*facepalm*quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij is nog steeds jarig hoor, hij is alleen dood.
Je zei het wel goed hoorquote:
Ten eerste speel jij hem helemaal verkeerd ten tweede is dat voor een beginner die normaal speelt niet makkelijk om goed te spelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stairway to heaven, die is niet heel moeilijk, is voornamelijk een Bluesscale, met hier en daar wat uitstapjes... alleen dat snelle stukje is wat tricky, met die Bend, maar even 2 dagen goed oeenen en die heb je onder de knie!
Ik speelDE hem verkeerd, ik speel hem nu (als ik hem met de plaat mee speel) gewoon goed hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef genakt het volgende:
[..]
Ten eerste speel jij hem helemaal verkeerd ten tweede is dat voor een beginner die normaal speelt niet makkelijk om goed te spelen.
Jou lukt dat ook nog niet dus ik weet niet wat voor advies jij geeft
Yes, please!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Moet ik hem anders even voor je opnemen?
Dit dus want je laatste was nou niet om naar huis over te schrijvenquote:
Seconde 2 gaat het al foutquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef Braddie het volgende:
Stairway to heaven explorer by Bradley Van Dijk 1
Kijk eens aan.
Uhm, er klopt nog steeds geen klap van hoor...quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef Braddie het volgende:
Stairway to heaven explorer by Bradley Van Dijk 1
Kijk eens aan.
Je mag hem ook wel eerder posten hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Ha, ik ben nou ook die Stairway to Heaven-solo aan het proberen. Zal hem hier wel posten als ik hem goed kan.
Ach man, ga fietsen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je mag hem ook wel eerder posten hoor
Als je maar niet zegt dat het erg makkelijk was en in 2 dagen te leren voor een beginner zonder dat je de bluesscales goed kent en je jezelf maar niet de hemel in prijst van te voren en alle kritiek wegwuift als problemen met je gear en niet je spel
We kunnen ook wel opbouwende feedback geven
De meesten hier hebben de hoop dat jij wat met opbouwende kritiek al lang opgegeven. Je hebt er tot nu toe nog nooit wat mee gedaan behalve slappe excuses zoeken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:46 schreef Braddie het volgende:
Opbouwende kritiek? ik merk daar toch ècht niks van hoor.. ik ben in staat om naar julie te luisteen, als ik iets post en julie horen dat het niet klopt geef dan advies..
Ik snap niet dat je het nu nog steeds niet snapt, maar ik zal het nog een keer zeggen:quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:46 schreef Braddie het volgende:
Opbouwende kritiek? ik merk daar toch ècht niks van hoor.. ik ben in staat om naar julie te luisteen, als ik iets post en julie horen dat het niet klopt geef dan advies..
Nah, ik ben best perfectionistisch hiermee en ben pas tevreden als ik hem (vrijwel) perfect na kan spelen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:21 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je mag hem ook wel eerder posten hoor
Als je maar niet zegt dat het erg makkelijk was en in 2 dagen te leren voor een beginner zonder dat je de bluesscales goed kent en je jezelf maar niet de hemel in prijst van te voren en alle kritiek wegwuift als problemen met je gear en niet je spel
We kunnen ook wel opbouwende feedback geven
Ik weet van mezelf ook wel dondersgoed dat de dingen die ik speel meestal gewoon slecht zijn, maar ik ben gewoon enorm enthousiast en dan zeg ik nou eenmaal dat het wel goed klinkt enzo, geef julie een verkeerde indruk, zal inderdaad met wat makkelijkers moeten beginnen, of heel veel aan m`n techniek werken denk ik zo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:53 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het nu nog steeds niet snapt, maar ik zal het nog een keer zeggen:
Je mag best dingen posten die niet zo goed zijn, of zelfs slecht, MAAR als je van te voren zegt dat het allemaal makkelijk is en goed te doen voor een beginner en binnen twee dagen te leren is dan creëer je verwachtingen bij ons over je spel. Als je dan iets laat horen dan ga jij keer op keer hard onderuit.
Zelfs jij mag dingen posten die slecht zijn, als je maar gewoon eerlijk bent over hoe en wat. Ik vind eerlijk gezegd dat je in de tijdspanne dat jij gitaar speelt al een heel eind gekomen bent. Solo's ben ik zelf nog nooit aan begonnen, maar ik heb ook niet echt het idee om heel erg goed te gaan worden.
Opbouwend heb ik je al eens gezegd: Als je goed solo's wilt gaan spelen, begin dan met iets makkelijkers en ga daar echt op hameren. Dan kun je wel zeggen dat jij niet perfectionistisch bent, maar je ben gewoon compleet niet reëel. Wat je nu speelt is bagger als ik kijk naar hoe jij het aanprijst en ook als ik kijk naar hoe jij er zelf over denkt.
Daarom komt ook nog eens dat je heel erg veel onzin verteld over gitaren en de kwaliteit ervan en de sound etc. etc. Ik krijg altijd het idee dat je dingen maar gewoon napraat die je ergens gelezen hebt.
Ik zeg helemaal niet dat je goed gitaar kan spelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf ook wel dondersgoed dat de dingen die ik speel meestal gewoon slecht zijn, maar ik ben gewoon enorm enthousiast en dan zeg ik nou eenmaal dat het wel goed klinkt enzo, geef julie een verkeerde indruk, zal inderdaad met wat makkelijkers moeten beginnen, of heel veel aan m`n techniek werken denk ik zo.
Bedankt anyways dat je vind dat ik wel goed kan gitaar spelen, het enige wat ik vind wat ik zelf enigzins kan is improviseren, zelfs m`n standard akkoorden werk laat nog wat te wensen over.
En ik praat niet mee, ik geef m`n mening over een gitaar + de sound daar van, aan de hand van m`n eigen feel, ok de laatste keer dat ik een dure gitaar in m`n handen had was 6 maanden geleden bij Vriese Music Palace, en toen speelde ik alleen nog maar basic, en bij m`n oude werk waren het meestal goedekopere beginners gitaren, maar een mening is een mening, toch?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:58 schreef Braddie het volgende:
het enige wat ik vind wat ik zelf enigzins kan is improviseren
*facepalm*quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Braddie het volgende:
mijn improvisatie`s zijn inderdaad niet goed, en dat weet ik zelf wel,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |