Wat is een patatje flip?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou vnv tomatensoep met brood eten maar heb veel zin in patat dus ga vnv een patatje flip en een portie vlammetjes halen.
Dat is met mayonaise en pindasaus toch?quote:
Patatje oorlog horen toch geen uien in? Dat is patatje speciaal.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is met mayonaise en pindasaus toch?
Oftewel een patatje oorlog zonder uien?
Jawel, patatje oorlog heeft mayo, pindasaus en uienquote:Op zondag 15 januari 2012 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Patatje oorlog horen toch geen uien in? Dat is patatje speciaal.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel, patatje oorlog heeft mayo, pindasaus en uien
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Patat flip: pindasaus en mayo
Patat oorlog: pindasaus, mayo, uitjes en soms curry.
Werd uiteindelijk toch soep met broodquote:Op zondag 15 januari 2012 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou vnv tomatensoep met brood eten maar heb veel zin in patat dus ga vnv een patatje flip en een portie vlammetjes halen.
Ik ga al over mijn nek tijdens het lezenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:32 schreef Naamah het volgende:
Rode bietjessalade, knoflookchampignons met heel veel knoflook en quiche met spinazie en gorgonzola. Lekker!!!
Doe eens lekker joh!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ga al over mijn nek tijdens het lezen
Nee joh, klinkt juist super lekker!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Why?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 15 januari 2012 18:32 schreef Naamah het volgende:
Rode bietjessalade, knoflookchampignons met heel veel knoflook en quiche met spinazie en gorgonzola. Lekker!!!
Oehhh!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:17 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk!
Wij eten wild konijn gestoofd in witte wijn, mosterd, pruimenjam, scheutje rum, wat groenten en kruiden, met gestoofde rode kool, paddestoelen en aardappel-aardpeer-winterposteleinstoemp. Ohja, en een chip van pancetta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |