Oeh, ik wil zeker mee! Maar eerst maar eens Utrecht en Boven-Leeuwenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb jouw nummer niet
Schandalig trouwensWanneer gaan we weer op stap in Amsterdam??? Myr en ik willen snel weer eens naar Woody's
Ja behalve in de zomer dan staat ie op 25.quote:
Ik speel het vooral recreatiefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tafeltennis
Helaas geen tijd meer voor
Naar Utrecht ga ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oeh, ik wil zeker mee! Maar eerst maar eens Utrecht en Boven-Leeuwen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja behalve in de zomer dan staat ie op 25.
Zie je wel dat je een Koreaan bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tafeltennis
Helaas geen tijd meer voor
echtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:51 schreef twi het volgende:
Mijn verwarming gaat niet hoger dan 19, ik voel me niet zo thuis met bejaardentemperaturen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kans op SAO's door een vieze gebruiker is ongeveer even groot.
Warm is overrated. Ik vind het ook vreselijk om onder een warm dekbed te slapen en draai 't mijne daarom regelmatig om zodat de koude kant weer naar beneden komt te liggenquote:
ik zou echt ruzie met je krijgen in bed danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Warm is overrated. Ik vind het ook vreselijk om onder een warm dekbed te slapen en draai 't mijne daarom regelmatig om zodat de koude kant weer naar beneden komt te liggen
Misschien kweekt ie ijsberen?quote:
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Warm is overrated. Ik vind het ook vreselijk om onder een warm dekbed te slapen en draai 't mijne daarom regelmatig om zodat de koude kant weer naar beneden komt te liggen
Ik wou gewoon even je stem horen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:49 schreef SiIk het volgende:
Wie belde mij
Jullie zijn de enige die mijn nummer hebben
Dat doe ik ook, maar voor de rest heb ik echt warmte nodig hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik draai mijn kussens zo'n 30 keer per nacht om.
Ach daar bedenken we wel wat op.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
ik zou echt ruzie met je krijgen in bed dan
Jawel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
Maar Myr, 20 kilo tot je tevreden bent?Je bent toch helemaal niet dik ofzo?
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:56 schreef Faxie het volgende:
Lol, dat deed ik vroeger ook altijd met m'n kussen
Je bent bang dat ie niet egaal doorgebakken wordt? Als jij naast mij lag had ik je hoofd aan je kussen gelijmd draaier.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik draai mijn kussens zo'n 30 keer per nacht om.
Jij naait dikkerdjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |