Zou je Rutte doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kasthomomaar verder niet beter of slechter dan Harry Potter wannebe
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je brengt me in de war
Nee de kachel stond om 17:00 uur al op 22, maar had het nog steeds koud, vandaar het dekentje
Jaquote:
NEEquote:
Dat dus. Kwestie van tijd en dan gaat iemand haar plukken, the lucky bastardquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze is nog niet rijp om geplukt te worden
Ja ik wil de machtigste manquote:
echt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
NEE
Dan nog liever Balkenende lol
Ze zeggen dat ik op Balkie lijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
NEE
Met slagroomquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Moet ik wat warme choco voor je maken?Voor het harde werken.
Welke politicus zou jij wel doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?
Nee ik zou dan voor Rutte gaan
Als ik tussen die 2 moet kiezen
Wouter Bos vind ik er niet verkeerd uitzienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?
Nee ik zou dan voor Rutte gaan
Als ik tussen die 2 moet kiezen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
NEE
Toch stiekem Fleur Agema.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke politicus zou jij wel doen?
Hopelijk komt ze na een goeie beurt bij zinnen en ziet wat Geert voor een gek isquote:
Ik ga tijdens een onderonsje met haar natuurlijk niet over politiek kletsen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze na een goeie beurt bij zinnen en ziet wat Geert voor een gek is
Hij heeft wel ergens een punt dat die moslims veel te snel op hun teentjes getrapt zijn. - gelovigen - om politiek correct te zijn.. Maar moslims belijden hun geloof even velen malen extremistischer dan gemiddelde christen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze na een goeie beurt bij zinnen en ziet wat Geert voor een gek is
Geen eigenlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke politicus zou jij wel doen?
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ga tijdens een onderonsje met haar natuurlijk niet over politiek kletsen.
Nee dat heeft hij niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij heeft wel ergens een punt dat die moslims veel te snel op hun teentjes getrapt zijn. - gelovigen - om politiek correct te zijn.. Maar moslims belijden hun geloof even velen malen extremistischer dan gemiddelde christen.
Genoeg maar dan wel de vrouwelijkequote:
Jij vind het niet extreem dat mensen zwetsen over gekwetst worden? Moeten we serieus onze mening daarvoor gaan inhouden omdat we ze anders kwetsen? Laten we hopen van niet zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeft ook nieteen goeie beurt opent haar ogen misschien
[..]
Nee dat heeft hij niet.
Stem Friend(s)4Everyone. Waar wij pleitten voor een gratis biertje voor iedereen op de vrijdag, gaming Sunday in elk bejaardentehuis, zodat je oma en opa ook nog eens ziet en het jaarlijkse vrijgezellenfeest in de Jaarbeurs zodat iedereen zijn geslachtsdelen fit kan houden.quote:
Ja bovendien heb ik van Geertje en co nog geen enkele inhoudelijk argument gehoord enkel alleen ingespeeld op onderbuikgevoelens. Maar goed de meeste mensen vinden Geert geweldig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij vind het niet extreem dat mensen zwetsen over gekwetst worden? Moeten we serieus onze mening daarvoor gaan inhouden omdat we ze anders kwetsen? Laten we hopen van niet zeg.
Hij is sneller op zijn teentjes getrapt dan een moslim hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij vind het niet extreem dat mensen zwetsen over gekwetst worden? Moeten we serieus onze mening daarvoor gaan inhouden omdat we ze anders kwetsen? Laten we hopen van niet zeg.
okquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Stem Friend(s)4Everyone. Waar wij pleitten voor een gratis biertje voor iedereen op de vrijdag, gaming Sunday in elk bejaardentehuis, zodat je oma en opa ook nog eens ziet en het jaarlijkse vrijgezellenfeest in de Jaarbeurs zodat iedereen zijn geslachtsdelen fit kan houden.
ik weet het alquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg maar dan wel de vrouwelijke
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
*Maakt lekkere kop warme amaretto met chocomel*
Alsjeblieft, voor je harde arbeid.
Niet op de linkjes geklikt maar bij voorbaat: jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef stefanhaan het volgende:
Ben ik een nerd als ik deze 2 boeken wil kopen?
http://www.bol.com/nl/p/e(...).html#product_images
http://www.bol.com/nl/p/e(...)005450639/index.html
Echt? JP eerder?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
NEE
(dat zegt dus behoorlijk wat)
WAT IS DEZE. MOET IK JE SINOSAPPEL EVEN KOMEN PERSEN JA?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet op de linkjes geklikt maar bij voorbaat: ja
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet op de linkjes geklikt maar bij voorbaat: autistisch.
Nee iemand die aan zijn toekomst denkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef stefanhaan het volgende:
Jij bent toch politicaquote:
Om maar iets te noemen. Dat Geert onzin uitkraamt is nog niet eens zo erg. Maar dat er mensen op hem stemmen vind ik veel ergerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is sneller op zijn teentjes getrapt dan een moslim hoor.
Kamervragen om Beatrix die zich een beetje naar de normen van de cultuur van een land probeert te kleden terwijl ze op staatsbezoek is, what the fuck
Beetjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef stefanhaan het volgende:
Ja hij is een mongool, maar hij heeft nog steeds een punt dat moslims nogal eng hun geloof belijden - sommigen atleast... Extremisten van dat kaliber vind je niet bij de christenen, en in nederlands zijn ze ook extremistisch... Doodsbedreigingen etc.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is sneller op zijn teentjes getrapt dan een moslim hoor.
Kamervragen om Beatrix die zich een beetje naar de normen van de cultuur van een land probeert te kleden terwijl ze op staatsbezoek is, what the fuck
Iedereen hier toch?quote:
nee ik weet wie ik zou doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent toch politica
[..]
Om maar iets te noemen. Dat Geert onzin uitkraamt is nog niet eens zo erg. Maar dat er mensen op hem stemmen vind ik veel erger
Dat zeg je nuquote:
Ik zou niet te hard zeggen dat Christenen minder extremistisch zijn, kijk maar eens rond waar ik woon.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja hij is een mongool, maar hij heeft nog steeds een punt dat moslims nogal eng hun geloof belijden - sommigen atleast... Extremisten van dat kaliber vind je niet bij de christenen, en in nederlands zijn ze ook extremistisch... Doodsbedreigingen etc.
Maar het valt niet op te lossen... Je polariseert je bevolking als je moslims weg gaat zetten.
Maar hoe krijg je een staat die vrijheid van meningsuiting als hoogste goed heeft staan? Dat gaat niet met extreem gelovigen die zich steeds gekwetst voelen en dreigen met doodsbedreigingen als je je mening verwoord.
En ik vind dat echt een sick gegeven.
Uiteraard. PM je adres gegevens maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Kom je het ook nog even brengen dan
Khoef er niks uit te leren, maar ik vind sommige topics uit dat boek zoals Multi-threading en het gebruik van lua scripting wel leuk om zelf mee te rotzooienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Beetje. Er zijn wel heel veel torrents met pdf-jes van dat soort boeken trouwens, maar ik weet niet of je dat wat vindt, ik vind het altijd beter om gewoon een boek in mijn hand te hebben, zeker als je er wat uit moet leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |