quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Bedrijfseconomie in de pocket
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd.. Hoe gaat zoiets eigenlijk? Waar/hoeveel mensen? etc..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef Maharbal het volgende:
In september eigenlijk al officieel alles afgerond, maar afgelopen vrijdag was de ceremonie/uitreiking.
Nu nog ff 5.000 woorden voor tweede scriptie en dan is het allemaal afgelopen.
Wtf? 5.000 woorden voor een scriptie? Damn, voor een paper schrijf ik soms nog meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef Maharbal het volgende:
In september eigenlijk al officieel alles afgerond, maar afgelopen vrijdag was de ceremonie/uitreiking.
quote:
Thanksquote:
"nog 5000 woorden" in de zin van "ik heb er al minstens 10.000 op papier staan" mag ik hopen?!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef Maharbal het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:26 schreef aardappel het volgende:
[..]
"nog 5000 woorden" in de zin van "ik heb er al minstens 10.000 op papier staan" mag ik hopen?!
Een van de 'hoofdhallen' van de RuG (academiegebouw), waar ze vaker dit soort dingen houden. Aangezien Fiscaal Recht kleinschalig is, zaten we daar met 5 afgestudeerden en een hoop meer toeschouwers. En dank!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.. Hoe gaat zoiets eigenlijk? Waar/hoeveel mensen? etc..
Zie hierboven. Minimaal 15.000quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wtf? 5.000 woorden voor een scriptie? Damn, voor een paper schrijf ik soms nog meerDat noem ik iig geen scriptie...
Zo kan ik het ook
Netjes. Ik hoop dat ik 'm ook heb gehaald, anders heb ik dit semester wel heel erg gefaald.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb Arbeidsrecht gehaald met een zeven. Daar ben ik best tevreden mee.
Waarom ben je gestopt als ik vragen mag?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:12 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben gestopt aan de RUG. Mocht iemand nog boeken nodig hebben:
[TK] Collegeboeken Bachelor Rechtsgeleerdheid universitair
Gelukkig maar, hoef ik me niet zielig te voelenquote:
Waardeloos is dat idd. En ga dan maar eens naar een nabespreking om aan te geven dat jij het veel beter gedaan hebt dan die persoon die 0,1 punten minder had. "Maar je hebt toch best een hoog cijfer?"quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:56 schreef Fascination het volgende:
Heb een 7 voor IPR. Was ik best blij mee, totdat ik naar de statistiek voor dat tentamen keek. Gemiddelde lag op een 7,52 en 95,8% had een voldoende.![]()
H-D, wat heb jij?
Toch leuk beetje traditiequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hoef ik me niet zielig te voelenTrouwens: rrrrrrespect!
![]()
Hopelijk kom je nog eens terug in dit draadje als je bakken met geld verdient
En in Leiden gaat zo'n afstudeerceremonie met een heleboel traditionele onzin, die je er trots op moet maken dat je aan de UL afgestudeerd bent, zoals een handtekening in het zweetkamertje. Zo'n poppenkast gaat zelfs bij een uitreiking van een propedeuse of een Honours class zo. Heerlijk!
Ik ben al bijna 1,5 jaar aan het werk hequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hoef ik me niet zielig te voelenTrouwens: rrrrrrespect!
![]()
Hopelijk kom je nog eens terug in dit draadje als je bakken met geld verdient
En in Leiden gaat zo'n afstudeerceremonie met een heleboel traditionele onzin, die je er trots op moet maken dat je aan de UL afgestudeerd bent, zoals een handtekening in het zweetkamertje. Zo'n poppenkast gaat zelfs bij een uitreiking van een propedeuse of een Honours class zo. Heerlijk!
Doe HBO Rechten, met intentie tot doorstuderen. SLB'er had gezegd ga Bachelor doen, haal je P in 1 jaar en dan krijg je vrijstelling bij je Master. Blijkt dus dikke lariekoek te zijn. Geen motivatie meer om de vakken te halen, dus de boeken mogen weg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt als ik vragen mag?
Waarom verkies je HBO Rechten boven WO Rechten als ik vragen mag?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Doe HBO Rechten, met intentie tot doorstuderen. SLB'er had gezegd ga Bachelor doen, haal je P in 1 jaar en dan krijg je vrijstelling bij je Master. Blijkt dus dikke lariekoek te zijn. Geen motivatie meer om de vakken te halen, dus de boeken mogen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |