quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 12:19:13Koeman overweegt De Vrij rechtsback te zetten tijdens afwezigheid van El Ahmadi en Leerdam door te schuiven naar het middenveld. #Feyenoord reageer retweet
Halen die gast ey, tonnetje of 4 erop Geel, bij halen (v)CL wordt dat 6,5 tonquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Drenthe is un de zomer transfervrij.
Heb er geen goed gevoel bij. En dan wil hij Martins Indi centraal zetten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
Hmm, weet niet echt wat ik hiervan moet denken.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 12:19:13Koeman overweegt De Vrij rechtsback te zetten tijdens afwezigheid van El Ahmadi en Leerdam door te schuiven naar het middenveld. #Feyenoord reageer retweet
Het is Mokotjo of deze optie inderdaad. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb er geen goed gevoel bij, maar er zit niks anders op. En dan wil hij Martins Indi centraal zetten?
Waarom hebben we eigenlijk Mokotjo nog als hij niet mag spelen, wanneer El Ahmadi er niet is? Vind het maar vreemd.
Je kan het niet aan zo'n jongen verkopen om hem niet op te stellen. Nu van die rare gekunstelde opstellingen maken betekent dat je die jongen gewoon op zeker kwijt bent en ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is Mokotjo of deze optie inderdaad. Ben benieuwd.
Vaak genoegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:43 schreef inZanity het volgende:
Hoe vaak gaan we dat gejank om die faalhaas Bruins nou nog krijgen?
Koeman "overweegt om"..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
Wat ik pas ECHT raar vind: hoe komt FR1908nieuws aan zulk betrouwbaar nieuws elke keer?
Ik heb het ook meer over eerdere berichten die iets te vaak om comfortabel over te voelen, klopten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Koeman "overweegt om"..
Het is ook weer geen staatsgeheim, dat een coach aan het begin van een trainingskamp een paar verschillende mogelijkheden wil onderzoeken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb een vriend in de muziekindustrie,:
quote:
Joh kijk naar Louis-G, die wordt binnenkort 25 maar gaat nu pas vlammen. Dat de even oude Messi al 3 gouden schoenen in z'n kast heeft staan is natuurlijk geen maatstaf.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Mokotjo is een beetje blijven hangen. Wordt dit jaar alweer 21. Wordt hopelijk niet een gevalletje eeuwig talent.
Net als die Vardy afgelopen week tegen Blackpoolquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh kijk naar Louis-G, die wordt binnenkort 25 maar gaat nu pas vlammen. Dat de even oude Messi al 3 gouden schoenen in z'n kast heeft staan is natuurlijk geen maatstaf.
Dat is nog steeds jong. Het is ook echt iets van de laatste 10 jaar dat spelers voor hun 20e bij eerste elftallen worden gehaald en zich zo snel moeten bewijzen. Ik zie het nog steeds wel in hem zitten. Hij moet alleen wel gewoon de kans krijgen om zich te bewijzen in dit soort situaties. Anders kun je hem net zo goed wegdoen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Mokotjo is een beetje blijven hangen. Wordt dit jaar alweer 21. Wordt hopelijk niet een gevalletje eeuwig talent.
Wat een visionair moet dat geweest zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vaak genoeg.
Serieus, ik snap de aversie wel. Bruins was een lamme klootzak het laatste jaar. Echter lijkt iedereen vergeten dat hij de sterren van de hemel speelde en een half jaar lang onze beste speler was. Onder Van Marwijk rendeerde hij ook als een modderfokker.
Ahmadi bijvoorbeeld werd ook uitgespuugd door het legioen, kijk waar die nu staat. Of De Teen, daar kon ECHT niemand meer mee leven.
Voor 1,5 ton is Bruins zo kenkerhard de moeite waard he. Bevalt hij niet pleur je hem er na een jaar uit.
Ik heb een vriend in de muziekindustrie, die zei het gister treffend: "Teken hem voor een jaar tegen 1,5 ton met een eenzijdige optie van 3 jaar @ 3 ton ofzo. Nestel hem helemaal in, zet hem contractueel helemaal vast. Die jongen zal dolblij zijn dat hij UBERHAUPT kan spelen".
Die gozer heeft gelijk
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een visionair moet dat geweest zijn.
Jonge...ik schud 't zo uit m'n mouw en ik stond bij wijze van spreken koud een half uur naast m'n bed.quote:
Echt hé. Wat dat betreft slaapt de halve eredivisie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jonge...ik schud 't zo uit m'n mouw en ik stond bij wijze van spreken koud een half uur naast m'n bed.![]()
Neemt niet weg dat ze bij Feyenoord liggen te slapen als ze die Bruins niet even oppikken voor 2 ton.
Zal nu wel over zijn. Die jongen zit al een half jaar zonder een club en heeft bij Feyenoord het laatste seizoen niks laten zien. Hij zal echt moeten nu. Daarom, gewoon oppikken voor 2 ton. Goedkoper krijg je ze echt niet. (2 ton...we doen alsof het weinig is, maar het blijven ook echt belachelijke bedragen als je er over nadenkt.quote:
Daarom 1,5 ton. En het is absurd ja, voor een paar lelijke mennekes die achter een balletje aanrennen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal nu wel over zijn. Die jongen zit al een half jaar zonder een club en heeft bij Feyenoord het laatste seizoen niks laten zien. Hij zal echt moeten nu. Daarom, gewoon oppikken voor 2 ton. Goedkoper krijg je ze echt niet. (2 ton...we doen alsof het weinig is, maar het blijven ook echt belachelijke bedragen als je er over nadenkt.)
Maak daar maar de laatste drie seizoenen van. Laten we nou niet doen alsof Bruins niet uitgebreid de kans heeft gehad om te laten zien wat hij in huis heeft. Op een gegeven moment houdt het op. Bruins is niet goed genoeg voor Feyenoord, en andere clubs staan evenmin in de rij. Misschien zou Jupilerleague wel iets voor 'm zijn, kan hij daar weer zelfvertrouwen opdoen, maar zelfs daar hoeven ze 'm niet blijkbaar. En dat is toch wel opvallend. Zou hij nog te hoge salariseisen hebben..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal nu wel over zijn. Die jongen zit al een half jaar zonder een club en heeft bij Feyenoord het laatste seizoen niks laten zien.
Voor een paar lelijke mennekes die we bijna moeten smeken of ze wat harder willen lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom 1,5 ton. En het is absurd ja, voor een paar lelijke mennekes die achter een balletje aanrennen.
Tegen PSV ging deze held er ZO hard tegenaan dat hij com-pleet verkrampt was. Echt, hij werd met een brandcard van het veld gedragen en je kon gewoon zien dat zijn kuiten 'spastische' aanspanningen maaktenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor een paar lelijke mennekes die we bijna moeten smeken of ze wat harder willen lopen.
Iemand die altijd hard genoeg liep was Royston Drenthe:
De eerste divisie bedoel je. Red Bull salzburg was ook al na een maandje op hem uitgekeken. Grootste 'miskoop' allertijden volgens de pers daarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt hé. Wat dat betreft slaapt de halve eredivisie.
Gaat nog een absolute sterspeler worden bij een club als Heerenveen oid. Laatbloeiertje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:30 schreef inZanity het volgende:
. Voor Feyenoord is die faalhaas in ieder geval geen optie, dat er uberhaupt mensen zijn die daar anders over denken..
Dat 'risico' nemen we dan maar. Voorlopig kan hij niet eens aan de bak bij Heerenveen Vooruit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat nog een absolute sterspeler worden bij een club als Heerenveen oid. Laatbloeiertje.
El Ahmadi en Cisse kregen ook keer op keer de kans. El Ahmadi is nu de beste speler van Feyenoord. Waarom zou dat voor Bruins niet kunnen gelden? Iedereen ziet dat hij geweldig kan voetballen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat 'risico' nemen we dan maar. Voorlopig kan hij niet eens aan de bak bij Heerenveen Vooruit.
Omdat bij Feyenoord afgedankte spelers het in het verleden nog wel eens aardig deden bij andere clubs, kun je niet álles mislukkelingen maar kansen blijven geven omdat misschien ooit nog wat wordt.
Salzburg loopt de laatste maanden toch ook niet echt lekker meer? Daarnaast liep feyenoord niet in zijn tijd, en dat doet het nu wel. Proberen kan altijd, maar ik betwijfel het of de clubleiding en daarnaast Bruins hier achter staat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:40 schreef Paul-89 het volgende:
Als hij nu was mislukt door pech o.i.d. had je hem een 2e kans kunnen geven maar hij is gewoon zelf verantwoordelijk voor zijn falen en dan zie ik een 2e kans ook niet meteen zitten, zegt alweer voldoende dat ze bij Salzburg na minder dan 6 maanden al afscheid nemen van hem.
Ja iedereen ziet dat. Vandaar dat Bruins ook zoveel moeite heeft om te bepalen welk topcontract hij gaat ondertekenen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
El Ahmadi en Cisse kregen ook keer op keer de kans. El Ahmadi is nu de beste speler van Feyenoord. Waarom zou dat voor Bruins niet kunnen gelden? Iedereen ziet dat hij geweldig kan voetballen.
Dus moet je iedere mislukte speler terughalen ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
Deze praatjes hoorden we ook over El Ahmadi. Kijk hoe die nu staat te voetballen.
Echt hé. En nogal logisch dat Bruins compleet flopte onder Been.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
Deze praatjes hoorden we ook over El Ahmadi. Kijk hoe die nu staat te voetballen.
Bruins had juist gigantische pech: hij rendeerde top onder Van Marwijk en toen kwam die megamongool Been om de hoek kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:40 schreef Paul-89 het volgende:
Als hij nu was mislukt door pech o.i.d. had je hem een 2e kans kunnen geven maar hij is gewoon zelf verantwoordelijk voor zijn falen en dan zie ik een 2e kans ook niet meteen zitten, zegt alweer voldoende dat ze bij Salzburg na minder dan 6 maanden al afscheid nemen van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |