SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Poffertjesparty!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb echt al decennia geen poffertjes meer op
Ik heb geen poffertjespan, anders was het zo geregeld. Het is geen "ik lust het niet", eerder een "verrek, ik heb al decennia geen poffertjes meer op".quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Jonge! Poffertjes zijn echt ZO lekker!
ik heb 2 jaar terug een gietijzeren gehad van SB. Serieus, zo FOKKING lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen poffertjespan, anders was het zo geregeld. Het is geen "ik lust het niet", eerder een "verrek, ik heb al decennia geen poffertjes meer op".
Gietijzer kan ook op inductie, dus op zich een oplossing voor mijn probleem!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb 2 jaar terug een gietijzeren gehad van SB. Serieus, zo FOKKING lekker
hoop alleen dat je van schoonmaken houdt, dat is wel een bitch met gietijzerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gietijzer kan ook op inductie, dus op zich een oplossing voor mijn probleem!
Ik heb tijden terug bij het aanschaffen van een tosti-ijzer van die platen erbij gekocht voor poffertjes. Na het bakken even onder de kraan en klaar is keesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoop alleen dat je van schoonmaken houdt, dat is wel een bitch met gietijzer
I know. Ik heb een andere pan van gietijzer en dat is echt een crime.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoop alleen dat je van schoonmaken houdt, dat is wel een bitch met gietijzer
Als ie hem nu nog niet binnen krijgt na 6 linkjes, weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 07:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.kat.ph/breaking-bad-season-1-dvdrip-xvid-t5596093.html
Alstu
Heb je dan ook het gezicht van Spongebob op je poffertjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb tijden terug bij het aanschaffen van een tosti-ijzer van die platen erbij gekocht voor poffertjes. Na het bakken even onder de kraan en klaar is kees
Die eerste fotoquote:
We hebben geen mogelijkheid tot gas. Er is namelijk geen gasleiding in de wijk te bekennenquote:
gewoon zelf een leidinkie leggen dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben geen mogelijkheid tot gas. Er is namelijk geen gasleiding in de wijk te bekennenInductie lijkt qua gedrag dan nog het meest op gas. Keramisch bv lijkt me hell
Nee, als ik er na het bakken op ga zitten heb ik wel het gezicht van Patrick.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je dan ook het gezicht van Spongebob op je poffertjes?
Dat, gewoon aarsgas gebruiken!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gewoon zelf een leidinkie leggen dan.
moeders poffertjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:47 schreef Poit het volgende:
Ik ga m'n moeder maar weer eens lief aankijken binnenkort
Ook zin in poffertjes
Al winnen poffertjes het niet van biestpannenkoekenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
moeders poffertjesaltijd de beste
watvoorkoeken?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Al winnen poffertjes het niet van biestpannenkoeken
Biestpannekoeken.quote:
We zijn aan het kijken om maar naar een leiding te verhuizen. Mara ja, de tijd om te verkopen is niet zo heel goed getimedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gewoon zelf een leidinkie leggen dan.
Wat is daar precies anders aan dan latere melk? Hoogste vetgehalte?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Biestpannekoeken.
In plaats van normale melk gebruik je biest.
En biest is dan weer de eerste melk die een koe geeft na het kalveren.
Jupzquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat is daar precies anders aan dan latere melk? Hoogste vetgehalte?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Biestpannekoeken.
In plaats van normale melk gebruik je biest.
En biest is dan weer de eerste melk die een koe geeft na het kalveren.
Ik vind het fijn voor je dat je uiteindelijk toch de stap hebt durven zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik heb het geprobeerd, 100 posts per pagina, maar ik kan er niet aan wennen! Ik ben weer terug naar m'n oude vertrouwde 50 ppp
En wanneer ga jij ook alweer op reis?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik heb het geprobeerd, 100 posts per pagina, maar ik kan er niet aan wennen! Ik ben weer terug naar m'n oude vertrouwde 50 ppp
amateurquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vond het ook wel een persoonlijke overwinning tbh!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor je dat je uiteindelijk toch de stap hebt durven zetten.
Ik hoef tenminste nergens voor te compenseren!quote:
1 februari, dus nog een paar nachtjes slapen! KUUUUT SCRIPTIE MOET AF KUTKUTKUTKUTKUTKUT!!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wanneer ga jij ook alweer op reis?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een persoonlijke overwinning tbh!
[..]
Ik hoef tenminste nergens voor te compenseren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Tof!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
1 februari, dus nog een paar nachtjes slapen! KUUUUT SCRIPTIE MOET AF KUTKUTKUTKUTKUTKUT!!!!!!
Maar ja, enorm veel zin in, ziet er nu naar uit dat we week tokyo doen, dan richting kyoto/nara/himeji, daarna hiroshima, nog matsuyama meepikken en dan zou de maand alweer om moeten zijn en wordt het tijd om richting nieuw zeeland te gaan en onze campervan op te pikken voor een maand vol Lord of the Rings flora en fauna!
Ik ook, genoeg te zien en te doen voor een derde keerquote:
Yeah zeker! We hebben een maand de tijd voor het zuidereiland en paar van die meerdaagse hikes zitten zeker in het program! Al hebben we nu nog niets gepland, dat gaan we komende week doen, alvast die hikes boeken want ze schijnen snel te gaan somsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, genoeg te zien en te doen voor een derde keerToffe hikes
Ben je van plan wat van de hikes te doen Spank?
Abel Tasman zeker doen en natuurlijk de Uberhike Tongariro Crossing. Vorig jaar stond ik daar vandaag op de top. Op mijn verjaardag, alleen, omdat mijn vrouw ziek was en dus niet mee wasquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah zeker! We hebben een maand de tijd voor het zuidereiland en paar van die meerdaagse hikes zitten zeker in het program! Al hebben we nu nog niets gepland, dat gaan we komende week doen, alvast die hikes boeken want ze schijnen snel te gaan soms
hier gezond voerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:11 schreef Solique het volgende:
Door al dat gepraat over poffertjes, weet ik al wat ik vanavond ga eten
Goed bezig chicka!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Knife party @ work
edit .. het liedje dan ..
Grote kans dat het daar vanavond ook op uit gaat draaien. Dan aankomend weekend poffertjesquote:
Te veel geluisterd laatste dagen, ben er even op uitgeluisterdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Knife party @ work
edit .. het liedje dan ..
Metallicaquote:
We zijn al verloofd ... toch ... toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:27 schreef Poit het volgende:
[..]
MetallicaKnife Party
Wanneer gaan we trouwen?
Zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
We zijn al verloofd ... toch ... toch?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker
Maar nog geen trouwdatum! Toch.. toch?
Toch wel de goede helft van Metallica?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:27 schreef Poit het volgende:
[..]
MetallicaKnife Party
Wanneer gaan we trouwen?
Awesome dude!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:23 schreef SuperFruitig het volgende:
MEGATON
Zonet een substantieel budget toegewezen gekregen voor het doorontwikkelen van een serious game![]()
![]()
Ik ben zo blij![]()
![]()
Are you spying on my playlist?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:47 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, maar even wat werk van Tool in de speakers mikken.
I am spying on youquote:
ah, the most underrated sex-appealquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:05 schreef Poit het volgende:
Underboobs
Als ik iets geil vind zijn het wel underboobs![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik las megatron ...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:23 schreef SuperFruitig het volgende:
MEGATON
Zonet een substantieel budget toegewezen gekregen voor het doorontwikkelen van een serious game![]()
![]()
Ik ben zo blij![]()
![]()
Nou, gefeliciteerd dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Abel Tasman zeker doen en natuurlijk de Uberhike Tongariro Crossing. Vorig jaar stond ik daar vandaag op de top. Op mijn verjaardag, alleen, omdat mijn vrouw ziek was en dus niet mee was
Kan niet meer streamen op werkquote:
quote:
Je had er sowieso al voor moeten zorgen dat niemand het aan kan passenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:55 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
Vandaag wel, morgen fix ik het wel weer als de manager er niet is.
Dat lukt mij zelfs niet, grote changes vinden plaats in Schotland.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je had er sowieso al voor moeten zorgen dat niemand het aan kan passen
Would you fuck me? Are you gay?quote:
gewoon in de CMOS opnemenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat lukt mij zelfs niet, grote changes vinden plaats in Schotland.![]()
Dus moet maar weer een nieuwe proxy path aanleggen.
538quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
wat een schijtzender is 538
* SocialDisorder zet Lateralus op
Helpt niet als ze steeds maar blijven wijzigen.quote:
Alleen Edwin Evers is leuk in de ochtend, de rest is baggerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
wat een schijtzender is 538
* SocialDisorder zet Lateralus op
Zou eens tijd wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG
ze komen zowaar morgen langs voor mijn vloer![]()
Ja wtfffffffffffffffffffquote:
Wel een tijd door gekregen of mag je weer tijdens het douchen naar de deurquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja wtfffffffffffffffffff
wat ze komen doen? dat weet ik dan ook weer niet, ik ga het niet eens meer vragen
beidenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel een tijd door gekregen of mag je weer tijdens het douchen naar de deur
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
beiden
"Wilt u tussen 9 en 10.30 gaan douchen? Dan komen wij langs."
Heb dus echt het verkeerde beroep gekozenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
beiden
"Wilt u tussen 9 en 10.30 gaan douchen? Dan komen wij langs."
Alsof jij anders kan uit slapen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
ze komen tussen 8 en half 10, alsnog vroeg nest uit
Ach, ik ben 's morgens vroeg op pad en ik zie nog wel eens een buurvrouw in de woonkamer rondlopen terwijl ze denkt dat niemand haar kan zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb dus echt het verkeerde beroep gekozen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ach, ik ben 's morgens vroeg op pad en ik zie nog wel eens een buurvrouw in de woonkamer rondlopen terwijl ze denkt dat niemand haar kan zien.Die mogelijkheid blijft aanwezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is nog best een lekkere tijdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik niet al teveel pijn heb red ik soms 9 uur / half 10
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ach, ik ben 's morgens vroeg op pad en ik zie nog wel eens een buurvrouw in de woonkamer rondlopen terwijl ze denkt dat niemand haar kan zien.Zegtie nu.. Ondertussen zit je gewoon een half uur in de bosjes fappend te wachten op een glimp van je buurvrouw d'r tepelhofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Zo blijf ik dubstep luisteren.quote:
Zou ik ook doen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Zegtie nu.. Ondertussen zit je gewoon een half uur in de bosjes fappend te wachten op een glimp van je buurvrouw d'r tepelhof
Water en grond?quote:
Mwhehe gekjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:49 schreef wc-eend het volgende:
Jij gaat trouwen met Poit...![]()
Verder voel ik me gewoon niet tof... Ben moe, niet lekker in me vel, geen zin in iets...
Zijn douche werkt weer, dus uhm ... sla je slag zou ik zeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mwhehe gekje
Laat maar weten als ik iets voor je kan doen, niet fijn om zo te voelenis verhuizing in zicht geen boost?
quote:
quote:Die waffen! Legt an!
nee hoor, ik zit nog gewoon op m'n werkquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee hoor, ik zit nog gewoon op m'n werk
Nooit geweten eigenlijk dat ze dat schreeuwden, ik had altijd iets van "we want mooooore graves, MORE GRAVES!" in m'n hoofdquote:
Jonguh, ik own je!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:49 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder trekt z'n vinyl op tafel en doet van z'n "wicketywicketyWHACK!"
je ownt me kont!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:49 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder trekt z'n vinyl op tafel en doet van z'n "wicketywicketyWHACK!"
Ook!quote:
truequote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ook!
Maar daar betaal je me dan ook voor
Fixed.quote:
je bent nieuw hier?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:01 schreef Kn0x het volgende:
Ongelooflijk hoe snel een onderwerp kan veranderen van wicketywicketyWHACK naar lekkere buttplug van me.
quote:
Duurde nog langquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:01 schreef Kn0x het volgende:
Ongelooflijk hoe snel een onderwerp kan veranderen van wicketywicketyWHACK naar lekkere buttplug van me.
Heul nie nieuwquote:
Weet je wat je moet doen, voor het geld dat je een MacBook zou kopen, koop je een Windows laptop die een beetje kan gamen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:44 schreef Nebo het volgende:
Ik haat universiteitscomputers. Slome ondingen die me twee uur werk opnieuw laten doen om vervolgens half te crashen als ik hoog tempo data probeer te verwerken.
Wat ben ik blij dat ik zo thuis kom bij een fatsoenlijke computer! Misschien toch maar eens naar een MacBook kijken voor mijn studie
macbookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:44 schreef Nebo het volgende:
Ik haat universiteitscomputers. Slome ondingen die me twee uur werk opnieuw laten doen om vervolgens half te crashen als ik hoog tempo data probeer te verwerken.
Wat ben ik blij dat ik zo thuis kom bij een fatsoenlijke computer! Misschien toch maar eens naar een MacBook kijken voor mijn studie
Ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik las megatron ...
Maar gratz SF
Dat is bijna eens per 4 dagen, nicequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef Frankii het volgende:
Net eens mijn rekening gecheckt van het afgelopen jaar.
Ik heb
38 keer grieks gehaald
27 keer pizza gehaald
12 keer chinees
9 keer subway.
9 keer friet.
Ik vind het eigenlijk nog best wel meevallen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef Frankii het volgende:
Ik heb
38 keer grieks gehaald
27 keer pizza gehaald
12 keer chinees
9 keer subway.
9 keer friet.
haha nicequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef Frankii het volgende:
Ik heb
38 keer grieks gehaald
27 keer pizza gehaald
12 keer chinees
9 keer subway.
9 keer friet.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef Frankii het volgende:
Ik heb
38 keer grieks gehaald
27 keer pizza gehaald
12 keer chinees
9 keer subway.
9 keer friet.
griekquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha nice. Alleen zo'n liefhebber van de griek ja?
Nja ik pak dan alleen gyros, de rest weet ik allemaal nietquote:
Souvlakiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik pak dan alleen gyros, de rest weet ik allemaal niet
Ja dat gaat er ook nog wel inquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
Souvlaki
De bestellingopneemster van de Griek, tevens mijn buurvrouw, weet mijn nummer uit haar hoofd. Ik kom binnen, bestel, betaal en loop weer twee meter naar huis. En wordt vervolgens kwartiertje later gebeld dat m'n eten klaar is
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat gaat er ook nog wel in. Kun je dat kwartiertje niet beter wachten dan?
Ik ben een 21 jarige student. Veel verder dan macaroni en bami ga ik niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:29 schreef Fallen het volgende:
Griekse keuken!
Zelf koken...![]()
![]()
![]()
Vrijdag a.s. maar eens keftedes maken en moussaka. Of bifteki met feta en aardappeltjes uit de oven.
Ik ook voor mijzelf ook niet, maar vrijdag komen vrienden eten en dan vind ik koken wel leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ben een 21 jarige student. Veel verder dan macaroni en bami ga ik niet.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:29 schreef Fallen het volgende:
Griekse keuken!
Zelf koken...![]()
![]()
![]()
Vrijdag a.s. maar eens keftedes maken en moussaka. Of bifteki met feta en aardappeltjes uit de oven.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
21 jarige studenten kunnen ook gewoon koken!
Toen ik op mijn 21e op kamers woonde had ik echt geen geld om 100 keer eten te halen in het jaar.
Oh nee.... Zulke info moet ik niet hebben want dat wil ik spullies kopen en ik heb noo moneyyysssquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ook
Lot de valentijnsspullies van Lush zijn er
Ik ga ook netjes niets halenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee.... Zulke info moet ik niet hebben want dat wil ik spullies kopen en ik heb noo moneyyysss
Eerst zien dan gelovenquote:
Ik ben anders heeeel goed bezigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven
Gelukkig zit er geen lush in eindhoven en wil ik tutspulletjes niet online kopen omdat er eerst aan wil snuffelen in de winkel!
Haha ja dat snap ik, jou lush needs zijn voorlopig getempert!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben anders heeeel goed bezig
weet je al wat? of ga je dat tegen die tijd uitzoeknequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik, jou lush needs zijn voorlopig getempert!
Ik moet nog een half jaar studeren en als ik dan werk heb en mijn eerste maandsalaris heb ga mezelf eens trakteren op iets wat nu steeds te duur vind.
Ik denk of die stappen lijn van clinique voor het reinigen van mijn gezicht, of een verwenpakketje bij lush of een paar steve madden heels.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weet je al wat? of ga je dat tegen die tijd uitzoekne
ik heb nog een hele nieuwe fles staan van clinique met stap 2 die ik niet gebruikquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik denk of die stappen lijn van clinique voor het reinigen van mijn gezicht, of een verwenpakketje bij lush of een paar steve madden heels.
Allemaal geen bijzonder dure dingen maar voor nu niet echt betaalbaar voor me dus daar kijk ik voor straks naar uit
Oeh van welke lijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb nog een hele nieuwe fles staan van clinique met stap 2 die ik niet gebruik
Thanks!quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heerst ook wel, echt veel mensen zijn ziek
Beterschap spank!
Oh sorry my bad, van welk huidtype? Of is het stap 2 van huidtype 2quote:
Succes, ik heb gelukkig een soort van door kunnen gaan de laatste dagen. Nu klink ik alleen nog als een schorre zeehond als ik hoestquote:
Wat ingewikkeld allemaal, ik ben bang dat ik voor dat soort dingen toch niet meisjemeisje genoeg benquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh sorry my bad, van welk huidtype? Of is het stap 2 van huidtype 2?
Oh nee is heel simpel, er zijn 3 stappen. 1. is wash 2 is tonic en 3 is een lotion.quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat ingewikkeld allemaal, ik ben bang dat ik voor dat soort dingen toch niet meisjemeisje genoeg ben
Hmm dat klinkt als een uitvinding van de cosmeticamaffia. Waarschijnlijk kan het net zo makkelijk als 1 flesje alleen verdienen ze dan minderquote:Op woensdag 11 januari 2012 07:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee is heel simpel, er zijn 3 stappen. 1. is wash 2 is tonic en 3 is een lotion.
Maar er zijn 4 verschillende uitvoering voor huidtypes. En als je de goed hebt kan dat echt veel voor je huid doen, het is alleen echt spuugduur.
stap 2 huidtype 2quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh sorry my bad, van welk huidtype? Of is het stap 2 van huidtype 2?
Nee die is ook fout, want ze gebruikt geen hogedrukspuit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:23 schreef Reintji het volgende:
Mhoa "washing baby" op de foute manier kan best!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Voor de mensen die graag bij kuuk op kraamvisite willen maar niet precies weten hoe het ook al weer eens moet:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee die is ook fout, want ze gebruikt geen hogedrukspuit.
en geen schoonmaakmiddelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee die is ook fout, want ze gebruikt geen hogedrukspuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
Is die webcam in de huiskamer nog steeds niet opgevallen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?. Sta je weer 's avonds bij ons binnen te gluren?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is die webcam in de huiskamer nog steeds niet opgevallen?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en geen schoonmaakmiddelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en geen staalborstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
lang leve versiebeheerquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:42 schreef Kn0x het volgende:
Heerlijk op werk komen en er dan achter komen dat mijn Azure-applicatie niet meer werkt
Kutstagiaires.
ik ga straks gewoon in het serverhok bijslapen, ik zit nu op m'n werkquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:47 schreef Reintji het volgende:
Da's mooi naatje SD! Straks maar wat uurtjes pakkeb als de kleine weer slaapt.
Lang leve een transfer naar TFS 2010 amper 2 weken geleden en slecht versiebeheer op onze oude TFS waardoor we kozen voor een nieuwe TFS.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
lang leve versiebeheer(voor de app)
en slaghout(voor de stagiairs)
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:00 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Lang leve een transfer naar TFS 2010 amper 2 weken geleden en slecht versiebeheer op onze oude TFS waardoor we kozen voor een nieuwe TFS.
ZOMG! Gamen op je TV!!! WHAT WILL THEY THINK OF NEXT!?!?!?!?!quote:
Net zo'n 'solide' systeem als Onlive zeker..quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ZOMG! Gamen op je TV!!! WHAT WILL THEY THINK OF NEXT!?!?!?!?!
OnLine werkt tot nu toe ook alleen maar met turnbased games en op een LANquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Net zo'n 'solide' systeem als Onlive zeker..
Je wordt toch gek van de inputlag als je met zo'n systeem zou gamen?
Ik verwacht dat dit nooit zal werken.. Zeker niet voor het PC / FPS genre.. Je hoort "pro" gamers al bitchen over het verschil tussen een bedrade muis en een draadloze muis..quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef Kn0x het volgende:
Het probleem van OnLive is gewoon dat je een zeer solide internetverbinding nodig hebt. Ik steun het idee met heel mijn hart, maar ben bang dat dit nog lang niet zal slagen.
OnLive gaat nooit werken: http://www.eurogamer.net/(...)ossibly-work-articlequote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef Kn0x het volgende:
Het probleem van OnLive is gewoon dat je een zeer solide internetverbinding nodig hebt. Ik steun het idee met heel mijn hart, maar ben bang dat dit nog lang niet zal slagen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:55 schreef Kn0x het volgende:
Stappenplan:
1. Organiseer een GAM SC-meet
2. Zorg voor veel alcohol
3. Zorg dat de alcohol goed wordt genuttigd
4. Zorg voor veel vettig eten
5. Nog meer alcohol
6. Vettig eten
7. Alcohol
Result: Nog meer vlekken waardoor je de originele vlekken niet meer ziet.
Maar ze bieden je 2 opties, waarvoor dan rechtsbijstand?quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
meeeh dat wordt rechtsbijstand inschakelen
nee zit onder 3 lagen lak, en het is speciale matte lak, olie maakt het glanzendquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Kweenie hoe de vlekken er uitzien Shar, maar zelf lichtjes opschuren en in de olie zetten is geen optie?
om te kijken wat mijn opties zijn, zij geven aan dat alle meubels het uis uit en alles mijn probleem is, niet die van hun, ik zie mij geen kasten tillen dus moet bedrijf in huren + opslag van meubelsquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ze bieden je 2 opties, waarvoor dan rechtsbijstand?
Ohh.. is het gewaxt? Nouja, evengoed zeer balenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee zit onder 3 lagen lak, en het is speciale matte lak, olie maakt het glanzend
Speciale matte lak, ik heb een eiken houten vloer, en ik wil niet dat hij over paar jaar geel wordt, dus er zit een naturel matte lak overheen om hem deze kleur te houdenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh.. is het gewaxt? Nouja, evengoed zeer balen.
Vooral dat waar-laat-ik-mn-meubels-probleem is herkenbaar.. En kut.
Ah, ja.. Duidelijk..quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
om te kijken wat mijn opties zijn, zij geven aan dat alle meubels het uis uit en alles mijn probleem is, niet die van hun, ik zie mij geen kasten tillen dus moet bedrijf in huren + opslag van meubels
Oh dat hebben wij ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Speciale matte lak, ik heb een eiken houten vloer, en ik wil niet dat hij over paar jaar geel wordt, dus er zit een naturel matte lak overheen om hem deze kleur te houden
ik heb het gelijk gezeien, als ze het gelijk hadden opgepakt was ik nog niet verhuisd, even schuren, lakken en dan had ik verhuizing 2 dagen uitgesteld, nu zit ik met dit zootjequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, ja.. Duidelijk..
Lekker dat ze nu pas komen dan..
Je zit er alweer een half jaar in ofzo..
Kan beter, sinds vanochtend kan ik bijna niet op 1 been staan die al sinds vrijdag pijn deed, eerst was het heup maar het is opeens naar hele been getrokken, dus als het over twee uurtjes ongeveer niet minder wordt moet ik nog langs ziekenhuis ook *zucht*quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat hebben wij ook.. Fijn hè? Ik heb soms wel spijt. Maar ja. Straks gaat er iemand nog veel meer troep overheen gooien dus ik ga me er maar niet druk om maken.
Hoe is het verder met je?
Onzin, het werkt nu al hartstikke goed, het is alleen niet voor ons ékte gamers bedoeld maar meer voor mensen die er niet zoveel vanaf weten maar het wel geinig vinden om af en toe zo'n poppetje dood te knallen hihi zonder daarvoor helemaal zo'n console aan te moeten schaffen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
OnLive gaat nooit werken: http://www.eurogamer.net/(...)ossibly-work-article
Dus het werkt niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Onzin, het werkt nu al hartstikke goed, het is alleen niet voor ons ékte gamers bedoeld maar meer voor mensen die er niet zoveel vanaf weten maar het wel geinig vinden om af en toe zo'n poppetje dood te knallen hihi zonder daarvoor helemaal zo'n console aan te moeten schaffen!
Nou meske! Dat zit ook niet meequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kan beter, sinds vanochtend kan ik bijna niet op 1 been staan die al sinds vrijdag pijn deed, eerst was het heup maar het is opeens naar hele been getrokken, dus als het over twee uurtjes ongeveer niet minder wordt moet ik nog langs ziekenhuis ook *zucht*
Rustigquote:Verder gaat het wel okay hoor
En met kuuks en mini-kuuks?
gaat goed komen meissiequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kan beter, sinds vanochtend kan ik bijna niet op 1 been staan die al sinds vrijdag pijn deed, eerst was het heup maar het is opeens naar hele been getrokken, dus als het over twee uurtjes ongeveer niet minder wordt moet ik nog langs ziekenhuis ook *zucht*
Verder gaat het wel okay hoor
En met kuuks en mini-kuuks?
aftellen maarquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou meske! Dat zit ook niet mee.
[..]
Rustig. Gewoon.. chillenderwijs nog een beetje werken enzo.
Bijna verlof.
Lol, jaja. Ik moet nog 10 a 12 weken bakken. Max.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
aftellen maarschiet eens op met die kleine, doorbakken! Wij willen mini-kuuks-kroel meet!
duurt laaaaangquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lol, jaja. Ik moet nog 10 a 12 weken bakken. Max.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Oehw, SD. Ik las vanmorgen eea in OUD. Wat ben jij een lieve paps..
Interested is!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dank je
ik vind het niet meer dan normaal, maar blijkbaar is dat niet zo
gewoon de temperatuur van de oven opschroeven, dan gaat het snellerquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lol, jaja. Ik moet nog 10 a 12 weken bakken. Max.
SC was gisteravond ziek, en de enige manier waarop zij kon slapen was bij papa of mama op schoot. Aangezien ze bij mij op schoot in slaap gevallen was, ben ik maar gewoon met haar op de arm op de bank gaan zitten slapen, haar nachtrust is belangrijker voor mij dan de mijne.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
SC was gisteravond ziek, en de enige manier waarop zij kon slapen was bij papa of mama op schoot. Aangezien ze bij mij op schoot in slaap gevallen was, ben ik maar gewoon met haar op de arm op de bank gaan zitten slapen, haar nachtrust is belangrijker voor mij dan de mijne.
Ahwquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
SC was gisteravond ziek, en de enige manier waarop zij kon slapen was bij papa of mama op schoot. Aangezien ze bij mij op schoot in slaap gevallen was, ben ik maar gewoon met haar op de arm op de bank gaan zitten slapen, haar nachtrust is belangrijker voor mij dan de mijne.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nouja, mij lijkt het ook normaal. Maar toch, tof.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
dank je
ik vind het niet meer dan normaal, maar blijkbaar is dat niet zo
Ik heb het al zo warm de hele dagquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:22 schreef SocialDisorder het volgende:
gewoon de temperatuur van de oven opschroeven, dan gaat het sneller
Dude...quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ahw
Dat deed je laatst ook al voor mij!
quote:
Jaja, nu weten jullie wat jullie missenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, mij lijkt het ook normaal. Maar toch, tof.
ook alquote:[..]
Ik heb het al zo warm de hele dag.
Ik weet al lang wat ik mis!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Jaja, nu weten jullie wat jullie missen
SB kijkt stiekem nog in dit topic om te zien hoe vaak haar bos hout nog genoemd wordtquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet al lang wat ik mis!!
Maar niet alleen jou hoor GVRetje van me! Ook die milf van je wordt gemist!!
Haha, nog steeds blijf ik erbij dat ik meer last van m'n hoogtevrees had bij het kijken naar haar decolleté dan bij het naar beneden kijken net voor m'n bungeejump van 200+ meter.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
SB kijkt stiekem nog in dit topic om te zien hoe vaak haar bos hout nog genoemd wordt
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou, mijn rookmelders doen het in ieder geval.
De nieuwe broodrooster ook. Mijn god
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:58 schreef SuperFruitig het volgende:
uit de pan zekerquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg tosti's zijn wel een verrekt goed idee!
Die ga ik zo ook makenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
uit de pan zeker, samen met
[ afbeelding ]
Niks? Al vreet ik het nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:20 schreef Poit het volgende:
Wat is er toch mis met een boterham met pindakaas!
die heb ik maandag en dinsdag al gegetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:20 schreef Poit het volgende:
Met een glas melk om alle zooi weg te spoelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:20 schreef Poit het volgende:
Fruitquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:58 schreef SuperFruitig het volgende:
QFT!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
Met een glas melk om alle zooi weg te spoelen
WTF!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT!
En wie gaat er mee BREIN omduwen?
Beetje piratebay laten blokkeren
Eigenlijk wel he!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:01 schreef StefanW het volgende:
[..]
WTF!!!
Ik zeg toortsen en hooivorken pakken en op de barricades
* SocialDisorder meldt zichquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:55 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT!
En wie gaat er mee BREIN omduwen?
Beetje piratebay laten blokkeren
*lol* ik vroeg me al af waarom mijn werk deze blokkeerde...quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
en weer 1 voor poit :
[ afbeelding ]
Maar dat zullen de TMNT nooooit doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje die ik wel leuk vind!
true true, godver daar heeft een hoop geld ingezetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dat zullen de TMNT nooooit doen
TMNT
Mijn jeugdhelden!!
OMG OMG OMG OMG OMGquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
OOOOOMFFFFFFFGGGGGGGGGGG!!!!!
*rent gillend door de SC*
TMNT uitgespeeld met Frankiiquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dat zullen de TMNT nooooit doen
TMNT
Mijn jeugdhelden!!
DITTTT!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMG
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klote kut arcadekast... Disjfa en ik waren hard aan het roeleren toen we in ons enthousiasme iets te vaak doodgingen en we op die 1 player/2 player knopjes gingen rammen en toen quitte het spelquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
TMNT uitgespeeld met Frankii
Kostte ons maar zo'n 45 fictieve guldens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ja, maar nog lang niet zo episch als die van Barney.quote:
cowa fucking piece of dog shit, this game is dirrahea coming out of my dick, this game is as appealing as a fucking ooze infested dirty fucking sewer rat shit, ive had more fun playing with dog turd, shredders in my ass and splinters in my balls, this game is an inside out asshole regurgitating putrid anal fecal matter, id rather fuckin yank all the hairs out of my scrotum, id rather drink dirrahea vomited out of a buffalos anus, it suckin fucks, it fuckin sucks, it fuckin blows its a pieceoshitquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
TMNT op de nes , damn dat kut water level
Met die awesome afstandbediening ook. Epische shit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, maar nog lang niet zo episch als die van Barney.
Televisieverkopers kijken me altijd zo ongelofelijk aan als ik zeg dat ik een TV wil van 300"quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Met die awesome afstandbediening ook. Epische shit.
Voordat Poit het zegt wil ik de woorden graag uit zijn mond nemen:quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Klote kut arcadekast... Disjfa en ik waren hard aan het roeleren toen we in ons enthousiasme iets te vaak doodgingen en we op die 1 player/2 player knopjes gingen rammen en toen quitte het spelJa, dat is echt klote.. Geen flauw idee hoe dat komt.. Maar thnx voor het comliment!! En hij is nog niet eens af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb trouwens nog een mooi filmpje van je
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Shar komt bij mij thuis
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
terechtquote:
quote:
kom dan eens een keerquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:11 schreef Poit het volgende:
[..]Ik wil ook met SB, SC en SD kroelen!!
te vetquote:
quote:Give it up for KG, give it up for me,
Give it up for KG, give it up for me,
Give it up for rock,
Give it up for blues,
Give it up for everything that is not to lose.
Now rock your socks off woman,
We'll rock your shit up y'all.
Give it up children now to freak your shit out!
* Poit edit z'n playlistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |