Dan moet je wel uitkijken dat het geen aapjes kijken wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Centrale topics zoals in GC maken?
Dat weet ik maar het is wel een kans voor sommigen om het te kunnen doorbreken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan moet je wel uitkijken dat het geen aapjes kijken wordt.
Er rust nog steeds een taboe op voor veel mensen. Ook die daarin posten.
Dat was ook een terugkerend thema in het AVNZMG topic.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Je snapt hem weer eens niet, Wat op zich niet erg is maar we hebben het vaak over versieren en daten in R&P en waar begint dat allemaal? Juist bij mensen leren kennen
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat was ook een terugkerend thema in het AVNZMG topic.
Lijkt me ook idd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef Copycat het volgende:
Maar nu is aqvnzmg dus de slowchat en that's it?
Of komt er nog een avnzmg topic. En ik zou persoonlijk opteren om de naam van de sc te veranderen. Bij deze.
Nou, nou "Die kuttekst niet weg" is misschien weer niet zo'n aantrekkelijke naam ...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:19 schreef Re het volgende:
Ik krijg die kuttekst niet weg vanaf m'n iPaddus
Problemen met versieren SC ??quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef Re het volgende:
" het makkelijke, niet te versieren slowchat" topic denk ik?
Ik stem voor.quote:
ofquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef Re het volgende:
" het makkelijke, niet te versieren slowchat" topic denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen wij eens in een donker hoekje gaan SC-en?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... weinig ideeën
vul de keuze's aan
SC Versieren zonder grenzen
SC Versieren of Verstieren
kom op jongens even een beetje creatief enzo...
of was dit alles?
jah...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zullen wij eens in een donker hoekje gaan SC-en?
Yeah!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
'The topic formerly known as Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat', dus TTFKAAVNZMG.
Nah, houd het gewoon bij het oude, dan druppelen er geregeld nieuwe users binnenquote:
Ook al voor! Doen we er gewoon twee. Voor de prijs van geen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:20 schreef Strani het volgende:
'The topic formerly known as Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat', dus TTFKAAVNZMG.
Nee en nou opzoutenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Knuffeltutje het volgende:
Dit is de nieuwste leukste slowchat
Wel als het serieus is. Dan gewoon Serieus SC en dan de regels in de OP. Weet iedereen meteen waar die aan toe is. Topic pointer = zie OP.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:26 schreef Re het volgende:
De OP van de nieuwe serieuze reeks lijkt me een c/ p van de oude reeks met additioneel een verwijzing naar de SC om toch vooral daar te slowchatten en de reeks schoon te houden
De SC reeks heeft niet echt een OP nodig toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |