Heb ze ook! Ben bij de vrijwillige brandweer, en dan is het wel handig dat het licht bij de trap aangaat, en uitgaat zonder dat iemand anders het uit hoeft te doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:19 schreef trovey het volgende:
Gisteren LED-nachtlampjes(op 2 AA-batterijen) opgehaald die reageren op beweging....werken perfectals ik 's nachts er even uit moet en de trap af moet zonder bril en nee, met bril gaat het niet beter zonder licht.
De zwarte duckttape is super.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:31 schreef livalo het volgende:
Is de ducktape (als de action die heeft) een beetje betaalbaar en goed? m'n zitzak is gescheurd en het is nogal een gladde stof..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:00 schreef FUFR het volgende:
Ik weet gewoon waar mijn trap is.
Dit is niet zwijnstein
Ik ook alleen ben ik ik wat onstabiel bij het traplopen(medische oorzaak) en na tig keer van de trap afvallen omdat ik een tree mis is heb ik een tijd geleden definitief besloten dat ik 's nachts licht moet hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:00 schreef FUFR het volgende:
Dit is niet zwijnstein
Ja, ik over het algemeen ook wel. En ook bij het snel aankleden 's nachts is het wel handig!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:00 schreef FUFR het volgende:
Dit is niet zwijnstein
Of bij hoge nood een sprint richting wc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:21 schreef anton1234 het volgende:
[..]
Ja, ik over het algemeen ook wel. En ook bij het snel aankleden 's nachts is het wel handig!
Je bedoelt zo'n hefboom met een zwaar mes? Die niet iigquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet iemand of Action ook papiersnij apparaten verkoopt?
nee zo'n 'plank' met een rollend mes. Ik heb er hier 1 maar die is kapot gegaan, en ik weet niet meer waar ik die destijds heb gekocht..quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n hefboom met een zwaar mes? Die niet iig
versnipperaar? Volgens mij heeft mn moeder hem daar gekocht een paar jaar terugquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
nee zo'n 'plank' met een rollend mes. Ik heb er hier 1 maar die is kapot gegaan, en ik weet niet meer waar ik die destijds heb gekocht..
Nee, ze bedoeld een papiersnijder:quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
versnipperaar? Volgens mij heeft mn moeder hem daar gekocht een paar jaar terug
Tijdje terug nog gezienquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
nee zo'n 'plank' met een rollend mes. Ik heb er hier 1 maar die is kapot gegaan, en ik weet niet meer waar ik die destijds heb gekocht..
Jaa die bedoel ik!quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, ze bedoeld een papiersnijder:
[ afbeelding ]
Thanks.quote:
oh meid ik val 2x per maand van de trap, licht of niet maakt me niet uit, lukt altijd om van boven naar benee te gaan en alle treden te missen of juist allemaal te raken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook alleen ben ik ik wat onstabiel bij het traplopen(medische oorzaak) en na tig keer van de trap afvallen omdat ik een tree mis is heb ik een tijd geleden definitief besloten dat ik 's nachts licht moet hebben.
liggen er bijna altijd..quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Jaa die bedoel ik!
[..]
Thanks.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh meid ik val 2x per maand van de trap, licht of niet maakt me niet uit, lukt altijd om van boven naar benee te gaan en alle treden te missen of juist allemaal te raken.
inclusief bloed op de spachtelputz
Lijkt me niet erg handigquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh meid ik val 2x per maand van de trap, licht of niet maakt me niet uit, lukt altijd om van boven naar benee te gaan en alle treden te missen of juist allemaal te raken.
inclusief bloed op de spachtelputz
Anyone?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Heeft iemand het vierseizoenendekbed (dons) van de Action? De is warmtecategorie 4. Deze kost 39,95 geloof ik (2.00x2.00). Dus niet duur.
Ik vraag me alleen wel af wat de kwaliteit is. Zou dat dons al snel bij elkaar gaan klitten? Of is het wel degelijke kwaliteit?
licht verandert niets aan mijn lichtvoetige manier van de trap afdalen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:35 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet erg handig...tijd voor wat extra licht...ik heb nog wel een tip.
als het DB in compartimenten is verdeeld valt het meestal wel mee.quote:
Ik heb net mijn 4 seizoenen dekbed weggeflikkerd (kat had er op geplastquote:
Dat was het oorspronkelijke plan. Maar die muur zit vol krassen & oneffenheden, dat ik er toch wat behang overheen doe, en dan dus schilderen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:26 schreef FUFR het volgende:
ja! ik heb al jaren een woonkamer
is schilderen niet makkelijker voor die paar jaar?
Ik heb het sinds een paar weken in mijn trapgat en overloop zitten,was ookeen erg lelijke muur met opvulgaten en resten verf e.d. ziet er nu superstrak uit,je moet het idd wel schilderen want het schijnt erg door maar het geeft een mooi resultaatquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:12 schreef Vlientje het volgende:
Hey.
Wat zijn jullie ervaringen met het vliesbehang bij de Action?
Heb ergens gelezen dat er snel halen in komen, wat zijn jullie ervaringen daarmee? Nu ben ik niet iemand die een tas in de hoek GOOIT, maar als 't al verkeerd gaat als ik lomp tegen een hoek aanloop, mja.
En ik wil het graag overschilderen, iemand daar ervaring mee? De muur zelf is verschrikkelijk, hij was ooit wit maar nu is hij wit met ooooveral grijze opvulgaten en onderin ook zwarte verf door ooit iemand die zwarte plinten wou. Het behang zelf zal vast redelijk doorzichtig zijn? Dus schilderen lijkt me een noodzaak.
Ik denk dat ik er een jaar of drie/vier ga wonen, en het gaat om de woonkamer.
Ervaringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |