Een goede blauwe hap moet je anus niet kriebelen.... het moet PIJN doen!!!!!quote:
En ik heb dan nog geen eens blauwe hap gehadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een goede blauwe hap moet je anus niet kriebelen.... het moet PIJN doen!!!!!
Nee, jij vergist eten met anale sex.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een goede blauwe hap moet je anus niet kriebelen.... het moet PIJN doen!!!!!
In MIJN tijd?! Ik ben 27,niet 47!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, jij vergist eten met anale sex.
Je zal wel een hoop wenkbrauwen hebben doen fronsen tijdens een eerste date in jouw tijd..
Wsl niemand, maar wel over eten. En als je die door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In MIJN tijd?! Ik ben 27,niet 47!![]()
En fuck, wie heeft het over anale seks de eerste date?!?!?!
quote:We gaan het nazoeken.
Excuses voor de late reactie, We waren een beetje druk met al dat water.
Och, die 20 jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
aflulmotoren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Bazenreactie op mijn vraag of de vragenlijst wel goed was doorgekomen bij de NATRES.
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wsl niemand, maar wel over eten. En als je die door elkaar haalt.
</rave mind>
Op de eerste date waarbij je blauwe hap eetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mag morgen is een keer om 0800 op. Meevallerquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:01 schreef Thaboel het volgende:
Lekker op bed liggen dan maar. Wekker weer om 5:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |