spruitenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Spruiten, droge rollade en aardappels alla mama (en maar een grote kwak appelmoes overheen gegooid)
Denk dat ik deze week weer es wat vaker ga koken!
quote:
Lekker ja!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Wij hier ook spruiten maar dan als stamppot met kerrieappeltjes en spekkies erdoor. Apart en lekkah
Wat zijn cabrales?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:06 schreef cinnamon_M het volgende:
Ja en nu heb ik zin in boerenkool door dat plaatje.
Maar t wordt vanavond: quiche met gecarameliseerde witlof, appeltjes en cabrales. Ook lekker
Is spaanse blauwschimmelkaasquote:Op maandag 9 januari 2012 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat zijn cabrales?
Toetje is stoofpeertjesyoghurt
Net op, was ook lekker! Moet nog even stoeien met de verhoudingen volgende keer, mocht wel meer witlof in en iets minder appel. Maar desondanks jummie!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh lijkt me een heel lekkere quiche!
Waarom niet? Niet gelukt, of de smaak van lamslever zelf gewoon niet fijn?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
spruitjes waren lekker, lamslever niet!
Morgen ook boerkoolstamppot, eerst die gallige boerenkoolstruik schoonmaken
Lever is lekker als je er van houdt, lam daar moet je ook van houden.. Koteletten lust ik nog wel maar de combinatie met die aparte smaken... Ieuw!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet gelukt, of de smaak van lamslever zelf gewoon niet fijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |