quote:Op maandag 9 januari 2012 21:46 schreef Sanddr het volgende:
Moet je misschien niet naar een hommo- en lesbobar gaan.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:47 schreef blek het volgende:
[..]
Je dagelijkse kleding dus, met je snor
Onzinquote:Chimeids moeten gehosseld worden, dat is een normaliteit en formaliteit tijdens het stappen met je maten.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef o.us het volgende:
en dacht bij mijzelf "Welk vrouwelijk schoon wilde toegang hebben tot mijn derrière?"
Dat heeft er niks mee te maken. Als ik een lekkere chimeid zie ga ik er ook niet bij stilstaan dat ze misschien wel lesbisch is. Die sla je gewoon omdat je het lekker vindt. (EDIT: alleen op de kont) Niet om hun, maar om jouw seksuele geaardheid.quote:
Ik dacht eerder aan couscous.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef stevenmac26 het volgende:
wat hoor je als ous van een gebouw valt?
kebab
ik zag je ninja-editquote:
wat deal jij dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof je altijd moet hosselen tijdens het stappen.
wat ga je dan "stappen om het stappen"? cultureel socializen zekerquote:
zoveel Chinese meiden zie ik niet met uitgaan hoorquote:Chimeids moeten gehosseld worden, dat is een normaliteit en formaliteit tijdens het stappen met je maten.
Hij bedoeld geen chinese meiden maar chileense meidenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:36 schreef wise het volgende:
[..]
zoveel Chinese meiden zie ik niet met uitgaan hoor
Dat inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hij bedoeld geen chinese meiden maar chileense meiden
mensen die niet wetenquote:
sws kk veel moffe in gronignen man daar moet wat aan gedaan wordenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik werd ook laatst versierd door een hommo.. vieze vuile mof van in de 50 ofzo!
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef Piye het volgende:
Om te kunnen oordelen over de terechtheid van deze klacht heb ik pics van je billen nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |