Idd zoals gezegd, bij de AH hebben ze gewoon stukken parmezaan. Wel minder lekker dan van de kaasboer. Maar in jouw woonplaats zit geen kaasboer dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik kan alleen van die kleine zakjes met poederachtige 'kaas' vinden. De rest zijn gewoon blokken/plakken kaas of standaard geraspte kaas. Maar d'r staat hier een 'koninklijke' kaasfabriek vlakbij dus misschien 'ns daar proberen...
Mja, ik had geen tijd om avondeten te eten dus de avond overleefd op nootjes en chips. Ik had dus toen ik 's nachts trek had wel zin in iets met groenvoer, ipv nog meer snacksquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aparte midnightsnack.
[..]
Jemig... elke beetje grote supermarkt heeft tegenwoordig toch een kaasafdeling incl. parmezaan?
Soort vola met meer voedingswaarde.quote:
Ooooooh, duidelijk!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soort vola met meer voedingswaarde.
Echt helemaal niks verder? Supers zijn nog openquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga aardappelen koken, schillen en in de aanmaak-kaassaus doen. meer heb ik niet.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soort vola met meer voedingswaarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |