Ik vind de ducktape best oke! Misschien net iets minder sterk dan de 'echte', maar voor regulier gebruik is het prima te doen, ik gebruik het hier best veelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:15 schreef Miniem het volgende:
Vanochtend de zwarte ducttape maar eens gekocht.
Ben benieuwd of hij beter is dan de grijze.
Is overigens wel van hetzelfde merk en ligt gewoon bij elkaar.
Vind ik ook hoor, die zwarte is heel sterk. Die grijze vond ik ook iets crappier.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind de ducktape best oke! Misschien net iets minder sterk dan de 'echte', maar voor regulier gebruik is het prima te doen, ik gebruik het hier best veel
Maar het is met de meeste dingen bij de Action wel zo, het is allemaal nét niet zo goed als een origineel, maar bij veel dingen maakt dat niet uit.
die heb ik dus ook gekochtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 06:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er één met zo'n ingebouwd lampje. daar scheen ik mee bij, toen mijneen splinter uit mijn hand verwijderde met een naald.
hartstikke handig
Ik vind het allebei baggertapes. Ze scheuren nooit mooi recht af, waardoor je erna weer die stukjes bij elkaar moet zien te krijgen tot één geheel. En ze laten behoorlijk wat lijmresten achter, ook niet echt prettig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, die zwarte is heel sterk. Die grijze vond ik ook iets crappier.
Bij mij scheurt die zwarte perfect recht af.. Lijmresten zou kunnen, volgens mij heb ik de tape die ik gebruikt heb nog nergens vanaf gehaald.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind het allebei baggertapes. Ze scheuren nooit mooi recht af, waardoor je erna weer die stukjes bij elkaar moet zien te krijgen tot één geheel. En ze laten behoorlijk wat lijmresten achter, ook niet echt prettig.
Geweldig zijn die he? Ik heb de witte versie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik zit nu in mijn fluffy huispak van de Action.Van mijn maat was alleen geen heel pak meer, dus ik heb een zwarte broek en een paars vest. Mocht gelukkig gewoon.
Ja die resten laat het wel achter ja...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:40 schreef PureEvil het volgende:
Grijze tape van de action werkte hier prima hoor. En is sterk zat ! (en laat aardig wat lijmresten achter)
en ik weet ook niet of je ooit échte ducttape in de handen hebt gehad, maar dat is van een compleet andere structuur dan die tape van de Action. Die scheurt overigens zonder problemen recht af, bij die van de Action lukt me dat nooit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bij mij scheurt die zwarte perfect recht af.. Lijmresten zou kunnen, volgens mij heb ik de tape die ik gebruikt heb nog nergens vanaf gehaald.
Tja, dan betaal je ook een andere prijs. Het blijft de Action heyquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
en ik weet ook niet of je ooit échte ducttape in de handen hebt gehad, maar dat is van een compleet andere structuur dan die tape van de Action. Die scheurt overigens zonder problemen recht af, bij die van de Action lukt me dat nooit.
Ja, zo lekker zacht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geweldig zijn die he? Ik heb de witte versie.
En die deed het bij mij dus ook nietquote:
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:43 schreef GimmeGore het volgende:
Man, dat stofzuigertje voor je toetsenbord werkt dus echt voor geen meter.
Zuigkracht is nihil
prut.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:46 schreef trovey het volgende:
[..]
En die deed het bij mij dus ook niet.....ik heb te kleine splinters en jij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |