Nah.quote:
Als man en vrouw dat doen wel ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:15 schreef Franknfurter het volgende:
Wat is daar nou weer erg aan?Trouwen is gewoon een heel normale gebeurtenis op het gemeentehuis hoor. Christenen die denken dat zij het huwelijk mogen claimen
Als man en man of vrouw en vrouw dat doen ook hoorquote:
Hoe kom je erbij. Je zou toch zeggen dat het doden van een mens erger is dan het verhinderen van het ontstaan van een mens. Daarom neem ik aan dat je niet serieus bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In India hebben ze die wetgeving niet eens nodig voor hetzelfde effect. Extreme armoede maakt dat mensen overtollige en bij voorbaat nutteloze kinderen (gehandicapten en veel meisjes) ombrengen. Maar anticonceptie he, dat vindt God pas errug.
Klopt, maar die aandachtshoererij eromheen wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als man en man of vrouw en vrouw dat doen ook hoor
Wat is jouw probleem ermee als ik met een man trouw? Is iets tussen ons en heeft geen fuck met jou te maken
Wat een onzin. Ik val op vrouwen en ik heb een graftakkenhekel aan de gaypride en zulks. En met mij ongeveer de rest van de homo's in Nederland. Die flamboyante prostaatgranaten die op bootjes zich als hetero's staan te gedragen zijn echt niet representatief voor de gehele homo-bevolking. Daarbij betalen homo's ook gewoon belasting en hebben ze dus net als ieder ander het recht op een beschermd burgerschap in dit neptolerante land.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Klopt, maar die aandachtshoererij eromheen wel.
Die pro gay shit en de ophemeling ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt dus aan mensen die generaliseren. Niet aan die homo's op de boten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Van mij mogen die mensen dat normaal vinden, zolang het geen gevolgen heeft voor homofielen heb ik er geen probleem mee. Waar ik wel een probleem mee heb is dat er homofielen zijn die zich als een stel zotte gedragen op bootjes en tv en daarmee andere homo's indirect schade toe brengen.
Iets zegt me dat dit niet het issue is, maar dat er iets anders is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Klopt, maar die aandachtshoererij eromheen wel.
Die pro gay shit en de ophemeling ervan.
Dit snap ik niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef Deliah het volgende:
[..]
Al die mensen die erover klagen dat 'de kerk wil' dat men geen condooms gebruikt hebben waarschijnlijk helemaal niet door dat overspel en seks zonder huwelijk enz. een veel en veel erger delict is.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:23 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik val op vrouwen en ik heb een graftakkenhekel aan de gaypride en zulks. En met mij ongeveer de rest van de homo's in Nederland. Die flamboyante prostaatgranaten die op bootjes zich als hetero's staan te gedragen zijn echt niet representatief voor de gehele homo-bevolking. Daarbij betalen homo's ook gewoon belasting en hebben ze dus net als ieder ander het recht op een beschermd burgerschap in dit neptolerante land.Je valt op vrouwen maar bent homo? OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zeg ik dat je geen recht hebt op burgerschap? Zeg ik dat ik geweld tegen homos goedkeur?Signature. Punt.
Het ontnemen van welk recht dan ook (zoals het flamboyant uiten van je geaardheid) is gewoon 2erangs burger worden. En als ik in dit land niet zou mogen trouwen met een volwassen persoon die die beslissing zelf ook prima zou kunnen maken dan zou ik ook geen cent belasting afstaan. Zolang homo's niet dezelfde rechten hebben als hetero's zal er inderdaad aandacht voor nodig zijn, en dat vind ik zelf misschien nog wel vervelender dan dat jij dat vindt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:27 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Je valt op vrouwen maar bent homo? Ok
En zeg ik dat je geen recht hebt op burgerschap? Zeg ik dat ik geweld tegen homos goedkeur?
Want daar word je ziek van. Of zoiets. Ach ja, het is inderdaad héél erg, hoor. Stel je voor dat die getrouwde homo's af gaan geven en jou of hun kinderen besmetten met homoseksualiteit. De horror!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:14 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Nah.
Ik heb niks tegen homos, ze doen maar lekker.
Maar trouwen? Of nog erger; homos die kinderen adopteren.![]()
![]()
Ja, er zijn immers uitsluitend homoseksuele mannen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:27 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Je valt op vrouwen maar bent homo? Ok
En zeg ik dat je geen recht hebt op burgerschap? Zeg ik dat ik geweld tegen homos goedkeur?
Oh je bent potquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Het ontnemen van welk recht dan ook (zoals het flamboyant uiten van je geaardheid) is gewoon 2erangs burger worden. En als ik in dit land niet zou mogen trouwen met een volwassen persoon die die beslissing zelf ook prima zou kunnen maken dan zou ik ook geen cent belasting afstaan. Zolang homo's niet dezelfde rechten hebben als hetero's zal er inderdaad aandacht voor nodig zijn, en dat vind ik zelf misschien nog wel vervelender dan dat jij dat vindt.
Oh en homo is een algemene term voor een persoon dat op hetzelfde geslacht valt.
Het kan een doodzonde zijn, en als dat een doodzonde is heb je de mogelijkheid om nooit in de hemel te komen. "Elke zonde die een zwaarwegende materie tot object heeft en die begaan wordt met volle kennis en weloverwogen toestemming, is een doodzonde."quote:
Ben je nou pot, nicht, bi of normaal?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:37 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee ik val op vrouwen.
Nu niet weer direct gaan stickeren he?
Wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:38 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Ben je nou pot, nicht, bi of normaal?
Denk dat jij beter deze vraag jezelf eens moet stellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:38 schreef MadoRS het volgende:
[..]
Suggestieve vragen zijn nooit goed. Ga eens werken aan je interviewskills.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:38 schreef MadoRS het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |