Sow heé! Wat doe jij dat goed!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:45 schreef Boterbartje het volgende:
IK WAS TOCH ZO'N DIKKE BANAAN AAN HET ETEN, FUCKING LEKKER
dankjequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:53 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Sow heé! Wat doe jij dat goed!Knappe jongen hoor!
![]()
Ik zit aan de glaasjes water!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dankje
Gevalletje goede voornemens?
veel kip kalkoen, volkoren brood en mega water en het gaat heel snelquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:09 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Yep.....!
Ben wezen hardlopen voor de eerste keer vandaag. Stelt dan nog wel niet veel voor, maar toch. Dus glaasjes water om de boel bij te tanken!
wauw ziet er heerlijk uit!!quote:
Ik ben dol op pasta, als ik lekker wil eten ga ik zelf koken ipv mama's eten hahaquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:25 schreef Roze_Marijn het volgende:
niet moeilijk te maken zenneen twas ook lekker
Mm die ziet er ook fijn uitquote:
Das een hoop!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben gehad: Hutspot (kg pp), koolvisfilet uit de oven, elk een kwart hema rookworst. Met daarbij komkommersalade, mosterd, augurk, zilverui.. en een heel klein kant en klare gehaktballetje
Nu: flesje bier en een kom cheese-union chips
Veel saus!quote:
Weinig sausquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:12 schreef cinnamon_M het volgende:
Vandaag fijne simpele pasta spekjes tomatensaus
[ afbeelding ]
Met parmezaan.
(kleuren zijn wat grauwer dan irl, telefoonfoto)
Haha, het was wel veel saus hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel saus!
[..]
Weinig saus
Ik zat net chili kroepoek te snoepen
Dat is zo lekker ijs!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:24 schreef Stokstaart het volgende:
Bak B&J Cookie Dough + 2 croissantjes met oude kaas. Koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |