wat deal jij dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof je altijd moet hosselen tijdens het stappen.
wat ga je dan "stappen om het stappen"? cultureel socializen zekerquote:
zoveel Chinese meiden zie ik niet met uitgaan hoorquote:Chimeids moeten gehosseld worden, dat is een normaliteit en formaliteit tijdens het stappen met je maten.
Hij bedoeld geen chinese meiden maar chileense meidenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:36 schreef wise het volgende:
[..]
zoveel Chinese meiden zie ik niet met uitgaan hoor
Dat inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hij bedoeld geen chinese meiden maar chileense meiden
mensen die niet wetenquote:
sws kk veel moffe in gronignen man daar moet wat aan gedaan wordenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik werd ook laatst versierd door een hommo.. vieze vuile mof van in de 50 ofzo!
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef Piye het volgende:
Om te kunnen oordelen over de terechtheid van deze klacht heb ik pics van je billen nodig.
Komt goed, ik heb nog live in bed action foto's van mijn vorige hossel nog dus als mijn trage internetverbinding meewerkt heb je zo pics en vids van mijn asser.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef Piye het volgende:
Om te kunnen oordelen over de terechtheid van deze klacht heb ik pics van je billen nodig.
jaman vind ik ook sowieeso moeten alle kkmoffen oprotten terug naar argentiniequote:Op maandag 9 januari 2012 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sws kk veel moffe in gronignen man daar moet wat aan gedaan worden
Terecht kk veel met hun bontkraagjes en kaasmarkt shit wtf je had ook altijd zoenne pasta duitser (:') ) op de vismarktquote:Op maandag 9 januari 2012 22:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jaman vind ik ook sowieeso moeten alle kkmoffen oprotten terug naar argentinie
Ik verheug me er nu al op.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Komt goed, ik heb nog live in bed action foto's van mijn vorige hossel nog dus als mijn trage internetverbinding meewerkt heb je zo pics en vids van mijn asser.
Alsof jij wel eens uitgaatquote:Op maandag 9 januari 2012 22:36 schreef wise het volgende:
[..]
zoveel Chinese meiden zie ik niet met uitgaan hoor
whahah idd man hem heb ik wel paar x klappen gegeven met matties toen we leip waren om 7u sochtends ofzoquote:Op maandag 9 januari 2012 22:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Terecht kk veel met hun bontkraagjes en kaasmarkt shit wtf je had ook altijd zoenne pasta duitser (:') ) op de vismarkt
Wise drinkt elke vrijdagavond in zn eentje 1biertje in zn stamkroegquote:
egt he al die kk moffen terug naar hun eigen land ben het spuug zat we moete hard optreden tege hunquote:Op maandag 9 januari 2012 22:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
jaman vind ik ook sowieeso moeten alle kkmoffen oprotten terug naar argentinie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |