SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Iedereen behalve die van tfmquote:
Net brood met kaas op in de kantinequote:
Nja, het is bijna etenstijd dus als ik nu kaas ga eten heb ik straks geen honger meer. En rechtenstudentje, heb je dit al gelezen: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)andse-rechters.dhtmlquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Net brood met kaas op in de kantine
Nja, moet de PVV gelijk geven. Om te janken. Maar het is niet verplicht godzijdank.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nja, het is bijna etenstijd dus als ik nu kaas ga eten heb ik straks geen honger meer. En rechtenstudentje, heb je dit al gelezen: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)andse-rechters.dhtml
Dat zou een reden zijn om te emigreren.
Nee, het is maar een aanbeveling in een tijdschrift, maar alleen het idee al dat iemand die is afgestudeerd dit kan bedenkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, moet de PVV gelijk geven. Om te janken. Maar het is niet verplicht godzijdank.
Je komt ergere mensen tegen. Het enige wat je kan doen is negeren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, het is maar een aanbeveling in een tijdschrift, maar alleen het idee al dat iemand die is afgestudeerd dit kan bedenken
Jeroen de Kreekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je komt ergere mensen tegen. Het enige wat je kan doen is negeren.
Hij die niet genoemd mag worden. Wat een kwal is dat.quote:
Morgen op de knietjes en alles is je vergevenquote:
Tentamen tot 2200quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:17 schreef DeJori het volgende:
Tip voor vanavond: Team America op RTL7
quote:
ECHT?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:17 schreef DeJori het volgende:
Tip voor vanavond: Team America op RTL7
Hadden we al iets afgespreekt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:37 schreef bijdehand het volgende:
hoelaat gaan jullie morgen naar de meet?
http://www.suitsupply.com/quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mensen, noem een paar sites met hiphop/skate kleren
Nee, daarom. Kan ook vantevoren naar jou toe...quote:
wigger.comquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mensen, noem een paar sites met hiphop/skate kleren
Dat kan waarschijnlijk wel, weet alleen nog niet hoe laat ik thuis ben. Heb morgen nog tentamenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, daarom. Kan ook vantevoren naar jou toe...
En shifto, het zou tof zijn als je kon
komt goed. Neem haar mee naar de meet!quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:53 schreef DeJori het volgende:
En ik moet daar zo nog wat tijd in stoppenIk kan niet opstaan..
weten we nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoelaat is de meet morgen eigenlijk?
Lijkt me niet echt handig, dan moet ik eerst weer naar Rosmalen nadat ik uit school kom. Maar bedankt voor het aanbodquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Herkenbaarje kan bij mij mee-eten als je wil, ons mam is dan op vakantie
Ik vind t best!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Half 8/8 uur ofzo? Of eten jullie laat?
Ik ook!quote:
Nja, als je laat uit bent en niet wilt koken sms je maarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt handig, dan moet ik eerst weer naar Rosmalen nadat ik uit school kom. Maar bedankt voor het aanbod
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
komt goed. Neem haar mee naar de meet!
Serieus.quote:
Ik zeg: Doen!quote:
Anders ik wel. Mn uitgaansvriendinnen vroegen waarom ik niemand had. 'Ehhhh...'quote:
Kusje op de toetquote:
...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
JA MAAR JA IK HEB HAAR NOG NIET DURVEN AAN TE SPREKEN
[ afbeelding ]
Ik ga keer mee, dan wijs je haar aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Oke zeg haar klas/de plek waar ze pauze heeft en ik ga wel jouw wingwoman spelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Plek waar ze pauze heeft, onze aula, die aula achterin school.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke zeg haar klas/de plek waar ze pauze heeft en ik ga wel jouw wingwoman spelen.
Oke nou na morgen is er een dikke kans dat ik je herken op school. Dus dan sleur ik je gewoon naar dat meisje toe.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Plek waar ze pauze heeft, onze aula, die aula achterin school.
klas?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke nou na morgen is er een dikke kans dat ik je herken op school. Dus dan sleur ik je gewoon naar dat meisje toe.
Bus is wel warmquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
MORGEN GA IK BUTSERS ZIEN![]()
![]()
Zal ik trouwens met de bus komen of de scoeter? Denk wel bus want mijn scooter heeft kuren
Ja denk dat ik dat ook maar doe jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bus is wel warm
Ik pak wel mn brommert. Lekker hendig.
Nja je komt wel? Lang niet gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:06 schreef Muisraket het volgende:
Team America!En niet eens laat!
Komt goed uit want ik ben gesloopt.
Denk dat half 8 voor mij te vroeg is morgen, maar je ziet me vanzelf wel verschijnen als de rest die tijd wel goed vindt (dat is nu toch?).
Mini scootermeet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dat ook maar doe ja
Zonder tegenbericht ben ik er woensdag, ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja je komt wel? Lang niet gezien
Alleen school zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zonder tegenbericht ben ik er woensdag, ja.En ik heb een leven nu.
![]()
En in helmen pissen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Gaan we brommers kieken
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen school zekeren hopelijk ben je er gewoon
Ik stuur je van de week mijn rooster welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jaen ja. Daar moet echter wel bij gezegd worden dat dat eerste ook niet zo gek is met mijn huidige rooster + reistijden.
Kutquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet in die van je eigen he.
6 uur opstaan en om half 6 pas thuis zijn als je veel te weinig geslapen hebt. die dag veel te weinig hebt kunnen eten en je ook nog lang met de NS moet reizen = dodelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik stuur je van de week mijn rooster welom te janken.
Denk je de rest te kunnen herkennen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben weg, tot morgen schatjusss
Eh maar hoelaat daar?
En zal ik gewoon naar binnen lopen?
Hij weet toch al hoe bdh er uitziet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk je de rest te kunnen herkennen?
Nee joh, dat is echt niet zo! Het zijn hele relaxte mensen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Zal wel even ongemakkelijk worden. Ik schuif gewoon heel onsubtiel aan
Ja van een foto.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij weet toch al hoe bdh er uitziet.
Hij is zowel op de foto als in het echt heel makkelijk te herkennen aan zijn fonkelende ogen.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij is zowel op de foto als in het echt heel makkelijk te herkennen aan zijn fonkelende ogen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij is zowel op de foto als in het echt heel makkelijk te herkennen aan zijn fonkelende ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |