Nee dat kan niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je ff de hele bron linken? Plaatje zegt iOS en ik zie estimated en forecast. iOS kan ook MAC zijn. We hebben het over de smartphone market.
Nouja de huidige Smart TV's vind ik eerlijk gezegd nog niet op acceptabel niveau om mij te overtuigen van een aanschaf. De gui is hierbij erg belangrijk voor mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar lopen ze nu al achter de feiten aan aangezien de Japanse en Koreaanse bedrijven superieur zijn in technologie en ook al Smart TV's uitbrengen.
Ja, dit soort gedrochten:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar lopen ze nu al achter de feiten aan aangezien de Japanse en Koreaanse bedrijven superieur zijn in technologie en ook al Smart TV's uitbrengen.
En daar is Apple natuurlijk superieur in.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:18 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nouja de huidige Smart TV's vind ik eerlijk gezegd nog niet op acceptabel niveau om mij te overtuigen van een aanschaf. De gui is hierbij erg belangrijk voor mij.
Als ze maar niet teveel gaan focussen op voice control. Ik zie het niet zitten om tegen mijn tv te pratenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef kadeya het volgende:
[..]
En daar is Apple natuurlijk superieur in.
Als Apple de technologie heeft gekopieerd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef TimCook het volgende:
[..]
Ja, dit soort gedrochten:
[ [url=http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/MWAP/resize/300x320/format/jpg/http://www.blogcdn.com/ww(...)96313.jpg]afbeelding[/url] ]
Die gaan ook niet weten wat ze overkomt als de iTV er is
Ik denk dat de iTV niet zal gaan kunnen winnen van Samsung,Sony en Panasonic. Ook omdat qua beeldkwaliteit, dunheid van de scherm en technologie gwn vooruit lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef TimCook het volgende:
[..]
Ja, dit soort gedrochten:
[ [url=http://o.aolcdn.com/dims-global/dims3/MWAP/resize/300x320/format/jpg/http://www.blogcdn.com/ww(...)96313.jpg]afbeelding[/url] ]
Die gaan ook niet weten wat ze overkomt als de iTV er is
Bij mij zit hij straks in mijn tas (net besteld). Ik heb gekozen voor de Note wegens het grote scherm. Ik reis 's morgens en 's avonds per keer 50 minuten in de trein. Heerlijk internetten dus, maar toch geen laptop nodig. Ik gebruik mijn telefoon ternauwernood om te bellen. Veel internet en als navigatie voor in de auto. Als ik bel zit ik vaak in de auto dus handsfree.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef YazooW het volgende:
En verder over die Galaxy Note. Ziet er allemaal heel leuk uit enzo, maar zo'n ding zit toch niet fijn in je zak? Dat is nu wat ik bedoelde met een twijfelgeval, is het nu een telefoon of een tablet?
Je zusje of je tante wil dat niet, want met 10 miljoen apps in de itunes store komen ze hoogst waarschijnlijk niets te kort.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het gebrek aan vrijheid vind ik ook storend.
Bij m'n Android telefoons installeerde ik gewoon alles wat ik wilde, van welke bron dan ook, zonder een aanpassing aan de telefoon te hoeven maken.
Ook muziek kon ik gewoon 1 op 1 overzetten, zonder speciale software te gebruiken die me was opgelegd door de fabrikant.
Want leg je zusje of tante maar eens uit hoe ze een telefoon moeten "jailbreaken" om alles te mogen installeren.
Vooruit lopen op wat precies? De huidige iTV?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat de iTV niet zal gaan kunnen winnen van Samsung,Sony en Panasonic. Ook omdat qua beeldkwaliteit, dunheid van de scherm en technologie gwn vooruit lopen.
Denk dat Samsung enz wel op alles patenten hebben na de smartphone problemen met applequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als Apple de technologie heeft gekopieerd?
Technologie om dat soort hoogwaardige tv's te produceren. Natuurlijk zullen apple fanboys een iTV kopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:22 schreef TimCook het volgende:
[..]
Vooruit lopen op wat precies? De huidige iTV?
Stelen van technologie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef -Techno- het volgende:
PatentenEen middel om concurrentie te verbieden in een vrije markt....
Sorry ben offtopic gegaan. Ik ben het niet met je eens maar kga er verder niet op in want offtopic.quote:
Ik heb het er wel voor over mits een lange levensduur, goede bediening en uiteraard goed beeld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef YazooW het volgende:
Voor een 27inch Apple scherm betaal je 1000 euro.
Een beetje TV met alles er op en er aan zal dan al snel 2000 euro gaan kosten denk ik, is toch veel te duur?
Nee... Nokia dacht ook dat een computerbedrijf geen goede telefoons kon maken...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Technologie om dat soort hoogwaardige tv's te produceren. Natuurlijk zullen apple fanboys een iTV kopen.
Maar ik denk dat het niet de concurrentie aan kan gaan met een Samsung.
Heb je het er ook voor over als een tv van 50" 1200 euro is met full OLED én 2 cm dik is?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:27 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb het er wel voor over mits een lange levensduur, goede bediening en uiteraard goed beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |