangen, jezus
Ik zit al veilig onder mijn dekentjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog een keer opstaan voor de kachel... Komop meid! Nog 1 keer dan mag je rusten.
Mijn standaard is niet veel hogerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb de standaard van een hond tegenwoordig, komt goed.
Dat is snel geplastquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit al veilig onder mijn dekentje
Brainpower! Gewoon een deken gebruiken ipv opstaan voor de kachel, tevens milieu vriendelijk, ik ben trots op jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit al veilig onder mijn dekentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |