Dat is liefquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhhhh how lovelyMijn auto doet vaag (lamp staat niet goed; versnellingsbak maakt vaag geluid...) en vriendlief is er mee naar garage voor mij
![]()
Bankhangen
Het is nog bijna twee sloffen shag die D'n Belg over zou nemen van me. Dat is zo'n 55 euro, dus mooi niet dat ik dat vernietigquote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende: [..] Dan breek en versnipper je ze boven de gootsteen en daarna een bult water er op. EN SNEL
.
Ga op stap, dan staan ze voor een dichte deur! LOLZ! EINZ! ;:Dquote:Op maandag 9 januari 2012 19:40 schreef Lindytje het volgende:
Mijn ouders komen vanavond, maar ik weet niet hoe laat... da's irritant
Die app is dan wel best coolquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
688 lakken. En een app om de collectie bij te houden
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga op stap, dan staan ze voor een dichte deur! LOLZ! EINZ! ;:D
Stuur het op in een grote bubbelvlopquote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is nog bijna twee sloffen shag die D'n Belg over zou nemen van me. Dat is zo'n 55 euro, dus mooi niet dat ik dat vernietigHij moet maar gauw langskomen om het op te halen
Nu ga ik echt in badje
Ja, maar het zegt ook wat over ons dat we die app cool vindenquote:
Lijken wassenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga op stap, dan staan ze voor een dichte deur! LOLZ! EINZ! ;:D
quote:
Je bent gebanned!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
En zeg, die hele Ainnir blog doet et niet bij mij!
alles alles?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
OK IK HEB ALLES IN EEN TAS GEGOOID EN GA HET NU NAAR PATJE ZIJN APARTEMENT BRENGEN!!
Hij is toch niet thuis
Alles, alles!!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
OK IK HEB ALLES IN EEN TAS GEGOOID EN GA HET NU NAAR PATJE ZIJN APARTEMENT BRENGEN!!
Hij is toch niet thuis
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie wil er stage lopen bij Masja?
Voor een stagevergoeding (lees: 250 euro per maand), 5 maanden fulltime, je mag hen al het werk uit handen nemen zodat ze nog meer verdienen en wat heb je er zelf aan? Je leert alles over het runnen van een webshop!![]()
![]()
Niiiiice ! Iemand inhuren die alle vuile klusjes mag doenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie wil er stage lopen bij Masja?
Voor een stagevergoeding (lees: 250 euro per maand), 5 maanden fulltime, je mag hen al het werk uit handen nemen zodat ze nog meer verdienen en wat heb je er zelf aan? Je leert alles over het runnen van een webshop!![]()
![]()
U serious? Ik dacht dat ik op miss lipgloss aan het kijken wasquote:byBG.nl is de webshop van de grootste beautyblog van Nederland, Beautygloss.nl (de site waar je nu op zit!).
quote:
quote:....ook werk je direct met mij
Dan riskeer je een ban jaquote:Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee je gaat naar haar ubercoole kantoor in Amsterdam!
Wat ik wel een beetje schokkend vind, is dat het gross van de reacties is "ZOMG HOE ONWIJS COOL MAAR IK BEN NOG GEEN ACHTIEN EINZ!!11!!"
Maar ook genoeg mensen die zeggen hoe geweldig het ze lijkt maar dat ze niet kunnen ivm studie....![]()
Ben er nog geen tegengekomen met "Serieus, als jij hulp nodig hebt, betaal je maar het minimumloon!". Vind ik best ernstig eigenlijk
quote:Frankie says:
09/01/2012 at 15:16
Ik vind dit eerlijk gezegd onbetaald werk onder het mom van ‘stage lopen’. Maar goed, dat heb ik bij wel meer stage plekken :p
quote:Mascha says:
09/01/2012 at 17:37
Bij een stage leer je heel veel en wordt ook echt de tijd genomen om jou het vak te leren.. bij een gewone baan ‘moet je het kunnen’, anders word je niet aangenomen. Ik heb op mijn stages meer geleerd dan mijn opleidingen en daar ben ik heel dankbaar voor.
quote:Frankie says:
09/01/2012 at 17:45
Ja oke, ergens snap ik dat ook wel.
Voor d'r vrinden die de webshop runnenquote:
Aan haar post te zien heeft ze 3 man personeel.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
verdient ze daar genoeg mee om personeel te betalen?
Die lui runnen die webshopquote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Stagiaire moet niet voor niks boven de 18 zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Not sure if legit or kinderarbeid
Daarom een 'stagiaire' voor maar ¤ 250 natuurlijk! Goedkope hulp...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wat voor studie zou op zo'n 'stage' aansluiten dan??quote:Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar 1 kritische reactie. Ja en iemand die vraagt of ze een officieel leerbedrijf is, maar daar antwoord ze niet op. Hoewel ze waarschijnlijk andere negatieve reacties heeft verwijderd, vind ik dit best een beetje schokkend. Dat is de nieuwe generatie, die dolgelukkig in dit soort ongein trapt
Oooooowww okquote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
250 euro per maand verzon ik trouwens ter plekke omdat ik zoiets als stagevergoeding kreeg bij mijn laatste stage..
Ze heeft het zelf over "marktconforme vergoeding".
Niks. Kan er niks anders van makenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar wat voor studie zou op zo'n 'stage' aansluiten dan??
Ik bij m'n eerste stage ook niet hoor. Bij 2e stond het in de CAOquote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kreeg heul niks voor mijn stage
Stom belgisch schoolsysteem![]()
Teach me masterquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leren hoe een webshop te runnen in zoveel maanden
Oja... zoiets zou nog wel kunnen ja...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
misschien een mbo opleiding voor mkb of detailhandel ofzo?
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die stage doen want klantenservice = communiceren met mensen dus ik kan het bij mijn studie passen![]()
![]()
Neem ook een stagiair!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leren hoe een webshop te runnen in zoveel maanden
Niet te veel hopen, het helpt toch nietquote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
Whao schoenen zijn verzonden !!Met dhl... Ik hoop dat ik ze niet in eindhoven ga moeten ophalen
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Oh men, die slechte reacties op die site. Een lezeres op een andere lezeres die terecht klaagt over die pop-up ad over de website heen:
"ja das idd niet egt heel prettig maar k erger mij er niet aan. k bedoel je komt op beautygloss, denkt owja dat reclame blok, klikt hem weg, en weg probleem. Xusjes"
Xusjes? Ksusjes?
Nein ! Open Season 2quote:
Kijk ! Zo iemand zie ik wel haar koffiemok likkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
even heel offtopic…
Mascha…wat een geweldige site!
verveel me nog niet!
en er is altijd wel een artikel wat me
blijft bebazen.
Steeds als ik klaar ben met het lezen van het artikel..zeg
ik in mezelf altijd: Pff..wat heerlijk!!!
Als dit een beetje raaroverkomt ..:D
Ga zo door !
XXXXXXX Chaima!!
Alleen haar koffiemok?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kijk ! Zo iemand zie ik wel haar koffiemok likken
Dat doet dit schrale weer gewoon met je haar....quote:Op maandag 9 januari 2012 20:33 schreef princess-a het volgende:
Lol @ stage lopen bij Masja![]()
Ik heb echt schraal pluizig haar tegenwoordigHoefde nooit een masker in, olie bleef er gewoon op liggen. net wilde ik er er een drupje olie in doen, schoot ermee uit en deed er per ongeluk heeeel veel olie in en mijn haar doet Sluuuuuurrpp, burp
en nu mooi glanzen
Meer mensen die hier last van hebben?
Oh en Puckzzz.. dumpen die sigaretten bij Patje! Volhouden
Ja, ik kende 'm achteraf ook wel, maarja, ik en namen onthoudenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Debsterr het volgende:
SQ, had je trouwens nou nog die blog opgezocht wat ik zei? fashionpolish.com (samen met AmyGrace prettiest nails EVAH).
Trots op jouquote:Op maandag 9 januari 2012 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat doet dit schrale weer gewoon met je haar....
En ja, heb net alles naar Patjes place gebracht.
Ohja, moet ik ook nog doen.....maar ik ga nu echt zo in bad enzo....quote:Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Trots op jouEn balen, ik heb mn haar nog nooit zo gezien. Kapster legde het over mn schouders, naar opzij zeg maar. Leek wel een heks
![]()
Had jij al fotos gepost van je pruikje?
I haz a curiouss..quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja, moet ik ook nog doen.....maar ik ga nu echt zo in bad enzo....
Dus dat wordt vanaond niets, misschien als ik nog zin heb na drogen en stylen
Maar ben er zelf heel blij mee, is toch nog een vrij korte bob geworden maar het voelt wel ff heerlijk!
Wat heb je gefaald dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:51 schreef Incantrix het volgende:
Ik lees maar een paar blogs en ik weet meteen weer waarom.. Scrangie bijgelezen en meteen gefaaldterwijl ik al met Bubs mee heb besteld vandaag
Waarvan?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wutwutwut?
Ik word hier zo nieuwsgierig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |