abonnement Unibet Coolblue
pi_106624735
Beste allemaal,

Ten eerste zou ik graag iets over mezelf willen vertellen. Ik ben 22 jaar jong, studeer Informatica en ben woonachtig in Utrecht. Ik zie mezelf als een positief persoon die altijd naar beste bedoelingen handelt. Ik ben echter best verlegen en doe weinig activiteiten buiten de deur.
Het gevolg hiervan is dat het lastig voor mij is om vrienden te maken en daardoor ook nauwelijks vrienden heb. Dit is eigenlijk al mijn hele leven zo, en ben nu op het punt gekomen dat ik mij besef dat dit zo niet verder mag gaan.

Zelf heb ik een aantal dingen bedacht die ik wil gaan doen om mijn leven kleur te geven. Denk hierbij aan het nemen van dansles en naar het gaan van de sportschool.

Ik ben er van overtuigd dat er naast mij nog veel meer (eenzame) jongeren zijn die graag nieuwe leeftijdsgenoten zouden willen leren kennen, maar niet zo goed weten hoe ze dit kunnen aanpakken. Het is daarom mijn hoop dat er op deze topic een aantal reacties komen van mensen die in hetzelfde schuitje zitten als ik.
Wanneer er genoeg reacties komen is het een idee om met ze allen een keer af te spreken.

Ongeacht waar je woont, of je man bent of vrouw, of je studeert of niet, laat wat van je horen als jij, net als ik, opzoek bent naar nieuwe vrienden.

De volgende mensen hebben aangegeven iets af te willen spreken:
- Venusonherknees (Gent)
- Xinge9 (Den Haag)
- Jellereppe (Tiel)
- Woads (Eindhoven)
- Chavez_ (Noordkop)
- MultiMarrit (Groningen)
- Welkenaamisnietgebruikt (Utrecht)
- Comp_Lex (Groningen)
- Schaapje1987 (Etten-Leur)
- Sweetlady-o (Rotterdam)
- Roosroosje1988
- LostinSpace (Rotterdam)
- Rutger1983
- CostinSpace (Rotterdam)
- Workhardplayhard (Utrecht)
- Hardsun (Gouda)
- Intercam (Den Haag)
- AlexanderC (Amsterdam)
- Fera (Zaltbommel)
- uxc (Amsterdam)
- RBWO
- Triptruffel (Utrecht)
- Geenidee9019

Datum: nog te bepalen
Wat we gaan doen: nog te bepalen

Laat graag weten als je ook wilt komen!

[ Bericht 3% gewijzigd door welkenaamisnietgebruikt op 12-01-2012 23:12:45 ]
pi_106624808
Goed bezig!
pi_106624896
Nooit in zon situatie gezet dus geen tips, maar wel veel succes en het beste toegewenst ! ^O^
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_106624903
ik voel me trouwens niet heel eenzaam ofzo.. maar nieuwe mensen zijn altijd welkom. :)
pi_106624956
Er is al eerder zo'n topic geweest...
pi_106625003
Je kan beter op een teamsport gaan dan naar de sportschool, dan leer je gauw genoeg mensen kennen. Succes in ieder geval, vrienden zijn echt wel belangrijk dus goed dat je dat zelf ook inziet.
pi_106625037
Ben je een man of vrouw?
pi_106625049
Op zoek is een groot woord, Leuke mensjes zijn altijd welkom.

Oh en ik wil best wel iemand dansen ofzo hoor :@ :')
  maandag 9 januari 2012 @ 23:24:38 #9
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106625159
quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Er is al eerder zo'n topic geweest...
Dit, ja. Al vind ik 't een sterk initiatief.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106625178
Echt eenzaam kan ik mezelf niet noemen, maar altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en hen uit hun sociale isolement te helpen!

Alleen woon ik in Gent, dus dat gaat een probleem worden...
pi_106625282
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef venusonherknees het volgende:
Echt eenzaam kan ik mezelf niet noemen, maar altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en hen uit hun sociale isolement te helpen!

Alleen woon ik in Gent, dus dat gaat een probleem worden...
Gent O+
  maandag 9 januari 2012 @ 23:27:19 #12
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106625283
Zelf heb ik pas vrienden gekregen toen ik een bijbaantje nam. Daarvoor was het ook prut. Maar Utrecht is 40 minuten met de trein. Als we samen naar de Pathé gaan; dan wil ik wel een keer die kant opkomen. Dat wordt wel pas ergens in februari!

Ben geen type voor de kroeg. Een beetje timide! Maar wel een prater! :)
pi_106625328
Misschien een lijst maken van mensen die graag willen meedoen en in welke regio ze wonen zodat je makkelijker iets kunt maken zoals een meet?
pi_106625441
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Misschien een lijst maken van mensen die graag willen meedoen en in welke regio ze wonen zodat je makkelijker iets kunt maken zoals een meet?
Da's nog eens 'n strak plan!
pi_106625499
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Misschien een lijst maken van mensen die graag willen meedoen en in welke regio ze wonen zodat je makkelijker iets kunt maken zoals een meet?
Oke cool. Nouja ik dus.. Omgeving Eindhoven/ Maastricht!
pi_106625579
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:32 schreef woads het volgende:

[..]

Oke cool. Nouja ik dus.. Omgeving Eindhoven/ Maastricht!
Ook in die richting :D
  maandag 9 januari 2012 @ 23:34:37 #17
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106625598
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:32 schreef woads het volgende:

[..]

Oke cool. Nouja ik dus.. Omgeving Eindhoven/ Maastricht!
Omgeving Rivierenland! :) Maar ga studeren in Tilburg. Dus Eindhoven is geen probleem.
pi_106625611
Gent dus, een weekend per maand omgeving Ehv (daar kom ik vandaan :P )
pi_106625651
We moeten eens met een modje gaan praten lijkt het wel :D

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:34 schreef venusonherknees het volgende:
Gent dus, een weekend per maand omgeving Ehv (daar kom ik vandaan :P )
Ik vind je nu al leuk _O_ :+
pi_106625708
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
We moeten eens met een modje gaan praten lijkt het wel :D

[..]

Ik vind je nu al leuk _O_ :+
:@
pi_106625781
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:36 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

:@
Kom ook uit Eindhoven inmiddels natuurlijk verhuisd naar een ander oord ;)
pi_106625785
Ik ben niet echt eenzaam, maar de rest komt wel overeen.
Al heb ik pas last van het moeilijk vrienden maken sinds ik in de 'volwassenenfase' zit. maar dan meer omdat ik misschien wel té goed wil doen.. Ben sinds die tijd verlegen, stil en wil vooral niks verkeerd doen.

Maargoed, ik doe verder aan ftness, en doe BI. :)
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106625826
quote:
19s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik ben niet echt eenzaam, maar de rest komt wel overeen.
Al heb ik pas last van het moeilijk vrienden maken sinds ik in de 'volwassenenfase' zit. maar dan meer omdat ik misschien wel té goed wil doen.. Ben sinds die tijd verlegen, stil en wil vooral niks verkeerd doen.

Maargoed, ik doe verder aan ftness, en doe BI. :)
Get loose :* BI wat houd dat in?
  maandag 9 januari 2012 @ 23:41:07 #24
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106625884
Wilde gok: Bedrijfskundige Informatica.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106625936
Jeps :).
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 9 januari 2012 @ 23:42:20 #26
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106625946
quote:
19s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jeps :).
Technische Informatica hier.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106625949
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:41 schreef Chavez_ het volgende:
Wilde gok: Bedrijfskundige Informatica.
Dank ik heb nooit gestudeerd en daarom zijn die afkortingen een groot donker bos waar ik in verdwaal :')

quote:
19s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jeps :).
*O*
pi_106626000
oh uh, toekomstig docente Frans en Geschiedenis aan de middelbare school hier :)
pi_106626057
Oeh! Uhm.. nouja ik zit op de kunstacademie op Eindhoven.
  maandag 9 januari 2012 @ 23:44:31 #30
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106626061
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:43 schreef venusonherknees het volgende:
oh uh, toekomstig docente Frans en Geschiedenis aan de middelbare school hier :)
Gaan jullie nog iets ondernemen? Zelf begin ik in februari met een studie rechten. Tevens ben ik geen Nederlander; maar hopelijk is dat geen obstakel. :{
pi_106626074
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef woads het volgende:
Oeh! Uhm.. nouja ik zit op de kunstacademie op Eindhoven.
Nice :D
pi_106626084
TI wilde ik eerst doen, maar het programmeren moet je in je bloed zitten.. ;(
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106626117
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Gaan jullie nog iets ondernemen? Zelf begin ik in februari met een studie rechten.
Hoe bedoel je ondernemen? Ik vind studeren in het verre België ondernemend genoeg :9
  maandag 9 januari 2012 @ 23:46:57 #34
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106626170
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ondernemen? Ik vind studeren in het verre België ondernemend genoeg :9
Eh, bijvoorbeeld een film pakken? Ik ben gek op films. Maar dan moeten jullie het natuurlijk ook wat vinden. Of ben ik iets te rap? :)

Wat studeer je? Toekomstig docente Frans en Geschiedenis! ^O^
pi_106626205
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:45 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ondernemen? Ik vind studeren in het verre België ondernemend genoeg :9
België is inderdaad heel exotisch... haha
pi_106626221
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:46 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Eh, bijvoorbeeld een film pakken? Ik ben gek op films. Maar dan moeten jullie het natuurlijk ook wat vinden. Of ben ik iets te rap? :)

Wat studeer je?
haha muppet.
pi_106626247
Ik hoop mijn eindstage vanaf september in het buitenland te doen, weet alelen niet of ik er wel geschikt voor ben om naar het buitenland te gaan.. (behalve NL-talig)..Kan geen vreemde talen verstaan ivm gehoor.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106626265
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:46 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Eh, bijvoorbeeld een film pakken? Ik ben gek op films. Maar dan moeten jullie het natuurlijk ook wat vinden. Of ben ik iets te rap? :)
Filmpje kijken bij iemand thuis kan heel gezellig zijn (ondertussen beetje drinken en kletsen enzo) maar bijv. bios vind ik minder (ik snap ook nooit waarom mensen als date naar de bios gaan...) want dan leer je elkaar helemaal niet kennen?!

Verder schilder ik, en reis ik graag, doe ik aan yoga, en ja ik ga ook uit, liefst naar dancefeesten om lekker, je raadt het al, te dansen :+
pi_106626268
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik hoop mijn eindstage in het buitenland te doen, weet alelen niet of ik er wel geschikt voor ben om naar het buitenland te gaan.. (behalve NL-talig)..Kan geen vreemde talen verstaan ivm gehoor.
Oke.. cool. Waar?
pi_106626296
quote:
6s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik hoop mijn eindstage vanaf september in het buitenland te doen, weet alelen niet of ik er wel geschikt voor ben om naar het buitenland te gaan.. (behalve NL-talig)..Kan geen vreemde talen verstaan ivm gehoor.
Aruba is Nederlandstalig! Krijg je nog 'n lekker kleurtje ook :)
pi_106626297
Dank voor alle snelle en positieve reacties! Ik zal proberen jullie reacties allemaal te beantwoorden.

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:19 schreef woads het volgende:
ik voel me trouwens niet heel eenzaam ofzo.. maar nieuwe mensen zijn altijd welkom. :)
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:25 schreef venusonherknees het volgende:
Echt eenzaam kan ik mezelf niet noemen, maar altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en hen uit hun sociale isolement te helpen!

Alleen woon ik in Gent, dus dat gaat een probleem worden...
Leuk dat jullie reageren en aangeven ook graag nieuwe mensen te willen leren kennen ook al voelen jullie je niet eenzaam. Als er een afspraak komt, iets waar ik dus echt op hoop, zijn jullie natuurlijk uitgenodigd! Voel je echter niet verplicht om te komen (helemaal niet als je vanuit Gent moet komen :))

quote:
3s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Er is al eerder zo'n topic geweest...
Zou je mij de link van deze topic kunnen geven, of weet je misschien de titel van deze topic? Is dit een recente topic? Zo ja, dan is deze topic inderdaad overbodig.

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef Arriviste het volgende:
Ben je een man of vrouw?
Ik ben een man.

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:21 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Je kan beter op een teamsport gaan dan naar de sportschool, dan leer je gauw genoeg mensen kennen. Succes in ieder geval, vrienden zijn echt wel belangrijk dus goed dat je dat zelf ook inziet.
Je hebt helemaal gelijk, een teamsport is inderdaad beter.
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Op zoek is een groot woord, Leuke mensjes zijn altijd welkom.

Oh en ik wil best wel iemand dansen ofzo hoor :@ :')
Dat is goed om te horen :P, maar ik ben dan wel opzoek naar een vrouwelijke danspartner :D
pi_106626308
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:49 schreef woads het volgende:

[..]

Oke.. cool. Waar?
Dat zal dan België of Suriname worden. Maar ook daar ben ik bang dat het qua verstaan niet gaat lukken. Maar ik moet mezelf maar moed inpraten om het tóch te doen..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 9 januari 2012 @ 23:50:53 #43
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106626322
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:49 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Filmpje kijken bij iemand thuis kan heel gezellig zijn (ondertussen beetje drinken en kletsen enzo) maar bijv. bios vind ik minder (ik snap ook nooit waarom mensen als date naar de bios gaan...) want dan leer je elkaar helemaal niet kennen?!

Verder schilder ik, en reis ik graag, doe ik aan yoga, en ja ik ga ook uit, liefst naar dancefeesten om lekker, je raadt het al, te dansen :+
Dat lijkt mij ook wel leuk. Maar een biosje daar heb ik ook niks op tegen.

Dancefeesten is weer niks voor mij. Ben daar iets te rustig voor! :)
pi_106626344
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:43 schreef venusonherknees het volgende:
oh uh, toekomstig docente Frans en Geschiedenis aan de middelbare school hier :)
O+ - O+

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef woads het volgende:
Oeh! Uhm.. nouja ik zit op de kunstacademie op Eindhoven.
Cool!

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:44 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Gaan jullie nog iets ondernemen? Zelf begin ik in februari met een studie rechten. Tevens ben ik geen Nederlander; maar hopelijk is dat geen obstakel. :{
Buitenlands zijn is hier geen obstakel wel ben ik natuurlijk nieuwsgierig waar je roots ligt :Y

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:49 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Filmpje kijken bij iemand thuis kan heel gezellig zijn (ondertussen beetje drinken en kletsen enzo) maar bijv. bios vind ik minder (ik snap ook nooit waarom mensen als date naar de bios gaan...) want dan leer je elkaar helemaal niet kennen?!

Verder schilder ik, en reis ik graag, doe ik aan yoga, en ja ik ga ook uit, liefst naar dancefeesten om lekker, je raadt het al, te dansen :+
Dat flimpjes kijken bij mensen thuis en een beetje kletsen is heerlijk en schilderen doe ik niet kijk er wel graag naar als het af is ;)
pi_106626346
quote:
19s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:50 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Dat zal dan België of Suriname worden. Maar ook daar ben ik bang dat het qua verstaan niet gaat lukken. Maar ik moet mezelf maar moed inpraten om het tóch te doen..
Wat voor gehoorprobleem heb je? Ben je volledig doof of deels of iets anders waarvan ik het bestaan niet ken?
pi_106626364
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:50 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Aruba is Nederlandstalig! Krijg je nog 'n lekker kleurtje ook :)
Van Aruba weet ik dat ook een groot deel Papiamento en Engels is.. :{ Maar daar zal ik het nog wel ff over hebben met iemand die komende week terug moet zijn..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106626367
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:50 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:
Dank voor alle snelle en positieve reacties! Ik zal proberen jullie reacties allemaal te beantwoorden.

[..]

[..]

Leuk dat jullie reageren en aangeven ook graag nieuwe mensen te willen leren kennen ook al voelen jullie je niet eenzaam. Als er een afspraak komt, iets waar ik dus echt op hoop, zijn jullie natuurlijk uitgenodigd! Voel je echter niet verplicht om te komen (helemaal niet als je vanuit Gent moet komen :))

[..]

Zou je mij de link van deze topic kunnen geven, of weet je misschien de titel van deze topic? Is dit een recente topic? Zo ja, dan is deze topic inderdaad overbodig.

[..]

Ik ben een man.

[..]

Je hebt helemaal gelijk, een teamsport is inderdaad beter.

[..]

Dat is goed om te horen :P, maar ik ben dan wel opzoek naar een vrouwelijke danspartner :D
Ik snap alleen nog niet zo goed wat je wilt. :@
pi_106626385
Even OT: dit is de eerste, normale, niet afzeikende, humane, aardige, gewoon leuke Fok!-topic die ik ooit ben tegengekomen...
pi_106626398
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:51 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Wat voor gehoorprobleem heb je? Ben je volledig doof of deels of iets anders waarvan ik het bestaan niet ken?
Een slakkenhuis waarvan de trilhaartjes compleet vernacheld zijn. Hierdoor een leuke curven tussen 40dB en 85dB gehoorverlies. (85 dB @ 1000Hz), lager verlies bij de hoge en lage tonen.. }:|
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106626410
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:52 schreef venusonherknees het volgende:
Even OT: dit is de eerste, normale, niet afzeikende, humane, aardige, gewoon leuke Fok!-topic die ik ooit ben tegengekomen...
Mee eens *O*
  maandag 9 januari 2012 @ 23:53:58 #51
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106626432
quote:
0s.gif
Buitenlands zijn is hier geen obstakel wel ben ik natuurlijk nieuwsgierig waar je roots ligt :Y

Ben een tweedegeneratie Marokkaan. Geboren en getogen in Nederland. :) Sommige mensen schrijven mij bij voorbaat al af als ze er achter komen dat ik een Marokkaan ben. Terwijl ik niks fouts heb gedaan. :{ Vandaar dat ik het vermeld; kunnen mensen de afweging maken.
pi_106626476
quote:
19s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Een slakkenhuis waarvan de trilhaartjes compleet vernacheld zijn. Hierdoor een leuke curven tussen 40dB en 85dB gehoorverlies. (85 dB @ 1000Hz), lager verlies bij de hoge en lage tonen.. }:|
Oke, in lekentaal wil dat zeggen dat je erg beperkt hoort neem ik aan. Heb je hulpmiddelen, hoorapparaat, gebarentaal oid? En België is een aanrader, kan toch best nog wel een cultuurshock zijn om er te wonen (trust me, en ik ben een erg flexibel en moeilijk shockeerbaar persoon :P ) maar het land en de mensen kunnen fantastisch zijn :)
pi_106626482
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ben een tweedegeneratie Marokkaan. Geboren en getogen in Nederland. :) Sommige mensen schrijven mij bij voorbaat al af als ze er achter komen dat ik een Marokkaan ben. Terwijl ik niks fouts heb gedaan. :{
Op die manier, Nou al was je paars met roze stippen maakt me allemaal niet uit, Je bent wie je bent toch?
pi_106626509
Oeh, en hoe oud is iedereen hier?

Ik 21 :Y
pi_106626523
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Op die manier, Nou al was je paars met roze stippen maakt me allemaal niet uit, Je bent wie je bent toch?
Precies :)
pi_106626526
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:53 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ben een tweedegeneratie Marokkaan. Geboren en getogen in Nederland. :) Sommige mensen schrijven mij bij voorbaat al af als ze er achter komen dat ik een Marokkaan ben. Terwijl ik niks fouts heb gedaan. :{
Nee, dan heb je de verkeerde mensen ontmoet. Dat is niet zo heel tof. Maarja, wij (in ieder geval ik) boeit het geen ruk. ^O^
  maandag 9 januari 2012 @ 23:56:35 #57
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106626538
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Op die manier, Nou al was je paars met roze stippen maakt me allemaal niet uit, Je bent wie je bent toch?
Inderdaad. :)
pi_106626550
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef venusonherknees het volgende:
Oeh, en hoe oud is iedereen hier?

Ik 21 :Y
24 *)
  maandag 9 januari 2012 @ 23:57:30 #59
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106626580
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef woads het volgende:

[..]

Nee, dan heb je de verkeerde mensen ontmoet. Dat is niet zo heel tof. Maarja, wij (in ieder geval ik) boeit het geen ruk. ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Precies :)
Leuk om te horen. Bedankt ^O^
pi_106626595
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Oke, in lekentaal wil dat zeggen dat je erg beperkt hoort neem ik aan. Heb je hulpmiddelen, hoorapparaat, gebarentaal oid? En België is een aanrader, kan toch best nog wel een cultuurshock zijn om er te wonen (trust me, en ik ben een erg flexibel en moeilijk shockeerbaar persoon :P ) maar het land en de mensen kunnen fantastisch zijn :)
Mja, het spraakgebied is dus vrijwel kapot. Ik gebruik hoorapparaten, maar dat is ook maar een lapmiddel.
Een cochleair implantaat zou nog hulp kunnen bieden, maar daar ben ik nog wat huiverig voor. Operatie, opnieuw leren luisteren, je hoort helemaal niks na operatie zonder zo'n CI,

Zonder hoorapparaten hoor ik bv nog water klotsen.

verder heb ik een microfoon als er een spreker is met een grote groep, zoals klassikaal.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 9 januari 2012 @ 23:58:23 #61
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106626612
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

24 *)
21. In maart 22 jaar. :)
  maandag 9 januari 2012 @ 23:58:58 #62
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106626639
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:55 schreef venusonherknees het volgende:
Oeh, en hoe oud is iedereen hier?

Ik 21 :Y
Same, alleen woon ik in het bovenste puntje vasteland van Nederland.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106626646
Nee... toch maar gewoon 18.
pi_106626666
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:58 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Same, alleen woon ik in het bovenste puntje vasteland van Nederland.
NHL dus? :P
ohja, 24.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:01:36 #65
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106626748
quote:
19s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:59 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

NHL dus? :P
ohja, 24.
Ja, zou je kunnen zeggen ja.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106626810
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ja, zou je kunnen zeggen ja.
Op een eiland woon je?
pi_106626819
:) en vandaag ook gezeik met het inloggen op wifi? :')
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_106626865
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat er zo snel zoveel reacties zouden komen!

Ik wilde eigenlijk weer op iedereen reageren die had gereageerd maar misschien is het makkelijk als ik even toelicht wat mijn plan is om te doen (dit is slechts een idee we kunnen samen natuurlijk ook iets anders afspreken)

Ik was van plan als er genoeg reacties kwamen om gewoon bij mij thuis af te spreken. Ik woon in Utrecht op mezelf in een studentenflat, het is er echter niet zo groot (40m2), dus als iemand een betere plek weet hoor ik het graag!
Een ander plan van mij was om met ze allen in een restaurant af te spreken. Naar de bioscoop gaan zie ik zelf niet zitten omdat je elkaar dan niet leert kennen.

Ik zal zo meteen nog wat meer posten!
pi_106627012
Oke urguhm zal ik mezelf dan maar eens gaan verkopen:

Waar woon je?

Eindhoven, ouderlijk huis in Maastricht.

Hoe oud ben je?

18 jaar

Studeert?

Nouja, niet dat naar mijn idee ook maar iets uitmaakt. Maargoed.. ik zit op de kunstacademie in Einhoven

Beschrijf jezelf?

Beetje een zweefkees.

Wat ik te bieden heb:

Nouja, niet veel eigenlijk. Je kan mee kroegen lopen ofzo?

Waar heb je geen zin in:

Nouja, eindeloos speculeren leren over iets. Chatten. Chatten vind ik echt heel langdradig kut.

Wanneer kan je?

Nouja.. elk weekend kan je wel mee eigenlijk.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:09:08 #70
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106627057
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Op een eiland woon je?
Vasteland.

quote:
19s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
:) en vandaag ook gezeik met het inloggen op wifi? :')
Volgens mij begreep ik je verkeerd. Wat bedoel je met NHL?
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106627107
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:09 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Vasteland.

Ben een beetje moe :@
pi_106627115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat er zo snel zoveel reacties zouden komen!

Ik wilde eigenlijk weer op iedereen reageren die had gereageerd maar misschien is het makkelijk als ik even toelicht wat mijn plan is om te doen (dit is slechts een idee we kunnen samen natuurlijk ook iets anders afspreken)

Ik was van plan als er genoeg reacties kwamen om gewoon bij mij thuis af te spreken. Ik woon in Utrecht op mezelf in een studentenflat, het is er echter niet zo groot (40m2), dus als iemand een betere plek weet hoor ik het graag!
Een ander plan van mij was om met ze allen in een restaurant af te spreken. Naar de bioscoop gaan zie ik zelf niet zitten omdat je elkaar dan niet leert kennen.

Ik zal zo meteen nog wat meer posten!
Oke.. cool. Wanneer?
pi_106627126
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:09 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Vasteland.

[..]

Volgens mij begreep ik je verkeerd. Wat bedoel je met NHL?
www.nhl.nl ?
Aangezien je op het noordelijkste puntje vasteland woont :P
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:12:47 #74
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106627197
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:04 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat er zo snel zoveel reacties zouden komen!

Ik wilde eigenlijk weer op iedereen reageren die had gereageerd maar misschien is het makkelijk als ik even toelicht wat mijn plan is om te doen (dit is slechts een idee we kunnen samen natuurlijk ook iets anders afspreken)

Ik was van plan als er genoeg reacties kwamen om gewoon bij mij thuis af te spreken. Ik woon in Utrecht op mezelf in een studentenflat, het is er echter niet zo groot (40m2), dus als iemand een betere plek weet hoor ik het graag!
Een ander plan van mij was om met ze allen in een restaurant af te spreken. Naar de bioscoop gaan zie ik zelf niet zitten omdat je elkaar dan niet leert kennen.

Ik zal zo meteen nog wat meer posten!
Lekker. Alleen ik kan pas vanaf februari. :) Eventueel schuiven; wanneer het iedereen goed uitkomt. Ik kan zelf in Eindhoven en Utrecht afspreken. Midden-Nederland en Noord-Brabant is geen enkele probleem. :)
pi_106627213
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:09 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Vasteland.

[..]

Volgens mij begreep ik je verkeerd. Wat bedoel je met NHL?
Den Helder?
pi_106627248
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:12 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Lekker. Alleen ik kan pas vanaf februari. :)
Idem, heel januari examens. Ik ben nu eigenlijk aan het studeren }:|
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:14:29 #77
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106627253
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:13 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Den Helder?
Bullseye.

quote:
19s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:10 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

www.nhl.nl ?
Aangezien je op het noordelijkste puntje vasteland woont :P
Ah, nee. Ik zit in Alkmaar op de hogeschool, maar ik woon daar niet.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:16:33 #78
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106627317
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:14 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Idem, heel januari examens. Ik ben nu eigenlijk aan het studeren }:|
Het is voor je toekomst. Als je daaraan denkt krijg je vast weer energie. ;)
pi_106627352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het is voor je toekomst. Als je daaraan denkt krijg je vast weer energie. ;)
Dat sowieso, ik vind 'm studie ontzettend leuk hoor :D Maar ben nu al weken aan het leren en begin het beu te worden...
pi_106627403
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:10 schreef woads het volgende:

[..]

Oke.. cool. Wanneer?
dit wil ik laten af hangen van degene die willen komen. Wanneer duidelijk is wie er allemaal zouden willen komen wil ik gebruik maken van datumprikker(.nl) zo komen we erachter op welke datum de meeste mensen kunnen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:08 schreef woads het volgende:
Oke urguhm zal ik mezelf dan maar eens gaan verkopen:

Waar woon je?

Eindhoven, ouderlijk huis in Maastricht.

Hoe oud ben je?

18 jaar

Studeert?

Nouja, niet dat naar mijn idee ook maar iets uitmaakt. Maargoed.. ik zit op de kunstacademie in Einhoven

Beschrijf jezelf?

Beetje een zweefkees.

Wat ik te bieden heb:

Nouja, niet veel eigenlijk. Je kan mee kroegen lopen ofzo?

Waar heb je geen zin in:

Nouja, eindeloos speculeren leren over iets. Chatten. Chatten vind ik echt heel langdradig kut.

Wanneer kan je?

Nouja.. elk weekend kan je wel mee eigenlijk.
Als iedereen even laat weten of hij/zij serieus interesse heeft en ook een lijstje invult zoals woads (zie quote hierboven) heeft gedaan krijgen we allemaal een duidelijk beeld :)
pi_106627406
Maarre, ik vind het best cool om af te spreken, maar ik wil niet het enige meisje zijn :P

Wat ik zelf van plan was trouwens: om met verschillende mensen te gaan roadtrippen in de zomervakantie :D Ik heb niet echt een groepje vrienden met wie ik zoiets zou kunnen doen, wel erg veel losse vrienden die her en der verspreid wonen, dus dat schiet niet op :{
pi_106627489
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:19 schreef venusonherknees het volgende:
Maarre, ik vind het best cool om af te spreken, maar ik wil niet het enige meisje zijn :P

Wat ik zelf van plan was trouwens: om met verschillende mensen te gaan roadtrippen in de zomervakantie :D Ik heb niet echt een groepje vrienden met wie ik zoiets zou kunnen doen, wel erg veel losse vrienden die her en der verspreid wonen, dus dat schiet niet op :{
Ik snap volkomen dat je niet het enige meisje wilt zijn! Laten we ervan uitgaan dat er nog meer meisjes reageren :) dit topic is nog geen uur oud dus ik heb goede hoop!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:22:39 #83
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106627528
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:19 schreef venusonherknees het volgende:
Maarre, ik vind het best cool om af te spreken, maar ik wil niet het enige meisje zijn :P

Wat ik zelf van plan was trouwens: om met verschillende mensen te gaan roadtrippen in de zomervakantie :D Ik heb niet echt een groepje vrienden met wie ik zoiets zou kunnen doen, wel erg veel losse vrienden die her en der verspreid wonen, dus dat schiet niet op :{
Begrijpelijk. Ik kan je trouwens wel afraden om zo van het een op het andere moment een reis te maken met mensen die je op het internet hebt leren kennen. Je zit toch aan deze lui vast mocht het niet bevallen, en dan is er nog altijd de kans dat je op Opsporing Verzocht gaat verschijnen.

Eerst zo'n meet, dan zie je wel verder denk?

waar bemoei ik me eigenlijk mee
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106627675
Waar woon je?

Officieel ben ik nu dakloos (break-up met vriend met wie ik samenwoonde) nu op zoek naar kamer in Gent, ondertussen studeren in de omgeving van Eindhoven.

Hoe oud ben je?

21 dus

Studeert?

Docente Frans & Geschiedenis voor 't secundair onderwijs in Gent
Heb hiervoor al 3 jaar Europese Politiek in Maastricht gestudeerd maar vond het te harteloos, zakelijk, commercieel.

Beschrijf jezelf?

Realistisch, groot relativeringsvermogen, gevoelig (ja duh, ik ben dan ook een vrouw en daardoor heb je soms last van je hormonen :s) ) ongeduldig, brede interesses, koppig, sociaal sterk... en zo kan ik nog uren doorgaan. Oja: veel zelf- en mensenkennis ;)

Wat ik te bieden heb:

Gezelligheid, levenswijsheid, kooktalent :Y)

Waar heb je geen zin in:

Niet-oprechte mensen die alleen zijn geinteresseerd in zichzelf, comazuipen, mensen die niets van hun leven maken etc.

Wanneer kan je?

Vanaf februari in de weekenden
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:27:53 #85
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106627691
Waar woon je?

Bij mijn ouders in Tiel

Hoe oud ben je?

21 jaar.

Studeert?

Ga op 31 januari beginnen met hbo-rechten in Tilburg.

Beschrijf jezelf?

Soms een prater; andere keer weer wat stil. Ben geen kroegtype, maar meer iets van thuis doen!

Wat ik te bieden heb:

Een aparte karakter. Wat serieus, maar dat hoeft geen belemmering te zijn.

Waar heb je geen zin in:

Houd niet echt van kroegen. Maar wil het wel proberen.

Wanneer kan je?

Vanaf februari. Dan heb ik mijn studentenreisproduct. Reiskosten zijn toch behoorlijk.
pi_106627707
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:21 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:

[..]

Ik snap volkomen dat je niet het enige meisje wilt zijn! Laten we ervan uitgaan dat er nog meer meisjes reageren :) dit topic is nog geen uur oud dus ik heb goede hoop!
Hier nog een meisje! :) Leuk idee, en ik zou ook zeker naar de meet komen. Woon zelf in Den Haag, studeer Criminologie & Rechten in Leiden, hou van gamen, lezen, concerten, schilderen. Ik ben 19 jaar, een beetje verlegen, kom net uit een vier jaar lange relatie en nieuwe vrienden zijn altijd welkom. :)
pi_106627743
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:22 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Ik kan je trouwens wel afraden om zo van het een op het andere moment een reis te maken met mensen die je op het internet hebt leren kennen. Je zit toch aan deze lui vast mocht het niet bevallen, en dan is er nog altijd de kans dat je op Opsporing Verzocht gaat verschijnen.

Eerst zo'n meet, dan zie je wel verder denk?

waar bemoei ik me eigenlijk mee
Ik was ook niet van plan een soort van contactadvertentie te zetten, maar stel we ontmoeten elkaar echt en het klikt... daarnaast zou ik ook 1 of 2 mensen meenemen die ik al veel langer ken. En de roadtrip zou maar 2, max 3 weken duren ivm. verschillende vakantieregelingen, niet te lang op elkaars lip zitten, beperkte financiele middelen enz.
pi_106627780
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:28 schreef xinge9 het volgende:

[..]

Hier nog een meisje! :) Leuk idee, en ik zou ook zeker naar de meet komen. Woon zelf in Den Haag, studeer Criminologie & Rechten in Leiden, hou van gamen, lezen, concerten, schilderen. Ik ben 19 jaar, een beetje verlegen, kom net uit een vier jaar lange relatie en nieuwe vrienden zijn altijd welkom. :)
Jeej! *O* Criminologie en Rechten: heavy! En ik kom ook net uit een serieuze relatie van bijna 2 jaar, daarvoor n jaartje single geweest, en daarvoor 4 jaar n relatie gehad.
pi_106627859
He! Is iedereen gaan slapen... :(
pi_106627891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:34 schreef venusonherknees het volgende:
He! Is iedereen gaan slapen... :(
Nee hoor. :7
pi_106627923
(Iedereen is aan het zwoegen op hun vragenlijstje?? ;) )
pi_106627924
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:34 schreef venusonherknees het volgende:
He! Is iedereen gaan slapen... :(
Hey trouwens dus je woont gewoon hier in de buurt besef ik me net. :D
pi_106627946
Ik kan ook pas vanaf februari eigenlijk.. Ook tentamenperiode enzo. :P Maar wel echt een superleuk idee ^^
pi_106627950
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:27 schreef Jellereppe het volgende:
Waar woon je?

Bij mijn ouders in Tiel

Hoe oud ben je?

21 jaar.

Studeert?

Ga op 31 januari beginnen met hbo-rechten in Tilburg.

Beschrijf jezelf?

Soms een prater; andere keer weer wat stil. Ben geen kroegtype, maar meer iets van thuis doen!

Wat ik te bieden heb:

Een aparte karakter. Wat serieus, maar dat hoeft geen belemmering te zijn.

Waar heb je geen zin in:

Houd niet echt van kroegen. Maar wil het wel proberen.

Wanneer kan je?

Vanaf februari. Dan heb ik mijn studentenreisproduct. Reiskosten zijn toch behoorlijk.
Tiel is de shit. :P
pi_106627964
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:36 schreef woads het volgende:

[..]

Hey trouwens dus je woont gewoon hier in de buurt besef ik me net. :D
Ik woon aan de andere kant van Ehv :Y
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:38:35 #96
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_106627971
AH mensen wat een heerlijk topic om een goede troll doorheen te jagen, maar ik ben in een uiterst goede bui en wens jullie allemaal het beste.
Nergens haal je zoveel voldoening uit als een leuk sociaal leven.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:39:17 #97
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106627995
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:29 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Ik was ook niet van plan een soort van contactadvertentie te zetten, maar stel we ontmoeten elkaar echt en het klikt... daarnaast zou ik ook 1 of 2 mensen meenemen die ik al veel langer ken. En de roadtrip zou maar 2, max 3 weken duren ivm. verschillende vakantieregelingen, niet te lang op elkaars lip zitten, beperkte financiele middelen enz.
2 of 3 weken is lang hoor!

Voor de rest klink je heel interessant, mijn hobbies en interesses zijn ook niet bepaald gewoonlijk onder leeftijdsgenoten.

Ik kan niet garanderen dat ik daadwerkelijk kan komen, maargoed:

Waar woon je?
Bij mijn ouders in de noordkop.

Hoe oud ben je?
21 jaar.

Studeert?
Technische Informatica.

Beschrijf jezelf?
Punctueel, soms wat serieus, maakt zich amper druk over dingen, heeft rare/ongewoonlijke hobbies, analyseert vaak mensen.

Wat ik te bieden heb:
Kennis over mensen, ethiek, militaire onderwerpen, onderbouwde argumenten O+.

Waar heb je geen zin in:
Kroegen, dansen.

Wanneer kan je?
Dat laat ik in het midden.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106628028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:39 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

2 of 3 weken is lang hoor!

Voor de rest klink je heel interessant, mijn hobbies en interesses zijn ook niet bepaald gewoonlijk onder leeftijdsgenoten.

Ik kan niet garanderen dat ik daadwerkelijk kan komen, maargoed:

Waar woon je?
Bij mijn ouders in de noordkop.

Hoe oud ben je?
21 jaar.

Studeert?
Technische Informatica.

Beschrijf jezelf?
Punctueel, soms wat serieus, maakt zich amper druk over dingen, heeft rare/ongewoonlijke hobbies, analyseert vaak mensen.

Wat ik te bieden heb:
Kennis over mensen, ethiek, militaire onderwerpen, onderbouwde argumenten O+.

Waar heb je geen zin in:
Kroegen, dansen.

Wanneer kan je?
Dat laat ik in het midden.
Je begrijpt dat ik nu erg benieuwd ben naar je ongewone hobby's ;)
pi_106628042
In de eerste post hou ik een lijstje bij van iedereen die heeft aangegeven of hij/zij wilt komen.

Ik zal het lijstje zelf ook even invullen :):

Waar woon je?

Utrecht, op mezelf

Hoe oud ben je?

22 jaar.

Studeert?

Informatica derdejaars

Beschrijf jezelf?

Ik ben een rustig persoon, beetje lui maar tegelijke tijd vol met ambitie (beetje rare combinatie :))

Wat ik te bieden heb:

Gezelligheid

Waar heb je geen zin in:

Ik heb geen zin om jullie niet te ontmoeten!

Wanneer kan je?

vanaf eind januari of later zou mij het beste uit komen (zou desnoods wel eerder kunnen)
pi_106628049
Wat een leuk idee! Ik ben een meisje van 19 jaar en erg verlegen waardoor ik weinig vrienden heb, maar dit zie ik heel graag anders!

Ik woon in de stad Groningen, maar studeer niet. Door omstandigheden zit ik met mijn 19 jaar nog in havo5. Is dat een probleem? Ik lees dat jullie allemaal studeren en misschien is het dan lastig om echt contact te leggen aangezien ik misschien in een andere levensfase zit.

Ehm, ik wacht even een antwoord af en vertel dan later misschien nog meer over mezelf.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:42:10 #101
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106628067
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:37 schreef woads het volgende:

[..]

Tiel is de shit. :P
Tiel is nie viel. :P
pi_106628090
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:41 schreef MultiMarrit het volgende:
Wat een leuk idee! Ik ben een meisje van 19 jaar en erg verlegen waardoor ik weinig vrienden heb, maar dit zie ik heel graag anders!

Ik woon in de stad Groningen, maar studeer niet. Door omstandigheden zit ik met mijn 19 jaar nog in havo5. Is dat een probleem? Ik lees dat jullie allemaal studeren en misschien is het dan lastig om echt contact te leggen aangezien ik misschien in een andere levensfase zit.

Ehm, ik wacht even een antwoord af en vertel dan later misschien nog meer over mezelf.
Na shit happens dat je nog niet studeert. Tis niet zo dat we allemaal al ver in de twintig zijn en/of ons niets meer van onze middelbare schooltijd kunnen herinneren, dus onze referentiekaders zullen niet zo gek ver uit elkaar liggen.

Enne: jeej!! nog 'n meisje *O*
pi_106628128
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:43 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Na shit happens dat je nog niet studeert. Tis niet zo dat we allemaal al ver in de twintig zijn en/of ons niets meer van onze middelbare schooltijd kunnen herinneren, dus onze referentiekaders zullen niet zo gek ver uit elkaar liggen.

Enne: jeej!! nog 'n meisje *O*
Inderdaad. En de leeftijden liggen toch bij elkaar? :) Natuurlijk ben je welkom!

Dansen/bios vind ik ik trouwens ook niet echt leuk. Leer je elkaar niet kennen en da's toch de bedoeling van zo'n meet. :P
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 januari 2012 @ 00:45:16 #104
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106628140
23 meldt !
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_106628141
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:41 schreef MultiMarrit het volgende:
Wat een leuk idee! Ik ben een meisje van 19 jaar en erg verlegen waardoor ik weinig vrienden heb, maar dit zie ik heel graag anders!

Ik woon in de stad Groningen, maar studeer niet. Door omstandigheden zit ik met mijn 19 jaar nog in havo5. Is dat een probleem? Ik lees dat jullie allemaal studeren en misschien is het dan lastig om echt contact te leggen aangezien ik misschien in een andere levensfase zit.

Ehm, ik wacht even een antwoord af en vertel dan later misschien nog meer over mezelf.
Leuk dat je reageert! Of je studeert of niet maakt niks uit, je bent net als alle andere meer dan welkom :). Het is wel ver reizen van Groningen naar Utrecht (hoewel het nog niet zeker is dat we daadwerkelijk in Utrecht afspreken, hier moeten we het allemaal nog overeens worden vind ik)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:47:35 #106
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106628202
Utrecht of Noord-Brabant is geen probleem. Beslissen jullie maar. Ik zie het wel tegemoet! :)
pi_106628256
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:47 schreef Jellereppe het volgende:
Utrecht of Noord-Brabant is geen probleem. Beslissen jullie maar. Ik zie het wel tegemoet! :)
Utrecht is wel het meest centraal gelegen... en de meesten zullen studenten-OV hebben neem ik aan? Ik niet meer, maar heb een auto en goddank een rijbewijs ^O^
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:50:49 #108
268936 woads
Mylpomene
pi_106628294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:42 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Tiel is nie viel. :P
Tiel heeft jam.

  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:52:08 #109
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106628329
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:50 schreef woads het volgende:

[..]

Tiel heeft jam.

[ afbeelding ]
Inderdaad. Maar dat was voor mijn tijd. De fabriek staat er niet meer. Daar staat nu een C1000 en een Lidl. En daarboven appartementen. :) Maar Tiel staat inderdaad bekend om Flipje. w/
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:56:27 #110
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106628438
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:49 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Utrecht is wel het meest centraal gelegen... en de meesten zullen studenten-OV hebben neem ik aan? Ik niet meer, maar heb een auto en goddank een rijbewijs ^O^
Mag mijn studentenreisproduct de 15de ophalen. In februari kan ik ermee reizen. :)
pi_106628463
Ik heb het idee dat de meeste mensen zijn gaan slapen, ik ga ook zo slapen morgen heb ik het best druk, ik kan waarschijnlijk morgenavond weer pas iets posten.
Hopelijk reageren er nog meer mensen, mochten jullie vrienden hebben die ook mee willen laat het me weten dan voeg ik ze toe aan de lijst van mensen die mee zouden willen (zie eerste post)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:59:39 #112
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106628511
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:57 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:
Ik heb het idee dat de meeste mensen zijn gaan slapen, ik ga ook zo slapen morgen heb ik het best druk, ik kan waarschijnlijk morgenavond weer pas iets posten.
Hopelijk reageren er nog meer mensen, mochten jullie vrienden hebben die ook mee willen laat het me weten dan voeg ik ze toe aan de lijst van mensen die mee zouden willen (zie eerste post)
Morgenavond is geen probleem. Maak een lijst en post deze hier. Hopelijk krijgen we iets van de grond. Altijd leuk om te zien wie er op FOK! zit. :)
pi_106628522
Oké, bedankt voor de reacties. Ik denk dat het ook niet echt een probleem zal zijn, dat ik niet studeer. Ik vroeg het voor de zekerheid even. Qua leeftijd zitten we idd dicht bij elkaar, dus er moeten vast overeenkomsten zijn.
Reizen naar Utrecht vind ik verder geen probleem. Als ik er een leuke middag/avond/dag aan overhoud is dat het wel waard, vind ik. En wie weet komen er nog meer mensen uit Groningen.

Ik zal ook even het lijstje invullen:


Waar woon je?

Ik woon op mezelf in Groningen.

Hoe oud ben je?

19 jaar

Beschrijf jezelf:

Een verlegen, behulpzaam en vriendelijk meisje. Aan de andere kant kan ik erg koppig en eigenwijs zijn, maar dram nooit helemaal m'n zin door, houd wel altijd rekening met anderen. Ik ben gevoelig en niet haantje de voorste. Ben bij onbekende mensen dus altijd eerst wat stiller, om even goed door te krijgen tussen wat voor mensen ik me bevind. Als ik me eenmaal op m'n gemak voel ben ik best een kletser.

Wat ik te bieden heb:

Tja, gezelligheid denk ik. Wat heb ik nog meer te bieden? Lastig hoor.

Waar heb je geen zin in:

Mensen die alleen aan zichzelf denken en weinig inlevingsvermorgen hebben

Wanneer kan je?

In de weekenden, zolang ik de datum minimaal 2 weken van te voren weet ivm met vrijvragen van werk. (werk in de weekenden bij McDonald's.)
pi_106628582
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:59 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Morgenavond is geen probleem. Maak een lijst en post deze hier. Hopelijk krijgen we iets van de grond. Altijd leuk om te zien wie er op FOK! zit. :)
ben nog wakker :P in de eerste post van deze topic staat een lijstje :) ik voeg ook nog even de woonplaatsen achter de namen zometeen
pi_106628607
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:57 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:
Ik heb het idee dat de meeste mensen zijn gaan slapen, ik ga ook zo slapen morgen heb ik het best druk, ik kan waarschijnlijk morgenavond weer pas iets posten.
Hopelijk reageren er nog meer mensen, mochten jullie vrienden hebben die ook mee willen laat het me weten dan voeg ik ze toe aan de lijst van mensen die mee zouden willen (zie eerste post)
Dat was ook al mijn gedachte :P Ik zou zeggen, de mensen die serieus zijn over onze meeting zien we morgenavond wel weer hier verschijnen :Y
pi_106628615
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:59 schreef MultiMarrit het volgende:
Oké, bedankt voor de reacties. Ik denk dat het ook niet echt een probleem zal zijn, dat ik niet studeer. Ik vroeg het voor de zekerheid even. Qua leeftijd zitten we idd dicht bij elkaar, dus er moeten vast overeenkomsten zijn.
Reizen naar Utrecht vind ik verder geen probleem. Als ik er een leuke middag/avond/dag aan overhoud is dat het wel waard, vind ik. En wie weet komen er nog meer mensen uit Groningen.

Ik zal ook even het lijstje invullen:

Waar woon je?

Ik woon op mezelf in Groningen.

Hoe oud ben je?

19 jaar

Beschrijf jezelf:

Een verlegen, behulpzaam en vriendelijk meisje. Aan de andere kant kan ik erg koppig en eigenwijs zijn, maar dram nooit helemaal m'n zin door, houd wel altijd rekening met anderen. Ik ben gevoelig en niet haantje de voorste. Ben bij onbekende mensen dus altijd eerst wat stiller, om even goed door te krijgen tussen wat voor mensen ik me bevind. Als ik me eenmaal op m'n gemak voel ben ik best een kletser.

Wat ik te bieden heb:

Tja, gezelligheid denk ik. Wat heb ik nog meer te bieden? Lastig hoor.

Waar heb je geen zin in:

Mensen die alleen aan zichzelf denken en weinig inlevingsvermorgen hebben

Wanneer kan je?

In de weekenden, zolang ik de datum minimaal 2 weken van te voren weet ivm met vrijvragen van werk. (werk in de weekenden bij McDonald's.)
ik voeg je toe aan de lijst :)
pi_106628749
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:02 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Dat was ook al mijn gedachte :P Ik zou zeggen, de mensen die serieus zijn over onze meeting zien we morgenavond wel weer hier verschijnen :Y
Heb jou ook aan de lijst toegevoegd, was een beetje chaotisch allemaal :) ben nu echt slapen!

[ Bericht 0% gewijzigd door welkenaamisnietgebruikt op 10-01-2012 01:14:25 ]
pi_106628751
Slaap lekker allemaal!
pi_106628776
Slaap lekker :) Ik ben er ook pas morgenavond weer.. Ben benieuwd of er nog meer mensen gaan reageren :P
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 januari 2012 @ 01:12:16 #120
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106628840
Ik ben eenzaam ..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_106628883
Sweet dreams! :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:15:14 #122
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106628900
Welterusten. Tot morgenavond. :W
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:20:15 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106629008
mocht het hier niet lukken dan kun je ook nog altijd hier terecht:
[Aangeboden] Buddy activiteiten per regio
of op
www.nieuwemensenlerenkennen.nl
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_106629404
Waar woon je?

In de buurt van Groningen.

Hoe oud ben je?

25 jaar

Beschrijf jezelf:

Serieus en direct, maar ik kan grappig zijn mits ik op me gemak voel. Volgens mijn vorige werkgever werkte ik te hard en was ik iets te verlegen richting klanten.

Wat ik te bieden heb:

Niks, dat heb ik thuis ook niet. Ik kan eng zijn.

Waar heb je geen zin in:

Domme dingen zoals zuipen om het zuipen. Het moet wel iets leuks zijn zoals bioscoop, bowlen, concert enz.

Wanneer kan je?

Meestal in het weekend (of ik kan of niet is afhankelijk van mijn studie).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_106629502
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Waar woon je?

In de buurt van Groningen.

Hoe oud ben je?

25 jaar

Beschrijf jezelf:

Serieus en direct, maar ik kan grappig zijn mits ik op me gemak voel. Volgens mijn vorige werkgever werkte ik te hard en was ik iets te verlegen richting klanten.

Wat ik te bieden heb:

Niks, dat heb ik thuis ook niet. Ik kan eng zijn.

Waar heb je geen zin in:

Domme dingen zoals zuipen om het zuipen. Het moet wel iets leuks zijn zoals bioscoop, bowlen, concert enz.

Wanneer kan je?

Meestal in het weekend (of ik kan of niet is afhankelijk van mijn studie).
Bowleeeeeen! *O* Dat lijkt me leuk!
pi_106630688
He, leuk inititief. Had niet verwacht dat er nog veel meer jongeren zijn die last hebben van eenzaamheid.
pi_106632091
Leuk topic. Ik kijk het nog even aan. Een twijfelaartje hier. :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:44:17 #128
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106632650
Tof initiatief! succes!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:00:31 #129
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_106633015
Is 28 ook goed? :D

Wil wel wat nieuwe mensen leren kennen. :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:42:54 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106633958
Goed initiatief. ^O^
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:13:02 #131
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_106638443
mezelf per ongeluk gequote ( begint al goed ;( )

[ Bericht 52% gewijzigd door sweetlady-o op 10-01-2012 13:22:48 ]
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:21:22 #132
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_106638769
Ik zou ook wel willen komen, momenteel ben ik een beetje eenzaam omdat het contact met mijn vriendengroep zeer moeizaam verloopt nu zij doorstuderen/werken.

Moet wel zeggen dat ik het een beetje eng vind :@
Ik lees dat niet studeren geen probleem is maar ik ga helemaal niet naar school, ik werk in de zorg met ouderen en wil terug naar school gaan in september via de 21+ toets ( rechten).
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_106639150
Misschien heb ik ook wel zin.. wat gaan jullie doen?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:43:04 #134
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106639616
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:21 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik zou ook wel willen komen, momenteel ben ik een beetje eenzaam omdat het contact met mijn vriendengroep zeer moeizaam verloopt nu zij doorstuderen/werken.

Moet wel zeggen dat ik het een beetje eng vind :@
Ik lees dat niet studeren geen probleem is maar ik ga helemaal niet naar school, ik werk in de zorg met ouderen en wil terug naar school gaan in september via de 21+ toets ( rechten).

Niet nodig. We bijten niet. ;) Hopelijk komt er wel iets van de grond. :P
pi_106639871
Een zeer leuk idee en meld mij graag hiervoor aan. Nieuwe mensen ontmoeten is leuk.

Waar woon je?

Etten-Leur (dorp tussen Breda en Roosendaal in)

Hoe oud ben je?

24 jaar

Studeert?

International Business Studies

Beschrijf jezelf?

Een rustige, kalme en ietwat verlegen, en 99% van de tijd een goed gehumeurd en vrolijk, persoon. Rondom nieuwe mensen ben ik wellicht licht introvert maar eenmaal gewend aan de mensen en de omgeving ben ik een vrij open en extravert persoon. Ik kan veel praten over onderwerpen waar ik iets van af weet, en anders ben ik een goed luisterend oor.

De rest zal wel vanzelf duidelijk worden.

Wat ik te bieden heb:

Gezelligheid? Geen idee, het is een lastige vraag.

Waar heb je geen zin in:

Sorry maar dansen, discotheek en een overvolle bar/café.

Een normale café is prima.

Wanneer kan je?

De weekenden staan op dit moment nog open, alles wordt meestal spontaan gedaan. Ik weet niet wanneer alles geregeld is e.d. maar 25 februari kan ik in ieder geval niet.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:18:36 #136
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_106641092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Niet nodig. We bijten niet. ;) Hopelijk komt er wel iets van de grond. :P
Ja maar wat als ik nou bijt? maak ik meteen een verkeerde indruk :'(

Waar woon je?
Rotterdam


Hoe oud ben je?

21 jaar

Studeert?
Ik werk als bejaardenbillenwasser ( dat komt serieus door de spellingscontrole) voor een uitzendbureau en een organisatie. Wil in september startten met HBO-rechten.

Beschrijf jezelf?

Net als zo'n beetje iedereen ben ik in het begin tamelijk verlegen en kijk ik liever de kat eerst uit de boom, ook omdat ik een maf gevoel voor humor heb. Ik kom best vrolijk over maar kan ook heel onzeker zijn. Ik heb Surinaamse ouders maar ben in Nederland geboren.
De rest zal wel vanzelf duidelijk worden.

Wat ik te bieden heb:
Eten, ( schijn een legendarische lasagne te maken) vreemd soort humor, als je van anime en manga houd iemand om erover mee te praten.

Waar heb je geen zin in:
Dansen, discotheek, kroeg en dat soort plekken

Wanneer kan je?
Weekenden kan ik wel vrij nemen gezien mijn werk belachelijk flexibel is.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:31:10 #137
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106641585
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:18 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Ja maar wat als ik nou bijt? maak ik meteen een verkeerde indruk :'(

Waar woon je?
Rotterdam


Hoe oud ben je?

21 jaar

Studeert?
Ik werk als bejaardenbillenwasser ( dat komt serieus door de spellingscontrole) voor een uitzendbureau en een organisatie. Wil in september startten met HBO-rechten.

Beschrijf jezelf?

Net als zo'n beetje iedereen ben ik in het begin tamelijk verlegen en kijk ik liever de kat eerst uit de boom, ook omdat ik een maf gevoel voor humor heb. Ik kom best vrolijk over maar kan ook heel onzeker zijn. Ik heb Surinaamse ouders maar ben in Nederland geboren.
De rest zal wel vanzelf duidelijk worden.

Wat ik te bieden heb:
Eten, ( schijn een legendarische lasagne te maken) vreemd soort humor, als je van anime en manga houd iemand om erover mee te praten.

Waar heb je geen zin in:
Dansen, discotheek, kroeg en dat soort plekken

Wanneer kan je?
Weekenden kan ik wel vrij nemen gezien mijn werk belachelijk flexibel is.
Nice! Zelfde interesses. Ik ga in februari ook met hbo-rechten beginnen en ben ook dol op anime. Hoewel ik niet veel animes heb gezien. En nog even oud ook. Genoeg raakvlakken. :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:39:15 #138
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106641851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:18 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Ja maar wat als ik nou bijt? maak ik meteen een verkeerde indruk :'(

Waar woon je?
Rotterdam


Hoe oud ben je?

21 jaar

Studeert?
Ik werk als bejaardenbillenwasser ( dat komt serieus door de spellingscontrole) voor een uitzendbureau en een organisatie. Wil in september startten met HBO-rechten.

Beschrijf jezelf?

Net als zo'n beetje iedereen ben ik in het begin tamelijk verlegen en kijk ik liever de kat eerst uit de boom, ook omdat ik een maf gevoel voor humor heb. Ik kom best vrolijk over maar kan ook heel onzeker zijn. Ik heb Surinaamse ouders maar ben in Nederland geboren.
De rest zal wel vanzelf duidelijk worden.

Wat ik te bieden heb:
Eten, ( schijn een legendarische lasagne te maken) vreemd soort humor, als je van anime en manga houd iemand om erover mee te praten.

Waar heb je geen zin in:
Dansen, discotheek, kroeg en dat soort plekken

Wanneer kan je?
Weekenden kan ik wel vrij nemen gezien mijn werk belachelijk flexibel is.
Leuk, daar kan ik wel over meepraten. Lasagne vind ik minder (kan niet tegen kaas), maar ik ben ook een redelijke hobbykok en houd van surinaams en indisch.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:49 schreef Schaapje1987 het volgende:
Waar heb je geen zin in:

Sorry maar dansen, discotheek en een overvolle bar/café.
Daar is geen verontschuldiging voor nodig als ik de andere aanmeldingen zo lees.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:09:52 #139
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_106642907
Ik ben 23 en heb nooit veel vrienden gehad. Vroeger nodigde ik wel kinderen uit op mijn kinderfeestjes alleen werd ik zelf vrijwel nooit uitgenodigd. :') In totaal heb ik nog maar 1 vriendin over die ik dan ook wel al vanaf de peuterspeelzaal ken maar ook die zie ik bijna nooit meer. Die woont nu voor een jaar in het buitenland, heeft ze ook al eerder gedaan in een ander land en in de tijden dat ze al in Nederland is (want op vakantie gaat zo ook al verdurend als ze hier woont) zie ik haar ook al bijna niet. Op de basisschool zat ze bij mij in de klas maar daarna dus niet meer.

Afijn, op een 1 of andere manier kan ik dus geen vrienden maken en contacten onderhouden en de enige mensen met wie ik nog wel eens een gesprek heb zijn mijn moeder en haar moeder (mijn oma dus). Verder praat ik ook wel eens met mijn vader en zijn moeder als ik hen al ooit eens zie maar dat zijn al geen 'echte' gesprekken meer zoals ik ze heb met mijn moeder en haar moeder. Dat zijn eigenlijk de enige mensen waar ik nog 'normaal' contact mee heb. En dat is echt al járen zo.

Ik durf me ook nergens aan te melden bij een club of wat dan ook omdat ik gewoon weet dat mensen mij altijd 'vreemd' vinden. Dat is ook altijd al zo geweest.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:30:05 #140
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106643577
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben 23 en heb nooit veel vrienden gehad. Vroeger nodigde ik wel kinderen uit op mijn kinderfeestjes alleen werd ik zelf vrijwel nooit uitgenodigd. :') In totaal heb ik nog maar 1 vriendin over die ik dan ook wel al vanaf de peuterspeelzaal ken maar ook die zie ik bijna nooit meer. Die woont nu voor een jaar in het buitenland, heeft ze ook al eerder gedaan in een ander land en in de tijden dat ze al in Nederland is (want op vakantie gaat zo ook al verdurend als ze hier woont) zie ik haar ook al bijna niet. Op de basisschool zat ze bij mij in de klas maar daarna dus niet meer.

Afijn, op een 1 of andere manier kan ik dus geen vrienden maken en contacten onderhouden en de enige mensen met wie ik nog wel eens een gesprek heb zijn mijn moeder en haar moeder (mijn oma dus). Verder praat ik ook wel eens met mijn vader en zijn moeder als ik hen al ooit eens zie maar dat zijn al geen 'echte' gesprekken meer zoals ik ze heb met mijn moeder en haar moeder. Dat zijn eigenlijk de enige mensen waar ik nog 'normaal' contact mee heb. En dat is echt al járen zo.

Ik durf me ook nergens aan te melden bij een club of wat dan ook omdat ik gewoon weet dat mensen mij altijd 'vreemd' vinden. Dat is ook altijd al zo geweest.
No worries! Zelf heb ik niet zoveel moeite om mensen te leren kennen. Meestal open ik een gesprek door naar iemands naam, leeftijd en interesses te vragen. Maar heb ook niet veel vrienden, aangezien ik er niet echt energie in stop! :)
pi_106643725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben 23 en heb nooit veel vrienden gehad. Vroeger nodigde ik wel kinderen uit op mijn kinderfeestjes alleen werd ik zelf vrijwel nooit uitgenodigd. :') In totaal heb ik nog maar 1 vriendin over die ik dan ook wel al vanaf de peuterspeelzaal ken maar ook die zie ik bijna nooit meer. Die woont nu voor een jaar in het buitenland, heeft ze ook al eerder gedaan in een ander land en in de tijden dat ze al in Nederland is (want op vakantie gaat zo ook al verdurend als ze hier woont) zie ik haar ook al bijna niet. Op de basisschool zat ze bij mij in de klas maar daarna dus niet meer.

Afijn, op een 1 of andere manier kan ik dus geen vrienden maken en contacten onderhouden en de enige mensen met wie ik nog wel eens een gesprek heb zijn mijn moeder en haar moeder (mijn oma dus). Verder praat ik ook wel eens met mijn vader en zijn moeder als ik hen al ooit eens zie maar dat zijn al geen 'echte' gesprekken meer zoals ik ze heb met mijn moeder en haar moeder. Dat zijn eigenlijk de enige mensen waar ik nog 'normaal' contact mee heb. En dat is echt al járen zo.

Ik durf me ook nergens aan te melden bij een club of wat dan ook omdat ik gewoon weet dat mensen mij altijd 'vreemd' vinden. Dat is ook altijd al zo geweest.
Hoi Roosje roos ;)

Heel stoer van je dat je het eventjes allemaal schrijft, Je bent meer dan welkom hier! :)
pi_106644225
Het is wel een leuk idee voor de eenzame jongeren, wat ik wel apart vind is dat de meeste schrijven dat ze verlegen zijn en moeilijkheden hebben met contact leggen..
Maar wel naar een meet gaan met allemaal vreemde? :o
Vind ik dan wel weer lef hebben
pi_106644426
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:48 schreef Difficult het volgende:
Het is wel een leuk idee voor de eenzame jongeren, wat ik wel apart vind is dat de meeste schrijven dat ze verlegen zijn en moeilijkheden hebben met contact leggen..
Maar wel naar een meet gaan met allemaal vreemde? :o
Vind ik dan wel weer lef hebben
Het lijkt me beter dat iedereen weet waar ze mee te maken hebben. Ik ben zelf niet echt verlegen, maar moet mensen wel een paar keer gezien hebben voordat ik mezelf kan zijn. Zodat ik weet wat door de beugel kan en wat niet.
pi_106647171
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben 23 en heb nooit veel vrienden gehad. Vroeger nodigde ik wel kinderen uit op mijn kinderfeestjes alleen werd ik zelf vrijwel nooit uitgenodigd. :') In totaal heb ik nog maar 1 vriendin over die ik dan ook wel al vanaf de peuterspeelzaal ken maar ook die zie ik bijna nooit meer. Die woont nu voor een jaar in het buitenland, heeft ze ook al eerder gedaan in een ander land en in de tijden dat ze al in Nederland is (want op vakantie gaat zo ook al verdurend als ze hier woont) zie ik haar ook al bijna niet. Op de basisschool zat ze bij mij in de klas maar daarna dus niet meer.

Afijn, op een 1 of andere manier kan ik dus geen vrienden maken en contacten onderhouden en de enige mensen met wie ik nog wel eens een gesprek heb zijn mijn moeder en haar moeder (mijn oma dus). Verder praat ik ook wel eens met mijn vader en zijn moeder als ik hen al ooit eens zie maar dat zijn al geen 'echte' gesprekken meer zoals ik ze heb met mijn moeder en haar moeder. Dat zijn eigenlijk de enige mensen waar ik nog 'normaal' contact mee heb. En dat is echt al járen zo.

Ik durf me ook nergens aan te melden bij een club of wat dan ook omdat ik gewoon weet dat mensen mij altijd 'vreemd' vinden. Dat is ook altijd al zo geweest.
Vreemde mensen zijn veel interessanter :) Kom gewoon naar de meet!
We hebben sowieso allemaal al het raakvlak dat we verlegen/eenzaam zijn en daardoor zijn we denk allemaal al 'vreemd' voor de meeste mensen.. :)

Ben zelf ook heel erg verlegen, maar als ik me eenmaal op me gemak voel vind ik mezelf wel leuk gezelschap :D Ik hoop echt dat de meet er komt, want zo te zien zijn er genoeg geïnteresseerden :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:08:35 #145
362546 Hello_Quickie
Ik houd van cavia's
pi_106647224
Mag ik ook komen? Ik ben alleen wel dik in de 30, is dat een probleem? Ik hoop het niet, ok? Dan neem ik me hont ook mee, ok? Ok. gr gr. :) :) :D
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:09:40 #146
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_106647255
hey marrit met jou wil ik wel een keertje bowlen hoor :D

PM maar als je mn foto wil .
WOS'ser for life.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:13:00 #147
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106647378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:06 schreef xinge9 het volgende:

[..]

We hebben sowieso allemaal al het raakvlak dat we verlegen/eenzaam zijn en daardoor zijn we denk allemaal al 'vreemd' voor de meeste mensen.. :)
Naja, dat niet zozeer. Ik ben niet verlegen ofzo, ik doe gewoon mee omdat ik er eigenlijk weinig anders te beleven is momenteel, tevens heb ik een aantal aanmeldingen gelezen van mensen die me interessant lijken. Bowlen lijkt me geinig.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:28:25 #148
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_106647965
Goed initiatief :)

quote:
7s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:15 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:
Ik ben 22 jaar jong, studeer Informatica ..
Maar wel voorspelbaar :D

En omdat ik de drang niet kan weerstaan om lijstjes in te vullen :')

Waar woon je?

Rotterdam

Hoe oud ben je?

30 jaar. Misschien te oud voor dit topic, maar niet te oud om nieuwe mensen te leren kennen :P

Studeert?

Ik werk fulltime.

Beschrijf jezelf?

ICT specialist, gitaarliefhebber, gek op rockmuziek, altijd geinteresseerd in wetenschap en filosofie.

Nerd dus :+ Het is nog net niet dat ik tussen de cast van The Big Bang Theory pas.

Wat ik te bieden heb:

Vriendschap, drankje doen in de stad, poolen, bioscoop, etc.

Waar heb je geen zin in:

Mensen die opdringerig zijn en verwachten dat je altijd tijd voor ze hebt. Ik ben vrij druk, dus ik heb niet altijd even veel tijd. Alsnog voel ik mij echt weleens eenzaam en dan lijkt het me leuk om gewoon bij elkaar over de vloer te komen of de stad in te gaan.

Veel beter dan op internet rondhangen.

Ik hou dan ook niet van chatten en lange mails versturen. Ter kennismaking prima, maar daarna wil ik meestal wel afspreken.

Wanneer kan je?

Wanneer het uitkomt. Ik werk fulltime, ga 2 avonden per week tafeltennissen, 1 keer per week naar de fitness, spreek regelmatig af met mijn vriendin, een paar vrienden en mijn familie.

Maar alsnog vind ik het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen en eventueel mijn vriendenkring uit te breiden (dan stel ik je dus voor aan de mensen die ik al ken etc).

Hoe kom ik met jou in contact?

Stuur een PM. De kans dat ik op een meeting verschijn is vrij klein, omdat het meestal slecht uitkomt met plannen.

[ Bericht 28% gewijzigd door LostInSpace op 10-01-2012 18:05:53 ]
There is a long line down from heaven.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 17:31:53 #149
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_106648090
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:31 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nice! Zelfde interesses. Ik ga in februari ook met hbo-rechten beginnen en ben ook dol op anime. Hoewel ik niet veel animes heb gezien. En nog even oud ook. Genoeg raakvlakken. :)
Leuk, hoe ben je op rechten uitgekomen? deed je het ook via de 21+ toets?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:39 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Leuk, daar kan ik wel over meepraten. Lasagne vind ik minder (kan niet tegen kaas), maar ik ben ook een redelijke hobbykok en houd van surinaams en indisch.

Klinkt goed, die meet klinkt steeds toffer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Ik durf me ook nergens aan te melden bij een club of wat dan ook omdat ik gewoon weet dat mensen mij altijd 'vreemd' vinden. Dat is ook altijd al zo geweest.
Ook al zou ik je vreemd vinden vreemd is niet altijd negatief. Vreemd is vaak interessant en boeiend.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_106648197
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:31 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Ook al zou ik je vreemd vinden vreemd is niet altijd negatief. Vreemd is vaak interessant en boeiend.
Helemaal mee eens!
pi_106651694
Goedenavond allemaal! Ik heb de lijst van mensen die geinteresseerd zijn om te komen aangepast. In de lijst staan nu twaalf personen. Ik denk dat van deze lijst uiteindelijk maar 2/3 echt komt.

Ik hoop dat er nog wat meer mensen bij komen, zodra dat het geval is kunnen we samen een daadwerkelijke datum afspreken (ik vermoed begin februari) en afspreken wat we gaan doen (bijv. bij mij of iemand anders thuis, bowlen, restaurant etc.).

Ik heb het al eerder aangegeven maar doe het maar voor de zekerheid nogmaals, in mijn startpost hou ik het lijstje bij, dus jullie kunnen zelf zien wie er in de lijst staan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben 23 en heb nooit veel vrienden gehad. Vroeger nodigde ik wel kinderen uit op mijn kinderfeestjes alleen werd ik zelf vrijwel nooit uitgenodigd. :') In totaal heb ik nog maar 1 vriendin over die ik dan ook wel al vanaf de peuterspeelzaal ken maar ook die zie ik bijna nooit meer. Die woont nu voor een jaar in het buitenland, heeft ze ook al eerder gedaan in een ander land en in de tijden dat ze al in Nederland is (want op vakantie gaat zo ook al verdurend als ze hier woont) zie ik haar ook al bijna niet. Op de basisschool zat ze bij mij in de klas maar daarna dus niet meer.

Afijn, op een 1 of andere manier kan ik dus geen vrienden maken en contacten onderhouden en de enige mensen met wie ik nog wel eens een gesprek heb zijn mijn moeder en haar moeder (mijn oma dus). Verder praat ik ook wel eens met mijn vader en zijn moeder als ik hen al ooit eens zie maar dat zijn al geen 'echte' gesprekken meer zoals ik ze heb met mijn moeder en haar moeder. Dat zijn eigenlijk de enige mensen waar ik nog 'normaal' contact mee heb. En dat is echt al járen zo.

Ik durf me ook nergens aan te melden bij een club of wat dan ook omdat ik gewoon weet dat mensen mij altijd 'vreemd' vinden. Dat is ook altijd al zo geweest.
Hopelijk kom je ook :), je geeft aan dat je je nergens voor durft aan te melden dus heb ik je maar gewoon aan de lijst toegevoegd :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 20:26:51 #152
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106656145
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 17:31 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Leuk, hoe ben je op rechten uitgekomen? deed je het ook via de 21+ toets?

[..]

Klinkt goed, die meet klinkt steeds toffer.

[..]

Ook al zou ik je vreemd vinden vreemd is niet altijd negatief. Vreemd is vaak interessant en boeiend.
Geen 21+toets. Moest een vragenlijst + capaciteitentest maken. Ik zit op het gemiddelde niveau. Alleen is het logisch redeneren bij mij ver onder de maat. Maar ben wel toegelaten tot de studie. En met het redeneren komt het wel goed. Zal alleen wat moeite hebben met het maken van verslagen + samenvattingen. Maar niet alles kan koek en ei zijn. :)

Volgende week een gesprek. Morgen even bellen voor een afspraak. Aangezien ik die niet heb ontvangen. Maar dat is een formaliteit. Gewoon even langsgaan. Je motivatie en je zwakke punt toelichten. 20 minuten en ik ben weer terug op de trein naar huis.

Waarom wil jij deze opleiding volgen? :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Jellereppe op 10-01-2012 20:37:18 ]
pi_106659647
wow inmiddels al veel nieuwe mensen hier, leuk!
pi_106659948
Ik zit vanavond, morgen en overmorgen niet veel op Fok! gezien het feit dat ik nog behoorlijk wat moet studeren voor m'n examen van donderdag en vanaf woensdagmiddag t/m donderdagavond zit ik in een jeugdherberg in Gent zodat ik niet om 5 uur 's ochtends al onderweg moet naar mn examen...

Dit moest ik even aan jullie laten weten, want ik vind het erg zielig voor mezelf dat ik nog geen kamer heb ;(
pi_106660690
Leuk initiatief :) Ben zelf ook redelijk vaak alleen en vindt het ook wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik kom uit den haag.
pi_106660699
18 De bilt ligt in de buurt van utrecht 12 min ervandaan

in de oneven weken woensdag vrij en zaterdag en zondag

[ Bericht 37% gewijzigd door deadlytown op 10-01-2012 21:53:03 ]
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:51:06 #157
359878 WorkHardPlayHard
Hic porci cocti ambulant
pi_106661212
Hello,

De situatie van TS klinkt enigszins bekend, dus ik heb opzich ook wel interesse in een meet.
Mijn gegevens:

Waar woon je?
Utrecht op kamers - kom oorspronkelijk uit Den Haag

Hoe oud ben je?
25 jaar

Studeert?
4de jaar Reclame, Marketing en Communicatie in Amsterdam

Beschrijf jezelf?
Vrij serieus maar ook wel een vlotte jongen. Ben erg op mezelf maar wil daar een beetje verandering in brengen, zeker omdat ik gewoon vaker in Utrecht wil stappen en ik momenteel eigenlijk geen leuke vriendengroep heb in Utrecht om dit te doen.

Wat ik te bieden heb:
Ik ben ondernemend en ga graag uit, naar de bios, samen squashen, bowlen, poolen, samen koken / eten, fifa12, you name it. Verder ben ik een aardige en rustige gast.

Waar heb je geen zin in:
Met een stel nerds in een kroeg gaan zitten. Daarom graag eerst bij iemand thuis en daar bepalen wat de meest geschikte optie voor de avond is.

Wanneer kan je?
Vrijdag - zondag
pi_106663213
Haha, wat grappig. Zat er pas aan te denken dat ik mijn vriendenkring best wel zou willen uitbreiden. Merk dat sinds ik studeer het contact met veel mensen is verwaterd. Veel verschillen in interesses enzo. Zou wel eens wat meer dingen willen ondernemen in mijn vrije tijd. Het voelt alleen wel een beetje vreemd om dit zo op een forum te doen.

Waar woon je?
Omgeving Gouda

Hoe oud ben je?
21 jaar

Studeert?
Ik ben verpleegkundestudent en werk momenteel in een academisch ziekenhuis.

Beschrijf jezelf?
Dol op mijn werk, doorzetter, concert en muziekliefhebber, crossen in de bossen, op zijn tijd lekker koken,...ach er moet wel gespreksstof overblijven!

Wat ik te bieden heb:
Rustige jongen die houdt van een goed gesprek / gezelligheid, droge (zwarte) humor.

Waar heb je geen zin in:
clubs, discotheken..brr

Wanneer kan je?
Wisselend met het onregelmatig werken. Maar begin februari ben ik waarschijnlijk wel een aantal weekenden vrij!
pi_106664265
Leuk, leuk, leuk! :) Hoop echt dat er iets van komt! :D
pi_106664557
Ik ga me eventjes voeden met jullie verhaaltjes. w/
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:00:41 #161
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_106664565
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Geen 21+toets. Moest een vragenlijst + capaciteitentest maken. Ik zit op het gemiddelde niveau. Alleen is het logisch redeneren bij mij ver onder de maat. Maar ben wel toegelaten tot de studie. En met het redeneren komt het wel goed. Zal alleen wat moeite hebben met het maken van verslagen + samenvattingen. Maar niet alles kan koek en ei zijn. :)

Volgende week een gesprek. Morgen even bellen voor een afspraak. Aangezien ik die niet heb ontvangen. Maar dat is een formaliteit. Gewoon even langsgaan. Je motivatie en je zwakke punt toelichten. 20 minuten en ik ben weer terug op de trein naar huis.

Waarom wil jij deze opleiding volgen? :)
Geen toets? Dan kom je van het havo of MBO4?
Ik wil rechten volgen omdat het recht me altijd al heeft geïnteresseerd en ik altijd op school tijdens welk debat dan ook achter mijn stelling kon staan en argumenten ervoor kon verzinnen. Ik besef mij dat ik met HBO-rechten geen advocaat kan worden dus wil ik mijn propedeuse in een jaar halen en naar de universiteit.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_106664974
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef venusonherknees het volgende:
Ik zit vanavond, morgen en overmorgen niet veel op Fok! gezien het feit dat ik nog behoorlijk wat moet studeren voor m'n examen van donderdag en vanaf woensdagmiddag t/m donderdagavond zit ik in een jeugdherberg in Gent zodat ik niet om 5 uur 's ochtends al onderweg moet naar mn examen...

Dit moest ik even aan jullie laten weten, want ik vind het erg zielig voor mezelf dat ik nog geen kamer heb ;(
is goed, succes met studeren :). Hopelijk vind je snel een kamer (ik ken het probleem maar al te goed..)
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:41 schreef Mieska het volgende:
Leuk initiatief :) Ben zelf ook redelijk vaak alleen en vindt het ook wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik kom uit den haag.
Ik voeg je toe aan de lijst!
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:41 schreef deadlytown het volgende:
18 De bilt ligt in de buurt van utrecht 12 min ervandaan

in de oneven weken woensdag vrij en zaterdag en zondag
Ook toegevoegt aan de lijst :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef WorkHardPlayHard het volgende:
Hello,

De situatie van TS klinkt enigszins bekend, dus ik heb opzich ook wel interesse in een meet.
Mijn gegevens:

Waar woon je?
Utrecht op kamers - kom oorspronkelijk uit Den Haag

Hoe oud ben je?
25 jaar

Studeert?
4de jaar Reclame, Marketing en Communicatie in Amsterdam

Beschrijf jezelf?
Vrij serieus maar ook wel een vlotte jongen. Ben erg op mezelf maar wil daar een beetje verandering in brengen, zeker omdat ik gewoon vaker in Utrecht wil stappen en ik momenteel eigenlijk geen leuke vriendengroep heb in Utrecht om dit te doen.

Wat ik te bieden heb:
Ik ben ondernemend en ga graag uit, naar de bios, samen squashen, bowlen, poolen, samen koken / eten, fifa12, you name it. Verder ben ik een aardige en rustige gast.

Waar heb je geen zin in:
Met een stel nerds in een kroeg gaan zitten. Daarom graag eerst bij iemand thuis en daar bepalen wat de meest geschikte optie voor de avond is.

Wanneer kan je?
Vrijdag - zondag
Nice, iemand uit Utrecht dat werd tijd. bios, koken, fifa12 behoren ook tot mijn hobbies toe, met squashen wilde ik gaan beginnen. Misschien dat we een keer kunnen squashen :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:30 schreef HardSun het volgende:
Haha, wat grappig. Zat er pas aan te denken dat ik mijn vriendenkring best wel zou willen uitbreiden. Merk dat sinds ik studeer het contact met veel mensen is verwaterd. Veel verschillen in interesses enzo. Zou wel eens wat meer dingen willen ondernemen in mijn vrije tijd. Het voelt alleen wel een beetje vreemd om dit zo op een forum te doen.

Waar woon je?
Omgeving Gouda

Hoe oud ben je?
21 jaar

Studeert?
Ik ben verpleegkundestudent en werk momenteel in een academisch ziekenhuis.

Beschrijf jezelf?
Dol op mijn werk, doorzetter, concert en muziekliefhebber, crossen in de bossen, op zijn tijd lekker koken,...ach er moet wel gespreksstof overblijven!

Wat ik te bieden heb:
Rustige jongen die houdt van een goed gesprek / gezelligheid, droge (zwarte) humor.

Waar heb je geen zin in:
clubs, discotheken..brr

Wanneer kan je?
Wisselend met het onregelmatig werken. Maar begin februari ben ik waarschijnlijk wel een aantal weekenden vrij!
Lijkt erop dat er maar weinig mensen houden van clubs en disco's hier dus dat zit wel goed. In de verpleegkunde werken lijkt me trouwens een mooie baan maar wel zwaar, wat dat betreft ben ik toch blij dat ik in de ICT zit :P. Owja ook toegevoegt aan de list!
pi_106665021
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:54 schreef MultiMarrit het volgende:
Leuk, leuk, leuk! :) Hoop echt dat er iets van komt! :D
Lijkt er (tot mijn eigen verbazing) toch wel op :D
pi_106665168
Ict? welk niveau? ik doe zelf ict niveau 2

btw het is niet Bilt maar De Bilt.
pi_106665347
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:13 schreef deadlytown het volgende:
Ict? welk niveau? ik doe zelf ict niveau 2
Ik studeer Informatica, zit momenteel in mijn derde jaar
pi_106665385
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:13 schreef deadlytown het volgende:
Ict? welk niveau? ik doe zelf ict niveau 2

btw het is niet Bilt maar De Bilt.
ah ja natuurlijk :) ik pas t aan! Maar hoe bevalt ICT je? kan je al beetje programmeren? :)
pi_106665579
Heej..

Heb inmiddels alle posts gelezen. Ik heb een paar vrienden op school maar daarbuiten ben ik echt awkward.. Hoop niet dat het te laat is om de befaamde lijst in te vullen :D

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
18 jaar

Studeert?
Laatste klas VWO

Beschrijf jezelf?
Ben een vrolijk en soms raar meisje. Ik zoek mensen bij wie ik mezelf kan zijn.. en bij wie ik het niet erg vind mezelf voor schut te zetten. Natuurlijk heb ik schoolvriendinnen, maar met hun kan ik niet doen wat ik het liefste zou willen. Zou namelijk dingen willen doen die ik nog nooit gedaan heb zoals gaan naar concerten, clubs, of gewoon tentjes willen gaan zonder zeik mensen. Ben nogal een laks typje.. en daardoor heb ik vaak weinig gespreksstof wat leidt tot weinig socialize...

Wat ik te bieden heb:
Interessante weetjes over willekeurige onderwerpen. Luisterend oor. Vreemde humor.

Waar heb je geen zin in:
Zuipen, negatief praten of zeuren over mensen.

Wanneer kan je?
Weekenden *O*
pi_106665713
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:18 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:

[..]

ah ja natuurlijk :) ik pas t aan! Maar hoe bevalt ICT je? kan je al beetje programmeren? :)
Eh doe niet echt iets aan programmeren:p. ben meer bezig met de hardware gedeelte maar hoop dat ik richting de software gedeelte kan gaan. maar welke opleiding doe je dan? in de ict?


quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef Intercam het volgende:
Heej..

Heb inmiddels alle posts gelezen. Ik heb een paar vrienden op school maar daarbuiten ben ik echt awkward.. Hoop niet dat het te laat is om de befaamde lijst in te vullen :D

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
18 jaar

Studeert?
Laatste klas VWO

Beschrijf jezelf?
Ben een vrolijk en soms raar meisje. Ik zoek mensen bij wie ik mezelf kan zijn.. en bij wie ik het niet erg vind mezelf voor schut te zetten. Natuurlijk heb ik schoolvriendinnen, maar met hun kan ik niet doen wat ik het liefste zou willen. Zou namelijk dingen willen doen die ik nog nooit gedaan heb zoals gaan naar concerten, clubs, of gewoon tentjes willen gaan zonder zeik mensen. Ben nogal een laks typje.. en daardoor heb ik vaak weinig gespreksstof wat leidt tot weinig socialize...

Wat ik te bieden heb:
Interessante weetjes over willekeurige onderwerpen. Luisterend oor. Vreemde humor.

Waar heb je geen zin in:
Zuipen, negatief praten of zeuren over mensen.

Wanneer kan je?
Weekenden *O*
Als ik het zo lees ben je iemand die eigenlijk over van alles wel wat te vertellen hebt. maar niet zo veel zin hebt om het er over te hebben :P.
pi_106665954
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef Intercam het volgende:
Heej..

Heb inmiddels alle posts gelezen. Ik heb een paar vrienden op school maar daarbuiten ben ik echt awkward.. Hoop niet dat het te laat is om de befaamde lijst in te vullen :D

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
18 jaar

Studeert?
Laatste klas VWO

Beschrijf jezelf?
Ben een vrolijk en soms raar meisje. Ik zoek mensen bij wie ik mezelf kan zijn.. en bij wie ik het niet erg vind mezelf voor schut te zetten. Natuurlijk heb ik schoolvriendinnen, maar met hun kan ik niet doen wat ik het liefste zou willen. Zou namelijk dingen willen doen die ik nog nooit gedaan heb zoals gaan naar concerten, clubs, of gewoon tentjes willen gaan zonder zeik mensen. Ben nogal een laks typje.. en daardoor heb ik vaak weinig gespreksstof wat leidt tot weinig socialize...

Wat ik te bieden heb:
Interessante weetjes over willekeurige onderwerpen. Luisterend oor. Vreemde humor.

Waar heb je geen zin in:
Zuipen, negatief praten of zeuren over mensen.

Wanneer kan je?
Weekenden *O*
Leuk, nog iemand uit Den Haag :) Van wat voor muziek hou je? Ik ging vroeger heel vaak naar concerten maar m'n concertmaatje houdt niet meer zo van concerten.. :(

Ik had trouwens echt niet verwacht dat zo veel mensen zouden reageren. Echt leuk! Past dat wel allemaal in jouw woonkamer, welkenaamisnietgebruikt? :P
pi_106666033
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef Intercam het volgende:
Heej..

Heb inmiddels alle posts gelezen. Ik heb een paar vrienden op school maar daarbuiten ben ik echt awkward.. Hoop niet dat het te laat is om de befaamde lijst in te vullen :D

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
18 jaar

Studeert?
Laatste klas VWO

Beschrijf jezelf?
Ben een vrolijk en soms raar meisje. Ik zoek mensen bij wie ik mezelf kan zijn.. en bij wie ik het niet erg vind mezelf voor schut te zetten. Natuurlijk heb ik schoolvriendinnen, maar met hun kan ik niet doen wat ik het liefste zou willen. Zou namelijk dingen willen doen die ik nog nooit gedaan heb zoals gaan naar concerten, clubs, of gewoon tentjes willen gaan zonder zeik mensen. Ben nogal een laks typje.. en daardoor heb ik vaak weinig gespreksstof wat leidt tot weinig socialize...

Wat ik te bieden heb:
Interessante weetjes over willekeurige onderwerpen. Luisterend oor. Vreemde humor.

Waar heb je geen zin in:
Zuipen, negatief praten of zeuren over mensen.

Wanneer kan je?
Weekenden *O*
Leuk dat je reageert :), je bent zeker niet te laat en meer dan welkom, ook toegevoegt aan de lijst!

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:25 schreef deadlytown het volgende:

[..]

Eh doe niet echt iets aan programmeren:p. ben meer bezig met de hardware gedeelte maar hoop dat ik richting de software gedeelte kan gaan. maar welke opleiding doe je dan? in de ict?
Ik doe HBO Informatica, dat is echt puur aan de sofware kant. Ik krijg voornamelijk programmeertalen Java, PHP etc. De hardware kant is natuurlijk ook erg interessant, maar de software kant ligt mij meer.
pi_106666052
buren zouden vast niet erg vinden als we een stukje muur er uit slaan :P
pi_106666059
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:31 schreef xinge9 het volgende:

[..]

Leuk, nog iemand uit Den Haag :) Van wat voor muziek hou je? Ik ging vroeger heel vaak naar concerten maar m'n concertmaatje houdt niet meer zo van concerten.. :(

Ik had trouwens echt niet verwacht dat zo veel mensen zouden reageren. Echt leuk! Past dat wel allemaal in jouw woonkamer, welkenaamisnietgebruikt? :P
Hij had een studentenflat van 40 m2, dus dat gaat wel passen ;)
pi_106666094
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:33 schreef deadlytown het volgende:
buren zouden vast niet erg vinden als we een stukje muur er uit slaan :P
Nou ik vind de software kant interessanter inderdaad wil namelijk game design gaan doen. dat is alleen maar software matig.
pi_106666095
Ik ken wel iemand die graag wat met je zou willen afspreken, leest dit topic vast ook wel.
pi_106666186
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:34 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Hij had een studentenflat van 40 m2, dus dat gaat wel passen ;)
Nou het gaat wel druk worden hoor zo :P. Tussen mijn voordeur en keuken loopt een vrij lange gang dat had ik meegerekend bij de 40m2, badkamer en keuken had ik er ook bij meegerekend. Het gaat iniedergeval wel knus worden in de woonkamer.
pi_106666286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:37 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:

[..]

Nou het gaat wel druk worden hoor zo :P. Tussen mijn voordeur en keuken loopt een vrij lange gang dat had ik meegerekend bij de 40m2, badkamer en keuken had ik er ook bij meegerekend. Het gaat iniedergeval wel knus worden in de woonkamer.
je wou werkelijk waar, de hele tijd daar blijven dan?:P kunnen toch direct de stad ipv alleen binnen zitten hea?
pi_106666323
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:37 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:

[..]

Nou het gaat wel druk worden hoor zo :P. Tussen mijn voordeur en keuken loopt een vrij lange gang dat had ik meegerekend bij de 40m2, badkamer en keuken had ik er ook bij meegerekend. Het gaat iniedergeval wel knus worden in de woonkamer.
Ooh leuk man! Hall party *O*
pi_106666433
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Ooh leuk man! Hall party *O*
Oh, ik lees weer eens verkeerd :+ Geen hall party dus :P
pi_106666472
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:39 schreef deadlytown het volgende:

[..]

je wou werkelijk waar, de hele tijd daar blijven dan?:P kunnen toch direct de stad ipv alleen binnen zitten hea?
Het maakt mij niet uit, er zullen waarschijnlijk mensen zijn die de stad in willen en juist mensen die dat niet willen. Er waren ook mensen die voorstelde om bijvoorbeeld te gaan bowlen, we moeten het hier gezamelijk nog over beslissen. Ik maak morgen wel een poll aan zodat we een beter beeld krijgen wat iedereen nou eigenlijk wilt doen.

edit: nog even voor de duidelijkheid, het is dus niet mijn intentie om de groep te splitsen, ik wil juist dat we gezamelijk bepalen wat we samen gaan doen
pi_106666659
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef venusonherknees het volgende:

[..]

Oh, ik lees weer eens verkeerd :+ Geen hall party dus :P
WoonBadKeukenkamer Party w/
pi_106666679
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit, er zullen waarschijnlijk mensen zijn die de stad in willen en juist mensen die dat niet willen. Er waren ook mensen die voorstelde om bijvoorbeeld te gaan bowlen, we moeten het hier gezamelijk nog over beslissen. Ik maak morgen wel een poll aan zodat we een beter beeld krijgen wat iedereen nou eigenlijk wilt doen.

edit: nog even voor de duidelijkheid, het is dus niet mijn intentie om de groep te splitsen, ik wil juist dat we gezamelijk bepalen wat we samen gaan doen
inderdaad ja gelijk heb je. goed idee. maar het zou handig zijn als we een communicatie middel hebben. niet via fok alleen zeg maar
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:53:16 #182
359878 WorkHardPlayHard
Hic porci cocti ambulant
pi_106666857
Hey Welkenaamisnognietgebruikt, mocht de meet om de een of andere reden niet doorgaan dan lijkt het mij idd leuk om alsnog eens te gaan squashen!

Maar ik ga er natuurlijk gewoon van uit dat de meet wel doorgaat :)
pi_106667001
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:48 schreef deadlytown het volgende:

[..]

inderdaad ja gelijk heb je. goed idee. maar het zou handig zijn als we een communicatie middel hebben. niet via fok alleen zeg maar
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik zat er over na te denken om bijvoorbeeld een facebook pagina te maken voor ons alle (hiermee zouden we ook makkelijk in de toekomst contact met elkaar kunnen houden), is dat een idee?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef WorkHardPlayHard het volgende:
Hey Welkenaamisnognietgebruikt, mocht de meet om de een of andere reden niet doorgaan dan lijkt het mij idd leuk om alsnog eens te gaan squashen!

Maar ik ga er natuurlijk gewoon van uit dat de meet wel doorgaat :)
We zien elkaar sowiezo op de meet!
pi_106667161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:56 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik zat er over na te denken om bijvoorbeeld een facebook pagina te maken voor ons alle (hiermee zouden we ook makkelijk in de toekomst contact met elkaar kunnen houden), is dat een idee?

Aan zoiets zat ik ook al te denken idd. Iig iets wat wat overzichtelijker is. Anders is er straks niet echt meer zicht op wat iedereen wil en wanneer iedereen kan.
pi_106667170
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:56 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik zat er over na te denken om bijvoorbeeld een facebook pagina te maken voor ons alle (hiermee zouden we ook makkelijk in de toekomst contact met elkaar kunnen houden), is dat een idee?

[..]

We zien elkaar sowiezo op de meet!
Is mogelijk maar ik bedoel van stel als iemand vertraging heeft dat hij/zij kan bellen met de mededeling van ik ben wat later of als die gene niet kan komen door een of ander reden.
pi_106667252
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:00 schreef deadlytown het volgende:

[..]

Is mogelijk maar ik bedoel van stel als iemand vertraging heeft dat hij/zij kan bellen met de mededeling van ik ben wat later of als die gene niet kan komen door een of ander reden.
Telefoonnummers uitwisselen lijkt me sowieso een goed idee. Hoeft niet aan iedereen, maar we kunnen 1 iemand (die zeker weten komt)tot contactpersoon benoemen.
pi_106667254
Ik heb het zelf niet zo op facebook :P, maar dit ziet er opzich wel goed uit:

http://www.facebook.com/groups

Daarmee kun je ook chatten, polls aanmaken etc. Je kunt zo'n groep compleet verbergen voor niet-leden inclusief de inhoud. Maar ik ga over 10 mins slapen dus ik zie het morgen wel of het echt wat is.
pi_106667380
Ik kan een groep aan maken maar ik moet wel de mensen toevoegen die naar de meeting komen.
of te wel. welkenaamisnietgebruikt je kan een facebook acc aan maken.

dus graag mensen die Facebook acc hebben hier melden A.U.B
pi_106667467
Leuk topic! Ik doe mee! :D

Ik ben Alex, 23 jaar, uit Amsterdam en wil best zo'n meeting bijwonen.

Mijn verhaal vertel ik een andere keer wel :P
Nosce te ipsum.
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:12:03 #190
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106667611
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:00 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Aan zoiets zat ik ook al te denken idd. Iig iets wat wat overzichtelijker is. Anders is er straks niet echt meer zicht op wat iedereen wil en wanneer iedereen kan.
Heb geen facebook account. Maar wil er zeker een aanmaken. :)
pi_106667621
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:02 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Telefoonnummers uitwisselen lijkt me sowieso een goed idee. Hoeft niet aan iedereen, maar we kunnen 1 iemand (die zeker weten komt)tot contactpersoon benoemen.
Telefoonnummers moeten we sowiezo uitwisselen ja :)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:05 schreef deadlytown het volgende:
Ik kan een groep aan maken maar ik moet wel de mensen toevoegen die naar de meeting komen.
of te wel. welkenaamisnietgebruikt je kan een facebook acc aan maken.

dus graag mensen die Facebook acc hebben hier melden A.U.B
lijkt me het beste als iedereen zijn facebook email via fok naar je toestuurt dan, ik geef je die van mij nu
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:13:29 #192
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106667661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:12 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:

[..]

Telefoonnummers moeten we sowiezo uitwisselen ja :)

[..]

lijkt me het beste als iedereen zijn facebook email via fok naar je toestuurt dan, ik geef je die van mij nu
Wie is de contactpersoon? Facebook account maak ik morgen wel even aan. Willen jullie toevallig mijn e-mailadres hebben? :)

Deadlytown ik PM je morgen over bovengenoemde account.
pi_106667870
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:08 schreef AlexanderC het volgende:
Leuk topic! Ik doe mee! :D

Ik ben Alex, 23 jaar, uit Amsterdam en wil best zo'n meeting bijwonen.

Mijn verhaal vertel ik een andere keer wel :P
Leuk, ik voeg je alvast toe aan de lijst. Ik loop momenteel trouwens stage in Amsterdam, maar ben er over twee weken alweer klaar
pi_106668157
Ik ben nu slapen, tot morgen!
pi_106668667
Naar wie moet ik m'n facebook sturen? :) en zo'n group is inderdaad heel handig en een stuk overzichtelijker dan hier :)
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:45:26 #196
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106668701
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:05 [b]schreef deadlytown het volgende:
Ik kan een groep aan maken maar ik moet wel de mensen toevoegen die naar de meeting komen.
of te wel. welkenaamisnietgebruikt je kan een facebook acc aan maken.

dus graag mensen die Facebook acc hebben hier melden A.U.B
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:44 schreef xinge9 het volgende:
Naar wie moet ik m'n facebook sturen? :) en zo'n group is inderdaad heel handig en een stuk overzichtelijker dan hier :)
Naar deadlytown even een PM of DM versturen. :)
pi_106672621
Ik zou wel wat leuks met je willen doen :)
Hai :D
pi_106676277
ik heb 3 mensen een vriendenverzoek gestuurd

Welkenaamisnietgebruikt
Multimarrit
venusonherknees
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:11:31 #199
365231 Fera
Fire & Blood
pi_106676828
Hallo iedereen!

Mijn aandacht werd zodanig door dit topic getrokken, dat ik speciaal hiervoor een accountje heb aangemaakt. :@

Ik was namelijk op zoek naar advies, toen ik dit forum tegenkwam (komt vaak bovenaan als je wat intypt op google!).
Maar zoals ik al zei: dit topic trok mij wel. Ik heb eigenlijk wel behoefte aan wat nieuwe sociale contacten. Ik ben nogal in een isolement geraakt sinds mijn verhuizing. Mijn beste vriendin heeft het erg druk en gaat vaker op stap met mensen uit haar eigen stad, wat ik wel begrijp. Ik probeer nog wel contact te leggen, maar ik heb al een tijdlang niets gehoord, naast 'likes' op Facebook (maar dat tel ik niet echt mee). Een aantal andere vriendschappen zijn zodanig verwatert, dat ik me afvraag of het nog zin heeft contact op te nemen.

Verder heb ik eigenlijk weinig andere vrienden. Ik hoop dat er nog een plekje is bij jullie meeting!

Om mij even kort voor te stellen: 20 jaar, vrouwelijk, woon in Zuid-Gelderland in de buurt van Zaltbommel. Dat is wel erg algemene informatie, maar ik zag hier trouwens ook een soort vragenlijstje staan, ik zal die even opzoeken en invullen. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_106677027
Waar woon je?

Hoe oud ben je?

Studeert?

Beschrijf jezelf?

Wat ik te bieden heb:

Waar heb je geen zin in:

Wanneer kan je?
pi_106677171
Hee, wat een leuk topic!

Ik kan ook wel wat sociale contacten gebruiken, maar woon ook in België, niet zo ver van Gent zoals venusonherknees.
Vrije tijd heb ik wel amper, want ofwel zit ik bij mijn vriendin, ofwel zit zij bij mij dusja ...
pi_106677191
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:11 schreef Fera het volgende:
Hallo iedereen!

Mijn aandacht werd zodanig door dit topic getrokken, dat ik speciaal hiervoor een accountje heb aangemaakt. :@

Ik was namelijk op zoek naar advies, toen ik dit forum tegenkwam (komt vaak bovenaan als je wat intypt op google!).
Maar zoals ik al zei: dit topic trok mij wel. Ik heb eigenlijk wel behoefte aan wat nieuwe sociale contacten. Ik ben nogal in een isolement geraakt sinds mijn verhuizing. Mijn beste vriendin heeft het erg druk en gaat vaker op stap met mensen uit haar eigen stad, wat ik wel begrijp. Ik probeer nog wel contact te leggen, maar ik heb al een tijdlang niets gehoord, naast 'likes' op Facebook (maar dat tel ik niet echt mee). Een aantal andere vriendschappen zijn zodanig verwatert, dat ik me afvraag of het nog zin heeft contact op te nemen.

Verder heb ik eigenlijk weinig andere vrienden. Ik hoop dat er nog een plekje is bij jullie meeting!

Om mij even kort voor te stellen: 20 jaar, vrouwelijk, woon in Zuid-Gelderland in de buurt van Zaltbommel. Dat is wel erg algemene informatie, maar ik zag hier trouwens ook een soort vragenlijstje staan, ik zal die even opzoeken en invullen. :)
Ik voeg je toe aan de lijst :)

Er staan nu 20 mensen op de lijst, ik denk zelf dat het het beste is als de groep niet te groot wordt. Daarom stel ik voor dat we even geen nieuwe mensen toevoegen aan de lijst.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:36:40 #203
365231 Fera
Fire & Blood
pi_106677510
Thank you, deadlytown! :D

Waar woon je?
Gelderland, nabij Zaltbommel. Kom oorspronkelijk uit het mooie land van Maas en Waal. Hoewel het daar vreselijk saai is. :P

Hoe oud ben je?
20 jaar oud.

Studeert?
Momenteel niet. Heb mijn diploma als Dierverzorger, niveau 4. Maar gezien mijn HAVO achtergrond en verdere ambities wil ik toch verder studeren. Waarschijnlijk Engels, maar dan op universitair niveau. :)

Beschrijf jezelf?
Ben altijd een beetje een einzelgänger geweest. Ik heb al vanaf ik kind was weinig vrienden gehad, in ieder geval weinig die ik kon vertrouwen. Werd vroeger gepest, dus ik maak bij een eerste ontmoeting niet snel contact en ben erg verlegen. Als ik me ergens op mijn gemak voel, dan kom ik echter wel los! Ik ben dol op rock/metal muziek, maar kan genieten van een hoop verschillende muziekstromingen. Ik ga graag de stad in, naar concerten/festivals en ben ook te zien op de Elf Fantasy Fair. :@ Verder houd ik van anime/manga, koken, wandelen en af en toe ook eens uitgaan. Er is vast nog wel meer, maar anders wordt deze post zo lang. :P

Wat ik te bieden heb:
Humor! Als ik grappen ga maken, is het een teken dat ik me op mijn gemak voel. Beetje ouwehoeren vind ik wel leuk. Ik kan ook een luisterend oor en een vertrouwenspersoon zijn. Verder heb ik een brede interesse en veel kennis over dieren (mocht dat van pas komen...)

Waar heb je geen zin in:
Clubs en kroegen met hele harde muziek, lijkt me een beetje zinloos daar heen te gaan aangezien je elkaar iet eens kan verstaan. Sowieso harde muziek (zoals Hardcore) staat me niet aan. Verder maakt het me niet zoveel uit wat we gaan doen. :)

Wanneer kan je?
Eigenlijk elke dag wel. Heb momenteel flexibel thuiswerk, dus er valt altijd wel iets te regelen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_106677566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 09:36 schreef PixieDot het volgende:
Ik zou wel wat leuks met je willen doen :)
Klinkt goed :), wil je ook naar de meeting komen? Dan voeg ik je als laatste nog toe aan de lijst. Als je niet naar de meeting wilt komen kunnen we ook een keer afzonderlijk met elkaar afspreken natuurlijk :)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:24 schreef trainfreak het volgende:
Hee, wat een leuk topic!

Ik kan ook wel wat sociale contacten gebruiken, maar woon ook in België, niet zo ver van Gent zoals venusonherknees.
Vrije tijd heb ik wel amper, want ofwel zit ik bij mijn vriendin, ofwel zit zij bij mij dusja ...
Als je serieus interesse hebt om naar de meeting te komen voeg ik jou ook nog toe aan de lijst (dit is dan wel echt de allerlaatste die ik toevoeg :P)
pi_106677630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:38 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:

[..]

Als je serieus interesse hebt om naar de meeting te komen voeg ik jou ook nog toe aan de lijst (dit is dan wel echt de allerlaatste die ik toevoeg :P)
Nee, voorlopig niet.
Ik denk dat dat niet in goeie aarde zal vallen bij m'n vriendin...
(En het is ook wat ver, niet?, ik heb wel een auto maar toch...)
Ik zal het topic wel volgen :)

Wat een super initatief trouwens!
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:55:27 #206
365231 Fera
Fire & Blood
pi_106678034
@welkenaamisnietgebruikt: Wil je het trouwens nog steeds organiseren in jouw kamer? :P Het lijkt me sowieso verstandig om eerst op een openbare plek af te spreken, zoals Centraal Station Utrecht, en dat we van daaruit naar jouw huis toegaan, of eerst de stad in.

Van zo'n centrale plek ben je wel zeker dat iedereen het kan vinden. En je kan een verzamelpunt afspreken, zoals bij de Starbucks (ik noem maar wat). :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_106678125
Wil de gene die facebook hebben link door willen sturen?
pi_106678834
Chavez_ en Fera zijn toe gevoegd wacht tot acceptatie.
pi_106679519
ik heb nog geen vriendschapsverzoek gekregen... :{
pi_106679560
Ik heb gekeken en ik heb je wel een vriendschap verzoek gestuurd.
pi_106679628
wat raar, heb je gisteravond/nacht een berichtje gestuurd.. nuja: opnieuw dan maar :P
pi_106679681
''het bericht is succesvol verzonden''

:)
pi_106679850
Hee, net dit topic zitten lezen en ook een account aangemaakt, want zou wel wat nieuwe sociale contacten willen. Zag wel dat ik al te laat ben, maar hoop toch stiekem dat er nog plek voor me is :)
pi_106679902
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 12:55 schreef Fera het volgende:
@welkenaamisnietgebruikt: Wil je het trouwens nog steeds organiseren in jouw kamer? :P Het lijkt me sowieso verstandig om eerst op een openbare plek af te spreken, zoals Centraal Station Utrecht, en dat we van daaruit naar jouw huis toegaan, of eerst de stad in.

Van zo'n centrale plek ben je wel zeker dat iedereen het kan vinden. En je kan een verzamelpunt afspreken, zoals bij de Starbucks (ik noem maar wat). :)
Op centraal station afspreken lijkt mij inderdaad een goed plan :). Zodra er wat meer mensen op de facebookpagina zijn toegevoegd wil ik daar eerst nog een poll aanmaken om te peilen wat iedereen het liefste doet, maar wat mij betreft houden we de meeting bij mij thuis.

Die poll maak ik vanavond aan, zit nu op werk :P
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:56:48 #215
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106679912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:21 schreef deadlytown het volgende:
Chavez_ en Fera zijn toe gevoegd wacht tot acceptatie.
Hebbes.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:54 schreef geenidee9019 het volgende:
Hee, net dit topic zitten lezen en ook een account aangemaakt, want zou wel wat nieuwe sociale contacten willen. Zag wel dat ik al te laat ben, maar hoop toch stiekem dat er nog plek voor me is :)
Dit topic is net twee dagen oud, en ik denk niet dat er écht een maximum capaciteit is. Ik zou alleen niet met jullie allemaal op het balkon durven staan mocht de host die hebben _O-
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106680371
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:56 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Hebbes.

[..]

Dit topic is net twee dagen oud, en ik denk niet dat er écht een maximum capaciteit is. Ik zou alleen niet met jullie allemaal op het balkon durven staan mocht de host die hebben _O-
Ik heb geen balkon (ja, wel een fransbalkon maar dat telt niet :P) als we het in mijn woning houden ligt de limiet toch wel op zo'n 12 personen (staan nu 20 personen op de lijst maar ik verwacht niet dat iedereen komt en iets meer maakt ook niet uit).

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 13:54 schreef geenidee9019 het volgende:
Hee, net dit topic zitten lezen en ook een account aangemaakt, want zou wel wat nieuwe sociale contacten willen. Zag wel dat ik al te laat ben, maar hoop toch stiekem dat er nog plek voor me is :)
Ik wacht even af hoeveel mensen er zich op de facebookpagina melden en of er besloten wordt of dat we het toch ergens anders gaan houden dan bij mij thuis.. Daarom wacht ik even voordat ik je aan de lijst toevoeg, sorry : (
pi_106681366
Is schaatsen geen leuk idee? Meerdere locaties mogelijk, grote capaciteit, je bent met iets bezig, je kan met elkaar praten. Veel voordelen imo.
an·ti·held de; m,v -en personage dat eeuwig verliest: de ~ in een roman
pi_106681417
schaatsen lijkt me niks :p
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:40:39 #219
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106681447
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:39 schreef deadlytown het volgende:
schaatsen lijkt me niks :p
Ik schaar me hier achter. Ik ben heel onhandig met schaatsen e.d.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106681521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:40 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ik schaar me hier achter. Ik ben heel onhandig met schaatsen e.d.
Ik ben ook niet goed in bowlen, maakt dat het minder leuk? Onhandig kan juist leuk zijn en waarschijnlijk ben je niet de enige.
an·ti·held de; m,v -en personage dat eeuwig verliest: de ~ in een roman
  woensdag 11 januari 2012 @ 14:45:39 #221
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_106681632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:42 schreef Antiheld het volgende:

[..]

Ik ben ook niet goed in bowlen, maar dat het minder leuk? Onhandig kan juist leuk zijn en waarschijnlijk ben je niet de enige.
Met bowlen kom je altijd wel ergens, al rol je gewoon die bal stapvoets die baan af. Dan zijn er ook nog hekjes, etc. Als je niet kan schaatsen, tja.

Probeer alleen aan te geven dat de vergelijking niet helemaal op gaat naar mijn mening.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_106682165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:38 schreef Antiheld het volgende:
Is schaatsen geen leuk idee? Meerdere locaties mogelijk, grote capaciteit, je bent met iets bezig, je kan met elkaar praten. Veel voordelen imo.
Schaatsen lijkt me ook wel leuk inderdaad, lang niet gedaan. Ik denk alleen dat dan de groep wel uit elkaar gaat vallen. (hoeft op zich natuurlijk geen probleem te zijn & het zal sowieso wel gebeuren, I guess. Mensen met dezelfde interesses zullen toch bij elkaar terecht komen.). Maar wat ik ook denk is dat als we een activiteit zoals bowlen gaan doen, dat er dan altijd wel wat te bespreken is. Veel mensen geven aan dat ze eerst de kat uit de boom willen kijken en niet heel makkelijk contact maken. Als je gaat bowlen kan je altijd nog wat oppervlakkige opmerkingen maken zoals: 'jij bent aan de beurt' 'wat kan je goed bowlen' of iets dergelijks. Daarnaast is het een duidelijke activiteit (het is duidelijk wat je moet doen en wanneer het begint en eindigt) en doet iedereen mee. Niemand hoeft zich buitengesloten te voelen, want je komt toch aan de beurt. En de groep blijft bij elkaar waardoor je niet snel alleen bent. (als we gaan schaatsen zie ik het voor me dat iedereen een beetje weg schaatst en niet iedereen schaatst op een gelijk tempo, dus dan heb je eerder kans om je buitengesloten of alleen te voelen.)
Ik zou graag willen dat iedereen zich op z'n gemak voelt. :)
Als mensen het hier niet mee eens zijn en toch willen schaatsen: oké! Het lijkt me wel leuk verder!
pi_106682546
Ik heb geen facebook is dat een probleem?
Mij maakt het namelijk niks uit wat we gaan doen, schaatsen heb ik nog nooit gedaan maar ik kan wel skeeleren, bowlen ben ik erg slecht in maar vind ik wel leuk om te doen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_106682980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 15:06 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik heb geen facebook is dat een probleem?
Mij maakt het namelijk niks uit wat we gaan doen, schaatsen heb ik nog nooit gedaan maar ik kan wel skeeleren, bowlen ben ik erg slecht in maar vind ik wel leuk om te doen.
Maak gewoon even een facebook account aan is zo gedaan :) dat maakt het makkelijker om met elkaar contact te hebben (ook na de meeting).

Schaatsen lijkt mij trouwens ook niks, ik maak vanavond als ik thuis ben een poll aan op de facebookpagina iedereen dan zijn eigen voorkeur kan geven.

[ Bericht 4% gewijzigd door welkenaamisnietgebruikt op 11-01-2012 15:26:23 ]
pi_106685381
Leuk idee!
Alleen ik zou zelf nooit durven meeten denk ik.
pi_106687972
Wordt gezellig een groep mensen bij elkaar die nauwelijks praten.
pi_106688185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:16 schreef HenkXL het volgende:
Wordt gezellig een groep mensen bij elkaar die nauwelijks praten.
zo hoe wat jij dat zo zeker?
  woensdag 11 januari 2012 @ 18:26:53 #228
365231 Fera
Fire & Blood
pi_106690879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef deadlytown het volgende:

[..]

zo hoe wat jij dat zo zeker?
Ach, laat kletsen! ;)
Ik denk dat het wel goed komt. We zijn met zoveel man, kan me niet voorstellen dat iedereen stil zou zijn. En bovendien ga ik zelf eerder praten als het rustig is. :P
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_106691891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:16 schreef HenkXL het volgende:
Wordt gezellig een groep mensen bij elkaar die nauwelijks praten.
pessimist :{w

Maarjah heb iets gestuurd naar 'deadlytown'. :s) Wil zowiezo via facebook controleren of ik niet oppeens met 50 jarige gasten te maken heb. -O-
pi_106692285
nvm
pi_106694120
Op de facebookpagina staat nu een poll waarmee iedereen kan kiezen wat hij/zij het liefste zou willen doen op de meeting. Voor de mensen die nog niet op de facebookpagina zitten: PM het email adres wat je gebruikt voor facebook naar mij of deadlytown dan nodigen we jou uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door welkenaamisnietgebruikt op 11-01-2012 19:49:00 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:23:37 #232
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_106704405
Ik vind het een leuk en dapper initiatief van je TS. ^O^ Ben zelf iets te oud, anders heb ik me wel opgegeven.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:41:05 #233
363676 Avaron
Girl, interrupted.
pi_106705338
Is er al een meeting geweest?
We'll never be as young as we are tonight.
pi_106706966
Hey,
Ik lees al een tijd hier op R&P mee en dit topic omschrijft mij precies !
Ik word in mei 20. Woon in Amsterdam, studeer aan een technische HBO. Kan mijn vrienden echt op 1 hand tellen. Bovendien zie ik ze niet vaak, omdat interesses niet altijd overeenkomen, zij relatie's hebben. Dit is zo erg, dat ik oud&nieuw compleet alleen heb doorgebracht.


Waar woon je?
Amsterdam

Hoe oud ben je?
19

Studeert?
Technische HBO

Beschrijf jezelf?
Ben na de havo in een isolement geraakt. De vriendschappen hier in mijn buurt draaien meer om voordeel uit elkaar halen dan om het vriend zijn zelf. Heb niemand waarmee ik kan uitgaan, bios, etc. Wel een hele gezellige klas op school, daar klikt het mee.

Wat ik te bieden heb:
Ik ben soms aan de stille kant. Maar meestal gewoon gezellig !

Waar heb je geen zin in:
Ik heb het liefst een meet op een plek waar we kunnen praten. (Geen harde muziek / club )

Wanneer kan je?
In principe altijd. Flexibele baan, alleen niet zaterdag overdag.

[ Bericht 50% gewijzigd door uxc op 11-01-2012 23:29:13 ]
pi_106707369
quote:
16s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:41 schreef Avaron het volgende:
Is er al een meeting geweest?
Nee er is nog geen meeting geweest maar die gaat er zeker komen. Als je wilt kun je er nog wel bij. Laat het even weten als mee wilt en PM je email die je gebruikt voor facebook even naar mij dan voeg ik je toe aan de facebook group pagina.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef uxc het volgende:
Hey,
Ik lees al een tijd hier op R&P mee en dit topic omschrijft mij precies !
Ik word in mei 20. Woon in Amsterdam, studeer aan een technische HBO. Kan mijn vrienden echt op 1 hand tellen. Bovendien zie ik ze niet vaak, omdat interesses niet altijd overeenkomen, zij relatie's hebben. Dit is zo erg, dat ik oud&nieuw compleet alleen heb doorgebracht.
Wij lijken wel twee klonen als ik dat zo lees :), ik loop momenteel stage in Amsterdam (ben er over drie weken klaar) misschien kunnen we een keer afspreken? PM je email die je gebruikt voor facebook in ieder geval even naar mij dan nodig ik je uit voor de facebook group pagina.
Edit: ik zie dat je me al een PM had gestuurd ik heb je toegevoegd :)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 januari 2012 @ 23:33:59 #236
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106707712
-Edit- flikker op

[ Bericht 83% gewijzigd door Re op 11-01-2012 23:40:20 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_106718972
kick
pi_106721237
Hmm jammer dat de lijst vol is.. Voel me redelijk aangesproken. :P Mocht er een opening zijn dan houd ik me aanbevolen.. ;) :)
Vind dit een erg leuk initiatief!
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_106721745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:45 schreef triptruffel het volgende:
Hmm jammer dat de lijst vol is.. Voel me redelijk aangesproken. :P Mocht er een opening zijn dan houd ik me aanbevolen.. ;) :)
Vind dit een erg leuk initiatief!
Ik zet weer mensen op de lijst, we gaan niet bij mij thuis afspreken dus er kunnen nog wel wat meer mensen bij :). Laat me even weten als je echt van plan bent om te komen :)
pi_106722147
Als je echt van plan bent te komen, PM dan je facebook (of maak er een aan) naar Deadlytown/welkenaamisnietgebruikt. Daar is onder andere de poll om te besluiten wat we gaan doen en wanneer etc. :)
pi_106722754
Tof initiatief joh! =)
pi_106723517
ben nog niet uitgenodigd :'(
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_106723549
Waar is mijn uitnodiging eigenlijk.
pi_106723896
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:

[..]

Ik zet weer mensen op de lijst, we gaan niet bij mij thuis afspreken dus er kunnen nog wel wat meer mensen bij :). Laat me even weten als je echt van plan bent om te komen :)
Punt is, ik kan alleen op een zondag, dus mochten jullie besluiten op een zondag te meeten dan kom ik zeker.. Zal ik jou anders even mijn facebook dm'en dan?
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_106728476
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:58 schreef sweetlady-o het volgende:
ben nog niet uitgenodigd :'(
Ik heb je al een friend request gestuurd (als 1 van de eerste geloof ik :P) zodra je die accept kan ik je uitnodigen voor de group (ik PM je mijn naam wel even dan kan je de request terug vinden in je email)
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:59 schreef RBWO het volgende:
Waar is mijn uitnodiging eigenlijk.
PM je email wat je gebruikt voor facebook even naar mij dan voeg ik je toe.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:10 schreef triptruffel het volgende:

[..]

Punt is, ik kan alleen op een zondag, dus mochten jullie besluiten op een zondag te meeten dan kom ik zeker.. Zal ik jou anders even mijn facebook dm'en dan?
Geef je email maar dan voeg ik je ook toe!
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:16:05 #246
365231 Fera
Fire & Blood
pi_106728489
Is het mogelijk om op facebook een lijstje te maken met onze facebookprofielen + usernames op fok? Want ik zie weer nieuwe mensen op facebook, en ben dan benieuwd wie ze zijn op het forum! :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_106728640
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef Fera het volgende:
Is het mogelijk om op facebook een lijstje te maken met onze facebookprofielen + usernames op fok? Want ik zie weer nieuwe mensen op facebook, en ben dan benieuwd wie ze zijn op het forum! :)
Ik zal straks een lijstje op facebook plaatsen met de namen :)
pi_106729736
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:23 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vind het een leuk en dapper initiatief van je TS. ^O^ Ben zelf iets te oud, anders heb ik me wel opgegeven.
Misschien moeten we een topic maken voor 25 plussers :+
There is a long line down from heaven.
pi_106732232
Ik ben ook wel geinteresseerd moet ik zeggen, leuk! :)
pi_106732266
Het wordt een aardig groot lijstje zo te zien. Gezellig hoor.
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:45:50 #251
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_106733255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef Fera het volgende:
Is het mogelijk om op facebook een lijstje te maken met onze facebookprofielen + usernames op fok? Want ik zie weer nieuwe mensen op facebook, en ben dan benieuwd wie ze zijn op het forum! :)
Goed plan. Ik ben degene zonder profielfoto. :P
pi_106740213
Heb een pb gestuurd. Nu maar even die vraagjes over mezelf beantwoorden anders hebben jullie nog geen idee wie ik ben. :P

Waar woon je?
Geboren en getogen in het Oosten des lands, sinds 5 maanden woonachtig in Utrecht.

Hoe oud ben je?
22

Studeert?
Na 2 mislukte HBO avonturen, medewerker maatschappelijke zorg niveau 3. :P

Beschrijf jezelf?
Hmm.. Dromerige onhandige luie donder dekt de lading wel ongeveer..

Wat ik te bieden heb:
Dat mogen jullie tegen die tijd bepalen.. :P

Waar heb je geen zin in:
Sta voor het meeste wel open. ;)

Wanneer kan je?
Alle zondagen. Soms misschien een zaterdag. :)

Meer vragen zijn altijd welkom!
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_106743359
Dan zal ik ook maar het lijstje invullen :)

Waar woon je?
Goeree Overflakkee (net niet Zeeland)

Hoe oud ben je?
20

Studeert?
Pedagogische Wetenschappen

Beschrijf jezelf?
uh tja. Beetje de kat uit de boom kijken, maar wel gewoon sociaal, onzettend nuchter en altijd in voor een lach.

Wat ik te bieden heb:
mag ik die nog ff leeg laten?

Waar heb je geen zin in:
Dansen, kroegentocht, dat soort dingen.

Wanneer kan je?
Eigenlijk elke dag. Liefst doordeweeks want dan is mijn OV geldig ;)
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:59:03 #254
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_106743879
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:57 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Misschien moeten we een topic maken voor 25 plussers :+
Ik sta op zich er wel voor open.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_106747017
Ik wil ook wel maar ga niet alleen hiervoor een FB-account aanmaken. :{w
pi_106748842
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef triptruffel het volgende:
Heb een pb gestuurd. Nu maar even die vraagjes over mezelf beantwoorden anders hebben jullie nog geen idee wie ik ben. :P

Waar woon je?
Geboren en getogen in het Oosten des lands, sinds 5 maanden woonachtig in Utrecht.

Hoe oud ben je?
22

Studeert?
Na 2 mislukte HBO avonturen, medewerker maatschappelijke zorg niveau 3. :P

Beschrijf jezelf?
Hmm.. Dromerige onhandige luie donder dekt de lading wel ongeveer..

Wat ik te bieden heb:
Dat mogen jullie tegen die tijd bepalen.. :P

Waar heb je geen zin in:
Sta voor het meeste wel open. ;)

Wanneer kan je?
Alle zondagen. Soms misschien een zaterdag. :)

Meer vragen zijn altijd welkom!
Wat apart! Van hbo naar mbo3! Doe je dat op een reguliere school of via volwassenenonderwijs? Vind je het niet lastig om ineens op het mbo te zitten, wat betreft niveauverschil en zo?
Ik zag dat je al bij de fbgroup zat, maar ik dacht ik vraag het hier even. :)
pi_106750272
Leuk initiatief! Ben zelf niet zozeer eenzaam maar het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. :)

Waar woon je?
In Tilburg, nu voor m'n 3e jaar. Daarvoor altijd in oosten van het land gewoond. :)

Hoe oud ben je?
20

Studeert?
BSc Economics, waar ik bijna klaar mee ben.

Beschrijf jezelf?
Luie student(welke student is het niet? :P). Ik zie mezelf als vrij nuchter maar ik ben ook altijd wel in voor wat flauwe humor. Verder ben ik redelijk realistisch en kan ik goed relativeren.

Wat ik te bieden heb:
Ik ga regelmatig naar concerten/festivals toe(met name rock/metal concerten, maar ook house, drum and bass en dubstep), ik ben altijd in voor een feestje en duik regelmatig de kroeg in. Ik heb een brede interesse en heb altijd wel(vaak!) een luisterend oor.

Waar heb je geen zin in:
Iets als schaatsen/bowlen, zulke standaard-activiteiten. :)

Wanneer kan je?
De meeste dagen wel, hoewel ik het liefst meet in het weekend(weekend-OV)
Burning bridges gives you so much more
pi_106761698
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:04 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Wat apart! Van hbo naar mbo3! Doe je dat op een reguliere school of via volwassenenonderwijs? Vind je het niet lastig om ineens op het mbo te zitten, wat betreft niveauverschil en zo?
Ik zag dat je al bij de fbgroup zat, maar ik dacht ik vraag het hier even. :)
Haha valt mee gelukkig! Denk voornamelijk omdat ik in de volwassenklas zit. (thank god, wat moet ik tussen 17-jarige huppelkutjes :P)
Long story short: Eerst zat ik op de PABO (maar ik en kinderen gaat niet samen :')), toen maatschappelijk werk & dienstverlening, dat was toch erg pittig. Uiteindelijk moeten stoppen omdat ik door omstandigheden geen recht meer heb op stufi & ov (heb ook een schuld) en het nooit zelf zou kunnen betalen. Na anderhalf jaar thuis zitten kniezen & werken besloten toch in dezelfde richting door te gaan maar op een niveau dat ik beter aan kan en zelf kan betalen, vandaar. :)
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_106772141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:31 schreef triptruffel het volgende:

[..]

Haha valt mee gelukkig! Denk voornamelijk omdat ik in de volwassenklas zit. (thank god, wat moet ik tussen 17-jarige huppelkutjes :P)
Long story short: Eerst zat ik op de PABO (maar ik en kinderen gaat niet samen :')), toen maatschappelijk werk & dienstverlening, dat was toch erg pittig. Uiteindelijk moeten stoppen omdat ik door omstandigheden geen recht meer heb op stufi & ov (heb ook een schuld) en het nooit zelf zou kunnen betalen. Na anderhalf jaar thuis zitten kniezen & werken besloten toch in dezelfde richting door te gaan maar op een niveau dat ik beter aan kan en zelf kan betalen, vandaar. :)
Ah oke! Fijn dat je in de volwassenklas zit, idd! Hoop dat je nu je plek hebt gevonden en dat het goed mag gaan! :)
pi_106778792
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 02:53 schreef Gatenkaas het volgende:
Leuk initiatief! Ben zelf niet zozeer eenzaam maar het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen. :)

Waar woon je?
In Tilburg, nu voor m'n 3e jaar. Daarvoor altijd in oosten van het land gewoond. :)

Hoe oud ben je?
20

Studeert?
BSc Economics, waar ik bijna klaar mee ben.

Beschrijf jezelf?
Luie student(welke student is het niet? :P). Ik zie mezelf als vrij nuchter maar ik ben ook altijd wel in voor wat flauwe humor. Verder ben ik redelijk realistisch en kan ik goed relativeren.

Wat ik te bieden heb:
Ik ga regelmatig naar concerten/festivals toe(met name rock/metal concerten, maar ook house, drum and bass en dubstep), ik ben altijd in voor een feestje en duik regelmatig de kroeg in. Ik heb een brede interesse en heb altijd wel(vaak!) een luisterend oor.

Waar heb je geen zin in:
Iets als schaatsen/bowlen, zulke standaard-activiteiten. :)

Wanneer kan je?
De meeste dagen wel, hoewel ik het liefst meet in het weekend(weekend-OV)
PM je email wat je gebruikt voor facebook naar mij dan voeg ik je toe aan de group. Ik moet er wel bij zeggen dat er momenteel een poll loopt waarin bowlen momenteel op de eerste plek staat :P
pi_106780885
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:30 schreef welkenaamisnietgebruikt het volgende:

[..]

PM je email wat je gebruikt voor facebook naar mij dan voeg ik je toe aan de group. Ik moet er wel bij zeggen dat er momenteel een poll loopt waarin bowlen momenteel op de eerste plek staat :P
Dm gestuurd. Hmm, bowlen is op zich wel prima maar liever niet. :P
Burning bridges gives you so much more
pi_106792593
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Ah oke! Fijn dat je in de volwassenklas zit, idd! Hoop dat je nu je plek hebt gevonden en dat het goed mag gaan! :)
Thanks.. Zit in ieder geval goed op m'n plek en heb alweer bijna de helft erop zitten. :)
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_106792650
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:01 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Dm gestuurd. Hmm, bowlen is op zich wel prima maar liever niet. :P
Haha :p waar in het oosten des lands heb jij gewoond dan? :)
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_106793237
Sorry jongens maar facebook vraagt om mijn telefoonnummer. Die ga ik niet geven voor een valse facebookaccount. ( ik zet potjandorie elke keer als ik op facebook ga een proxy aan :+ ) Ik heb gestemd maar facebook kan ik niet meer op. c
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_106793440
Dan zal ik ook maar het lijstje invullen :)

Waar woon je?
Koog a/d Zaan

Hoe oud ben je?
21

Studeert?
Administratie, zoek werk.

Beschrijf jezelf?
Sociaal, kan wel grappen om flauwe humor en tevens ben ik een nuchter persoon. Ik denk goed na over wat er om mij heen gebeurt.

Wat ik te bieden heb?
Laat ik even leeg.

Waar heb je geen zin in:
Tsja, zou het niet zo één twee drie weten. In ieder geval niet om iets geforceerd te moeten doen.

Wanneer kan je?
Eigenlijk elke dag, op dit moment.
pi_106793650
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 01:45 schreef triptruffel het volgende:

[..]

Haha :p waar in het oosten des lands heb jij gewoond dan? :)
Emmen, of all places. ;(
Burning bridges gives you so much more
pi_106794360
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 02:56 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Emmen, of all places. ;(
Ik zei altijd dat ik in het noorden woonde?
pi_106794361
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 02:19 schreef sweetlady-o het volgende:
Sorry jongens maar facebook vraagt om mijn telefoonnummer. Die ga ik niet geven voor een valse facebookaccount. ( ik zet potjandorie elke keer als ik op facebook ga een proxy aan :+ ) Ik heb gestemd maar facebook kan ik niet meer op. c
paranoide ofzo?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:00:42 #269
365231 Fera
Fire & Blood
pi_106796043
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 02:19 schreef sweetlady-o het volgende:
Sorry jongens maar facebook vraagt om mijn telefoonnummer. Die ga ik niet geven voor een valse facebookaccount. ( ik zet potjandorie elke keer als ik op facebook ga een proxy aan :+ ) Ik heb gestemd maar facebook kan ik niet meer op. c
Volgens mij hoeft dat helemaal niet. Mijn telefoonnummer staat ook niet op Facebook.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_106800233
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 02:19 schreef sweetlady-o het volgende:
Sorry jongens maar facebook vraagt om mijn telefoonnummer. Die ga ik niet geven voor een valse facebookaccount. ( ik zet potjandorie elke keer als ik op facebook ga een proxy aan :+ ) Ik heb gestemd maar facebook kan ik niet meer op. c
Eh waar moet dat dan? Ik heb m'n nummer ook nooit ergens op hoeven geven..
Ik kan niet meer.. MAAR OOK ZEKER NIET MINDER!
pi_106800815
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 05:48 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Ik zei altijd dat ik in het noorden woonde?
Niet als je in Brabant woont. Hier is alles anders!
Burning bridges gives you so much more
pi_106803165
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 05:49 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

paranoide ofzo?
Zo klinkt het wel he? Maar als ik lees en zie wat facebook met je leven kan doen voorkom ik dat veel liever.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:02 schreef triptruffel het volgende:

[..]

Eh waar moet dat dan? Ik heb m'n nummer ook nooit ergens op hoeven geven..
Om te verifieren dat ik een echt persoon ben vraagt het mijn nummer om het een code toe te sturen die ik dan intoets.

Edit: Geregeld! bedacht me opeens dat je tegenwoordig simkaarten krijgt bij een pakje A-merk cornflakes dus kan er weer op. :D
Sorry voor eventuele overlast door mijn gedoe.

[ Bericht 10% gewijzigd door sweetlady-o op 14-01-2012 16:10:31 ]
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_106808261
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 02:35 schreef FokkenopFok het volgende:
Dan zal ik ook maar het lijstje invullen :)

Waar woon je?
Koog a/d Zaan

Hoe oud ben je?
21

Studeert?
Administratie, zoek werk.

Beschrijf jezelf?
Sociaal, kan wel grappen om flauwe humor en tevens ben ik een nuchter persoon. Ik denk goed na over wat er om mij heen gebeurt.

Wat ik te bieden heb?
Laat ik even leeg.

Waar heb je geen zin in:
Tsja, zou het niet zo één twee drie weten. In ieder geval niet om iets geforceerd te moeten doen.

Wanneer kan je?
Eigenlijk elke dag, op dit moment.
Stuur mij even een PM met je email wat je gebruikt voor facebook dan kan ik je aan de group toevoegen :).
pi_106808639
Toch nog even het lijstje invullen zodat jullie wat meer over mij te weten komen :)

Waar woon je?
In Diemen, het is mijn laatste paar weken dat ik nog bij mijn ouders woon en daarna verhuis ik naar Amsterdam Osdorp.

Hoe oud ben je?
23

Studeert?
Ik heb laboratoriumtechniek (chemie) en Economie/Handel gestudeerd. Werk nu fulltime in een milieulab.

Beschrijf jezelf?
Nogal stil, maar met een goed gevoel voor humor en een zeer positieve instelling.

Wat ik te bieden heb:
Twee huilschouders :P Altijd wel frisse ideeën en initiatieven.

Waar heb je geen zin in:
Competitie-activiteiten

Wanneer kan je?
's avonds en in het weekend

Ik zie uit naar een gezellige dag met jullie!
Nosce te ipsum.
  zondag 15 januari 2012 @ 20:14:24 #275
340140 eengoeiebuur
get off ma propertah
pi_106844124
Goed idee zo'n meeting! Het is een kans om mensen te spreken die in hetzelfde schuitje zitten, en als je mensen ontmoet met wie het klikt weet je ook zeker dat je allebei genoeg tijd hebt om af te spreken en dingen te gaan doen. Succes allemaal!
pi_106852296
Leuk en positief idee! TS _O_ Volgens mij zijn er veel mensen (vooral studenten) die het gevoel van eenzaamheid kennen.

Waar woon je?
Amsterdam (in het weekend bij ouders in de Betuwe)

Hoe oud ben je?
19 jaar!

Studeert?
Politicologie, ga stoppen per februari

Wat ik te bieden heb:
Leuk gezelschap, een luisterend oor.

Waar heb je geen zin in:
Bowlen :D
Bij iemand thuis afspreken lijkt mij leuker!

Wanneer kan je?
De komende tijd ben ik heel flexibel. :7 (Tot ik een baantje heb gevonden)

[ Bericht 9% gewijzigd door Mestras op 15-01-2012 23:53:54 ]
pi_106854375
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:14 schreef eengoeiebuur het volgende:
Goed idee zo'n meeting! Het is een kans om mensen te spreken die in hetzelfde schuitje zitten, en als je mensen ontmoet met wie het klikt weet je ook zeker dat je allebei genoeg tijd hebt om af te spreken en dingen te gaan doen. Succes allemaal!
Dankje :)
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:24 schreef Mestras het volgende:
Leuk en positief idee! TS _O_ Volgens mij zijn er veel mensen (vooral studenten) die het gevoel van eenzaamheid kennen.
Ik kan mijzelf wel voor m'n kop slaan elk weekend, als ik weer al die leuke berichtjes op facebook voorbij zien komen van mensen die lekker op stap gaan met vrienden...

Waar woon je?
Amsterdam (in het weekend bij ouders in de Betuwe)

Hoe oud ben je?
19 jaar!

Studeert?
Politicologie, ga stoppen per februari

Beschrijf jezelf?
Ik ben een aardige, leuke (hoop ik), jongen. Soms druk (prater), maar kan in nieuwe situaties ook stil zijn. Mijn gevoelens sluiten vaak niet aan bij hoe ik overkom op de buitenwereld, ik ben gevoelig, en ik kan piekeren over elke 'onschuldige' persoonlijke opmerking die word gemaakt. Vaak heb ik leuk oppervlakkig contact met mensen, maar ontbreekt de diepgang. Ik luister en vraag veel, vertel echter weinig over hoe ik mij voel en wat er in mij omgaat.

Wat ik te bieden heb:
Leuk gezelschap, open-minded, een luisterend oor.

Waar heb je geen zin in:
Bowlen :D
Bij iemand thuis afspreken lijkt mij leuker!

Wanneer kan je?
De komende tijd ben ik heel flexibel. :7 (Tot ik een baantje heb gevonden)
Je bent aan de groep toegevoegd :)
pi_106855519
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:24 schreef Mestras het volgende:
Leuk en positief idee! TS _O_ Volgens mij zijn er veel mensen (vooral studenten) die het gevoel van eenzaamheid kennen.
Ik kan mijzelf wel voor m'n kop slaan elk weekend, als ik weer al die leuke berichtjes op facebook voorbij zien komen van mensen die lekker op stap gaan met vrienden...

Waar woon je?
Amsterdam (in het weekend bij ouders in de Betuwe)

Hoe oud ben je?
19 jaar!

Studeert?
Politicologie, ga stoppen per februari

Beschrijf jezelf?
Ik ben een aardige, leuke (hoop ik), jongen. Soms druk (prater), maar kan in nieuwe situaties ook stil zijn. Mijn gevoelens sluiten vaak niet aan bij hoe ik overkom op de buitenwereld, ik ben gevoelig, en ik kan piekeren over elke 'onschuldige' persoonlijke opmerking die word gemaakt. Vaak heb ik leuk oppervlakkig contact met mensen, maar ontbreekt de diepgang. Ik luister en vraag veel, vertel echter weinig over hoe ik mij voel en wat er in mij omgaat.

Wat ik te bieden heb:
Leuk gezelschap, open-minded, een luisterend oor.

Waar heb je geen zin in:
Bowlen :D
Bij iemand thuis afspreken lijkt mij leuker!

Wanneer kan je?
De komende tijd ben ik heel flexibel. :7 (Tot ik een baantje heb gevonden)
We zijn ondertussen met teveel om bij iemand thuis af te spreken haha. En bowlen staat volgens mij een beetje boven aan. Maar ik hoop dat je alsnog zin hebt om te komen ;)
pi_106855596
Hoi, waar staat de poll precies?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_106855692
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi, waar staat de poll precies?
@Facebook :P
pi_106856047
Sorry, ik kan er niet bij.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_106856441
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 23:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Sorry, ik kan er niet bij.
Ik heb je nog een keer toegevoegd, als het goed is heb je een email ontvangen :)
pi_106857545
Ja, dank je wel :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 16 januari 2012 @ 00:36:01 #284
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_106857854
Zeer herkenbaar verhaal TS ik zit ook zeker op een punt waarop ik me realiseer dat het zo niet verder mag/kan gaan, toch heb ik nooit het lef gehad om hier een topic over te openen dus hulde daarvoor.

Waar woon je?
Nieuwegein, maar over een week op kamers op de uithof in Utrecht.

Hoe oud ben je?
24 jaar oud

Studeert?
Communication & multimedia design aan de Hogeschool Utrecht.

Beschrijf jezelf?
Ik ben redelijk easygoing en open minded, ik heb brede interesses daardoor kan ik het met de meeste mensen wel goed vinden. De volgende quote (afkomstig van fok!) is zonder meer op mij van toepassing: “Altijd alles kapot analyseren maar nooit het initiatief nemen” het goede is dat me hiervan bewust ben en er aan probeer te werken ;). Verder heb ik een beetje een zwak voor (hoog) intelligente mensen. Ik doe ook nog aan fitness en handboogschieten.

Wat ik te bieden heb:
Goed gezelschap, leuke verhalen ;).

Waar heb je geen zin in:
Zoals gezegd easy going, maakt dus niet heel veel uit het gaat mij ook meer om het gezelschap en de sociale interactie dan de daadwerkelijke activiteit, hoewel schaatsen wel leuk klinkt!

Wanneer kan je?
Weekenden, doordeweeks na 6en.

Ik begrijp dat jullie allemaal Facebook gebruiken? ik heb altijd m'n redenen gehad om geen Faceboook account te hebben maar indien dit nodig is wil ik hiervoor wel een Facebook account aanmaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drakire op 16-01-2012 00:59:17 ]
pi_106858939
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:36 schreef Drakire het volgende:
Zeer herkenbaar verhaal TS ik zit ook zeker op een punt waarop ik me realiseer dat het zo niet verder mag/kan gaan, toch heb ik nooit het lef gehad om hier een topic over te openen dus hulde daarvoor.

Waar woon je?
Nieuwegein, maar over een week op kamers op de uithof in Utrecht.

Hoe oud ben je?
24 jaar oud

Studeert?
Communication & multimedia design aan de Hogeschool Utrecht.

Beschrijf jezelf?
Ik ben redelijk easygoing en open minded, ik heb brede interesses daardoor kan ik het met de meeste mensen wel goed vinden. De volgende quote (afkomstig van fok!) is zonder meer op mij van toepassing: “Altijd alles kapot analyseren maar nooit het initiatief nemen” het goede is dat me hiervan bewust ben en er aan probeer te werken ;). Verder heb ik een beetje een zwak voor (hoog) intelligente mensen. Ik doe ook nog aan fitness en handboogschieten.

Wat ik te bieden heb:
Goed gezelschap, leuke verhalen ;).

Waar heb je geen zin in:
Zoals gezegd easy going, maakt dus niet heel veel uit het gaat mij ook meer om het gezelschap en de sociale interactie dan de daadwerkelijke activiteit, hoewel schaatsen wel leuk klinkt!

Wanneer kan je?
Weekenden, doordeweeks na 6en.

Ik begrijp dat jullie allemaal Facebook gebruiken? ik heb altijd m'n redenen gehad om geen Faceboook account te hebben maar indien dit nodig is wil ik hiervoor wel een Facebook account aanmaken.
Leuk dat je hebt gereageerd! Ik woonde 2 maanden geleden nog in nieuwegein :). We hebben op facebook een group aangemaakt dus als je even een facebook account aanmaakt en je email adres naar maar pm'ed dan voeg ik je meteen toe :).
  maandag 16 januari 2012 @ 01:34:22 #286
30961 Knaller
knalt er op los
pi_106859042
Leuk initiatief... ben vroeger ook weleens naar forum meetings geweest (niet op Fok!).
Was ook best leuk alleen was toendertijd wel één van de jonkies die ging met mijn 18 jaar.

Ook gebowled destijds met een groep en naar een kroeg geweest Kortom, leuke ervaring hoor!
Nog een vriendinnetje aan over gehouden destijds (dochter van) dus wie weet wat er meer gebeurd. ;)

Dat is inmiddels wel 10 jaar geleden, vrees dat ik nu te oud ben... anders had ik ook wel interesse gehad.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_106860757
Ik neem aan dat de regels soepels zijn. Zolang je niet onze vader kan zijn dan mag je er wel bij denk ik :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_106864322
Waar woon je?

Groningen.

Hoe oud ben je?

19 jaar.

Studeert?

Ja, MBO opleiding.

Beschrijf jezelf?

Hou van gezelligheid, bied een luisterend oor. Heb grote dosis humor maar kan ook serieus zijn.

Wat ik te bieden heb:

Kom maar op met ideeën. Zolang het maar normaal is. :P
(samen wat drinken, mail contact, brieven schrijven, concerten bezoeken, naar de film, allemaal leuk:))

Waar heb je geen zin in:

Oneerlijkheid en seks oproepen.

Wanneer kan je?

In het weekend.
always shoot for the moon.
pi_106881333
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:22 schreef sherylle het volgende:
Waar woon je?

Groningen.

Hoe oud ben je?

19 jaar.

Studeert?

Ja, MBO opleiding.

Beschrijf jezelf?

Hou van gezelligheid, bied een luisterend oor. Heb grote dosis humor maar kan ook serieus zijn.

Wat ik te bieden heb:

Kom maar op met ideeën. Zolang het maar normaal is. :P
(samen wat drinken, mail contact, brieven schrijven, concerten bezoeken, naar de film, allemaal leuk:))

Waar heb je geen zin in:

Oneerlijkheid en seks oproepen.

Wanneer kan je?

In het weekend.
PM je email wat je gebruikt voor facebook dan voeg ik je toe aan de facebook group :)
pi_106921900
Hmm...
Ik heb nooit zoveel met fora, maar dit topic sprak mij toch heel erg aan.
Ik zal het eens volgen ^^
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:08:49 #291
355856 ArnoldLayne
ketchup of mayo?
pi_106960326
Tvp
pi_106972733
tip: kijk Real social dynamics - the blueprint decoded, lees The Game en spreek random mensen aan op straat en zie wie jij bent over 6 maanden!!
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_106976267
Uitstekend initiatief!

[ Bericht 85% gewijzigd door Paganitzu op 19-01-2012 01:20:29 ]
pi_106978170
Als er nog plek is meld ik mezelf graag ook aan

Waar woon je?
Amsterdam

Hoe oud ben je?
23 (m)

Studeert?
Wijsbegeerte

Beschrijf jezelf?
Rustig, redelijk afwachtend. Ik heb wat medische dingen gehad waardoor ik een paar jaar erg op mezelf ben geweest. Dat mag nu wel weer eens veranderen

Wat ik te bieden heb:
Ik kan goed luisteren

Waar heb je geen zin in:
Dansen, en andere dingen waar je elkaar amper kunt verstaan.

Wanneer kan je?
vaak, door de week is af en toe wat moeilijker i.v.m college, meeste weekenden vrij.
Een schoon geweten is meestal het resultaat van een slecht geheugen.
pi_106995811
Ik ben een regelmatige bezoeker van dit forum en zou stiekem graag mee willen gaan. Ik zit een beetje in het zelfde scheutje zoals zovele in dit topic. Dit lijkt me een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik heb hieronder het bekende lijstje even ingevuld.


Waar woon je?
omgeving Amsterdam

Hoe oud ben je?
25 (m)

Studeert?
MBO

Beschrijf jezelf?
Ik ben rustig, enigszins introvert. Heb niet zoveel vrienden, maar dat wil ik graag veranderen.

Wat ik te bieden heb:
Ik sta open voor nieuwe ervaringen en laat me graag meeslepen, maar hou wel me kop erbij.
Verder zou ik graag nieuwe contacten opdoen om samen dingen te doen als, vakanties, film kijken, uitgaan(?), concert bezoek. Maar ook dingen die ik eigenlijk nog nooit gedaan heb maar toch wil doen voordat ik dood ga, zoals surfen, reizen... Ik zou zeggen vul aan!

Waar heb je geen zin in:
Direct de discotheek induiken.
Hou niet van arrogante mensen of "hokjes denkers".

Wanneer kan je?
Bijna altijd wel, en anders maak ik hier wel tijd voor. Mijn voorkeur gaat wel uit naar het weekend.

[ Bericht 14% gewijzigd door driver86 op 19-01-2012 19:58:19 ]
pi_107296141
Heej ik ben niet eenzaam, maar ik wil wel eens naar een Fok meet :P Nieuwe mensen, altijd leuk. Ben ik welkom?

Groebels,
Rijst
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_107301814
Lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen

Waar woon je?
Den Haag

Hoe oud ben je?
24 (v)

Studeert?
Niet meer, heb MBO gedaan. Ben nu aan het werk.

Beschrijf jezelf?
Ik ben rustig, lief, verlegen in het begin.

Wat ik te bieden heb:
Kan goed luisteren en sta open voor nieuwe ervaringen

Waar heb je geen zin in:
Ik sta overal wel voor open

Wanneer kan je?
In het weekend
pi_107318683
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:07 schreef rijsttafel het volgende:
Heej ik ben niet eenzaam, maar ik wil wel eens naar een Fok meet :P Nieuwe mensen, altijd leuk. Ben ik welkom?

Groebels,
Rijst
Waar woon je?
R'dam

Hoe oud ben je?
25 (m)

Studeert?
Ja

Beschrijf jezelf?
Vrolijk

Wat ik te bieden heb:
Is dit een sollicitatiegesprek ofzo? :P
Bier dragen. (maximaal 7)

Waar heb je geen zin in:
Jeu de Boules, Schapenhoeden

Wanneer kan je?
Woensdag. Daarnaast zo af en toe
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_107495081
Waar woon je?
Zeeland

Hoe oud ben je?
21

Studeert?
ICT (op dit moment stage)

Beschrijf jezelf?
verlegen/stil/rustig/luisterend oor/ kan ook lachen :P

Wat ik te bieden heb:
ik heb een brede intresse in muziek/films/series ben veel actief achter de computer en met fototoestel(fotografie)

Waar heb je geen zin in:
standaard zuipfestijn in *insert club*
Voor de rest maakt het me niet echt zo veel uit.

Wanneer kan je?
op dit moment alleen weekenden

(vragen kunnen altijd via pm/dm/andere vormen van contact)

[ Bericht 3% gewijzigd door dekkered op 01-02-2012 21:14:42 ]
Every war is different, every war is the same.
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:58:04 #300
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107503648
Ik zie heel veel volk uit de randstad dus misschien dat ik me morgen hier even bij aansluit.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107504058
vol
Every war is different, every war is the same.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')