quote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef Sanddr het volgende:
Moet je misschien niet naar een hommo- en lesbobar gaan.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:47 schreef blek het volgende:
[..]
Je dagelijkse kleding dus, met je snor
Onzinquote:Chimeids moeten gehosseld worden, dat is een normaliteit en formaliteit tijdens het stappen met je maten.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef o.us het volgende:
en dacht bij mijzelf "Welk vrouwelijk schoon wilde toegang hebben tot mijn derričre?"
Dat heeft er niks mee te maken. Als ik een lekkere chimeid zie ga ik er ook niet bij stilstaan dat ze misschien wel lesbisch is. Die sla je gewoon omdat je het lekker vindt. (EDIT: alleen op de kont) Niet om hun, maar om jouw seksuele geaardheid.quote:
Ik dacht eerder aan couscous.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
wat hoor je als ous van een gebouw valt?
kebab
ik zag je ninja-editquote:
wat deal jij dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof je altijd moet hosselen tijdens het stappen.
wat ga je dan "stappen om het stappen"? cultureel socializen zekerquote:
zoveel Chinese meiden zie ik niet met uitgaan hoorquote:Chimeids moeten gehosseld worden, dat is een normaliteit en formaliteit tijdens het stappen met je maten.
Hij bedoeld geen chinese meiden maar chileense meidenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:36 schreef wise het volgende:
[..]
zoveel Chinese meiden zie ik niet met uitgaan hoor
Dat inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hij bedoeld geen chinese meiden maar chileense meiden
mensen die niet wetenquote:
sws kk veel moffe in gronignen man daar moet wat aan gedaan wordenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik werd ook laatst versierd door een hommo.. vieze vuile mof van in de 50 ofzo!
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef Piye het volgende:
Om te kunnen oordelen over de terechtheid van deze klacht heb ik pics van je billen nodig.
Komt goed, ik heb nog live in bed action foto's van mijn vorige hossel nog dus als mijn trage internetverbinding meewerkt heb je zo pics en vids van mijn asser.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef Piye het volgende:
Om te kunnen oordelen over de terechtheid van deze klacht heb ik pics van je billen nodig.
jaman vind ik ook sowieeso moeten alle kkmoffen oprotten terug naar argentiniequote:Op maandag 9 januari 2012 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sws kk veel moffe in gronignen man daar moet wat aan gedaan worden
Terecht kk veel met hun bontkraagjes en kaasmarkt shit wtf je had ook altijd zoenne pasta duitser (:') ) op de vismarktquote:Op maandag 9 januari 2012 22:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jaman vind ik ook sowieeso moeten alle kkmoffen oprotten terug naar argentinie
Ik verheug me er nu al op.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Komt goed, ik heb nog live in bed action foto's van mijn vorige hossel nog dus als mijn trage internetverbinding meewerkt heb je zo pics en vids van mijn asser.
Alsof jij wel eens uitgaatquote:Op maandag 9 januari 2012 22:36 schreef wise het volgende:
[..]
zoveel Chinese meiden zie ik niet met uitgaan hoor
whahah idd man hem heb ik wel paar x klappen gegeven met matties toen we leip waren om 7u sochtends ofzoquote:Op maandag 9 januari 2012 22:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Terecht kk veel met hun bontkraagjes en kaasmarkt shit wtf je had ook altijd zoenne pasta duitser (:') ) op de vismarkt
Wise drinkt elke vrijdagavond in zn eentje 1biertje in zn stamkroegquote:
egt he al die kk moffen terug naar hun eigen land ben het spuug zat we moete hard optreden tege hunquote:Op maandag 9 januari 2012 22:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jaman vind ik ook sowieeso moeten alle kkmoffen oprotten terug naar argentinie
Gadverdamme idd kk moffe met hun volkswagens en petjesquote:Op maandag 9 januari 2012 22:51 schreef o.us het volgende:
[..]
egt he al die kk moffen terug naar hun eigen land ben het spuug zat we moete hard optreden tege hun
Mannen met lang haarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik werd een keer van achteren bij m'n heupen gepakt, dus ik draai me om want ik dacht dat het een vriendin van me was die ook nog zou komen. Zie ik daar een gast die verbaasd zegt: "Oh van de achterkant lijk je net een chick" en daarna beschaamd naar buiten liep.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ik werd een keer van achteren bij m'n heupen gepakt, dus ik draai me om want ik dacht dat het een vriendin van me was die ook nog zou komen. Zie ik daar een gast die verbaasd zegt: "Oh van de achterkant lijk je net een chick" en daarna beschaamd naar buiten liep.
Jij hoekt ze natuurlijk meteen neerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
Sowieso onbekende mensen die denken ongevraagd aan je billen te mogen zitten
Jaquote:Op maandag 9 januari 2012 22:06 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat ga je dan "stappen om het stappen"? cultureel socializen zeker
Wat een ellende man!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef o.us het volgende:
Deze verwarde psychotische jongeman ging dus stappen dit weekend, kwam in een dancing heel leuk en alles. Chimeids moeten gehosseld worden, dat is een normaliteit en formaliteit tijdens het stappen met je maten.
Op de dansvloer liet ik iedereen de gekke moves zien, niemand kon aan mij tippen. Het was best wel dichtbevolkt dus je moest over elkaar heen wurmen. Er werd opeens in mijn kont geknepen en dacht bij mijzelf "Welk vrouwelijk schoon wilde toegang hebben tot mijn derričre?" Ik alsmaar hopen dat het geen dik lelijk wijf was maar het bleek nog erger dan dat te zijn. Een man. Diezelfde nacht bleef hij de hele nacht naar mij staren en lachen terwijl ik chimeids probeerde te fixen dmv mijn dansmoves maar zelfs dat mocht niet baten.
Toen was ik maar weggegaan. Ik ben daar niet van gediend man.
Niets tegen homo's trouwens, maar er achter komen dat het een man was die in je kont kneep valt niet binnen 3 tellen te beseffen.
quote:Een buitenlandse jongeman wacht mij op bij de Zedenpolitie. Een uitzonderlijk tafereel want 9 van de 10 keer word ik er voor een vrouw bij geroepen. Dat neemt overigens niet weg dat seksueel misbruik van mannen veel meer voorkomt, dan je zou denken. Maar dat is een andere zaak.
o.us is met zijn moeder naar de politie gekomen. Hij vertelt verkracht te zijn. Door een man. Hij heeft zo’n last van achteren, dat hij niet eens op een stoel kan zitten.
Maar hoe kwam het zover?
o.us loopt met mij mee naar de zedenkamer. Of beter gezegd, schuifelt. De jongen kan niet eens normaal meer lopen, hij sloft met zijn voeten over de vloer om vooruit te komen.
Als ik achter mijn tafel zit, blijft o.us staan. Zitten doet te veel pijn. Zijn moeder is meegelopen en kijkt bezorgd toe.
“Vertel eens wat er gebeurd is.”
“Ik kwam de moskee uit en zag een man staan. De man, van middelbare leeftijd, sprak mij aan en vroeg me om hulp. Hij was moeilijk ter been en vroeg mij om te helpen om wat spullen in zijn Canta te laden. Ik wilde hem hier uiteraard wel bij helpen en liep mee.”
“En toen?”
“Voordat ik het wist, kreeg ik een klap van achteren op mijn hoofd. Ik raakte buiten bewustzijn. Hij heeft me meegenomen, maar ik wist niet waar hij me naartoe nam. Toen we ergens stilstonden, kwam ik weer bij. Ik merkte dat hij mijn broek naar beneden had getrokken. Hij nam me van achteren. Toen raakte ik weer mijn bewustzijn kwijt.”
De jongeman zou in de Kwakel uit de Canta zijn gegooid. Hij meldde zich echter op het bureau in Amstelveen.
“Hoe kwam je van de Kwakel in Amstelveen?”
“Daar ben ik naartoe gelopen. Half uurtje en ik was er.”
Een snelle rekensom maak ik in mijn hoofd. Zijn wandeltempo (schuifelen) beschouwend, lijkt mij die afstand in een half uur afleggen, zo goed als onmogelijk. Tien kilometer haal je schuifelend niet in dertig minuten. Wijselijk houd ik mijn mond.
Na het zedenonderzoek vertrekt de jongen uit de ruimte. Bij lichamelijk onderzoek valt me op dat ik geen enkele bult op het hoofd van o.us kan ontwaren. Dat zou ik toch – gezien zijn verhaal – op zijn minste moeten vinden.
Moeder praat nog even met ons na. “Wat een pech heeft o.us toch, hij heeft ook al zoveel schulden!
Moeder verlaat de kamer.
De zedenrechercheur kijkt mij betekenisvol aan.
Er is zeker wat misgegaan met o.us. En ik denk dat er ook wat tegen zijn zin gebeurd is. Maar van zijn verhaal klopt niks.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat o.us lichamelijke diensten aanbood, in ruil voor geld.
En helaas gaat het soms mis, met die jongens… en soms zijn daar beelden van...
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gadverdamme idd kk moffe met hun volkswagens en petjesaltijd kk hard die schlagers draaien
altijd naar meisjes: pfffsssjjjt!!!!! Hey!!!!! HEY!!!! mädchen?!?!? Du!! Mädchen!!! Wilst sie boemzen?!?!? NEIN?!?? SCHLAMPE!!!! Ich fikke deine mutti im votze du hör!
Pics van jezelf?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:51 schreef Jahr00n het volgende:
En daar is helemaal niks mis mee. Zo kom je nog eens lekker aan de praat met iemand die misschien wel de zelfde hobby heeft.
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gadverdamme idd kk moffe met hun volkswagens en petjesaltijd kk hard die schlagers draaien
altijd naar meisjes: pfffsssjjjt!!!!! Hey!!!!! HEY!!!! mädchen?!?!? Du!! Mädchen!!! Wilst sie boemzen?!?!? NEIN?!?? SCHLAMPE!!!! Ich fikke deine mutti im votze du hör!
Watsdit?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |