Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Hehe, ik heb mn laatste kwijtgespeeld in de trade offer voor IF Mignoletquote:Op maandag 9 januari 2012 19:02 schreef Fuszy het volgende:
Wie wil mijn Guidetti's kopen op de ps3. Wil niet lager dan 40k gaan alleen ze willen niet meer verkopen. Tot op heden pas 1 verkocht van de 3.
O nee, kijk bv. eens naar IF Aimar? Er staan best veel wel ingevuld hoor.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hehe, ik heb mn laatste kwijtgespeeld in de trade offer voor IF Mignolet
Fucking irritant dat van geen enkele IF meer de hidden stats in de database staan ofzo
Hmm, alleen bij silvers maybe dan. Maar die van IF Coloccini stonden er van de week ook niet...quote:Op maandag 9 januari 2012 19:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O nee, kijk bv. eens naar IF Aimar? Er staan best veel wel ingevuld hoor.
en ik dacht, laat ik ns random de lapo makenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
WTF, ik was nadrukkelijk aan het hunten maar posten er godver 2 tegelijk
Ik wilde een niet TOTY gerelateerde TT doen.
Beetje laat, maar de laatste keer dat in ingame stats aan het checken was, zag ik dat Castaignos 86 sprint speed had.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik met Kandji, is pace 78, van Persie pace 79 maar vind Kandji veel sneller. Ook Castaignos, slechts 3 pace puntjes meer dan van Persie, oogt als 10 punten sneller..
En Rooney boven Van Persie ! WTFquote:Op maandag 9 januari 2012 19:17 schreef vandermar het volgende:
Ramos boven Silvaachterlijk zelfde als Caslilas boven van der Sar en Alonso boven Silva
Vorig jaar was Puyol de linksback van het TOTY volgens mij, maar hij was toch gewoon CB.quote:
edit : te laat!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:19 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie nu Ferguson, maar het TOTY is dus al bekend?
Tja, van Persie scoorde dan weer niet in een champions league finale.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
RvP was vorig seizoen echt beter dan Rooney, die trol heeft geen flikker laten zien en speelde echt bagger. 11 goals ook maar.
Woensdag toch na 7 uur ?!quote:
Tja, Rooney speelt het hele seizoen slecht en maakt per ongeluk een goal maar alsnog verliezen ze dik. Rooney heeft ook een beter team.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, van Persie scoorde dan weer niet in een champions league finale.
Je kon hem beter langer houdenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:25 schreef Confetti het volgende:
Thiago Silva gekocht voor 449k en 2 seconden later voor 490k verkocht.![]()
Sommigen hebben de prijsstijging nog niet helemaal door.
De kans dat je de speler uit een pakje trektquote:Op maandag 9 januari 2012 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel al bijna een jaar FUT, maar snap nog steeds niet wat Card Weight inhoudt.. Iemand?
Dus als je een speler met 365 cardweight heb, dan heb je 365% kans?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De kans dat je de speler uit een pakje trekt
Denk dat dat het criterium mede is geweest. Champions league finale was Barcelona-Man Utd, en daarom hebben ze er 2 Man Utd spelers in gedaan..quote:Op maandag 9 januari 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tja, Rooney speelt het hele seizoen slecht en maakt per ongeluk een goal maar alsnog verliezen ze dik. Rooney heeft ook een beter team.
Hoe lager de cardweight, hoe zeldzamer de speler is en dus minder uit pakjes getrokken wordt.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik las alleen dat zero weight betekent dat je hem er nóóit uit kan trekkenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus als je een speler met 365 cardweight heb, dan heb je 365% kans?dan zou je hem dus elke keer 3x hebben
Serieus, ik dacht al zoiets.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Top! Thanks mannen!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:27 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoe lager de cardweight, hoe zeldzamer de speler is en dus minder uit pakjes getrokken wordt.
En dat is echt bizar.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat dat het criterium mede is geweest. Champions league finale was Barcelona-Man Utd, en daarom hebben ze er 2 Man Utd spelers in gedaan..
18 goals en 7 assists in de competitie dat is veel meer dan Rooneyquote:Op maandag 9 januari 2012 19:31 schreef laucas het volgende:
Iemand enig idee hoeveel assists RvP had? Kan het nergens vinden op de BPL-site.
In het vorige seizoen 7, dit seizoen 6.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:31 schreef laucas het volgende:
Iemand enig idee hoeveel assists RvP had? Kan het nergens vinden op de BPL-site.
Zullen er wel weer IF of SIF versies van worden gereleased.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
Messi kan nog 1 keer vlammen, want met TOTY zal hij wel 98 krijgen
TOTY versie is altijd de hoogste, ze gaan geen betere Messi uitbrengen dan deze Messi.. hooguit een re-release.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
Messi kan nog 1 keer vlammen, want met TOTY zal hij wel 98 krijgen
Strakquote:
De 99 rating bewaren ze voor het einde seizoen TOTY.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:33 schreef psychedelicate het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als Messi deze keer 99 wordt. De ratings zijn sowieso al batshit dit jaar.
TOTY/Gouden Bal is denk ik hoger dan TOTS. Met de Ballon D'or is hij beter dan iedereen op de wereld, niet alleen beter dan de spelers in de Liga BBVA.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
De 99 rating bewaren ze voor het einde seizoen TOTY.
ik zal je maar even quoten.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bij deze, als Messi 99 wordt eet ik een schoen op
Juist. Volgens mij zat Messi niet eens in het BBVA TOTY vorig seizoen. Ze hadden er wat spelers ingezet zoals o.a. Soldado en Mata als ik het me goed herinner, en Lopo als CB (EA is Lopo dit jaar helemaal vergeten om hem in het spel te zettenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
TOTY/Gouden Bal is denk ik hoger dan TOTS. Met de Ballon D'or is hij beter dan iedereen op de wereld, niet alleen beter dan de spelers in de Liga BBVA.
De spelers die je nu noemt zaten toen op de bank.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juist. Volgens mij zat Messi niet eens in het BBVA TOTY vorig seizoen. Ze hadden er wat spelers ingezet zoals o.a. Soldado en Mata als ik het me goed herinner, en Lopo als CB (EA is Lopo dit jaar helemaal vergeten om hem in het spel te zetten).
Die drie TOTY spelers had ik ook.
Wat houdt die award in?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:38 schreef psychedelicate het volgende:
Rooney wint trouwens de Puskás award. En terecht.
Ditquote:
Nog steeds en nog heel langquote:Op maandag 9 januari 2012 19:22 schreef DutchSL het volgende:
Vidic slaat ook nergens op, over the hill en veel geblesseerd geweest.
Had ik laatst al voor rond die prijsquote:
*zoekt*quote:Op maandag 9 januari 2012 19:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De spelers die je nu noemt zaten toen op de bank.
Eensquote:Op maandag 9 januari 2012 19:38 schreef psychedelicate het volgende:
Rooney wint trouwens de Puskás award. En terecht.
Wat wint hij?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:40 schreef psychedelicate het volgende:
Lolwut, Neymar. Nigga you just went full retard.
Die is ziek man.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:40 schreef psychedelicate het volgende:
Lolwut, Neymar. Nigga you just went full retard.
Komt lang niet in de buurt van die van Rooney. Tegen Manchester City, nota bene. En was het niet de winnende?quote:
Die van Rooney vond ik zeker mooierquote:Op maandag 9 januari 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Dunno, die van Berbatov was ook wel mooi en Rooney is gay dus die gun ik het niet
Ik ga als de pakjes uitkomen en de boel hopelijk crasht een BBVA team maken, maar ja, die gasten zullen wel onbetaalbaar blijkenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
Maar goed een TOTY waar ik geen flikker mee kanTenzij ik toevallig TOTY Rooney krijg.
Voor zover ik weet gaat het niet omlaag na een wedstrijd, maar 80 telt wel gewoon als 80.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht dat conditie niet uitmaakte tegen een vriend?
Jup. Al kan jij er misschien iets meequote:Op maandag 9 januari 2012 19:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga als de pakjes uitkomen en de boel hopelijk crasht een BBVA team maken, maar ja, die gasten zullen wel onbetaalbaar blijken
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Confetti het volgende:
IF Thiago Silva nu 600k![]()
Kom ik stoer doen met mijn 20k winst toen ik hem voor 490k verkochte
Vandermarquote:
Dadelijk 700/800Kquote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Confetti het volgende:
IF Thiago Silva nu 600k![]()
Kom ik stoer doen met mijn 20k winst toen ik hem voor 490k verkochte
IF Rooney is zo duur omdat hij in de eerste TOTY zat toch..quote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef StijnDa het volgende:
Maar IF Rooney kost nu al 5 miljoen. TOTY Rooney wordt dus nog onbetaalbaarder. TOTY Van Persie was ook zwaar onbetaalbaar geweest. Hoopte een klein beetje op Bale.
IF Rooney zijn er maar een paar van héquote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef StijnDa het volgende:
Maar IF Rooney kost nu al 5 miljoen. TOTY Rooney wordt dus nog onbetaalbaarder. TOTY Van Persie was ook zwaar onbetaalbaar geweest. Hoopte een klein beetje op Bale.
Wedden van wel?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
IF Rooney zijn er maar een paar van hé![]()
TOTY Rooney wordt niet veel hoger dan 2 miljoen.
Nee, wil Messi er in, zou dan nog een miljoen over hebben (heb dan alleen IF Falcao en Messi). Kun je geen TOTY spelers meer echt van halen, hooguit nog een paar IF's. Al is dat ook geen straf natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jup. Al kan jij er misschien iets meeDe huidige IF's worden wel goedkoper
Arme jongen. vent van 34.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, wil Messi er in, zou dan nog een miljoen over hebben (heb dan alleen IF Falcao en Messi). Kun je geen TOTY spelers meer echt van halen, hooguit nog een paar IF's. Al is dat ook geen straf natuurlijk
Gullit en?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er staan toch mooi twee oud-PSV'ers daar op het podium
Haha wou net zeggen, dat deze gast ooit bij PSV heeft gevoetbaltquote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er staan toch mooi twee oud-PSV'ers daar op het podium
Overmorgen ga je het wel merken, het heeft juist veel effect op goude spelers.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is die markt al aan het instorten? En heeft dat effect op elke gouden speler?
inb4 Lindgren grammar police: gevoetbaldquote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Haha wou net zeggen, dat deze gast ooit bij PSV heeft gevoetbalt
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:59 schreef laucas het volgende:
[..]
inb4 Lindgren grammar police: gevoetbald
Dat is wel de enige echte Ronaldo.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, die dikke Ronaldo, lijkt net alsof hij geen nek heeft.
Neuh, in verschillende TOTW staan toch ook gewoon RM-kaartjes op CMquote:
twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:05:23Defenders are out!!!! you ready for 93-Casillas, 91-Alves, 93-Pique, 94-Vidic and 91-Ramos? Oh and HAPPPPPy HOURRRRR is on. reageer retweet
twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 09-01-2012 om 20:05:23Defenders are out!!!! you ready for 93-Casillas, 91-Alves, 93-Pique, 94-Vidic and 91-Ramos? Oh and HAPPPPPy HOURRRRR is on. reageer retweet
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef Reemi het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, kun je nu pakjes voor 50K kopen
Ik hou het ook wel op 7500 packsquote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef Reemi het volgende:
[..]Ben ik meteen blut. Misschien waag ik een gokje met 2 7500 packs
Ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Gramulanion het volgende:
Kan je niet beter even wachten tot de rest ook in packs zit?
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Is het hele TOTY uit of alleen de verdedigers?
sweaty goalquote:Op maandag 9 januari 2012 20:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat is een tramper nou weer?zelfde als skillers, sweaty goals of pacehoeren?
Ja. EN lees je wat in man. Staat link in OP.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Luckypenguin het volgende:
Komen die spelers er nieuw bij? In een andere kleur ofzo?
Ik denk morgen een happyhour met de middenvelders en dan daarna eentje met de aanvallers.?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Gramulanion het volgende:
Kan je niet beter even wachten tot de rest ook in packs zit?
Zal wel een beetje zakken maar niet te veel.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef DutchSL het volgende:
Ok, stats bekeken en ik ga geen van deze verdedigers halen. Wel IF Ramos op CB als zijn prijs zakt, dan kan IF Iraola op RB.
IF Casillas wil ik wel, maar daar ga ik geen miljoen voor betalen zeg..
Ben nu vooral benieuwd naar Xabi Alonso.
Sorry, bij deze voor de gene die het ook niet wisten.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja. EN lees je wat in man. Staat link in OP.
quote:2011 is the third edition of this special FIFA/FIFPro award, and the team is as follows:
Iker Casillas; Daniel Alves, Gerard Pique, Sergio Ramos, Nemanja Vidic; Andres Iniesta, Xabi Alonso, Xavi; Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney.
De IF heb ik al en ga ik dik verlies op makenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal wel een beetje zakken maar niet te veel.
Alonso gaat wel richting 100k lijkt me, maar de IF is niet zo veel beter dan de NIF.
Maar kan je ze uiteindelijk tegelijkertijd kopen? Vind het namelijk wel een EA stunt om ze los van elkaar in pakjes te doen...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou nu echt nog geen packs kopen..dadelijk heb je een NIF van de gasten die zo nog uit komen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou nu echt nog geen packs kopen..dadelijk heb je een NIF van de gasten die zo nog uit komen![]()
Ik ga sowieso niks kopen. Heb dit jaar nog geen goldpack gekocht.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Ja, een NIF Messi of Ronaldo of Rooney.. dat zou echt verschrikkelijk zijn als je die kreegquote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Nog steeds fijn natuurlijk, maar het kost scheelt je wel een paar miljoenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, een NIF Messi of Ronaldo of Rooney.. dat zou echt verschrikkelijk zijn als je die kreeg
Ik ookquote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niks kopen. Heb dit jaar nog geen goldpack gekocht.
Wel als je een die 10x zoveel waard is had kunnen krijgen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, een NIF Messi of Ronaldo of Rooney.. dat zou echt verschrikkelijk zijn als je die kreeg
De kans dat je IF Messi haalt in die periode is ook kleiner dan dat je de gewone Messi haalt lijkt me in een andere periode?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog steeds fijn natuurlijk, maar het kost je wel een paar miljoen
Mensen kopen nu veel meer packs dan normaal + het is happy hourquote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef psychedelicate het volgende:
Wat is de droprate van die TOTY spelers? Nu al een pagina aan SIF Ramos, gaat het altijd zo snel met IFs?
Uiteraard, het is heus niet zo dat als je nu Messi krijgt dat je dan zeker IF Messi had gekregen als je had gewacht.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De kans dat je IF Messi haalt in die periode is ook kleiner dan dat je de gewone Messi haalt lijkt me in een andere periode?
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
http://nl.twitch.tv/scriptermone
2 miljoen coins pack opening.
Haha ik haal er net ook 1 en er zitten welgeteld 3 spelers met een 75 ratingquote:Op maandag 9 januari 2012 20:30 schreef Dudeweiser het volgende:
een 7,5k pakje gehaald, Dejan fucking Lovren eruit. Jeuj.
The *****quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:31 schreef Fuszy het volgende:
Lekker zo met de crash.quote:
Dat is gewoon 200,- euro.quote:
Als hij dan nog 7,5K packs koopt. Is het nog wat leuker.quote:
Is al gezegd.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die gast gooit gewoon even 2 miljoen coins weg aan pakjes
Almebäckquote:Op maandag 9 januari 2012 20:42 schreef DutchSL het volgende:
Een 69 rated CB met 82 pace, 74 defending en 71 heading.. dat is apart.
Een pakje kopen is altijd dom. Alleen bronze niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
50k pakjes kopen is toch gewoon dom op dit moment ofniet dan?
Calfreezyquote:Calfreezy: no one really gives a fuck about anyone else, just get on with the stream
Baas is hijquote:
Klopt, bij elk filmpje waar KSI een beoordeling heeft achtergelaten komt heel dat KSI army kloten.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Baas is hijmensen gingen hem echt denigrerend behandelen toen hij iets over KSI zei, hele youtube kanaal vol schelden en rotzooi van KSI volgers
KSI en calfreezy zijn gewoon vrienden die elkaar trollen lol
Dan maakt met of zonder bin toch niet uit man.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:46 schreef Apekoek het volgende:
Waarom vraagt die gast zoveel voor kompany? Waarom niet allen bid 150 zonder bin? Wat een tijd kost dat.
Owja hij accepteert trade offers, zal wel mee te maken hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan maakt met of zonder bin toch niet uit man.
Hij haalt net TOTY Piquequote:Op maandag 9 januari 2012 20:51 schreef zerokil het volgende:
http://nl.twitch.tv/eldridgehd
Deze gast is wel actief aan het kopen.
Haha, ik heb die Hernanes van hem gekregenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:51 schreef zerokil het volgende:
http://nl.twitch.tv/eldridgehd
Deze gast is wel actief aan het kopen.
Nee, die hou ik voor mezelf.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Verkoop je hem toevallig voor te weinig?
morgen zekerquote:Op maandag 9 januari 2012 21:01 schreef StijnDa het volgende:
We zitten weer een uur verder, middenveld zou leuk zijn
Oftewel, middenvelders morgen, aanvallers overmorgen. Slim van EA.twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 09-01-2012 om 21:01:21Defenders for today. Go get them!!! Gold Players Premium pack is up to help. reageer retweet
ja dus. Triester dan triest.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef Confetti het volgende:
TheRealGraoully Christophe Labrune
Defenders for today. Go get them!!! Gold Players Premium pack is up to help.
![]()
Naaistreek.
Pff.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef psychedelicate het volgende:
Oftewel, middenvelders morgen, aanvallers overmorgen. Slim van EA.twitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 09-01-2012 om 21:01:21Defenders for today. Go get them!!! Gold Players Premium pack is up to help. reageer retweet
jaquote:Op maandag 9 januari 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat bedoelen jullie met instorten?
Is dit in het voordeel van degenen met minder geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |