Dat is liefquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhhhh how lovelyMijn auto doet vaag (lamp staat niet goed; versnellingsbak maakt vaag geluid...) en vriendlief is er mee naar garage voor mij
![]()
Bankhangen
Het is nog bijna twee sloffen shag die D'n Belg over zou nemen van me. Dat is zo'n 55 euro, dus mooi niet dat ik dat vernietigquote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende: [..] Dan breek en versnipper je ze boven de gootsteen en daarna een bult water er op. EN SNEL
.
Ga op stap, dan staan ze voor een dichte deur! LOLZ! EINZ! ;:Dquote:Op maandag 9 januari 2012 19:40 schreef Lindytje het volgende:
Mijn ouders komen vanavond, maar ik weet niet hoe laat... da's irritant
Die app is dan wel best coolquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
688 lakken. En een app om de collectie bij te houden
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga op stap, dan staan ze voor een dichte deur! LOLZ! EINZ! ;:D
Stuur het op in een grote bubbelvlopquote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is nog bijna twee sloffen shag die D'n Belg over zou nemen van me. Dat is zo'n 55 euro, dus mooi niet dat ik dat vernietigHij moet maar gauw langskomen om het op te halen
Nu ga ik echt in badje
Ja, maar het zegt ook wat over ons dat we die app cool vindenquote:
Lijken wassenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga op stap, dan staan ze voor een dichte deur! LOLZ! EINZ! ;:D
quote:
Je bent gebanned!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
En zeg, die hele Ainnir blog doet et niet bij mij!
alles alles?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
OK IK HEB ALLES IN EEN TAS GEGOOID EN GA HET NU NAAR PATJE ZIJN APARTEMENT BRENGEN!!
Hij is toch niet thuis
Alles, alles!!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
OK IK HEB ALLES IN EEN TAS GEGOOID EN GA HET NU NAAR PATJE ZIJN APARTEMENT BRENGEN!!
Hij is toch niet thuis
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie wil er stage lopen bij Masja?
Voor een stagevergoeding (lees: 250 euro per maand), 5 maanden fulltime, je mag hen al het werk uit handen nemen zodat ze nog meer verdienen en wat heb je er zelf aan? Je leert alles over het runnen van een webshop!![]()
![]()
Niiiiice ! Iemand inhuren die alle vuile klusjes mag doenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie wil er stage lopen bij Masja?
Voor een stagevergoeding (lees: 250 euro per maand), 5 maanden fulltime, je mag hen al het werk uit handen nemen zodat ze nog meer verdienen en wat heb je er zelf aan? Je leert alles over het runnen van een webshop!![]()
![]()
U serious? Ik dacht dat ik op miss lipgloss aan het kijken wasquote:byBG.nl is de webshop van de grootste beautyblog van Nederland, Beautygloss.nl (de site waar je nu op zit!).
quote:
quote:....ook werk je direct met mij
Dan riskeer je een ban jaquote:Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee je gaat naar haar ubercoole kantoor in Amsterdam!
Wat ik wel een beetje schokkend vind, is dat het gross van de reacties is "ZOMG HOE ONWIJS COOL MAAR IK BEN NOG GEEN ACHTIEN EINZ!!11!!"
Maar ook genoeg mensen die zeggen hoe geweldig het ze lijkt maar dat ze niet kunnen ivm studie....![]()
Ben er nog geen tegengekomen met "Serieus, als jij hulp nodig hebt, betaal je maar het minimumloon!". Vind ik best ernstig eigenlijk
quote:Frankie says:
09/01/2012 at 15:16
Ik vind dit eerlijk gezegd onbetaald werk onder het mom van ‘stage lopen’. Maar goed, dat heb ik bij wel meer stage plekken :p
quote:Mascha says:
09/01/2012 at 17:37
Bij een stage leer je heel veel en wordt ook echt de tijd genomen om jou het vak te leren.. bij een gewone baan ‘moet je het kunnen’, anders word je niet aangenomen. Ik heb op mijn stages meer geleerd dan mijn opleidingen en daar ben ik heel dankbaar voor.
quote:Frankie says:
09/01/2012 at 17:45
Ja oke, ergens snap ik dat ook wel.
Voor d'r vrinden die de webshop runnenquote:
Aan haar post te zien heeft ze 3 man personeel.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
verdient ze daar genoeg mee om personeel te betalen?
Die lui runnen die webshopquote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Stagiaire moet niet voor niks boven de 18 zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Not sure if legit or kinderarbeid
Daarom een 'stagiaire' voor maar ¤ 250 natuurlijk! Goedkope hulp...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wat voor studie zou op zo'n 'stage' aansluiten dan??quote:Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar 1 kritische reactie. Ja en iemand die vraagt of ze een officieel leerbedrijf is, maar daar antwoord ze niet op. Hoewel ze waarschijnlijk andere negatieve reacties heeft verwijderd, vind ik dit best een beetje schokkend. Dat is de nieuwe generatie, die dolgelukkig in dit soort ongein trapt
Oooooowww okquote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
250 euro per maand verzon ik trouwens ter plekke omdat ik zoiets als stagevergoeding kreeg bij mijn laatste stage..
Ze heeft het zelf over "marktconforme vergoeding".
Niks. Kan er niks anders van makenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar wat voor studie zou op zo'n 'stage' aansluiten dan??
Ik bij m'n eerste stage ook niet hoor. Bij 2e stond het in de CAOquote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kreeg heul niks voor mijn stage
Stom belgisch schoolsysteem![]()
Teach me masterquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leren hoe een webshop te runnen in zoveel maanden
Oja... zoiets zou nog wel kunnen ja...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
misschien een mbo opleiding voor mkb of detailhandel ofzo?
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die stage doen want klantenservice = communiceren met mensen dus ik kan het bij mijn studie passen![]()
![]()
Neem ook een stagiair!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leren hoe een webshop te runnen in zoveel maanden
Niet te veel hopen, het helpt toch nietquote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
Whao schoenen zijn verzonden !!Met dhl... Ik hoop dat ik ze niet in eindhoven ga moeten ophalen
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Oh men, die slechte reacties op die site. Een lezeres op een andere lezeres die terecht klaagt over die pop-up ad over de website heen:
"ja das idd niet egt heel prettig maar k erger mij er niet aan. k bedoel je komt op beautygloss, denkt owja dat reclame blok, klikt hem weg, en weg probleem. Xusjes"
Xusjes? Ksusjes?
Nein ! Open Season 2quote:
Kijk ! Zo iemand zie ik wel haar koffiemok likkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
even heel offtopic…
Mascha…wat een geweldige site!
verveel me nog niet!
en er is altijd wel een artikel wat me
blijft bebazen.
Steeds als ik klaar ben met het lezen van het artikel..zeg
ik in mezelf altijd: Pff..wat heerlijk!!!
Als dit een beetje raaroverkomt ..:D
Ga zo door !
XXXXXXX Chaima!!
Alleen haar koffiemok?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kijk ! Zo iemand zie ik wel haar koffiemok likken
Dat doet dit schrale weer gewoon met je haar....quote:Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef princess-a het volgende:
Lol @ stage lopen bij Masja![]()
Ik heb echt schraal pluizig haar tegenwoordigHoefde nooit een masker in, olie bleef er gewoon op liggen. net wilde ik er er een drupje olie in doen, schoot ermee uit en deed er per ongeluk heeeel veel olie in en mijn haar doet Sluuuuuurrpp, burp
en nu mooi glanzen
Meer mensen die hier last van hebben?
Oh en Puckzzz.. dumpen die sigaretten bij Patje! Volhouden
Ja, ik kende 'm achteraf ook wel, maarja, ik en namen onthoudenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Debsterr het volgende:
SQ, had je trouwens nou nog die blog opgezocht wat ik zei? fashionpolish.com (samen met AmyGrace prettiest nails EVAH).
Trots op jouquote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat doet dit schrale weer gewoon met je haar....
En ja, heb net alles naar Patjes place gebracht.
Ohja, moet ik ook nog doen.....maar ik ga nu echt zo in bad enzo....quote:Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Trots op jouEn balen, ik heb mn haar nog nooit zo gezien. Kapster legde het over mn schouders, naar opzij zeg maar. Leek wel een heks
![]()
Had jij al fotos gepost van je pruikje?
I haz a curiouss..quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja, moet ik ook nog doen.....maar ik ga nu echt zo in bad enzo....
Dus dat wordt vanaond niets, misschien als ik nog zin heb na drogen en stylen
Maar ben er zelf heel blij mee, is toch nog een vrij korte bob geworden maar het voelt wel ff heerlijk!
Wat heb je gefaald dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:51 schreef Incantrix het volgende:
Ik lees maar een paar blogs en ik weet meteen weer waarom.. Scrangie bijgelezen en meteen gefaaldterwijl ik al met Bubs mee heb besteld vandaag
Waarvan?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wutwutwut?
Ik word hier zo nieuwsgierig van.
Wet 'n Wild Buffy the Violet slayer en een zooitje hits-lakjes.. En ik heb snel alles weggeklikt voor ik per abuis bij de Nubars terecht zou komenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat heb je gefaald dan?
Lol... "zij wil heel graag en moet er zelfs van huilen maar ik wil ook best wel dus ik heb het nu heel zwaar dus dan ga ik me bezatten"
Moddols!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
En wie wil wat heel graag en gaat zich bezatten?
Welken site dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wet 'n Wild Buffy the Violet slayer en een zooitje hits-lakjes.. En ik heb snel alles weggeklikt voor ik per abuis bij de Nubars terecht zou komen
Moddolsquote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
En wie wil wat heel graag en gaat zich bezatten?
Ohquote:Op maandag 9 januari 2012 20:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, nu staat er weer tekst.
[..]
En dit!
Ben benieuwd naar de hits!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wet 'n Wild Buffy the Violet slayer en een zooitje hits-lakjes.. En ik heb snel alles weggeklikt voor ik per abuis bij de Nubars terecht zou komen
Parfum, horloge, tasquote:Op maandag 9 januari 2012 20:58 schreef Incantrix het volgende:
En echt suf, ik heb nog een cadeaubon liggen van de bijenkorf, dus ik ben daar al twee keer wezen kijken bij de mac, maar ik heb geloof ik ff genoeg nieuwe make-up liggenwat de hel koop je dán bij de bijenkorf?
Aahh, ik dacht alquote:Op maandag 9 januari 2012 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moddols!
Buffy the Violet Slayer ging ik bijna falen in m'n swap, maar toch niet. Lijkt me wel mooi!
Ebay en die brazilliaanse website van hits zelfquote:
Ditquote:
Die Wet n Wilds zijn echt duur op eBay!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Aahh, ik dacht al
Mij ook, ben nog steeds op zoek naar de perfecte paars voor mezelf, ik hoop dat dit 'm is
[..]
Ebay en die brazilliaanse website van hits zelfben echt heel benieuwd naar de hits-lakjes, heb 4 mari moon's en 5 no olimpo's geloof ik
Zodra ik ze draag zal ik pics posten, ookal ben ik niet zo'n beste lakker/lakjesfotografeersterquote:
Het eerste gebruik ik nooit, het tweede draag ik nooit en het derde koop ik altijd in anime-winkeltjes of op ebay want ik hou van poppetjes met grote ogen op mijn tasquote:
Jah, klopt, viel me ook tegen, maar kon geen NL-site vinden die ze verkocht. Boozyshop heeft ze niet meerquote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die Wet n Wilds zijn echt duur op eBay!
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, klopt, viel me ook tegen, maar kon geen NL-site vinden die ze verkocht. Boozyshop heeft ze niet meer
Mooie vaas, keukendingen, lekkere handcreme?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zodra ik ze draag zal ik pics posten, ookal ben ik niet zo'n beste lakker/lakjesfotografeerster
[..]
Het eerste gebruik ik nooit, het tweede draag ik nooit en het derde koop ik altijd in anime-winkeltjes of op ebay want ik hou van poppetjes met grote ogen op mijn tas
Ik heb bij het servies gekregen, maar als ik zulk duur spul koop gooi ik het vast meteen kapot
http://www.debijenkorf.nl/quote:Op maandag 9 januari 2012 20:58 schreef Incantrix het volgende:
En echt suf, ik heb nog een cadeaubon liggen van de bijenkorf, dus ik ben daar al twee keer wezen kijken bij de mac, maar ik heb geloof ik ff genoeg nieuwe make-up liggenwat de hel koop je dán bij de bijenkorf?
Als je die mogelijkheid hebt zou ik het zeker doen iddquote:Op maandag 9 januari 2012 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Weet wel meteen dat als ik Wet n Wild wil ik het wel via een swap regel, of gewoon PayPallen met iemand uit Amerika.
Hopen dat hij wel bevalt dan, voor dat geld!
Vaas valt hier kapot (tweejarig kind en drie kattenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooie vaas, keukendingen, lekkere handcreme?
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.debijenkorf.nl/
Opties zat! Opgelost, slotje.
Niet alle Wet n Wild lakjes zijn zo duur op Ebay maar die collectie idd wel. Mag de de link van dat ene board van je? Kijken of ik kan swappen voor Whimsical. Wat om daar meer dan ¤ 13 voor te betalen....quote:Op maandag 9 januari 2012 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Weet wel meteen dat als ik Wet n Wild wil ik het wel via een swap regel, of gewoon PayPallen met iemand uit Amerika.
Hopen dat hij wel bevalt dan, voor dat geld!
Is ook een goeiequote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Heb ik al doorgespit![]()
Oh, maar ik bedenk ineens iets
Ik wil twee mooie kandelaars voor op onze nieuwe tafel, of iets anders moois om erop te zetten.. Met alleen een fruitschaal is een tafel van 2 meter zo leeg
Facebook-groep.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je die mogelijkheid hebt zou ik het zeker doen iddik heb niet echt mensen om mee te swappen.. Ik kan hoogstens een vriend van mij die in de US woont op pad sturen, maarja.. Die is workaholic en werkt >60 uur per week
[..]
Vaas valt hier kapot (tweejarig kind en drie katten), keukendingen zou kunnen.. Hmm, handcreme.. Daar zeg je zoiets
heb wel al een deel van de bon besteed aan mijn überfijne lippencrčme, dus misschien is dat iets
en anders wacht ik maar gewoon even tot ik een ingeving krijg, of MAC met een bijzondere collectie komt ofzo..
Ik kan je wel aan de groep toevoegen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet alle Wet n Wild lakjes zijn zo duur op Ebay maar die collectie idd wel. Mag de de link van dat ene board van je? Kijken of ik kan swappen voor Whimsical. Wat om daar meer dan ¤ 13 voor te betalen....
Volgens mij ook een paar ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:15 schreef Incantrix het volgende:
Ooow, wat voor facebook-groep isda? Hendig! Ik zit wel vaker te denken dat het handig zou zijn om iemand daar te hebben om mee te ruilen.. Zitten er ook brazilliaanse mensen? Dat zou pas écht handig zijn, daar hebben ze echt zulke mooie lakjes!
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
God, ik zie weer eens wat hoorDe kandelaar die ik leuk vind is maar 400 euro
quote:
No problem!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
God, ik zie weer eens wat hoorDe kandelaar die ik leuk vind is maar 400 euro
Echt he? Ik ben serieus aan het overwegen een boterham met filet american te smeren.. Boeh..quote:
voor je neus chips gaan zitten kanen terwijl jij wil/moet afvallen vind ik gewoon niet zo sociaal, vooral niet op maandagavondquote:
Volgens mij valt dat echt enorm mee, omgerekend een euro of 3 ofzo? Ik heb een brazilliaanse collega die wel wat voor me mee wil nemen de volgende keer dat ze gaat, alleen zij is net geweest, ik was net te laat met vragen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn broer en zwageres gaan binnenkort naar brazilie en ik ga vragen of ze lakjes mee kunnen nemen. Weet iemand wat ze daar kosten?
quote:
weinig!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn broer en zwageres gaan binnenkort naar brazilie en ik ga vragen of ze lakjes mee kunnen nemen. Weet iemand wat ze daar kosten?
Oh boi, dan ga ik ff een lijstje maken van zeh preciousquote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat echt enorm mee, omgerekend een euro of 3 ofzo? Ik heb een brazilliaanse collega die wel wat voor me mee wil nemen de volgende keer dat ze gaat, alleen zij is net geweest, ik was net te laat met vragen.
Haha, herkenbaar, eerst zo'n geīrriteerde, een beetje getergde blik jouw kant op (ik leg altijd de ipad op mijn katquote:Op maandag 9 januari 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Hij is al weer weg... Hij vond de laptop voor zijn snoet niet zo leuk
Die hits No olimpo natuulakquote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weinig!
Maareh, lakjes is een ruim begrip
Just dü itquote:Op maandag 9 januari 2012 21:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh boi, dan ga ik ff een lijstje maken van zeh precious
Oh dat, ja op maandagavond is dat zeker stom.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor je neus chips gaan zitten kanen terwijl jij wil/moet afvallen vind ik gewoon niet zo sociaal, vooral niet op maandagavond
Ohh ik ga ze echt instructies geven en slaan als ze het verkeerde meenemenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Just dü it
Ze hebben er, behalve hits, nog een aantal merken die echt hippe shizzle hebben vertelde zij ook
Gewoon álles mee laten nemenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ohh ik ga ze echt instructies geven en slaan als ze het verkeerde meenemen
vast ook heerlijk warm zo'n kacheltje op je benenquote:
Kostdat?quote:
Beetje mildquote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kostdat?
Hebben!![]()
Is "verdorie" een acceptabele vloek voor kinderen?
twijfelachtig. Een keer gebruiken bestraf ik niet maar ze moeten er niet mee gaan strooien vind ik.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kostdat?
Hebben!![]()
Is "verdorie" een acceptabele vloek voor kinderen?
Heftiger dan potverdriedubbeltjesquote:
Goeden edit.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heftiger dan potverdriedubbeltjes.
Maar acceptabel?
Het probleem:
Ik ben bezig met de fotostrip die de kinderen hebben gemaakt (nou ja, de kinderen staan op de foto, ik ben al een paar uur bezig om dat ding in elkaar te plakken). Ze hebben hiervoor zelf de tekst geschreven. Op 1 van de plaatjes hadden zij dus Verdorie bedacht.
Ik vind dat zelf wel kunnen, maar vraag me af of sommige ouders het misschien te ver vinden gaan als het zo zwart op wit staat... (Strip is geschreven door 2 meiden van 11 + meisje van 9, maar komt op de muur van de gang, dus wat daar rondloopt is vanaf 6 jaar. Plus ouders van de peutergroep, maar die kunnen toch niet lezen)
edit: de peuters kunnen niet lezen, de ouders van de peuters kunnen wel lezen.
Verander het in 'ohnoes!'quote:Op maandag 9 januari 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar acceptabel?
Het probleem:
Ik ben bezig met de fotostrip die de kinderen hebben gemaakt (nou ja, de kinderen staan op de foto, ik ben al een paar uur bezig om dat ding in elkaar te plakken). Ze hebben hiervoor zelf de tekst geschreven. Op 1 van de plaatjes hadden zij dus Verdorie bedacht.
Ik vind dat zelf wel kunnen, maar vraag me af of sommige ouders het misschien te ver vinden gaan als het zo zwart op wit staat... (Strip is geschreven door 2 meiden van 11 + meisje van 9, maar komt op de muur van de gang, dus wat daar rondloopt is vanaf 6 jaar. Plus ouders van de peutergroep, maar die kunnen toch niet lezen)
Ik zou het niet doen. Wellicht dat vele ouders tegenwoordig het aanvaardbaar vinden; maar als er maar 1 iemand tussen zit; die er problemen mee heeft...quote:Op maandag 9 januari 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar acceptabel?
Het probleem:
Ik zat al te denken aan "nee he!"quote:
Potvolkoffie!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Wellicht dat vele ouders tegenwoordig het aanvaardbaar vinden; maar als er maar 1 iemand tussen zit; die er problemen mee heeft...
En niemand gaat problemen maken met 'Potvolkoffie!!" Oid... Of wat hier in nl gebruikelijk is
'ohmagawwwdno!'quote:Op maandag 9 januari 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan "nee he!"
Misschien moet ik het veranderen in ZOMGWTFEINZ!1!!??!!
Š PriemGirlquote:Op maandag 9 januari 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
GODFRIEDBOMANS!
Potvolkoffie it is
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 9 januari 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Potverdorie is toch geen scheldwoord? Og ben ik gewoon verpest?
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of ik zet gewoon "GODVER HOEREN KLOTE ZOOI, NOU HEB IK DAT TYFUS VLIEGTUIG GEMIST!!!"
Nee?
Vlg mij is het een 'milde' vorm van godverdomme... De meeste aanvaarden het; maar eigenlijk is het een nette manier op gvd te zeggenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zusje van 3 4quote:Op maandag 9 januari 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor mij ook niet, maarja.. Ik kom uit Den Haagquote:Op maandag 9 januari 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Le fu.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
O de context was dus dat ze haar vliegtuig mistte. Dus ik heb een foto van dat meisje gemaakt en er een landingsbaan met een vertrekkend vliegtuig achter gephotoshopt
Wat had je verzonnen?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maarja.. Ik kom uit Den Haagik had allemaal keurige 'scheldwoorden' bedacht voor wanneer Stef erbij was en toen werd ik erop aangesproken dat ik zulke dingen zei met hem erbij.. Het bleek toch wat minder netjes te zijn als ik zelf dacht
don't ask me..
Wat danquote:Op maandag 9 januari 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maarja.. Ik kom uit Den Haagik had allemaal keurige 'scheldwoorden' bedacht voor wanneer Stef erbij was en toen werd ik erop aangesproken dat ik zulke dingen zei met hem erbij.. Het bleek toch wat minder netjes te zijn als ik zelf dacht
don't ask me..
Hahahaquote:Op maandag 9 januari 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
don't ask me..
zeker van die ouders die vinden dat je met je kind moet praten als het drie is enzo, dat straffen niet werkt en dat lief vragen: zou je dat alsjeblieft niet willen doen? werkt bij een kleuter.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
don't ask me..
Zulke oudersquote:Op maandag 9 januari 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker van die ouders die vinden dat je met je kind moet praten als het drie is enzo, dat straffen niet werkt en dat lief vragen: zou je dat alsjeblieft niet willen doen? werkt bij een kleuter.
Mijn man zei hetquote:Op maandag 9 januari 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker van die ouders die vinden dat je met je kind moet praten als het drie is enzo, dat straffen niet werkt en dat lief vragen: zou je dat alsjeblieft niet willen doen? werkt bij een kleuter.
Ik zou dan keihard gaan lachenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nadat mijn 3 jarige eens een godverdomme vanuit haar tenen perste, hou ik het tegenwoorig maar op snotdorie
Wij hebben zowel kuthoer als kankerhoer uit de monden van kinderen van zeven horen komenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nadat mijn 3 jarige eens een godverdomme vanuit haar tenen perste, hou ik het tegenwoorig maar op snotdorie
Takke lolquote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en wat ik had bedacht was takke ipv mijn gebruikelijke tering
Ditquote:Op maandag 9 januari 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie ! Mijn mama heeft mij goed opgevoedquote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
maar potvolkoffie is een nette manier van potverdorie, wat weer een nette manier van gvd isdus eigenlijk zeg je dan nog steeds gvd! Einz!
Tsja... Bekt wel lekker!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef Incantrix het volgende:
Goeden matigen spellingcontrolequote:Op maandag 9 januari 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hebben zowel kuthoer als kankerhoer uit de monden van kinderen van zeven horen komen.
En nee ze weten dan niet wat het betekent
(waarom kent mijn spellingcontrole kuthoer niet en kankerhoer wel?)
Ik reed bijna tegen de vangrail van ellende manquote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dan keihard gaan lachen
Takke is hier ook een scheldwoordquote:Op maandag 9 januari 2012 22:18 schreef Incantrix het volgende:
Bazenkindquote:Op maandag 9 januari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DitMijn stiefmoeder wilde het ook zo aanpakken, weet niet of ik het al eens had verteld maar mijn broertje moest toen op de trap voor straf. En toen ging ze na 3 minuten met hem praten en zeggen dat hij weer terug mocht komen. Zegt ie:
'Neuh, ik blijf nog even, zit wel lekker.'
Stoom uit den oren.
Ik zie het al in de krant 'Kind roept *verdomme, moeder verongelukt'.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik reed bijna tegen de vangrail van ellende man
"ok, dan mag je nog 10 minuten zitten"quote:Op maandag 9 januari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DitMijn stiefmoeder wilde het ook zo aanpakken, weet niet of ik het al eens had verteld maar mijn broertje moest toen op de trap voor straf. En toen ging ze na 3 minuten met hem praten en zeggen dat hij weer terug mocht komen. Zegt ie:
Stoom uit den oren.
Mijn oudste kon pas laat goed spreken. Mijn broertje heeft zich elke keer weer de takke gelachen om het joch kangeroe te laten zeggen..een keer raden hoe hij dat uitsprakquote:Op maandag 9 januari 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hebben zowel kuthoer als kankerhoer uit de monden van kinderen van zeven horen komen.
En nee ze weten dan niet wat het betekent
(waarom kent mijn spellingcontrole kuthoer niet en kankerhoer wel?)
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Stoom uit den oren.
quote:
Drommels!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik leer mijn kinderen van die oudhollandse woorden. Kneiters!
Kneiterhard, blitskikkerquote:Op maandag 9 januari 2012 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik leer mijn kinderen van die oudhollandse woorden. Kneiters!
Dat chips wordt je toch een partij moe vanquote:Op maandag 9 januari 2012 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
of poep
of chips
terwijl ik dit tik stoot bb er weer een harde GVD en kut uit
verneuckte kids, we krijgen ze
Ik zei dat een keer toen ik nog op school zat. Komt die docent heel droog "Bestaat dat echt?".quote:Op maandag 9 januari 2012 22:22 schreef Incantrix het volgende:
Holy crap vond hij ook niet goed trouwens
Is dat die ontmaskering?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
Pahaha die reading van derek![]()
Geweldig..
Krijg je honger vanquote:Op maandag 9 januari 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat chips wordt je toch een partij moe van. Ik raad het niet aan
crepe dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:22 schreef Incantrix het volgende:
Holy crap vond hij ook niet goed trouwens
Ze zijn naar een show van hem geweest en zij kreeg een reading.... Over haar overleden opa en alles... Alleen leeft haar opa nogquote:
4quote:
Ik heb gezaptquote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze zijn naar een show van hem geweest en zij kreeg een reading.... Over haar overleden opa en alles... Alleen leeft haar opa nogEn klopte helemaal niks van dus
ik heb dan geen dertig kinderen hequote:Op maandag 9 januari 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat chips wordt je toch een partij moe van. Ik raad het niet aan
Niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb dan geen dertig kinderen he
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
4
Maar mijn zusje is nu 4 en die is nog vele malen erger
Die wilde ooit een keer iets gedaan krijgen en haar moeder zei nee. Dus ging ze stiekem naar onze vader. En mijn stiefmoeder hoorde dat dus en die riep al: 'Ik heb al nee gezegd hoor Etiënne!' Werd ze helemaal woest! 'HOU JE MOND! HOU JE MOND! En als je je mond niet houdt zeg ik HOU JE BEK.'
Dus iedereenen mijn stiefmoeder werd kwaad en zei dat ze straf kreeg omdat ze dat niet mocht zeggen. Zegt ze:
'Nee ik krijg geen straf, want ik zei ALS.'
Dan is slaan de enige overgebleven oplossingquote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
4
Die wilde ooit een keer iets gedaan krijgen en haar moeder zei nee. Dus ging ze stiekem naar onze vader. En mijn stiefmoeder hoorde dat dus en die riep al: 'Ik heb al nee gezegd hoor Etiënne!' Werd ze helemaal woest! 'HOU JE MOND! HOU JE MOND! En als je je mond niet houdt zeg ik HOU JE BEK.'
Dus iedereenen mijn stiefmoeder werd kwaad en zei dat ze straf kreeg omdat ze dat niet mocht zeggen. Zegt ze:
Oh dear.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
4
Was grappig... Die ene kerel had tips gekregen over cold readings... Hij ging op een paranormale beurs staan en deed tig 'readings' bij mensen... 95 % 'klopte' wat ie zei... 1 dag heeft ie uitleg gekregen hoe hij een cold reading moet doenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
wat een bijdehante kutkinderen, uft![]()
(ik was net zo)
Kijk wel op uitzendinggemist.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was grappig... Die ene kerel had tips gekregen over cold readings... Hij ging op een paranormale beurs staan en deed tig 'readings' bij mensen... 95 % 'klopte' wat ie zei... 1 dag heeft ie uitleg gekregen hoe hij een cold reading moet doen
Maar is nu voorbij... Goeien zap
Ja dat vond ik ook echt grappigquote:Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was grappig... Die ene kerel had tips gekregen over cold readings... Hij ging op een paranormale beurs staan en deed tig 'readings' bij mensen... 95 % 'klopte' wat ie zei... 1 dag heeft ie uitleg gekregen hoe hij een cold reading moet doen
Maar is nu voorbij... Goeien zap
Goeden argumentquote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik had een keer ruzie met m'n broer. Mijn verdediging: "Hij begon want hij sloeg terug!"Ruzie was wel meteen opgelost want iedereen moest heel hard lachen!
of wedervragen: waarom vraag je dat?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest shampoo kopen vorige week, nick ging mee. 'Waarom koop je dat?' hij bedoelde waarom dat merk, of t speciaal was ofzo. Dus ik zeg expres 'om mijn haren te wassen'. Hij boos, ik lollerde
![]()
Ik haat het ook alsquote:Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest shampoo kopen vorige week, nick ging mee. 'Waarom koop je dat?' hij bedoelde waarom dat merk, of t speciaal was ofzo. Dus ik zeg expres 'om mijn haren te wassen'. Hij boos, ik lollerde
![]()
Waarom en hoezo doen het altijd goed jaquote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of wedervragen: waarom vraag je dat?
Ook goed voor annoyings
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik had een keer ruzie met m'n broer. Mijn verdediging: "Hij begon want hij sloeg terug!"Ruzie was wel meteen opgelost want iedereen moest heel hard lachen!
hij had je zijn andere wang toe moeten kerenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Of gewoon "WAAROM NIET?"quote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of wedervragen: waarom vraag je dat?
Ook goed voor annoyings
Wij ook hier thuis!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef Lindytje het volgende:
Omdat het kan, dat zeggenen ik hier te vaak
Slaap-ze!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ga ik slapen want mijn nek doet pijn van het in een achterlijke houding staren naar en typen op de ipad:')
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en in je eentje 'alleen vragen' spelen terwijl de ander het niet door heeft is ook briljant![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en in je eentje 'alleen vragen' spelen terwijl de ander het niet door heeft is ook briljant![]()
Slaap ze ende zoquote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ga ik slapen want mijn nek doet pijn van het in een achterlijke houding staren naar en typen op de ipad:')
Trusten!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nachtmerries over renkema. Zou hij een giraffe waarderen op het tentamen?
Due tomorrow? Do tomorrow!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker space! Ik wil eigenlijk ook slapen, maar moet ook eigenlijk dat verslag afmaken. Dilemma's.
Ik zou het niet waarderen bij Janquote:Op maandag 9 januari 2012 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nachtmerries over renkema. Zou hij een giraffe waarderen op het tentamen?
Of geen ja geen nee. En als ze het dan zeggen heel hard roepen "JIJ BENT AF!"quote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef Lindytje het volgende:
Geluid van een zoemerquote:Op maandag 9 januari 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of geen ja geen nee. En als ze het dan zeggen heel hard roepen "JIJ BENT AF!"
(of simpelweg het geluid van een zoemer nadoen)
Dank voor den inspiratiequote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woensdagochtend pas! Maar moet 's middags dan een verslag van het gesprek schrijven en heb vrijdag een deadline waar ik nog superveel voor moet doen. En donderdagavond moet ik hospiteren en bijquote:
Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je zo beneden is dan mijn antwoordquote:Op maandag 9 januari 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
mijn antwoord op waarom is meestal daarom
Bwhehehehhe, je kunt het proberen, ik gok alleen dat je dan de komende 3 jaar een onvoldoende haalt voor T&Cquote:Op maandag 9 januari 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien moet ik dan een giraffe met een tekstballon en dan een conversationele implicatuur erin
Noezquote:Op maandag 9 januari 2012 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehhe, je kunt het proberen, ik gok alleen dat je dan de komende 3 jaar een onvoldoende haalt voor T&C
En als je aan de trap blijft haken dan kan je de grond niet raken!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je zo beneden is dan mijn antwoord
Goeden ideequote:Op maandag 9 januari 2012 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of geen ja geen nee. En als ze het dan zeggen heel hard roepen "JIJ BENT AF!"
(of simpelweg het geluid van een zoemer nadoen)
Goed planquote:Op maandag 9 januari 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu gaat Spees zeker blijven hangen voor de lapo?![]()
![]()
Ik wil vloekwoorden in den TT!
Die ken ik dan weer nietquote:Op maandag 9 januari 2012 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En als je aan de trap blijft haken dan kan je de grond niet raken!
Slaap lekker Priem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |