Nee dat kan niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je ff de hele bron linken? Plaatje zegt iOS en ik zie estimated en forecast. iOS kan ook MAC zijn. We hebben het over de smartphone market.
Nouja de huidige Smart TV's vind ik eerlijk gezegd nog niet op acceptabel niveau om mij te overtuigen van een aanschaf. De gui is hierbij erg belangrijk voor mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar lopen ze nu al achter de feiten aan aangezien de Japanse en Koreaanse bedrijven superieur zijn in technologie en ook al Smart TV's uitbrengen.
Ja, dit soort gedrochten:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar lopen ze nu al achter de feiten aan aangezien de Japanse en Koreaanse bedrijven superieur zijn in technologie en ook al Smart TV's uitbrengen.
En daar is Apple natuurlijk superieur in.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nouja de huidige Smart TV's vind ik eerlijk gezegd nog niet op acceptabel niveau om mij te overtuigen van een aanschaf. De gui is hierbij erg belangrijk voor mij.
Als ze maar niet teveel gaan focussen op voice control. Ik zie het niet zitten om tegen mijn tv te pratenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef kadeya het volgende:
[..]
En daar is Apple natuurlijk superieur in.
Als Apple de technologie heeft gekopieerd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef TimCook het volgende:
[..]
Ja, dit soort gedrochten:
[ [url=http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/MWAP/resize/300x320/format/jpg/http://www.blogcdn.com/ww(...)96313.jpg]afbeelding[/url] ]
Die gaan ook niet weten wat ze overkomt als de iTV er is
Ik denk dat de iTV niet zal gaan kunnen winnen van Samsung,Sony en Panasonic. Ook omdat qua beeldkwaliteit, dunheid van de scherm en technologie gwn vooruit lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef TimCook het volgende:
[..]
Ja, dit soort gedrochten:
[ [url=http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/MWAP/resize/300x320/format/jpg/http://www.blogcdn.com/ww(...)96313.jpg]afbeelding[/url] ]
Die gaan ook niet weten wat ze overkomt als de iTV er is
Bij mij zit hij straks in mijn tas (net besteld). Ik heb gekozen voor de Note wegens het grote scherm. Ik reis 's morgens en 's avonds per keer 50 minuten in de trein. Heerlijk internetten dus, maar toch geen laptop nodig. Ik gebruik mijn telefoon ternauwernood om te bellen. Veel internet en als navigatie voor in de auto. Als ik bel zit ik vaak in de auto dus handsfree.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef YazooW het volgende:
En verder over die Galaxy Note. Ziet er allemaal heel leuk uit enzo, maar zo'n ding zit toch niet fijn in je zak? Dat is nu wat ik bedoelde met een twijfelgeval, is het nu een telefoon of een tablet?
Je zusje of je tante wil dat niet, want met 10 miljoen apps in de itunes store komen ze hoogst waarschijnlijk niets te kort.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het gebrek aan vrijheid vind ik ook storend.
Bij m'n Android telefoons installeerde ik gewoon alles wat ik wilde, van welke bron dan ook, zonder een aanpassing aan de telefoon te hoeven maken.
Ook muziek kon ik gewoon 1 op 1 overzetten, zonder speciale software te gebruiken die me was opgelegd door de fabrikant.
Want leg je zusje of tante maar eens uit hoe ze een telefoon moeten "jailbreaken" om alles te mogen installeren.
Vooruit lopen op wat precies? De huidige iTV?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat de iTV niet zal gaan kunnen winnen van Samsung,Sony en Panasonic. Ook omdat qua beeldkwaliteit, dunheid van de scherm en technologie gwn vooruit lopen.
Denk dat Samsung enz wel op alles patenten hebben na de smartphone problemen met applequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als Apple de technologie heeft gekopieerd?
Technologie om dat soort hoogwaardige tv's te produceren. Natuurlijk zullen apple fanboys een iTV kopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:22 schreef TimCook het volgende:
[..]
Vooruit lopen op wat precies? De huidige iTV?
Stelen van technologie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef -Techno- het volgende:
PatentenEen middel om concurrentie te verbieden in een vrije markt....
Sorry ben offtopic gegaan. Ik ben het niet met je eens maar kga er verder niet op in want offtopic.quote:
Ik heb het er wel voor over mits een lange levensduur, goede bediening en uiteraard goed beeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef YazooW het volgende:
Voor een 27inch Apple scherm betaal je 1000 euro.
Een beetje TV met alles er op en er aan zal dan al snel 2000 euro gaan kosten denk ik, is toch veel te duur?
Nee... Nokia dacht ook dat een computerbedrijf geen goede telefoons kon maken...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Technologie om dat soort hoogwaardige tv's te produceren. Natuurlijk zullen apple fanboys een iTV kopen.
Maar ik denk dat het niet de concurrentie aan kan gaan met een Samsung.
Heb je het er ook voor over als een tv van 50" 1200 euro is met full OLED én 2 cm dik is?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb het er wel voor over mits een lange levensduur, goede bediening en uiteraard goed beeld.
En dat is ook precies waarom ik die verschillende platformen zo mooi vind. Voor ieder wat wils. Ik snap die overdreven haat op een ander OS daarom ook niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je zusje of je tante wil dat niet, want met 10 miljoen apps in de itunes store komen ze hoogst waarschijnlijk niets te kort.
Nokia faalde zelf ook gwn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee... Nokia dacht ook dat een computerbedrijf geen goede telefoons kon maken...
Hoe smart is die?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb je het er ook voor over als een tv van 50" 1200 euro is met full OLED én 2 cm dik is?
Dat zal allemaal wel goed zitten aangezien de meeste componenten in die TV van Samsung komen. Het gaat bij het slagen van de Apple TV denk meer om de interface en de mogelijkheden als je verbonden bent met het internet, film on demand aanbod etc etcquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb het er wel voor over mits een lange levensduur, goede bediening en uiteraard goed beeld.
Denk met toekomstige ontwikkelingen van Samsung en ook de kabelmaatschappijen zoals ITV het wel goed zal zijn.quote:
Precies, niets mis mee. Wat me in dit soort topics altijd stoort is de volledige onwaarheden over apple meuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En dat is ook precies waarom ik die verschillende platformen zo mooi vind. Voor ieder wat wils. Ik snap die overdreven haat op een ander OS daarom ook niet.
De Iphone is niks voor mij, maar ik vind het op sommige vlakken echt prachttoestellen en kan me goed voorstellen dat er gebruikers zijn voor wie de Iphone een veel beter toestel is dan bijvoorbeeld een Android foon.
Eens en met bediening bedoelde ik eigenlijk de gui.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel goed zitten aangezien de meeste componenten in die TV van Samsung komen. Het gaat bij het slagen van de Apple TV denk meer om de interface en de mogelijkheden als je verbonden bent met het internet, film on demand aanbod etc etc
En het ophemelen van die meuk en in de grond trappen van alles wat niet Apple is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, niets mis mee. Wat me in dit soort topics altijd stoort is de volledige onwaarheden over apple meuk.
Dat zie je in dit topic gewoon wederom NIET gebeuren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En het ophemelen van die meuk en in de grond trappen van alles wat niet Apple is.
Pot --> Ketel
Waaromquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Maar weet je wat het is, iemand met een PS3 of een X360 zal niet zo snel een iTV kopen. En dat zijn er heel veel, mensen met een x360 en PS3.
Vooralsnog vind ik de smart tv´s van Samsung die nu op de markt zijn ruk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk met toekomstige ontwikkelingen van Samsung en ook de kabelmaatschappijen zoals ITV het wel goed zal zijn.
Hoezo dat dan? Zo'n ding krijgt toch gewoon een HDMI ingang.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Maar weet je wat het is, iemand met een PS3 of een X360 zal niet zo snel een iTV kopen. En dat zijn er heel veel, mensen met een x360 en PS3.
Aan - Uitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef TimCook het volgende:
Alsof de drempel zo hoog is, huidige tv's zijn echt pure bagger qua bediening en interface.
Omdat er op de 360 als heel veel is qua internet applicatie en on demand series en films, social media etc.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Zo'n ding krijgt toch gewoon een HDMI ingang.
Zo'n UPC ding werkt al helemaal voor geen kut, traag, lelijk, omslachtig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Aan - Uit
Kanaal kiezen
Rocket Science inderdaad![]()
Zelf mijn UPC mediabox is redelijk te snappen.
Zo'n UPC ding zul je ook nodig hebben met een iTV hoor. Of wil je geen tv kijken? Gaat apple ook zenders aanbieden dan? ITV in Engeland werkt prachtig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef TimCook het volgende:
[..]
Zo'n UPC ding werkt al helemaal voor geen kut, traag, lelijk, omslachtig.
Ja leuk maar dan staan twee apparaten tegelijk aan. Als ik tv kijk en ik wil ff snel iets op youtube laten zien aan mijn vrienden heb ik geen zin om een ander apparaat op te starten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat er op de 360 als heel veel is qua internet applicatie en on demand series en films, social media etc.
Dat is nog niet bekend, maar dat gaan ze denk ik wel doen (via iTunes), juist zodat je van die kut bende als UPC en dergelijke af bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo'n UPC ding zul je ook nodig hebben met een iTV hoor. Of wil je geen tv kijken? Gaat apple ook zenders aanbieden dan?
Traag is ie zeker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:33 schreef TimCook het volgende:
[..]
Zo'n UPC ding werkt al helemaal voor geen kut, traag, lelijk, omslachtig.
Goed punt. Het succes van iTV valt of staat met de samenwerking van de kabelboeren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo'n UPC ding zul je ook nodig hebben met een iTV hoor. Of wil je geen tv kijken? Gaat apple ook zenders aanbieden dan? ITV in Engeland werkt prachtig.
Tuner zit voortaan al vaak ingebouwd in de TV, heb je geen aparte decoder meer voor nodig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo'n UPC ding zul je ook nodig hebben met een iTV hoor. Of wil je geen tv kijken? Gaat apple ook zenders aanbieden dan?
Zie edit. Mijn panasonic tv heeft ook al zoiets, maar dat is voor ITV van Engeland. ITV is eigenlijk al een soort iTV imoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tuner zit voortaan al vaak ingebouwd in de TV, heb je geen aparte decoder meer voor nodig.
Dat heeft mijn huidige tv ook. Niet dat het werkt want dat staat upc niet toequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tuner zit voortaan al vaak ingebouwd in de TV, heb je geen aparte decoder meer voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |