Wat is jouw bmi dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meerdere mannen zouden dat, maar dat zegt erg weinig over mijn dik zijn.
Ik val niet zo op dikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meerdere mannen zouden dat, maar dat zegt erg weinig over mijn dik zijn.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ach daar bedenken we wel wat op.
Ik ben zelf bijvoorbeeld heel erg warmbloedig
Ah, ok.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even je stem horen.
Als je koude stompjes hebt had ik je gelijk uit bed geflikkerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik leg altijd mijn koude voeten in de knieholte van de man
Kijk, daar zou ik dan weer heel erg blij van worden. We komen er wel. Nu nog even 't uitmaken met je huidige vent en Feyenoord laten wat 't is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik leg altijd mijn koude voeten in de knieholte van de man
Ik had jou sowieso uit mijn bed geschoptquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je koude stompjes hebt had ik je gelijk uit bed geflikkerd.
En je leeftijd? Jij was toch heel jong?quote:
19.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En je leeftijd? Jij was toch heel jong?
Dan is het al te laat dikke kans dat je dan al in een kwijlspoor in je bed hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had jou sowieso uit mijn bed geschopt
Ik bedoel maar!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, daar zou ik dan weer heel erg blij van worden. We komen er wel. Nu nog even 't uitmaken met je huidige vent en Feyenoord laten wat 't is.
Niet veel
Je bent te laat kree, je hebt de rel met DigitalGirl gemistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:03 schreef kree het volgende:
Huh waar is de oude TT??
Helemaal niks dit, zou er niet eens op klikken als ik voor het eerst dit forum bekeek.
SC moet eruit en de oude titel weer terug.
(dit is vast al besproken maar wilde nog even een duit in het zakje doen)
Ik ben blij dat je hier niet vlak voor de verkiezingen rond hebt gehangen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is het al te laat dikke kans dat je dan al in een kwijlspoor in je bed hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is het al te laat dikke kans dat je dan al in een kwijlspoor in je bed hebt.
19 wie biedt er minderquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
Mijn BMI is 26 volgens de voedingscentrum site
Welke verkiezingen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je hier niet vlak voor de verkiezingen rond hebt gehangen.
Ik snurk niet want ik heb het te druk met kwijlen. Sterker nog ik slaap met een zwemband anders loop ik het risico in mijn eigen kwijl te verdrinken.quote:
Ik ben eigenlijk heel erg rustig en op mezelf hoor. Soms erg druk, aanwezig en een beetje (bitch) direct, maar nooit echt gemeen hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:04 schreef xFriendx het volgende:
Overigens vind ik Myraela een type waar ik waarschijnlijk niet eens zo op het figuur zou letten omdat ze qua persoonlijkheid nogal aanwezig is, en wat wel eens wisselt. Ene keer heb ik een idee dat ze een troetelbeer is, de andere keer dat ze je open krabt met d'r nagelsMaar daarom niet saai
Zelf gebakken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:09 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn BMI is 22,5
*appelkruimeltaart eet*
Maar je hebt wel een aanwezige persoonlijkheid idd, en da's een goed iets imhoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel erg rustig en op mezelf hoor. Soms erg druk, aanwezig en een beetje (bitch) direct, maar nooit echt gemeen hoor.
Ik wilde een link gaan posten waar ik het doe, maar ik dacht, laat ik het gezellig houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik doe het hier: http://www.myspecialk.nl/(...)KGxq0CFUGFDgodXSyDUA
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een link gaan posten waar ik het doe, maar ik dacht, laat ik het gezellig houden.
Maar dan is mijn beleving van jou wisselende karakter dus niet zo gek. Uiteraard bedoel ik ook niet dat je een tang bentquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel erg rustig en op mezelf hoor. Soms erg druk, aanwezig en een beetje (bitch) direct, maar nooit echt gemeen hoor.
drugsverslaafd worden is goed voor je gewichtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een link gaan posten waar ik het doe, maar ik dacht, laat ik het gezellig houden.
Maar minder goed voor je gebitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
drugsverslaafd worden is goed voor je gewicht
Dat valt dan weer een beetje tegenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee dat is mislukt...zefgekocht wel
Alleen je gebitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar minder goed voor je gebit
dan liever dieten en sportenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |