Dat is liefquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhhhh how lovelyMijn auto doet vaag (lamp staat niet goed; versnellingsbak maakt vaag geluid...) en vriendlief is er mee naar garage voor mij
![]()
Bankhangen
Het is nog bijna twee sloffen shag die D'n Belg over zou nemen van me. Dat is zo'n 55 euro, dus mooi niet dat ik dat vernietigquote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende: [..] Dan breek en versnipper je ze boven de gootsteen en daarna een bult water er op. EN SNEL
.
Ga op stap, dan staan ze voor een dichte deur! LOLZ! EINZ! ;:Dquote:Op maandag 9 januari 2012 19:40 schreef Lindytje het volgende:
Mijn ouders komen vanavond, maar ik weet niet hoe laat... da's irritant
Die app is dan wel best coolquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
688 lakken. En een app om de collectie bij te houden
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga op stap, dan staan ze voor een dichte deur! LOLZ! EINZ! ;:D
Stuur het op in een grote bubbelvlopquote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is nog bijna twee sloffen shag die D'n Belg over zou nemen van me. Dat is zo'n 55 euro, dus mooi niet dat ik dat vernietigHij moet maar gauw langskomen om het op te halen
Nu ga ik echt in badje
Ja, maar het zegt ook wat over ons dat we die app cool vindenquote:
Lijken wassenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga op stap, dan staan ze voor een dichte deur! LOLZ! EINZ! ;:D
quote:
Je bent gebanned!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
En zeg, die hele Ainnir blog doet et niet bij mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |